Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
Collapse
X
-
Tik nuvažiuoti į Jiesios stotį sudėtingiau: joje stoja tik trys keleiviniai traukiniai, iš Kauno išvykstantys 6:10, 7:48 ir 19:30h (taip pat į Kauną grįžtantys 6:46h, 8:20h ir 19:16h). Atrodytų, kad į Jiesią reikia išvažiuoti labai anksti, grįžti tik vakare, bet norint grįžti anksčiau galima keleliu pagelžkele paėjėti iki Rokų gyvenvietės prieigų (ties sodais kelelis apačia kerta geležinkelį ir nueina į Rokus) ir iš ten į miesto centrą parvažiuoti 23 maršruto autobusu.[/QUOTE]
Aciū Vitas už išsamią informacijąReikės lėkti pasidairyti
Komentuoti:
-
Parašė Beniux Rodyti pranešimąO kaip atrodė "carska" geležinkelio stotis Vilkaviškyje (D. Šelviuose)? Aš ne nuotrauką geidžiu išvysti, bet nugirsti bent kelis sakinius apie kažkokią medinę pastogę ...
Komentuoti:
-
tai greiciausiai buvo analogiska kitoms tos pacios klases stotims.. berods 7 krosniu
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilkaviškio stotis.
Atvaizdas
Atvaizdas
Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąĮdomus tada veikėjas, na reikės pradžiai arčiau apvažiuoti, o kokie apkrovimai vyksta krovininių sąstatų per dieną ir keleivinių? ...
Dabar šie RŽD keleiviniai traukiniai susitinka kitur.
Vasaros ir žiemos sezonų metu per Lietuvą tranzitu važiuojančių RŽD keleivinių traukinių kiekis ir jų kursavimo periodiškumas skiriasi. www.litrail.lt jų tvarkaraščius susirasti nesunku.
Nuvažiavus traukiniu į Garliavos stotelę, atgal į Kauną grįžti nebūtinai traukiniu: nuo buvusios pervažos kelelis veda į kalną ir už 1,5 km išeina į plentą Garliava-Kauno HES, o toje kryžkelėje kaip tik Kauno miesto 6-o maršruto autobuso paskutinė stotelė. Maždaug toje vietoje kelyje yra ženklai Garliavos gyvenvietės riboženkliai. Autobuso apsisukimo aikštelė ir tie kelio ženklai tai būtų orientyras į Garliavos geležinkelio stotelę atvažiuojant savo transportu. Galima atvažiuoti ir 6-o maršruto autobusu.
Prekinių traukinių pro ten važiuoja daug, bet juos stebėti patarčiau kitur - 2 kilometrais arčiau Kauno prie Jiesios upės trečio pagal tėkmę geležinkelio tilto (prie Garliavos stotelės - pirmas). http://www.media.turistas.lt/main.ph..._0059.jpg.html
Ten ir yra mano paminėta Jiesios stotis. Būtent čia dar įdomiau, nes matyti, kuris traukinys važiuoja per Kauną, kuris apylanka per Kauno HES. Dar patrauklumo suteikia po geležinkelio tiltu esantis dvigubas krioklys.
http://www.media.turistas.lt/main.ph..._0047.jpg.html
http://www.media.turistas.lt/main.ph..._0048.jpg.html
Tik nuvažiuoti į Jiesios stotį sudėtingiau: joje stoja tik trys keleiviniai traukiniai, iš Kauno išvykstantys 6:10, 7:48 ir 19:30h (taip pat į Kauną grįžtantys 6:46h, 8:20h ir 19:16h). Atrodytų, kad į Jiesią reikia išvažiuoti labai anksti, grįžti tik vakare, bet norint grįžti anksčiau galima keleliu pagelžkele paėjėti iki Rokų gyvenvietės prieigų (ties sodais kelelis apačia kerta geležinkelį ir nueina į Rokus) ir iš ten į miesto centrą parvažiuoti 23 maršruto autobusu.Paskutinis taisė Vitas; 2012.01.18, 09:45.
Komentuoti:
-
-
Žmogelis ten užsitvėręs, kad su mašinom niekas prie namo nevažinėtų. O praeiti galima. Be to ten seniau buvo pervaža, o ją panaikinus, geležinkeliečiai užtvėrė privažiavimą.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąĮdomus tada veikėjas,na reikės pradžiai arčiau apvažiuoti,o kokie apkrovimai vyksta krovininių sąstatų per dieną ir keleivinių? Ar tik tais keleivinių ką radau pagal tvarkaraštį?
Ten bėdos kitos - nėra aikštelės mašinai palikti, trūksta rodyklių patekti į stotį, toli nuo miestelio ... Na, nejauki šiaip vieta - pripažįstu. Nenorėčiau ten tamsoje nei išlipti, nei įlipti.
Komentuoti:
-
Tai buvęs depas. Jis pastatytas, jei neklystu, tiesiant geležinkelį. Arba praėjus keliems metams po jo nutiesimo.
Komentuoti:
-
Kada pastatyta mūrinė Kazlų Rūdos stotis? Žinau tik senąją medinę iš atvirukų.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąTikrai teisingas, tačiau vietiniai gyventojai vengia naudotis traukiniu. Stotelė gana toli nuo miestelio, be to, vietinis gyventojas prirengęs užkardų nuo kelio iki stotelės.
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSveiki,esu naujokas Jūsų forume,sekiau diskusijas,pokalbius,labai daug naujo sužinojau forūmo dalyvių dėka apie geležinkelįnorėjau paklausti,ar litrail.lt skelbiamas tvarkaraštis tikrai teisingas ir iš Kauno į Garliavą stoja joje 8 traukiniai ir atgal iš Garliavos į Kauną tiek pat? Esant laiko norėčiau pavažiuoti traukiniu,apsidairyti tose apylinkėse
Komentuoti:
-
Sveiki,esu naujokas Jūsų forume,sekiau diskusijas,pokalbius,labai daug naujo sužinojau forūmo dalyvių dėka apie geležinkelįnorėjau paklausti,ar litrail.lt skelbiamas tvarkaraštis tikrai teisingas ir iš Kauno į Garliavą stoja joje 8 traukiniai ir atgal iš Garliavos į Kauną tiek pat? Esant laiko norėčiau pavažiuoti traukiniu,apsidairyti tose apylinkėse
Komentuoti:
-
Kai prieš kelis metus važiavau į Lenkiją, greitį matavau su GPS, nuo Kauno iki Kazlų Rūdos buvo 115 km/h.
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr tikrai ?
Juk dar 2008 metais, kai maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėjo keleivinis traukinys, sudarytas iš šilumvežio TEP60 (kariais TEP70) ir trijų-keturių keturių vagonų, tai traukiniui vėluojant vilkikas "paspausdavo" taip. kad chronometruodamas laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių vis užfiksuodavau 30 sekundžių.
Kartą kažkurioje temoje geležinkelio atkarpą Vilnius-Kaunas pavadinau geresne už atkarpą Kaunas-Kybartai, tai vienas forumietis (apie geležinkelius tada informacijos daug pateikdavęs, dabar jau nerašantis LT-1) paprieštaravo, kad Kauno-Kybartų geležinkelis nė kiek ne blogesnis ir nurodė keleivinių traukinių maksimalų greitį 120 km/h.
Dabar verta būtų pamėginti laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių pafiksuoti važiuojant traukiniu DR1A Šeštokai-Kaunas, kai šis Šeštokuose vėluojančio lenkiško traukinio užlaikytas važiuoja vėluodamas.
Komentuoti:
Komentuoti: