matyt tokių specifikacijų estai paprašė.
o šiaip CAF gamina nuo greitųjų traukinių iki tramvajų. ir net kažkur esu matęs teiginį, kad jie yra antri ar tai treti geležinkelio riedmenų gamintojai pasaulyje. bet čia kiek supratau ne pagal pagamintus vienetus o pagal apyvartą, nes kiti gamintojai iš jų masiškai perka aširačius.
beja jie yra sukūrę ir aširačius su vėžės keitimo sistema BRAVA. kuri pagal pateikiamas charakteristikas (važavimo greitis, vėžės keitimo greitis, aptarnavimo poreikis ir etc.) yra geresnė už žinomiausią (taip pat ispanų) kitą vėžės keitimo sistemą Talgo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Galvojau tokius, kokio nuotrauką įdėjaiParašė JohnO kokius siūlo estams?
Bet pasirodo straipsnyje tai neparašyta.
Komentuoti:
-
Kita vertus, žiūriu, CAF skelbiasi suomiams visai padorius traukinius pagaminęs (SM4 CAF puslapyje, vikipedijoje). Keista tik, kad estams siūlomas traukinys ne toks ir prastesnių techninių parametrų (ir net vietos dviračiams vežti neturi pagal standartinio aprašymą).
Komentuoti:
-
Stadler man tikrai patiko, kiek atsimenu buvo vieni maloniausių važiuoti EMU (teko Šveicarijoje)Parašė JohnEstai traukinių pirkime gavo du pasiūlymus
http://translate.google.fi/translate...%3Fid%3D225100
Taigi, estai važinės Stadler arba CAF EMU'ais
Stadler FLIRT
Atvaizdas
CAF Civia
Atvaizdas
Kažkodėl įtariu, kad bus pasirinktas Stadler, nes CAF Civia maks. greitis gamintojo puslapyje nurodomas tik 120km/h
bus perkama 18
CAF visai negirdėta firma, gal kad ispaniška. Tačiau pačioje Ispanijoje kiek teko priemiestiniais traukiniais važinėtis Barselonos apylinkėse nieko įspūdingo neatsimenu (bent jau tokių traukinių, kokių kad ir latviai nepagamintų).
Irgi manau, ka Stadler būtų geriau (bent jau kaip keleiviui).
Komentuoti:
-
teko vazineti Stadleriais Vokietijoje, tikrai pasirode kokybiskai pagamintas ir labai tylus aparatas
Komentuoti:
-
Perkant bilietus internetu Viljandi kryptimi į 1 klasės vagonus nuo 2010-02-01 taikoma 20 proc. nuolaida.
http://www.edel.ee/253/0/readmore/258/
Komentuoti:
-
-
AB "Estijos gelezinkeliai" (Eest Raudtee) s. m. sausio 14 d. buvo padalinta i dvi kompanijas -
"EVR Infra" ir "EVR Cargo".
http://www.evr.ee/?lang=en
Komentuoti:
-
Per pirmąsias 2010 m. sausio 10 dienas maršrute Tartu-Valga važiavo 2 867 keleiviai - t. y. 10% daugiau nei iki uždarant liniją remontui 2008 m. sausio mėn. - 2 612 keleiviai. Per šias 10 dienų sostinę važiavo apie 200 keleivių.
Tartu-Valga liini alguspäevad olid edukad.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.23, 11:07.
Komentuoti:
-
2009 m. Estijos Edelaraudtee pervežė 1,73 miljn. keleivių - 6% mažiau nei pernai (duomenys be GoRail ir elektrinių traukinių, tik dyzelinių - kai palyginimui mūsų LG visi traukiniai praveža tik 4 mln. ir gyventojų turim daugiau nei dvigubai).
Populiariausias maršrutas - Tallinn-Viljandi 638 756 keleivių (Viljandi - nedidelis miestas - gyvena apie 20 000 gyventojų), kiek mažiau Tallinn-Tartu - 501 776, Tallinn - Rapla - 191 582, Tallinn-Pärnu - 184 781, Tallinn-Narva - 182 608, Tartu-Orava - 28 502. 2009 m. dar nebuvo atidarytas ruožas Tartu-Valga. Gerokai sumažėjo keleivių Tartu-Orava.
Edelaraudtee aptarnauja maršrutus Viljandi-Tallinn, Tallinn, Pärnu, Tallinn-Narva, Tallinn-Tartu, Tartu-Orava, ir nuo šių metų sausio 1 d. Tartu-Valga.
Įdomu būtu sužinot mūsų LG 2009 m. statistiką. Ir tikriausiai LG turėtų ko pasimokyti iš estų kaip pasiekti tokių gerų rodiklių.
Šaltinis: http://www.edel.ee/253/0/readmore/255/Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.19, 16:46.
Komentuoti:
-
Latvijoj - Skulte, Estijoj - Piarnu. Kažkur rašiau kokias etapais ir kur tą liniją Latvijoje nuardė.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKuri stotis Estijoje ir kuri Latvijoje paskutine toj linijoj?Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 16:35.
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąLatvijoje tai tikrai išardytas tas ruožas.Kuri stotis Estijoje ir kuri Latvijoje paskutine toj linijoj?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPernai nuardė, nes estai nesulaukė ką latviai darys su savo ruožu Skulte-Rūjiena, kurį etapais nurinko iki berods 2005 m.
Komentuoti:
-
Pernai nuardė, nes estai nesulaukė ką latviai darys su savo ruožu Skulte-Rūjiena, kurį etapais nurinko iki berods 2005 m.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO kaip su Pärnu-Mõisaküla? Jau išardyta?Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 12:09.
Komentuoti:
-
Latvijoje tai tikrai išardytas tas ruožas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO kaip su Pärnu-Mõisaküla? Jau išardyta?
Komentuoti:
-
O kaip su Pärnu-Mõisaküla? Jau išardyta?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąYra tik viena jungtis per pietus.
Komentuoti:
-
Tai priemiestiniai traukiniai ir tom stotelėm yra poreikis. Greitasis planuojama turėtų nuvažiuoti per 4,5-5 val. (bent taip rašė spuadoje), nes Estijoje visame ruože leistinas greitis 120 km/h.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTallinn-Valga 273km, 4:51, 56.3km/h
Valga-Rīga 168km, 3:21, 50.1km/h
Tallinn-Rīga 441km, 8.23, 52.6km/h
Pažiūrėjus visus grafikus matyti, kad jie labiau pritaikyti vidaus poreikiams, nei tarptautiniam susisiekimui. Yra tik viena jungtis per pietus. Kita vertus, geriau negu nieko.
Tik greitasis vargu ar bus?Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 10:28.
Komentuoti:
-
Tallinn-Valga 273km, 4:51, 56.3km/hParašė Sovijus Rodyti pranešimąTallinn-Valga - 06:40/ atvykimas 11:31 val.
Valga-Ryga - 11:42 val./ atvykimas - 15:03 val.
Valga-Rīga 168km, 3:21, 50.1km/h
Tallinn-Rīga 441km, 8.23, 52.6km/h
Komentuoti:
-
Tiesioginio derinio nenurodo. Reikia ieškoti atskirai www.pv.lv ir www.edel.ee.Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkur Estijos geležinkelių keleivinių traukinių tvarkaraščių nuoroda, bet niekaip nerandu. Galimybė važiuoti traukiniu iš Rygos į Taliną domintų daugelį, svarbiausia (tur būt) Latvijos ir Estijos traukinių grafikų derinys Valgos stotyje.
Tvarkaraščių deriniai buvo aprašyti šios temos arba kitos "Geležinkeliai Latvijoje" viršuje.
Labiau suderintas yra persėdimas iš Talino į Rygą, atgal reiktų nemažai palaukti. Gal žymesnius pakitimus padarys po gegužės 25 d.
Tallinn-Valga - 06:40/ atvykimas 11:31 val.
Valga-Ryga - 11:42 val./ atvykimas - 15:03 val.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.13, 09:35.
Komentuoti:
Komentuoti: