Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wycka
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Čia labiau panašu į dyzelinį traukinį, bet ne elektrinį.
    Nematau jokio ryšio su mašinisto pareigų pažeminimu - tuomet ar jis turėjo tesię valdyti traukinį?
    Pirmojoje nuotraukoje akivaizdžiai matosi, kad kairėje traukinys yra/buvo dyzelinis, o dešinėje — elektrinis (pažvelkite į užrašą ant vagono šono ir į vagono stogą).
    Nelabai svarbu, ar mašinistas turėjo teisę valdyti elektrinį traukinį. Esmė ta, kad jis mokėjo jį valdyti. Automobilių nuvarinėtojas taip pat neturi teisės vairuoti vogto automobilio, tačiau vairuoja, o lėktuvo neliečia, nes paprasčiausiai nemokėtų jo valdyti. Kaip perrašė John, elektrinį traukinį valdė išvakarėse pažemintas pareigose mašinistas, t.y. žmogus, kuris bent jau mokėjo traukinį paleisti ir valdyti...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Čia labiau panašu į dyzelinį traukinį, bet ne elektrinį.
    Nematau jokio ryšio su mašinisto pareigų pažeminimu - tuomet ar jis turėjo tesię valdyti traukinį?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied

    Gruodžio 23-osios naktį Estijoje susidūrė krovininis ir elektrinis traukiniai.
    Elektrinio traukinio mašinistas ir jo pagalbininkas patyrė traumas ir buvo nuvežti į ligoninę.
    Elektrinio traukinio lokomotyvas, kuriame, nebuvo keleivių, sugadintas negrįžtamai, o šeši vagonai nuvažiavo nuo bėgių. Krovininio traukinio vagonai buvo tušti.
    Traukiniai susidūrė apie 03:10 paryčiais. Avarijos priežastys kol kas neaiškios.
    Traukinių eismas Tallinas-Aegvijdu, Tallinas-Tartu ir Tallinas-Narva maršrutais šiandien atšauktas, nes yra likviduojamos avarijos pasekmės.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Banneris super, estai malačiai. Jų geležinkelio geografinė bene prasčiausia iš Rail Baltica dalyvių - visi traukiniai tik į rytūs ir link Latvijos (iki Suomijos dasikast manau nerealu). Šalis pačiame regiono kamputyje, geležinkeliai praktiškai atkirsti nuo Europos ir visiškai priklausomi nuo kaimynų, tačiau ambicijos ir apsukos bene didžiausios šitam Rail Baltica projekte.

    Komentuoti:


  • regardman
    replied
    Сегодня в Эстонии.
    http://rus.postimees.ee/?id=361742
    http://pilt.delfi.ee/embed/?picture[...#91;]=10661377

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ką aš galiu pasakyti -estai kaip visada protingai daro - prieš metus jau ruošia dirvą šio traukinio atėjimui. Kadangi pastatas priklauso tai pačiai GO grupei, tai ir naudojasi progra pradėti traukinio Talinas - Varšuva reklamą...

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Tai gal „GoRail“ atgaivins „BaltiExpress“?..

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    Speju kaip kazkada tragiska Vaidotuose - su platforma
    Ta avarija tai buvo ziauri, mano dvieju pusbroliu tevas buvo masinistas, kuris zuvo toi avarijoi

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Speju kaip kazkada tragiska Vaidotuose - su platforma

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Aiajaj, kokia gi čia avarija buvo netoli Türi miesto?

    1976 m. ruduo. D1-580





    Šaltinis http://gallery.balticrailpics.net/th...lbum=53&page=3
    Paskutinis taisė Furbo; 2010.10.21, 19:55.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    o su tokiu traukiniu dar įmanoma važiuoti? Kalbu apie mašinistą.
    Manau, kad nuotraukoje užfiksuotas atvykusio traukinio galas. Mašinistas dirba/dirbo traukinio priekyje. Atkreipk dėmesį, kaip ant bėgių 'nulygintas' sniegas.[/QUOTE]
    Na nuotraukoje tai i prieki pasiruoses vaziuoti (lempos),
    bet Wycka gerai speja , nes is patirties galiu teigti, jog taip
    uznesa lokomotyvo ar dyz.traukinio gala vaziuojant rezervu ar kaip siuo atveju galini vagona uznese sniegu

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė AllFOLK Rodyti pranešimą
    o su tokiu traukiniu dar įmanoma važiuoti? Kalbu apie mašinistą.[/QUOTE]

    Manau, kad nuotraukoje užfiksuotas atvykusio traukinio galas. Mašinistas dirba/dirbo traukinio priekyje. Atkreipk dėmesį, kaip ant bėgių 'nulygintas' sniegas.

    Komentuoti:


  • AllFOLK
    replied
    1996 m. snieguotasis
    Atvaizdas

    http://gallery.balticrailpics.net[/QUOTE]
    o su tokiu traukiniu dar įmanoma važiuoti? Kalbu apie mašinistą.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Bet vagonai nauji? galetu padaryti kad ir vagonai butu senoviski

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    Video. Koidula border station(South-Estonia) in building progress

    http://www.ehitusuudised.net/article...a-hiigelehitus

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Dar viena įdomybė - nuo Talino iki Viljandi ir iki Piarnu iki pat 1975 metų buvo siaurasis geležinkelis, tad ir dabar važiuodamas šia linija gali pamatyti siaurojo geležinkelio pylimo liekanas ir tiltus...
    Buvo,jeigu atsimenu teisingai,dar ir į Tartu

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Labai gražios garvežio nuotraukos.
    udriau, gal nors kelias nuotraukas galėtum įkelti ir čia: http://www.miestai.net/forumas/group...ures&groupid=2 ? Papildytum jau nemažą railfanų fotogaleriją

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar viena įdomybė - nuo Talino iki Viljandi ir iki Piarnu iki pat 1975 metų buvo siaurasis geležinkelis, tad ir dabar važiuodamas šia linija gali pamatyti siaurojo geležinkelio pylimo liekanas ir tiltus...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, pagaliau žadėtos nuotraukos:

    Garvežys su dviems vagonais į Baltijos geležinkelio stotį 10,40 buvo paduodamas su Čme-3



    Apie kelionę garvežiu pranešė visos Estijos masinės informavimo priemonės - laikraščiai, televizija, radijas... Todėl išlydinčųjų buvo labai daug, nors patį garvežį buvo gan sunku apžiūrėti...



    Viso šio garvežio restauravimo kaltininkas ir idėjos autorius - Nedy Kramer



    Orkestrėlis, kuris lydėjo traukinį visos kelionės metu:



    Ir be abejo, žiniasklaidos dėmesys. (o man kabiau patiko gėlės ):



    Kelionės metu važiavome sėdimame vagone, kuris naudojamas maršrute Talinas - Maskva, o pats vagonas buvo rekonstruotas pačių estų 1998 metais....



    Šiuo varpu buvo paskelbta kelionės pradžia:



    Aišku, kai važiuoji traukiniu, tai pro langą matai tik tokį vaizdą....



    Visą kelią garvežys buvo sutinkamas žmonių, jį fotografavo, ėjo apžiūrėti darželinukų grupės, o pravažiuojant Saku mokyklą , atrodė, kad visa mokykla nutraukė pamokas... Beje, Traukinys buvo trumpam sustojęs Raploje, tai jį išlydėti sulėkė ir gaisrinė, ir policija...



    Lelle stotyje yra veikiantis vandenms bokštas, todėl ta proga garvežys užsipildė vandenio,



    O keleiviams buvo surengtas piknikas. Beje, tos mašinos priekaboje yra įkrauta turbo kepsininė, o šonkauliukus kepė kiečiausias Estijos kepėjas...



    Nuo Lelle į garvežio kapiną įsėdo antinukas - sako, tai sako, juo buvo persirengęs vienas iš Go Rail bosų...



    Ir dar viena garvežio foto Lelle stotyje:




    Na ir paskutinis kelionės tikslas - Tiūris (Türi). Garvežį sutiko dūdų orkestrėlis,



    O peronas buvo pilnas žiūrovų:



    Net ir tokių - visai mažulyčių, bet su Estijos vėliava:



    Dar porą pozavimų:



    Ir pora keleivių pavežimų pirmyn ir atgal:



    Kadangi Estijos geležinkeliai gavo EU paramą kapitaliniam geležinkelio kelio remontui , tai nuo šių metų uždaromas ruožas Türi- Viljandi, bėgiai bus nurenkami ir viskas perklojama iš naujo... Ta proga ministrai įkala auksinį bėgvinį:



    O garvežys, palikęs savo vagonus, tykiai tyliai išvyksta į depą... Tikiuosi, kad dar su juo dar kartą susitiksim...



    Minimali statistika - garvežio remontas buvo pradėtas šių metų pavasarį, pastoviai dirbo apie 3 žmones, tačiau buvo krūva savanorių, kurie garvežį šveitė ir dažė... Garvežys kūrenamas skalūnų alyva.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Not, CO-17 standing in Radviliškis depo, one TE - in depo, next - in station Radviliškis and one more in N. Vilnia station

    Komentuoti:

Working...
X