Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Estijos Rail
    replied
    CO and TE locos are scrapped/metalo laužą in Lithuania?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš ir turėjau omenyje važiuojantį.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gėda mums, nei vieno garvežio neturime.
    Turime, tik jie nevažiuoja, nes užkonservuoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gėda mums, nei vieno garvežio neturime. O štai lenkai net turi reguliarų garvežiais (o veikiančių garvežių turi ne vieną) aptarnaujamą maršrutą Volštynas - Poznanė, 2 kartus per dieną pirmyn ir atgal. Ne siaurukas, standartinės vėžės.

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ir aš ten buvau, alų midų gėriau, per barzdą varvėjo, nieko burnoje neturėjau Foto bus vėliau , nes dar neperkėliau. Tiesa, geresnes pozicijas turėjo tie, kas ne viduje vagono sėdėjo...

    Vagonuose važiavo VIP-important people from ministries,railway companies etc.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Estijos Rail Rodyti pranešimą
    First steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
    Fotos author-Aare Adamson
    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Video
    http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fplead
    Ir aš ten buvau, alų midų gėriau, per barzdą varvėjo, nieko burnoje neturėjau Foto bus vėliau , nes dar neperkėliau. Tiesa, geresnes pozicijas turėjo tie, kas ne viduje vagono sėdėjo...

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    First steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
    Fotos author-Aare Adamson


    Video
    http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fplead

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    Road is longer from Tartu to Orava than railway(btw this line is important for tourists and for people who live in Põlva city)Tartu-Jõgeva line is not so popular among the passengers.Regioninė politika yra pagrįsta svarbesnis Tartu-Orava

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    So, Latvia can build railway to Ukri, roads are veerry bad in Ukri...
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2010.09.01, 09:31.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    And road is very bad (ir kelias yra labai blogas )

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Kiek gyventojų Kaune, Šiauliuose, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje kartu sudėjus? Ir palyginkit minimų estiškų? Skirtumas - vos ne 5 kartus. Orava - kaimas, Jõgevoje - apie 6300.
    But its very hard to get from Tartu to Orava by bus(almost impossible)but Tartu-Jõgeva, there are almost every hour bus

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kiek gyventojų Kaune, Šiauliuose, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje kartu sudėjus? Ir palyginkit minimų estiškų? Skirtumas - vos ne 5 kartus. Orava - kaimas, Jõgevoje - apie 6300.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.08.30, 21:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Juk ir pas mus paleido Kaunas - Šiauliai.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Edelaraudtee patalpinta informacija, kad nuo rugsėjo 1 d. atidaromas naujas papildomas maršrutas Tartu-Orava, kuris važiuos šeštad., sekmad.
    Nuo rugsėjo 1 d. atkuriamas maršrutas Tartu-Jogeva (nežiūrint to, kad šia kryptimi traukiniai kursuoja).
    http://www.edel.ee/253/0/readmore/309/
    Naujų maršrutų atidarymas byloja apie krizės pabaigą?

    Nuo lapkričio mėn. paleidžiami traukiniai į Viljandį su renovuotais 1 klasės vagonais.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė John
    Kaip suprantu, Berliner ir kalba apie keleivių vežimą, kas mums ir rūpi. Būtent keleivių vežimas aktualus daugumai žmonių ir yra labai svarbi šalies ekonomikos variklio dalis. O tokio dalyko kaip "skirtingi prioritetai" nelabai suprantu. Ar Lietuvai nereikalingi keleiviniai traukiniai? O kokios alternatyvos? Upių transportas? Skrydžiai? Panašu, kad tik automobiliai ir autobusai. Taigi, akivaizdu, kad keleiviniai traukiniai yra prioritetas. Ir tai ne LG ar dar kieno nors, bet valstybės prioritetas, kurio vykdymą turi formuoti susisiekimo ministerija, o LG jį vykdyti. Nepamirškim, kad LG tai ne kažkieno asmeninė kontorėlė (kaip buvo su VNO ir jo direktoriumi Ivanausku), bet labai svarbi šalies transporto dalis, kuri turi veikti taip, kad neštų didžiausią įmanomą naudą valstybei visomis prasmėmis t.y. ne tik pajamos-išlaidos-sąnaudos duotuoju laikotarpiu iš krovinių ar keleivių vežimo. Jei viskas būtų matuojama tik taip, šiandien nematytume puikių traukinių Vokietijoje ar Prancūzijoje, o Kinijoje nebūtų investuojama pusė trilijono USD vien į keleivinius traukinius. Tiesiog ten mastoma plačiau, nei tai sugeba seni LG ir kai kuriuose kituose valstybiniuose postuose užsilikę tarybukai. Kuo greičiau tai supras už tai atsakingi žmonės, tuo geriau.
    Į keleivių vežimo sektorių skiriami iš partijos išėję arba išprašyti soc. demokratai, kurie ten gaudami nemažą atlyginimą sulaukia pensijos. Jie neturi žalio supratimo apie keleivių vežimą geležinkeliais iš kur ir pasipila kainų dempingas. Susisiekimo ministerija puikiai šioje srityje atlieka savo darbą, galbūt net per puikiai...

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Tiek Latvijoje, tiek Estijoje iš esmės yra po vieną didelį miestą, ir jie abu turi puikiai sukurtą geležinkelio infrastruktūrą, kuri leidžia į visas puses leisti priemiestinius tikrąja to žodžio prasme traukinius. Štai tau ir pakankami keleivių srautai mažame atstume - kiekvieno vežėjo svajonė. Lietuvoje nei Vilniuje, nei Kaune tokio priemiestinio geležinkelio tinklo nėra ir būti negali, vienintelis kažkuo panašus srautais maršrutas - tarp šių miestų (100 km). Pridėkime prie šito bendrinę visą Lietuvą apėmusią apatiją viešojo transporto atžvilgiu, ir gauname tai, ką turime - nuostolingą keleivių vežimą.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Daug kur sėdi jauni ir tarybinius laikus matę tik vaikystėje. Bet kas iš to? Komuniagos gi ir Kinijoje sėdi.
    Kinijoje net Mao laikais nebuvo tokio galvų kapojimo kaip TSRS Stalino metais. Kita vertus, po Mao Dzeduno mirties 1976m. jo 'įpėdinis' Den Siaopinas iš lėto ėmė integruotis į kapitalizmą, ką įrodo ir 1984m. sutartis su D. Britanija dėl Honkongo.
    Lietuvoje gi komunizmą matę tik vaikystėje užima tik žemas ar vidutines pareigas. Su retokomis išimtimis aukščiausius postus laiko įsikibę exkomuniagos. LG taip pat. Tik neseniai Keleivių vežimo direkcijai ėmė vadovauti gana jaunas vyrukas.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė John
    Kaip suprantu, Berliner ir kalba apie keleivių vežimą, kas mums ir rūpi. Būtent keleivių vežimas aktualus daugumai žmonių ir yra labai svarbi šalies ekonomikos variklio dalis. O tokio dalyko kaip "skirtingi prioritetai" nelabai suprantu. Ar Lietuvai nereikalingi keleiviniai traukiniai? O kokios alternatyvos? Upių transportas? Skrydžiai? Panašu, kad tik automobiliai ir autobusai. Taigi, akivaizdu, kad keleiviniai traukiniai yra prioritetas. Ir tai ne LG ar dar kieno nors, bet valstybės prioritetas, kurio vykdymą turi formuoti susisiekimo ministerija, o LG jį vykdyti. Nepamirškim, kad LG tai ne kažkieno asmeninė kontorėlė (kaip buvo su VNO ir jo direktoriumi Ivanausku), bet labai svarbi šalies transporto dalis, kuri turi veikti taip, kad neštų didžiausią įmanomą naudą valstybei visomis prasmėmis t.y. ne tik pajamos-išlaidos-sąnaudos duotuoju laikotarpiu iš krovinių ar keleivių vežimo. Jei viskas būtų matuojama tik taip, šiandien nematytume puikių traukinių Vokietijoje ar Prancūzijoje, o Kinijoje nebūtų investuojama pusė trilijono USD vien į keleivinius traukinius. Tiesiog ten mastoma plačiau, nei tai sugeba seni LG ir kai kuriuose kituose valstybiniuose postuose užsilikę tarybukai. Kuo greičiau tai supras už tai atsakingi žmonės, tuo geriau.
    LG turi ribotą kiekį pinigų. Kam juos skirti? Keleivių vežimui, kuris yra nuostolingas, ar krovinių - kuris neša didelį pelną? Skyrė kroviniams - nupirko Siemensus, o estai važinėja su senais lokomotyvais. Turbūt jie taip pat pavydėjo mums Siemensų, kaip mes pavydim jiems naujų keleivinių. Bet ten su keleivių vežimu matyt kita situacija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daug kur sėdi jauni ir tarybinius laikus matę tik vaikystėje. Bet kas iš to? Komuniagos gi ir Kinijoje sėdi.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Tai ne verkimas, tai yra fakto konstatavimas. Po kelerių metų Estijoje visi traukiniai bus nauji, vienodi ir turės bevielį internetą. Kaip atrodys traukinių parkas LG po kelerių metų? Ar didžiuosiuomės savo PESA 620M (su 3 išlendančiais laiptukais), į kuriuos net sveikiem žmonėm sunku įlipti? Ar renovuotais sovietiniais traukiniais? Puiku turėti naujus prekinių traukinių lokomotyvus, taip pat puiku turėti čekiškus dviaukščius traukinius, tačiau reikia labiau sistemiško požiūrio į problemą.
    LG turi sistemišką požiūrį į krovinių pervežimo problemą. Keleiviai LG prioritetų sąrašo gale, kitaip nei estų. Kas geriau (kada estams atsipirks tie traukiniai) - klausimas.

    Komentuoti:

Working...
X