Verčiau būtų priėmė sprendimą plėsti Talino tramvajaus ir troleibusų tinklus. Pigiau ir grąža bei efektas didesnis.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[EE] Estijos geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?Parašė Tomas Rodyti pranešimąApsmurgusioje Estijoje tarp kaimų ne taip senai naują geležinkelį nutiesė, o mes čia pencijas skaičiuojam.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.Parašė Romas Rodyti pranešimąKokį geležinkelį neseniai nusitiesė estai?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://en.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_EstoniaParašė Tomas Rodyti pranešimąNebepamenu tiksliai, ar ne į Hapsalu.
 Keila–Turba, Estonia, 24.4 km (15.2 mi). This line is part of the former Keila–Haapsalu line, that was completed in 1905. The Riisipere–Haapsalu section was abandoned in 2004,[5] but rebuilt as far as Turba during 2019, as a first step towards eventually re-opening the line to Haapsalu (and possibly the port at Rohuküla ).
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Susiradau.
 Iš apie 55 km atkarpos nuo Riisepere iki Haapsalu 2019 metais atstatytas geležinkelis tik iki Turba stoties (apie 8 km).
 
 BMS 2018.12.19
 Tolesnis šio geležinkelio tiesimas skendi migloseConstruction of the Turba-Haapsalu-Rohuküla railway is to cost approximately €65 million, the Ministry of Economic Affairs and Communications estimates.
 In May 2017, the Estonian government decided to finance with €7.6 million the first stage of the Haapsalu railway, connecting Riisipere to Turba; this stage is to be completed next year.
 It appears from the ministry-compiled action plan for railway development for 2019-2024 that within this period, a decision should be made regarding whether the next stages of the Haapsalu railway are to be pursued.
 
 https://news.err.ee/886105/ministry-...ted-65-million
 ERR 2022.07.27
 On June 30, the Reform Party's minority government decided to withdraw support with funding from the EU's Recovery and Resilience Facility from several major projects, including the planned Tallinn Hospital, the Turba-Risti section of railway toward Haapsalu and the establishment of a medical evacuation, or medevac, helicopter capability.
 The government's decision freed up a total of €360.3 million in EU funds, including (...) €34 million from the railway project .
 
 https://news.err.ee/1608668671/haaps...g-cut-in-courtPaskutinis taisė Romas; 2023.01.02, 14:18.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 The city of Cheese.Parašė Tomas Rodyti pranešimą 
 Tai va ir sakau, kad iki kažkokio kaimo, neturinčio nė 1000 gyventojų, nutiesė. Rokiškis palyginus megapolis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
			
			
		
		
		
		
	
	
 Lyg ir nebuvo dalintasi, bet iš estų pusės yra iniciatyva paleisti traukinį Tartu - Ryga.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt viena - vėl pakelt infrastruktūros mokesčius, kad niekas čia nevažinėtų.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąO kokių iniciatyvų yra iš latvių pusės?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas reiškia kad urban/suburban rail infrastruktūros LT nėra ir neplanuoja atsirasti.Parašė sleader Rodyti pranešimą...
 Pas mus kaip suprantu pirko intercity pritaikytus riedmenis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, kad apart RB nieko nevyksta geležinkeliuose apart rekonstrukcijų pas mus. Esam autsaideriai net palyginys su taip pačiais estais, kurie jau prieš n metų atstatė Riisipere-Turba ruožą ir likęs geležinkelis iki Haapsalu yra suprojektuotas ir paruoštas statybom (trūksta tik finansavimo, kuris bus po RB tikėtina), šiuo metu vykdo plačius elektrifikavimo darbus į Tartu ir Narva, su tolimesniais etapais elektrifikuojant iki Valga ir Koidula.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Teoriškai galima, bet kaip praktiškai? Į kelių-geležinkelių inžinerijos specialybę jau eilę metų neprirenkama studentų. Nors studijos yra, programa egzistuoja, net ir pakankamai geros darbo/uždarbio galimybės baigus studijas yra. Kitas dalykas, kad problema yra dėl specializacijos būtent į geležinkelius ir būtent į projektavimą. Kokios perspektyvos žmogui rinktis, kad ir prieš tuos 5 metus šią kryptį? 5-10 metų perspektyva yra ir būtent dėl šio projekto, o toliau? Kokius mes čia geležinkelius labai jau projektuojame, kad toks žmogus turėtų darbo ir juo labiau platesnes karjeros galimybės.
 Bei kas labiausiai mane nustebino, kad jie tiesina geležinkelius trasoje Tapa-Tartu ir Tapa-Narva dėl didesnio greičio.
 O pas mus kaip tėvelis caras nutiesė vinguriuojantį geležinkelį, taip ir važinėjam po 165 metų.... Bent jau ties Kaišiadorimis ir Baidiogala ištiesintų bėgius, jau būt stebūklas pas mus kaime...
 
 Paskutinis taisė Palpatine; 2025.02.13, 11:16.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet niekas net nesvajoja apie tokį "nežmonišką" greitpas mus, viską RB išspręs, nors kelionių į Šiaulius/Klaipėdą RB net nepalies.
 
 P.S. pamiršau paminėt, kad estų max greitis bus 160 km/h linijose Tapa-Narva ir Tapa-Valga. Pas mus jei neklystu tik 140 leidžiama tarp Kaišiadorių ir Palemono, vat ir lėtieji estai  
 - 4 patinka
 Comment










 
							
						
Comment