Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sefas210
    replied
    Pilviškių naujas dvikelis geležinkelio tiltas per Šešupę.








    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Tik nuvažiuoti į Jiesios stotį sudėtingiau: joje stoja tik trys keleiviniai traukiniai, iš Kauno išvykstantys 6:10, 7:48 ir 19:30h (taip pat į Kauną grįžtantys 6:46h, 8:20h ir 19:16h). Atrodytų, kad į Jiesią reikia išvažiuoti labai anksti, grįžti tik vakare, bet norint grįžti anksčiau galima keleliu pagelžkele paėjėti iki Rokų gyvenvietės prieigų (ties sodais kelelis apačia kerta geležinkelį ir nueina į Rokus) ir iš ten į miesto centrą parvažiuoti 23 maršruto autobusu.[/QUOTE]

    Aciū Vitas už išsamią informaciją Reikės lėkti pasidairyti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Beniux Rodyti pranešimą
    O kaip atrodė "carska" geležinkelio stotis Vilkaviškyje (D. Šelviuose)? Aš ne nuotrauką geidžiu išvysti, bet nugirsti bent kelis sakinius apie kažkokią medinę pastogę ...
    Buvo normali medinė stotis.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    tai greiciausiai buvo analogiska kitoms tos pacios klases stotims.. berods 7 krosniu

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilkaviškio stotis.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.
    O kaip atrodė "carska" geležinkelio stotis Vilkaviškyje (D. Šelviuose)? Aš ne nuotrauką geidžiu išvysti, bet nugirsti bent kelis sakinius apie kažkokią medinę pastogę ...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Įdomus tada veikėjas, na reikės pradžiai arčiau apvažiuoti, o kokie apkrovimai vyksta krovininių sąstatų per dieną ir keleivinių? ...
    Vienais metais toje vietoje susitikdavo du "karališkieji" tranzitiniai traukiniai - "Gintaras" Kaliningradas-Maskva ir Sankt.Peterburgas-Kaliningradas, tai vis važiuodavau pažiūrėti, pabūti prie Jiesios, pasimaudyti. Būdavo gražu, kai vėluojant "peterburginiam" Garliavoje (tiksliau - prieš Jiesios stoties šviesoforą") praleisti sustodavo greitasis "Gintaras"...
    Dabar šie RŽD keleiviniai traukiniai susitinka kitur.
    Vasaros ir žiemos sezonų metu per Lietuvą tranzitu važiuojančių RŽD keleivinių traukinių kiekis ir jų kursavimo periodiškumas skiriasi. www.litrail.lt jų tvarkaraščius susirasti nesunku.
    Nuvažiavus traukiniu į Garliavos stotelę, atgal į Kauną grįžti nebūtinai traukiniu: nuo buvusios pervažos kelelis veda į kalną ir už 1,5 km išeina į plentą Garliava-Kauno HES, o toje kryžkelėje kaip tik Kauno miesto 6-o maršruto autobuso paskutinė stotelė. Maždaug toje vietoje kelyje yra ženklai Garliavos gyvenvietės riboženkliai. Autobuso apsisukimo aikštelė ir tie kelio ženklai tai būtų orientyras į Garliavos geležinkelio stotelę atvažiuojant savo transportu. Galima atvažiuoti ir 6-o maršruto autobusu.
    Prekinių traukinių pro ten važiuoja daug, bet juos stebėti patarčiau kitur - 2 kilometrais arčiau Kauno prie Jiesios upės trečio pagal tėkmę geležinkelio tilto (prie Garliavos stotelės - pirmas). http://www.media.turistas.lt/main.ph..._0059.jpg.html
    Ten ir yra mano paminėta Jiesios stotis. Būtent čia dar įdomiau, nes matyti, kuris traukinys važiuoja per Kauną, kuris apylanka per Kauno HES. Dar patrauklumo suteikia po geležinkelio tiltu esantis dvigubas krioklys.

    http://www.media.turistas.lt/main.ph..._0047.jpg.html
    http://www.media.turistas.lt/main.ph..._0048.jpg.html

    Tik nuvažiuoti į Jiesios stotį sudėtingiau: joje stoja tik trys keleiviniai traukiniai, iš Kauno išvykstantys 6:10, 7:48 ir 19:30h (taip pat į Kauną grįžtantys 6:46h, 8:20h ir 19:16h). Atrodytų, kad į Jiesią reikia išvažiuoti labai anksti, grįžti tik vakare, bet norint grįžti anksčiau galima keleliu pagelžkele paėjėti iki Rokų gyvenvietės prieigų (ties sodais kelelis apačia kerta geležinkelį ir nueina į Rokus) ir iš ten į miesto centrą parvažiuoti 23 maršruto autobusu.
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.01.18, 09:45.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    2 nuotrauka, vaizdas kaip ir dabar

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilkaviškio stotis.





    Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žmogelis ten užsitvėręs, kad su mašinom niekas prie namo nevažinėtų. O praeiti galima. Be to ten seniau buvo pervaža, o ją panaikinus, geležinkeliečiai užtvėrė privažiavimą.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Stoties rūmai labai jaukiai atrodo
    Paskutinis taisė Grillz; 2012.01.17, 19:47.

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Įdomus tada veikėjas,na reikės pradžiai arčiau apvažiuoti,o kokie apkrovimai vyksta krovininių sąstatų per dieną ir keleivinių? Ar tik tais keleivinių ką radau pagal tvarkaraštį?
    Privažiuoti galima ir tas "veikėjas - neveikėjas" jokių šlagbaumų nepristatęs. Buvau kelis kartus - parodė remontuojamą jachtą ir visai normaliai pasikalbėjome.
    Ten bėdos kitos - nėra aikštelės mašinai palikti, trūksta rodyklių patekti į stotį, toli nuo miestelio ... Na, nejauki šiaip vieta - pripažįstu. Nenorėčiau ten tamsoje nei išlipti, nei įlipti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai buvęs depas. Jis pastatytas, jei neklystu, tiesiant geležinkelį. Arba praėjus keliems metams po jo nutiesimo.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kada pastatyta mūrinė Kazlų Rūdos stotis? Žinau tik senąją medinę iš atvirukų.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied




    Kaip civilizuotame pasaulyje, pagaliau yra normalus tualetas.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Laukiamoji salė, bilietų pardavimo kasa.






    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Stotis jau kuris laikas suremontuota, tai nutariau pasidalinti su kitais nuotraukomis kurie dar nebuvo apsilankę po remonto.







    Šiaurinė pusė.
    Paskutinis taisė Sefas210; 2012.01.17, 15:15.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Tikrai teisingas, tačiau vietiniai gyventojai vengia naudotis traukiniu. Stotelė gana toli nuo miestelio, be to, vietinis gyventojas prirengęs užkardų nuo kelio iki stotelės.
    Įdomus tada veikėjas,na reikės pradžiai arčiau apvažiuoti,o kokie apkrovimai vyksta krovininių sąstatų per dieną ir keleivinių? Ar tik tais keleivinių ką radau pagal tvarkaraštį?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Sveiki,esu naujokas Jūsų forume,sekiau diskusijas,pokalbius,labai daug naujo sužinojau forūmo dalyvių dėka apie geležinkelį norėjau paklausti,ar litrail.lt skelbiamas tvarkaraštis tikrai teisingas ir iš Kauno į Garliavą stoja joje 8 traukiniai ir atgal iš Garliavos į Kauną tiek pat? Esant laiko norėčiau pavažiuoti traukiniu,apsidairyti tose apylinkėse
    Tikrai teisingas, tačiau vietiniai gyventojai vengia naudotis traukiniu. Stotelė gana toli nuo miestelio, be to, vietinis gyventojas prirengęs užkardų nuo kelio iki stotelės.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Sveiki,esu naujokas Jūsų forume,sekiau diskusijas,pokalbius,labai daug naujo sužinojau forūmo dalyvių dėka apie geležinkelį norėjau paklausti,ar litrail.lt skelbiamas tvarkaraštis tikrai teisingas ir iš Kauno į Garliavą stoja joje 8 traukiniai ir atgal iš Garliavos į Kauną tiek pat? Esant laiko norėčiau pavažiuoti traukiniu,apsidairyti tose apylinkėse

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Kai prieš kelis metus važiavau į Lenkiją, greitį matavau su GPS, nuo Kauno iki Kazlų Rūdos buvo 115 km/h.

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ar tikrai ?
    Juk dar 2008 metais, kai maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėjo keleivinis traukinys, sudarytas iš šilumvežio TEP60 (kariais TEP70) ir trijų-keturių keturių vagonų, tai traukiniui vėluojant vilkikas "paspausdavo" taip. kad chronometruodamas laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių vis užfiksuodavau 30 sekundžių.
    Kartą kažkurioje temoje geležinkelio atkarpą Vilnius-Kaunas pavadinau geresne už atkarpą Kaunas-Kybartai, tai vienas forumietis (apie geležinkelius tada informacijos daug pateikdavęs, dabar jau nerašantis LT-1) paprieštaravo, kad Kauno-Kybartų geležinkelis nė kiek ne blogesnis ir nurodė keleivinių traukinių maksimalų greitį 120 km/h.
    Dabar verta būtų pamėginti laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių pafiksuoti važiuojant traukiniu DR1A Šeštokai-Kaunas, kai šis Šeštokuose vėluojančio lenkiško traukinio užlaikytas važiuoja vėluodamas.

    Komentuoti:

Working...
X