Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[EE] Estijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Po truputį, neskubant dėsiu nuotraukas. Taip kad neskubėkite, kantrybės, gal per kokius metus sukrausiu

    taigi, mažai kas žino, kad iš tiesų iš Estijos yra ... du keliai į Latviją. Vienas jau visų ne kartą pervažiuotas, tradicinis, einantis tiesiai į Rygą. Kitas, slaptas Estijoje jis vadinasi kelias nr. 15 , o Latvijoje - privažiuojamasis kelias SIA "Tine" . Dėl įvairių istorinių apnkybių šitas kelias veda į buvusią stotį Valka. Įdomiausia, kad dabar ši stotis yra įsikūrusi viduryje kelyno... Taigi, unikalus kelias, unikalus atvejis...

    Žemėlapis iš maps google



    Startuojam



    Labai aiškiai matosi, kur Estijos pabaiga, kur Latvijos pradžia , sorry už kokybę iškarpa iš didesnės foto



    Foto nuo tilto Latvijoje



    Valka stotis



    Stoties tualetas



    Kelionės finalas...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Neseniai rusiškoje Delfi'o versijoje rašė, kad estai Latvijos geležinkeliams parduos visus ER2 serijos elektrinius traukinius.
    Railwayz_info vakar parašė, kad Rygoje juos tik kapitalins, o po to parduos ar į Rusiją, ar į Kazachstaną.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Neseniai rusiškoje Delfi'o versijoje rašė, kad estai Latvijos geležinkeliams parduos visus ER2 serijos elektrinius traukinius.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai turbūt bandymai su visokiomis sertifikacijomis, nes jų gabaritas didesnis nei Baltarusijos Stadlerių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakar, liepos 1 d. naujieji Stadler elektriniai traukiniai pradėjo kursuoti reguliariai. Kažkaip labai ilgai tęsėsi jų bandymai. Negi buvo tiek daug trūkumų?
    Nuo liepos 26 d. planuojama, kad keleivius veš tik naujieji elektriniai traukiniai.
    Apie dyzelinius kol kas dar nieko nerašo. Matyt yra dar rimtesnių trūkumų, kuriuos šalina.

    http://rus.delfi.ee/daily/business/f....d?id=66374920

    Nuotrauka

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, bet tai tarpukaris. O Tartu stotis XIX a. pabaigos.

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    Marijampolės stotis atrestauruota gana autentiškai (man atrodo)

    Komentuoti:


  • epsonis
    replied
    Iš ties labia gražu

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tik padažymas ar rimtas remontas?
    keleivių salės kapitalinis remontas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik padažymas ar rimtas remontas?

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš dabar eksploatuojamų stočių su dideliais keleivių srautais nelabai yra tinkama stotis. Vilniaus? Centrinė dalis perstatyta po karo. Kaunas - pokarinis pastatas. Šiauliai - šviežiai suremontuota. Lentvaris??? Nelabai ypatinga. Manau, kad labiausiai tiktų Kaišiadorys. Nes keleivių daug, stoties salė rimčiau remontuota prieš kokius 30 metų, pastatas pakankamai monumentalus. Galbūt dar būtų galima kalbėti apie Klaipėdos senąją stotį. Bet ji privatizuota, apgriauta, šalia stovi naujas priestatas.
    Kaišiadorių stoties keleivių salė remontuojama dabar

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš dabar eksploatuojamų stočių su dideliais keleivių srautais nelabai yra tinkama stotis. Vilniaus? Centrinė dalis perstatyta po karo. Kaunas - pokarinis pastatas. Šiauliai - šviežiai suremontuota. Lentvaris??? Nelabai ypatinga. Manau, kad labiausiai tiktų Kaišiadorys. Nes keleivių daug, stoties salė rimčiau remontuota prieš kokius 30 metų, pastatas pakankamai monumentalus. Galbūt dar būtų galima kalbėti apie Klaipėdos senąją stotį. Bet ji privatizuota, apgriauta, šalia stovi naujas priestatas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Keletas šviežių akimirkų iš Estijos
    Dyzelinis DR1-A Sankt Peterbrugas-Talinas atvykęs 22:50 į Taliną


    Naujasis bandomasis Stadler Talino stotyje


    O čia keletas vaizdelių kritikams dėl Estijos geležinkelių infrastruktūros.
    2012 m. retro stiliuje atnaujinta Tartu geležinkelio stotis (iki 2010 m. buvusi privatizuota). Kamerų daug, apsaugos nepastebėjome.




    atnaujintas tunelis


    vidus






    vienoje salėje pasakojama apie tartu ruožo, stoties istoriją ir geležinkelio įtaką miesto plėtrai


    LG vis dar technikos stebuklas - bilietų automatas (kasos nėra)


    interjerą atintinkantys suoliukai


    Pabaigai klausimas - ar mes negalime turėti panašiai atnaujintos stoties taip kaip ji atrodė prieš 100 metų.
    Ką tik Šiaulių geležinkelio stotyje buvo atlikti euro-remontai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Estai rudenį įsigijo kinų gamybos manevrinį DF7G-E.
    http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=2

    First Chinese-built locomotive shipped to an EU customer
    http://www.railwaygazette.com/news/s...-customer.html
    Paskutinis taisė Zorro; 2013.02.08, 13:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kol kas LG nieko nežada pirkti priemiesčiui. Bet už kokių 3 metų reikalas atsiras, nes beveik pusė DR1A jau baigdinės savo resursą. Tai tikriausiai pirks dvivagones PESAS bet su 3 klasės salonu. Galbūt net ir trivagones.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai čia tik vienas,
    Trys galvos (230-3, 241-1, 244-3) ir trys prikabinamieji vagonai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš estų? O kam, jų DR1A senesni už LG turimus.
    O dvivagoniu trukumo nera pas mus? Cia siap pasvarstymas..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš estų? O kam, jų DR1A senesni už LG turimus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Lietuviai nesugalvos kokiu dvivagoniu nusipirkt?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai čia tik vienas, ir jis matyt jau seniai buvo nenaudojamas. Kol kas dar Stadleriai nepaleisti į maršrutus.

    Komentuoti:

Working...
X