Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Vienam rusu forume pasiskaiciau, kad pas estus nera greicio apribojimo vaziuojant i aklikeli.
-
Parašė Zorro
Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
Kiek prisimenu skaitęs sovietines geležinkelių techninės eksploatacijos taisykles, į aklikelį priimamo traukinio greitis negali viršyti 25 km/h. Gal būt, jis čia buvo viršytas...Parašė AB13 Rodyti pranešimąJooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?
Būdamas Kauno geležinkelio stotyje (senojoje) ir matydamas iš Vilniaus atvykstantį elektrinį, vis galvodavau, kad tik neatsitiktų kaip čia Taline...
Panašiai kažkada anksti rytą galvojau Rygos geležinkelio stotyje, kai į aklikelį atvyko garvežio traukiamas Pytalovo-Ryga.
Komentuoti:
-
Jooo. Vaizdzialis nikoks. Lokomotyvas norejo apsimesti keleiviu ir ieiti i stoti. Gal kas nors su stabdziais atsitiko?Parašė Zorro Rodyti pranešimąTruputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
Komentuoti:
-
Truputį ne į temą. Šiandien Taline įvyko nedidelė avarija:
http://community.livejournal.com/est...47.html#cutid1
Komentuoti:
-
apie ką čia jumi šneką?Parašė In-ta Rodyti pranešimą........ Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.
Komentuoti:
-
Butu uzsakovas, viska galima padaryti ir vietoj. Konstrukcija vezei prapliesti jau yra.Parašė foggy Rodyti pranešimą2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.
Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.
Komentuoti:
-
Kuo jie yra zeba neskaitant asmeninio intereso pamatyt nematytą riedmenį?Parašė Miningan Rodyti pranešimąGražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...
Komentuoti:
-
Gražiai atrodo tie amerkietiški lokomotyvai Roberto nuorodoje, pagal dažymą primena Wisconsin Central, kad Lietuvoje tokius... gal kada vež kokius krovinius į Lietuvą, būtų įdomu gyvai pamatyt...
Komentuoti:
-
Tai buvo plačiai žinomo ir gerbiamo mokslo istoriko žodisParašė Tomas Rodyti pranešimąMan tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimas
Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė 

Pilypai, išlindai iš kanapių? - labas!
Komentuoti:
-
Man tai juokingas tas XXIa. vykstantis sovietinės technikos garbinimasParašė robertas Rodyti pranešimąO ar nepakankamą argumentą pateikiau?
Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.
Paskutinį kartą kokybinis šuolis SSSR pramonėje buvo po II pasaulinio karo (t.y. daugiau nei prieš 60 metų), kai SSSR kaip reparacijas pasiėmė vokišką įrangą ir technologijas. Daugiau nieko gero ir nepasiekė
Komentuoti:
-
2002 estai nusipirko 58 GE C36-7, 2003 dar 19 GE C30-7. Šaltinis (ten daugiau galima pasiskaityti): http://4rail.net/reference_estonia.html. C36-7 ne tiek daug Amerikoj važinėjo: iš 599 pagamintų C36-7, 422 eksportuoti į Kiniją, vėliau štai 58 Estijoje finišavo.Parašė Himleris Rodyti pranešimąTen ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
Įdomu, lokomotyvus pritaikė 1520mm bėgiams Amerikoje ar vietoje? Jei ne per sunkiausia tai padaryti, įdomus variantas būtų europinius lokomotyvus bandyti naujus/dėvėtus perdaryti, pavyzdžiui, kaip alternatyvą TEP70BS.
Komentuoti:
-
Va, visa galerija:Parašė Himleris Rodyti pranešimą
http://gallery.balticrailpics.net/th...ls.php?album=8
Komentuoti:
-
Pabandyk čiaParašė r08n Rodyti pranešimąGal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.
www.evr.ee
Komentuoti:
-
Gal yra kur nors plačiau apie juos ir su nuotraukom? www.raudtee.ee nieko neradau.Parašė Himleris Rodyti pranešimąTen ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.
Komentuoti:
-
O ar nepakankamą argumentą pateikiau?Parašė Miningan Rodyti pranešimąAk koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...
Rusiškų lokomotyvų neaukštinu, tiesiog man jie atrodo geresni nei amerikietiški.
Komentuoti:
-
Ak koks vėsus atsakymas čia...Rusiški lokomotyvai aukštinami, o štai amerikietiški vadinami kledarais... Joks krikštolinis rutulys čia...
Komentuoti:
-
Ten ir yra amerikietiški lokomotyvai, prieš kelis metus padevėtų iš JAV prisipirko apie 80, jei gerai pamenu.Parašė Miningan Rodyti pranešimąFow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
Komentuoti:
-
Sena istorija. Prieš n metų buvo privatizuoti Estijos geležinkeliai, sena technika "sudrožta", todėl buvo nuspręsta riedmenų parką atnaujinti amerikietiškais kledarais. Skaičiau žiniasklaidoje, kad jų pasirodymas iš pradžių buvo prastas: ne tik veikė blogai, bet dėl pernelyg didelės ašies apkrovos reikėjo modernizuoti pagrindines geležinkelių linijas, tvirtinti tiltų ir viadukų konstrukcijas.Parašė Miningan Rodyti pranešimąFow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
Šiuo metu prekinius sąstatus aptarnauja šie amerikietiškai C30 ir C37 serijos ir rusiški 2TE116 serijos šilumvežiai. Bet tai jau atskira tema.
Komentuoti:
-
[EE] Estijos geležinkeliai
Per keturis Žolinės laisvadienius pavyko nuvažiuoti iki Estijos.
Jei ne kelio remontai tarp Panevėžio ir Pasvalio bei šviesoforais reguliuojami remontuojami ruožai už Rygos, būtų labai smagi kelionė. Dabar iki Piarnu teko važiuoti apie 7 valandas.
Pora aplankytų geležinkelio muziejų.
Visiems labai patinka, kad juose galima be jokių problemų laipioti po traukinius.
Lavasaare, Piarnu apskritis (Pärnu maakond)
Nuo Piarnu - Lihulos plento į šoną tik koks tuzinas kilometrų.
Siaurųjų geležinkleių muziejus įsikūręs apleisoje durpyno (ar miškų ūkio) siauruko stotyje. veikia tik vasarą (birželio- rugsėjo mėn.)
Šeštadieniais galima porą valandų pasivažinėti siauruku (jei kils noras - 12.00 ir dar lyg 14.00 val.)
Ekspozicija gana nyki. Eksponatai (riedmenys) apleisti



Nevertėjo ten sukti.
Haapsalu, Lianes apskritis (Lääne maakond)
Haapsalu jau caro laikais buvo kurortas. Čia lankėsi daug įžymybių. Medinė stotis buvo pastatyta XIX a. pabaigoje.
Dabar geležinkelis nuo Haapsalu iki Riisiperės išardytas.
Stoties pastate veikia autobusų stotis (beje, buvo įdomu stebėti, kad vietoj kasininkių pasatyti kompiuteriai ir estai pasilenkę prie kasos langelio patys atsispausdina autobuso bilietus)

Perone ir atviroje laukimo salėje - geležinkelio muziejaus ekspozicija.
Aišku, įdomiausi eksponatai - ant bėgių.

Geležinkelis baigiasi siaurame pusiasalyje.

Muziejuje yra nuotraukos, kaip tarpukariu kiek įšilę mašinistai čia įstūmė pusę garvežio į jūros įlanką.

Galima laisvai palaipioto po garvežius




Naujesni eksponatai

Haapsalu kurį laiką buvo ilgiausias pasaulyje dengtas peronas (kaip ten su pasauliu nežinau, bet Estijoje tai tikriausiai)



Komentuoti: