Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGėda mums, nei vieno garvežio neturime.
Komentuoti:
-
Gėda mums, nei vieno garvežio neturime. O štai lenkai net turi reguliarų garvežiais (o veikiančių garvežių turi ne vieną) aptarnaujamą maršrutą Volštynas - Poznanė, 2 kartus per dieną pirmyn ir atgal. Ne siaurukas, standartinės vėžės.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIr aš ten buvau, alų midų gėriau, per barzdą varvėjo, nieko burnoje neturėjauFoto bus vėliau , nes dar neperkėliau. Tiesa, geresnes pozicijas turėjo tie, kas ne viduje vagono sėdėjo...
Vagonuose važiavo VIP-important people from ministries,railway companies etc.
Komentuoti:
-
Parašė Estijos Rail Rodyti pranešimąFirst steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
Fotos author-Aare Adamson
Atvaizdas
Atvaizdas
Video
http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fpleadFoto bus vėliau , nes dar neperkėliau. Tiesa, geresnes pozicijas turėjo tie, kas ne viduje vagono sėdėjo...
Komentuoti:
-
First steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
Fotos author-Aare Adamson
Video
http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fplead
Komentuoti:
-
Road is longer from Tartu to Orava than railway(btw this line is important for tourists and for people who live in Põlva city)Tartu-Jõgeva line is not so popular among the passengers.Regioninė politika yra pagrįsta svarbesnis Tartu-Orava
Komentuoti:
-
So, Latvia can build railway to Ukri, roads are veerry bad in Ukri...Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2010.09.01, 09:31.
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKiek gyventojų Kaune, Šiauliuose, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje kartu sudėjus? Ir palyginkit minimų estiškų? Skirtumas - vos ne 5 kartus. Orava - kaimas, Jõgevoje - apie 6300.
Komentuoti:
-
Edelaraudtee patalpinta informacija, kad nuo rugsėjo 1 d. atidaromas naujas papildomas maršrutas Tartu-Orava, kuris važiuos šeštad., sekmad.
Nuo rugsėjo 1 d. atkuriamas maršrutas Tartu-Jogeva (nežiūrint to, kad šia kryptimi traukiniai kursuoja).
http://www.edel.ee/253/0/readmore/309/
Naujų maršrutų atidarymas byloja apie krizės pabaigą?
Nuo lapkričio mėn. paleidžiami traukiniai į Viljandį su renovuotais 1 klasės vagonais.
Komentuoti:
-
Parašė JohnKaip suprantu, Berliner ir kalba apie keleivių vežimą, kas mums ir rūpi. Būtent keleivių vežimas aktualus daugumai žmonių ir yra labai svarbi šalies ekonomikos variklio dalis. O tokio dalyko kaip "skirtingi prioritetai" nelabai suprantu. Ar Lietuvai nereikalingi keleiviniai traukiniai? O kokios alternatyvos? Upių transportas? Skrydžiai? Panašu, kad tik automobiliai ir autobusai. Taigi, akivaizdu, kad keleiviniai traukiniai yra prioritetas. Ir tai ne LG ar dar kieno nors, bet valstybės prioritetas, kurio vykdymą turi formuoti susisiekimo ministerija, o LG jį vykdyti. Nepamirškim, kad LG tai ne kažkieno asmeninė kontorėlė (kaip buvo su VNO ir jo direktoriumi Ivanausku), bet labai svarbi šalies transporto dalis, kuri turi veikti taip, kad neštų didžiausią įmanomą naudą valstybei visomis prasmėmis t.y. ne tik pajamos-išlaidos-sąnaudos duotuoju laikotarpiu iš krovinių ar keleivių vežimo. Jei viskas būtų matuojama tik taip, šiandien nematytume puikių traukinių Vokietijoje ar Prancūzijoje, o Kinijoje nebūtų investuojama pusė trilijono USD vien į keleivinius traukinius. Tiesiog ten mastoma plačiau, nei tai sugeba seni LG ir kai kuriuose kituose valstybiniuose postuose užsilikę tarybukai. Kuo greičiau tai supras už tai atsakingi žmonės, tuo geriau.
Komentuoti:
-
Tiek Latvijoje, tiek Estijoje iš esmės yra po vieną didelį miestą, ir jie abu turi puikiai sukurtą geležinkelio infrastruktūrą, kuri leidžia į visas puses leisti priemiestinius tikrąja to žodžio prasme traukinius. Štai tau ir pakankami keleivių srautai mažame atstume - kiekvieno vežėjo svajonė. Lietuvoje nei Vilniuje, nei Kaune tokio priemiestinio geležinkelio tinklo nėra ir būti negali, vienintelis kažkuo panašus srautais maršrutas - tarp šių miestų (100 km). Pridėkime prie šito bendrinę visą Lietuvą apėmusią apatiją viešojo transporto atžvilgiu, ir gauname tai, ką turime - nuostolingą keleivių vežimą.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaug kur sėdi jauni ir tarybinius laikus matę tik vaikystėje. Bet kas iš to? Komuniagos gi ir Kinijoje sėdi.
Lietuvoje gi komunizmą matę tik vaikystėje užima tik žemas ar vidutines pareigas. Su retokomis išimtimis aukščiausius postus laiko įsikibę exkomuniagos. LG taip pat. Tik neseniai Keleivių vežimo direkcijai ėmė vadovauti gana jaunas vyrukas.
Komentuoti:
-
Parašė JohnKaip suprantu, Berliner ir kalba apie keleivių vežimą, kas mums ir rūpi. Būtent keleivių vežimas aktualus daugumai žmonių ir yra labai svarbi šalies ekonomikos variklio dalis. O tokio dalyko kaip "skirtingi prioritetai" nelabai suprantu. Ar Lietuvai nereikalingi keleiviniai traukiniai? O kokios alternatyvos? Upių transportas? Skrydžiai? Panašu, kad tik automobiliai ir autobusai. Taigi, akivaizdu, kad keleiviniai traukiniai yra prioritetas. Ir tai ne LG ar dar kieno nors, bet valstybės prioritetas, kurio vykdymą turi formuoti susisiekimo ministerija, o LG jį vykdyti. Nepamirškim, kad LG tai ne kažkieno asmeninė kontorėlė (kaip buvo su VNO ir jo direktoriumi Ivanausku), bet labai svarbi šalies transporto dalis, kuri turi veikti taip, kad neštų didžiausią įmanomą naudą valstybei visomis prasmėmis t.y. ne tik pajamos-išlaidos-sąnaudos duotuoju laikotarpiu iš krovinių ar keleivių vežimo. Jei viskas būtų matuojama tik taip, šiandien nematytume puikių traukinių Vokietijoje ar Prancūzijoje, o Kinijoje nebūtų investuojama pusė trilijono USD vien į keleivinius traukinius. Tiesiog ten mastoma plačiau, nei tai sugeba seni LG ir kai kuriuose kituose valstybiniuose postuose užsilikę tarybukai. Kuo greičiau tai supras už tai atsakingi žmonės, tuo geriau.
Komentuoti:
-
Daug kur sėdi jauni ir tarybinius laikus matę tik vaikystėje. Bet kas iš to? Komuniagos gi ir Kinijoje sėdi.
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąTai ne verkimas, tai yra fakto konstatavimas. Po kelerių metų Estijoje visi traukiniai bus nauji, vienodi ir turės bevielį internetą. Kaip atrodys traukinių parkas LG po kelerių metų? Ar didžiuosiuomės savo PESA 620M (su 3 išlendančiais laiptukais), į kuriuos net sveikiem žmonėm sunku įlipti? Ar renovuotais sovietiniais traukiniais? Puiku turėti naujus prekinių traukinių lokomotyvus, taip pat puiku turėti čekiškus dviaukščius traukinius, tačiau reikia labiau sistemiško požiūrio į problemą.
Komentuoti:
Komentuoti: