Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Alksnėnai



    Pilviškių link.





    Gyvenamasis geležinkeliečių namas atokiau nuo geležinkelio. Tai tipinis tarpukario geležinkelio stoties pastatas, kurių keli yra linijoje Kutiškiai - Pagėgiai.



    Vilkaviškio link.



    Už Alksnėnų tarpukaryje būta Mažučių stotelės. Panaikinta tarybiniais laikais. Vaizdas Vilkaviškio link.



    Pilviškių link.



    Taip pat būta Smilgių stotelės. Ji panaikinta buvo tarpukaryje, už maždaug 800 m įrengus Mažučių stotelę.



    Vilkaviškio link.



    Pilviškių link. Tolumoje matosi namas ties buvusia Mažučių stotele.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.09.02, 20:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ruožas Pilviškiai - Kybartai.
    Pernai baigiau Pilviškių stotyje.
    Naujasis tiltas per Šešupę Pilviškiuose.







    Ties Balčiūniškių pervaža. Vilkaviškio link.



    Pilviškių link.



    Pralaida per Alksnę.





    Paskutinis taisė Al1; 2013.09.03, 08:30.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Rytų karo vaizdas. Tiltas prie Vilkaviškio

    www.ansichtskartenversand.com

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Pilviškių geležinkelio stotis. Apie 1915 - 1918 m.

    www.ansichtskartenversand.com

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Sugriautas geležinkelio tiltas prie Pilviškių. 1915 m. atvirukas. Iš mano kolekcijos.




    Siūlau šios temos senovinius atvirukus, nuotraukas išskirti į atskirą temą, nes tokių vaizdelių čia sukaupta apie šimtas ir sunku nepakartoti jau esančio.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Pilviškių geležinkelio stotis. 1915 m.

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Kybartų geležinkelio stotyje, 1903 m.






    www.sammlernet.de

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
    Siena su Vokietija, 1910 metai

    Atvaizdas


    ebay.de
    Ši foto man atrodo buvo jau kažkur?

    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Siena su Vokietija, 1910 metai



    ebay.de

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Šaunus reportažas A|1

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pilviškių privažiuojamieji keliai.
    http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=59
    http://www.miestai.net/forumas/showp...5&postcount=60

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pilviškių stoties pastatas.





    Ten pat, Kybartų link.





    Aukščiau esančioje nuotraukoje kairėn nusukantis privažiuojamasis kelias. Daugiau nuotraukų bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius kiek vėliau.



    Einu pervažos vakariniame kelyno gale link.



    Namas prie pervažos.



    Ties pervaža Kybartų link. Tolumoje naujasis tiltas per Šešupę.



    Ties pervaža, stoties link.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.11.29, 17:55.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Einu toliau. Tolumoje jau matosi pirmojo posto namelis.





    Žvilgsnis atgal. Kairėn nusuka privažiuojamasis kelias. Nuotraukos bus atskiroje temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius kiek vėliau.





    Dar kiek paėjus rytinio kelyno galo link.



    Ir dar kiek paėjus. Stoties kelynas baigiasi ten, kur matosi tolumoje šviesoforai.



    Žvilgsnis atgal.



    Vėl rytinio kelyno galo link. Kairėn eina atšaka į sandėlių teritoriją.



    Atšaka trumpa, kiek paėjus ja.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.12.01, 17:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pilviškių stotis. Nuo stoties pastato pėsčiomis pradėjau eiti rytinio (Kazlų Rūdos link) kelyno galo link. Oras kas minutę ėmė bjurti...













    Žvilgsnis stoties pastato link.





    Buvusių svarstyklių vieta.



    Svarstyklių platforma.





    Pilviškių stotyje jau nebėra rankinių iešmų ir iešmininkų...



    Savivarčiai.



    Pagaminti Kaliningrade.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.11.29, 17:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bartininkų stotelę likvidavus, maždaug už 700 m Kybartų link įrengta Bagotosios stotelė.
    Bagotoji, Kazlų Rūdos link.



    Ten, pat, Kybartų link.



    Stotelės pastatas. Artimesniame gale gyvena žmonės, kitas galas priklauso geležinkeliui ir yra apleistas.





    Kybartų krypties peronas, žvelgiant Kazlų Rūdos link. Tolumoje dešinėje matosi namas - buvusios Bartninkų stotelės vieta.



    Tarp Bagotosios ir Pilviškių, o tiksliau tarp Bartninkų ir Pilviškių būta Višakiškių stotelės (5,7 km iki Pilviškių). Likviduota tikriausiai kartu su Bartninkų stotele. Nieko toje vietoje neišlikę.

    Pilviškių prieigos. Ties kelio Nr. 5131 pervaža. Pilviškių link.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Pilviškiai, Vilniaus g. pervaža. Pilviškių stoties link (ji už posūkio).



    Ten pat, į priešingą pusę.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.11.29, 17:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Už 5,7 km nuo Kazlų rūdos buvo Krūvelių stotelė. Buvusios stotelės vieta. Vaizdas Kybartų link.



    Ten pat, Kazlų Rūdos link.



    9 km nuo Kazlų Rūdos. Kybartų link.



    Ten pat Kazlų Rūdos link.



    Dar kiek paėjus. Ties namu buvo Bartninkų stotelė. Neilgai, kelis metus, nepriklausomybės (tarpukario) pradžioje.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.11.29, 20:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pervaža vakarinėje stoties kelyno dalyje. Nutiesus RailBalticą, prisidės dar vienas kelias.



    Ties pervaža stoties link.



    Kybartų, Marijampolės link. Kelias į kairę - į Marijampolę.



    Tarp kelio į Marijampolę ir kelių į Kybartus buvo atšaka į miške esančią tarybinę karinę bazę. Toliau paėjus matosi pylimas.



    Iš Kazlų Rūdos tarybiniais metais buvo nutiestas plačiojo geležinkelio atšaka iki Jūrės (kuri yra šiauriau Kazlų Rūdos; nepainiokite su to paties pavadinimo geležinkelio stoties gyvenviete). Dabar atšaka išardyta, naudojama tik nedidelė jos dalis aptarnaujanti "Swedspan Girių Bizonas". Atšaką iki Jūrės pažymėjau raudona plona linija. Mėlynai pažymėjau išardytą atšaką į "Swedspan Girių Bizonas" teritoriją. Naudojamas tik privažiuojamasis kelias, esantis arčiau magistralinės linijos. Didžioji išardyto geležinkelio į Jūrę pylimo dalis naudojama kaip kelias. Vienoje vietoje nufotografavau (nuotrauka po ortofotonuotrauka).





    Prieš pat Antrąjį pasaulinį karą buvo pradėtas tiesti geležinkelis Kazlų Rūda - Šakiai. Nuo Kazlų Rūdos stoties buvo supiltas pylimas. Dabar pradėto tiesti geležinkelio trasos dalis ties Kazlų Rūda patenka į "Girių Bizono" teritoriją. Aišku, nieko ten jau nebeiškilę. Tačiau kiek toliau yra pylimo liekanų fragmentas, gerai matomas ortofotonuotraukoje (apvedžiau juodai). Deja, vietoje labai sunku ką aptikti. Ypač tuomet, kai dar viskas žaliuoja. Visgi pylimo fragmentą aptikau. Jo nuotrauka. Pavasarį, kol dar augalai nežaliuoja, matytųsi geriau.



    Žiūrint į ortofotonuotrauką (aukščiau esanti tos teritorijos neapima), dar nemažai pylimo fragmentų yra išlikę miškuose į vakarus nuo Kazlų Rūdos. Tačiau ten yra veikiantis poligonas ir patekti nerizikavau.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.11.29, 20:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vaizdai nuo pėsčiųjų tilto. Kybartų link.







    Kauno link.



    Rugsėjo pabaiga, vyko kelyno rekonstrukcija.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Kazlų Rūda - Pilviškiai.

    Pradedu šiek tiek prieš Kazlų Rūdą. Tiltas per Pilvę.



    Tiltelis per Rudupį Kazlų Rūdoje.



    Ties pervaža rytinėje stoties dalyje, stoties pastato link.



    Ten pat, Kauno link.



    Stoties pastatas.



    Senasis stoties pastatas.



    Žvilgsnis nuo perono Vakarų link.



    Rampa.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galbūt Iš pradžių dabartinė Jiesios stotis net nebuvo stotimi, o tik pralanka su kokiu nors kilometriniu pavadinimu. Bet tai turėjo būti gal neilgai. Kaunas augo ir susisiekimą miesto ribose perėmė autobusai. Geležinkelio stotelės buvo panaikintos. Tai turėjo įvykti maždaug 60-65 m. Kauno HE atidaryta 1960 m. Neaišku, ar geležinkelis iš karto buvo nutiestas. Visgi iš Palemono iki statybų aikštelės jau iki tol buvo nutiesta normali geležinkelio linija. Klausimas, tik ar kartu su elektrinės paleidimu (ar netrukus po jo) buvo atidarytas traukinių eismas, ar visgi geležinkelio linijos užbaigimas užtruko dar kelis metus. 1952 m. geležinkelių schemoje jau nebėra nei Jiesios, nei Pajiesio stotelių, bet yra Aleksotas. Tačiau tai nereiškia, kad stotelių nebuvo. Tose schemose tyčia ir netyčia būna privelta klaidų.

    Komentuoti:

Working...
X