Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Dar viena įdomybė - nuo Talino iki Viljandi ir iki Piarnu iki pat 1975 metų buvo siaurasis geležinkelis, tad ir dabar važiuodamas šia linija gali pamatyti siaurojo geležinkelio pylimo liekanas ir tiltus...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, pagaliau žadėtos nuotraukos:

    Garvežys su dviems vagonais į Baltijos geležinkelio stotį 10,40 buvo paduodamas su Čme-3



    Apie kelionę garvežiu pranešė visos Estijos masinės informavimo priemonės - laikraščiai, televizija, radijas... Todėl išlydinčųjų buvo labai daug, nors patį garvežį buvo gan sunku apžiūrėti...



    Viso šio garvežio restauravimo kaltininkas ir idėjos autorius - Nedy Kramer



    Orkestrėlis, kuris lydėjo traukinį visos kelionės metu:



    Ir be abejo, žiniasklaidos dėmesys. (o man kabiau patiko gėlės ):



    Kelionės metu važiavome sėdimame vagone, kuris naudojamas maršrute Talinas - Maskva, o pats vagonas buvo rekonstruotas pačių estų 1998 metais....



    Šiuo varpu buvo paskelbta kelionės pradžia:



    Aišku, kai važiuoji traukiniu, tai pro langą matai tik tokį vaizdą....



    Visą kelią garvežys buvo sutinkamas žmonių, jį fotografavo, ėjo apžiūrėti darželinukų grupės, o pravažiuojant Saku mokyklą , atrodė, kad visa mokykla nutraukė pamokas... Beje, Traukinys buvo trumpam sustojęs Raploje, tai jį išlydėti sulėkė ir gaisrinė, ir policija...



    Lelle stotyje yra veikiantis vandenms bokštas, todėl ta proga garvežys užsipildė vandenio,



    O keleiviams buvo surengtas piknikas. Beje, tos mašinos priekaboje yra įkrauta turbo kepsininė, o šonkauliukus kepė kiečiausias Estijos kepėjas...



    Nuo Lelle į garvežio kapiną įsėdo antinukas - sako, tai sako, juo buvo persirengęs vienas iš Go Rail bosų...



    Ir dar viena garvežio foto Lelle stotyje:




    Na ir paskutinis kelionės tikslas - Tiūris (Türi). Garvežį sutiko dūdų orkestrėlis,



    O peronas buvo pilnas žiūrovų:



    Net ir tokių - visai mažulyčių, bet su Estijos vėliava:



    Dar porą pozavimų:



    Ir pora keleivių pavežimų pirmyn ir atgal:



    Kadangi Estijos geležinkeliai gavo EU paramą kapitaliniam geležinkelio kelio remontui , tai nuo šių metų uždaromas ruožas Türi- Viljandi, bėgiai bus nurenkami ir viskas perklojama iš naujo... Ta proga ministrai įkala auksinį bėgvinį:



    O garvežys, palikęs savo vagonus, tykiai tyliai išvyksta į depą... Tikiuosi, kad dar su juo dar kartą susitiksim...



    Minimali statistika - garvežio remontas buvo pradėtas šių metų pavasarį, pastoviai dirbo apie 3 žmones, tačiau buvo krūva savanorių, kurie garvežį šveitė ir dažė... Garvežys kūrenamas skalūnų alyva.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Not, CO-17 standing in Radviliškis depo, one TE - in depo, next - in station Radviliškis and one more in N. Vilnia station

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    CO and TE locos are scrapped/metalo laužą in Lithuania?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aš ir turėjau omenyje važiuojantį.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gėda mums, nei vieno garvežio neturime.
    Turime, tik jie nevažiuoja, nes užkonservuoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gėda mums, nei vieno garvežio neturime. O štai lenkai net turi reguliarų garvežiais (o veikiančių garvežių turi ne vieną) aptarnaujamą maršrutą Volštynas - Poznanė, 2 kartus per dieną pirmyn ir atgal. Ne siaurukas, standartinės vėžės.

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ir aš ten buvau, alų midų gėriau, per barzdą varvėjo, nieko burnoje neturėjau Foto bus vėliau , nes dar neperkėliau. Tiesa, geresnes pozicijas turėjo tie, kas ne viduje vagono sėdėjo...

    Vagonuose važiavo VIP-important people from ministries,railway companies etc.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Estijos Rail Rodyti pranešimą
    First steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
    Fotos author-Aare Adamson
    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Video
    http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fplead
    Ir aš ten buvau, alų midų gėriau, per barzdą varvėjo, nieko burnoje neturėjau Foto bus vėliau , nes dar neperkėliau. Tiesa, geresnes pozicijas turėjo tie, kas ne viduje vagono sėdėjo...

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    First steam loco run L-3297 after years Will haul tourist trains near future....
    Fotos author-Aare Adamson


    Video
    http://uudised.ekspressauto.ee/news/...83643&l=fplead

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    Road is longer from Tartu to Orava than railway(btw this line is important for tourists and for people who live in Põlva city)Tartu-Jõgeva line is not so popular among the passengers.Regioninė politika yra pagrįsta svarbesnis Tartu-Orava

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    So, Latvia can build railway to Ukri, roads are veerry bad in Ukri...
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2010.09.01, 10:31.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    And road is very bad (ir kelias yra labai blogas )

    Komentuoti:


  • Estijos Rail
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Kiek gyventojų Kaune, Šiauliuose, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje kartu sudėjus? Ir palyginkit minimų estiškų? Skirtumas - vos ne 5 kartus. Orava - kaimas, Jõgevoje - apie 6300.
    But its very hard to get from Tartu to Orava by bus(almost impossible)but Tartu-Jõgeva, there are almost every hour bus

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Kiek gyventojų Kaune, Šiauliuose, Jonavoje, Kėdainiuose, Radviliškyje kartu sudėjus? Ir palyginkit minimų estiškų? Skirtumas - vos ne 5 kartus. Orava - kaimas, Jõgevoje - apie 6300.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.08.30, 22:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Juk ir pas mus paleido Kaunas - Šiauliai.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Edelaraudtee patalpinta informacija, kad nuo rugsėjo 1 d. atidaromas naujas papildomas maršrutas Tartu-Orava, kuris važiuos šeštad., sekmad.
    Nuo rugsėjo 1 d. atkuriamas maršrutas Tartu-Jogeva (nežiūrint to, kad šia kryptimi traukiniai kursuoja).
    http://www.edel.ee/253/0/readmore/309/
    Naujų maršrutų atidarymas byloja apie krizės pabaigą?

    Nuo lapkričio mėn. paleidžiami traukiniai į Viljandį su renovuotais 1 klasės vagonais.

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Parašė John
    Kaip suprantu, Berliner ir kalba apie keleivių vežimą, kas mums ir rūpi. Būtent keleivių vežimas aktualus daugumai žmonių ir yra labai svarbi šalies ekonomikos variklio dalis. O tokio dalyko kaip "skirtingi prioritetai" nelabai suprantu. Ar Lietuvai nereikalingi keleiviniai traukiniai? O kokios alternatyvos? Upių transportas? Skrydžiai? Panašu, kad tik automobiliai ir autobusai. Taigi, akivaizdu, kad keleiviniai traukiniai yra prioritetas. Ir tai ne LG ar dar kieno nors, bet valstybės prioritetas, kurio vykdymą turi formuoti susisiekimo ministerija, o LG jį vykdyti. Nepamirškim, kad LG tai ne kažkieno asmeninė kontorėlė (kaip buvo su VNO ir jo direktoriumi Ivanausku), bet labai svarbi šalies transporto dalis, kuri turi veikti taip, kad neštų didžiausią įmanomą naudą valstybei visomis prasmėmis t.y. ne tik pajamos-išlaidos-sąnaudos duotuoju laikotarpiu iš krovinių ar keleivių vežimo. Jei viskas būtų matuojama tik taip, šiandien nematytume puikių traukinių Vokietijoje ar Prancūzijoje, o Kinijoje nebūtų investuojama pusė trilijono USD vien į keleivinius traukinius. Tiesiog ten mastoma plačiau, nei tai sugeba seni LG ir kai kuriuose kituose valstybiniuose postuose užsilikę tarybukai. Kuo greičiau tai supras už tai atsakingi žmonės, tuo geriau.
    Į keleivių vežimo sektorių skiriami iš partijos išėję arba išprašyti soc. demokratai, kurie ten gaudami nemažą atlyginimą sulaukia pensijos. Jie neturi žalio supratimo apie keleivių vežimą geležinkeliais iš kur ir pasipila kainų dempingas. Susisiekimo ministerija puikiai šioje srityje atlieka savo darbą, galbūt net per puikiai...

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Tiek Latvijoje, tiek Estijoje iš esmės yra po vieną didelį miestą, ir jie abu turi puikiai sukurtą geležinkelio infrastruktūrą, kuri leidžia į visas puses leisti priemiestinius tikrąja to žodžio prasme traukinius. Štai tau ir pakankami keleivių srautai mažame atstume - kiekvieno vežėjo svajonė. Lietuvoje nei Vilniuje, nei Kaune tokio priemiestinio geležinkelio tinklo nėra ir būti negali, vienintelis kažkuo panašus srautais maršrutas - tarp šių miestų (100 km). Pridėkime prie šito bendrinę visą Lietuvą apėmusią apatiją viešojo transporto atžvilgiu, ir gauname tai, ką turime - nuostolingą keleivių vežimą.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Daug kur sėdi jauni ir tarybinius laikus matę tik vaikystėje. Bet kas iš to? Komuniagos gi ir Kinijoje sėdi.
    Kinijoje net Mao laikais nebuvo tokio galvų kapojimo kaip TSRS Stalino metais. Kita vertus, po Mao Dzeduno mirties 1976m. jo 'įpėdinis' Den Siaopinas iš lėto ėmė integruotis į kapitalizmą, ką įrodo ir 1984m. sutartis su D. Britanija dėl Honkongo.
    Lietuvoje gi komunizmą matę tik vaikystėje užima tik žemas ar vidutines pareigas. Su retokomis išimtimis aukščiausius postus laiko įsikibę exkomuniagos. LG taip pat. Tik neseniai Keleivių vežimo direkcijai ėmė vadovauti gana jaunas vyrukas.

    Komentuoti:

Working...
X