Thak you all for informative posts (I understand Lithuanian).
Have you any information about speed limints on modernised section Mockava – Sestokai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal maksimalus ir toks, bet realiai retai kuris keleivinis ten važiuoja greičiau nei 100 km/h. Ypač jei tai tranzitinis su M62 ar 2M62. Tranzitiniai traukiniai tarp Jiesios ir Kybartų pagal tvarkaraštį važiuoja apie 65-70 min, tarp Jiesios ir Kybartų yra apie 75-80 km.
Keleivinių traukinių važiavimo trukmei įtakos turi ne tik nustatytas didžiausias leistinas greitis, bet ir lokomotyvo traukos charakteristika, didžiausias planuojamas vagonų skaičius, geležinkelio infrastruktūros ypatumai (nuokalnės/įkalnės), susutojimų vietos ir pan.
Komentuoti:
-
Gal maksimalus ir toks, bet realiai retai kuris keleivinis ten važiuoja greičiau nei 100 km/h. Ypač jei tai tranzitinis su M62 ar 2M62. Tranzitiniai traukiniai tarp Jiesios ir Kybartų pagal tvarkaraštį važiuoja apie 65-70 min, tarp Jiesios ir Kybartų yra apie 75-80 km.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą100 km/h for passenger trains and 80 km/h for freight trains.
Juk dar 2008 metais, kai maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėjo keleivinis traukinys, sudarytas iš šilumvežio TEP60 (kariais TEP70) ir trijų-keturių keturių vagonų, tai traukiniui vėluojant vilkikas "paspausdavo" taip. kad chronometruodamas laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių vis užfiksuodavau 30 sekundžių.
Kartą kažkurioje temoje geležinkelio atkarpą Vilnius-Kaunas pavadinau geresne už atkarpą Kaunas-Kybartai, tai vienas forumietis (apie geležinkelius tada informacijos daug pateikdavęs, dabar jau nerašantis LT-1) paprieštaravo, kad Kauno-Kybartų geležinkelis nė kiek ne blogesnis ir nurodė keleivinių traukinių maksimalų greitį 120 km/h.
Dabar verta būtų pamėginti laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių pafiksuoti važiuojant traukiniu DR1A Šeštokai-Kaunas, kai šis Šeštokuose vėluojančio lenkiško traukinio užlaikytas važiuoja vėluodamas.
Komentuoti:
-
This is my first post here, so ...
Hello everybody!
I’m looking for information regarding maximum allowed speed for passenger and freight trains on route Kaunas – Kazlu Ruda.
Komentuoti:
-
beje, ta vadinama elektrine pardavineja (57 tukst.). Ir greta esancia pirti (?) uz 17 tukst.
Komentuoti:
-
Iš tvarkaraščių knygutės. Dabar nepamenu tiksliai, 1929 ar 1930 m.
Tilto per Nemuną Kaune kraštinės fermos originalios, tik vokiečių per Pirmąjį pasaulinį karą papildomai sutvirtintos viršuje parabolinėmis fermomis. O abi vidurinės fermos naujos. Taurai irgi, atrodo sutvirtinti. Nes originalūs buvo apvalūs ketiniai.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.09, 12:07.
Komentuoti:
-
1871 metai. Veiksmo vieta – Virbalio geležinkelio stotis. Kasdien 17 val. 52 min. į Virbalį (dabar Kybartus) per keturias minutes atpūškuodavo „siauresnis“ traukinys iš Eitkūnų. Keleiviai, norintys keliauti gilyn į Rusiją, turėdavo likti nakvoti mieste – vakarinių traukinių nebuvo.
Ryte į Sankt Peterburgą vykdavo du keleiviniai traukiniai: 7 val. 10 min. ir 8 val. 40 min.
Pirmasis traukinys buvo labiau skirtas tiems, kurie išlipdavo Kaune tvarkyti įvairius reikaliukus, o antrasis – ilgiau pamiegantiems viešbučiuose ir keliaujantiems toliau, t.y. už Lietuvos ribų. Iki Kauno garvežys stodavo Vilkaviškyje, Pilviškiuose, Kazlū Rūdoje ir Mauručiuose. Ankstyvasis traukinys Kauną pasiekdavo 9 val. 14 min., t.y. maždaug per dvi valandas, o antrasis – 11 val. 23 min. Bilietas į sostinę, t.y. Piterį kainavo tiek: I klase – 25 rub. 17 kap., II – 18 rub. 88 kap., ir III – 10,49. Beje, už šią mažiausią kainą 1870 m. visam laikui iš Kybartų į Rusiją išvyko būsimas dailininkas Isaakas Levitanas; tėvas, dirbęs prancūzų, anglų ir vokiečių kalbų vertėju tarp geležinkelinkų bei muitininkų, įstengė nupirkti tik tokį bilietą. Kauno perone peterburginis stovėdavo 10 minučių. Visa kelionė į sostinę trukdavo 21 valandą. Tiesa, dar kartą per dieną iš Kybartų į Sankt Peterburgą vykdavo ir „kurjerinis“ traukinys.
Gaila, kad škotų ir žydų kilmės dailininko tėvas Ilja Leib Levitanas mirė sąlyginai anksti, t. y. 1877 m., būdamas 50 metų amžiaus, ir nespėjo surašyti visų prisiminimų. Ten yra įdomių dalykėlių, kurie nepateks į šįmet išleidžiamą knygą apie Kybartus.
Komentuoti:
-
Parašė aliusalius Rodyti pranešimąnetikek udriau ka raso ziniasklaida
jei nori suzinoti kaip yra istikruju paskambink papasakosiu
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomus straipsnelis
Siekia išsaugoti caro laikų elektrinę
http://verslas.delfi.lt/energetics/s....d?id=53411213
Citata "Pasaulio kybartiečių draugija ir Kybartų seniūnija susirūpino niokojama Virbalio geležinkelio stoties senąja elektrine.
Statyta prieš daugiau nei pusantro šimto metų, dar caro laikais, elektrinė priklauso geležinkelininkams, todėl baiminamasi, kad ši sugrius, praneša Lietuvos radijas. "
jei nori suzinoti kaip yra istikruju paskambink papasakosiu
Komentuoti:
-
Parašė Mazgelis Rodyti pranešimąo kodėl negalėjo būti elektrinė?
Dėl Jūrės, Iš kur toks užtikrintumas, kad nėra? Gal tuomet autorinis darbas?
Niekur kitur neteko matyti analogiško stoties pastato koks yra Jūrėje. Iš nugriautų nebenaudojamų stočių pastatų mažai tikėtina, kad kur nors galėjo būti.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomus straipsnelis
Siekia išsaugoti caro laikų elektrinę
http://verslas.delfi.lt/energetics/s....d?id=53411213
Citata "Pasaulio kybartiečių draugija ir Kybartų seniūnija susirūpino niokojama Virbalio geležinkelio stoties senąja elektrine.
Statyta prieš daugiau nei pusantro šimto metų, dar caro laikais, elektrinė priklauso geležinkelininkams, todėl baiminamasi, kad ši sugrius, praneša Lietuvos radijas. "
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš pusantro šimto metų jokios elektrinės būti negalėjo. Tas pastatas galbūt buvo naudojamas kitoms reikmėms ir vėliau pritaikytas elektrinei. Nebent elektrine vadinamas sandėlis, kuriame buvo laikomos baterijos, šėrusios telegrafą.
Tai tarpukario pastatas. Ne, nėra.
Dėl Jūrės, Iš kur toks užtikrintumas, kad nėra? Gal tuomet autorinis darbas?
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomus straipsnelis
Siekia išsaugoti caro laikų elektrinę
http://verslas.delfi.lt/energetics/s....d?id=53411213
Citata "Pasaulio kybartiečių draugija ir Kybartų seniūnija susirūpino niokojama Virbalio geležinkelio stoties senąja elektrine.
Statyta prieš daugiau nei pusantro šimto metų, dar caro laikais, elektrinė priklauso geležinkelininkams, todėl baiminamasi, kad ši sugrius, praneša Lietuvos radijas. "
Parašė Mazgelis Rodyti pranešimąMano žiniomis, Jūrės geležinkelio stoties pagrindinis pastatas siūlomas į vertybių registrą. Įdomu, ar dar tokių pačių pastatų yra kur pastatyta?
Komentuoti:
-
Mano žiniomis, Jūrės geležinkelio stoties pagrindinis pastatas siūlomas į vertybių registrą. Įdomu, ar dar tokių pačių pastatų yra kur pastatyta?
Komentuoti:
Komentuoti: