Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • laSSas_
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė
    Tai buvo plačiai žinomo ir gerbiamo mokslo istoriko žodis

    Pilypai, išlindai iš kanapių? - labas!

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O ar nepakankamą argumentą pateikiau?

    Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.
    Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė

    Komentuoti:


  • foggy
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
    2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.

    Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Pabandyk čia

    www.evr.ee
    Va, visa galerija:

    http://gallery.balticrailpics.net/th...ls.php?album=8

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.
    Pabandyk čia

    www.evr.ee

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Himleris Rodyti pranešimą
    Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
    Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...
    O ar nepakankamą argumentą pateikiau?

    Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.

    Komentuoti:


  • Miningan
    replied
    Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Fow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
    Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
    Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Fow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
    Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
    Sena istorija. Prieš n metų buvo privatizuoti Estijos geležinkeliai, sena technika "sudrožta", todėl buvo nuspręsta riedmenų parką atnaujinti amerikietiškais kledarais. Skaičiau žiniasklaidoje, kad jų pasirodymas iš pradžių buvo prastas: ne tik veikė blogai, bet dėl pernelyg didelės ašies apkrovos reikėjo modernizuoti pagrindines geležinkelių linijas, tvirtinti tiltų ir viadukų konstrukcijas.

    Šiuo metu prekinius sąstatus aptarnauja šie amerikietiškai C30 ir C37 serijos ir rusiški 2TE116 serijos šilumvežiai. Bet tai jau atskira tema.

    Komentuoti:


  • Romas
    pradėjo temą [EE] Estijos geležinkeliai

    [EE] Estijos geležinkeliai

    Per keturis Žolinės laisvadienius pavyko nuvažiuoti iki Estijos.
    Jei ne kelio remontai tarp Panevėžio ir Pasvalio bei šviesoforais reguliuojami remontuojami ruožai už Rygos, būtų labai smagi kelionė. Dabar iki Piarnu teko važiuoti apie 7 valandas.


    Pora aplankytų geležinkelio muziejų.
    Visiems labai patinka, kad juose galima be jokių problemų laipioti po traukinius.

    Lavasaare, Piarnu apskritis (Pärnu maakond)
    Nuo Piarnu - Lihulos plento į šoną tik koks tuzinas kilometrų.
    Siaurųjų geležinkleių muziejus įsikūręs apleisoje durpyno (ar miškų ūkio) siauruko stotyje. veikia tik vasarą (birželio- rugsėjo mėn.)
    Šeštadieniais galima porą valandų pasivažinėti siauruku (jei kils noras - 12.00 ir dar lyg 14.00 val.)

    Ekspozicija gana nyki. Eksponatai (riedmenys) apleisti





    Nevertėjo ten sukti.


    Haapsalu, Lianes apskritis (Lääne maakond)
    Haapsalu jau caro laikais buvo kurortas. Čia lankėsi daug įžymybių. Medinė stotis buvo pastatyta XIX a. pabaigoje.
    Dabar geležinkelis nuo Haapsalu iki Riisiperės išardytas.
    Stoties pastate veikia autobusų stotis (beje, buvo įdomu stebėti, kad vietoj kasininkių pasatyti kompiuteriai ir estai pasilenkę prie kasos langelio patys atsispausdina autobuso bilietus)



    Perone ir atviroje laukimo salėje - geležinkelio muziejaus ekspozicija.
    Aišku, įdomiausi eksponatai - ant bėgių.


    Geležinkelis baigiasi siaurame pusiasalyje.


    Muziejuje yra nuotraukos, kaip tarpukariu kiek įšilę mašinistai čia įstūmė pusę garvežio į jūros įlanką.


    Galima laisvai palaipioto po garvežius








    Naujesni eksponatai


    Haapsalu kurį laiką buvo ilgiausias pasaulyje dengtas peronas (kaip ten su pasauliu nežinau, bet Estijoje tai tikriausiai)






Working...
X