Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKaune geležinkelio tiltas per Nemuną saugomas. Kokia karinė organizacija saugo, nežinau. Tik ne pasieniečiai... Sargybinių būdelės yra abiejuose geležinkelio tilto galuose. Geležinkelio tunelis taip pat saugomas.
11:30h. DR1A į Kauną parvažiuoja ne iš Šeštokų, o iš Kybartų.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas geležinkelių nesaugo.
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLaba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?
Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
Komentuoti:
-
Tai ten budelėje prieš tiltą nieko nėra? Bet kameros yra.
Na kokia gražesnę dieną reikės pasivaikščioti ten aplink,gal foto padarysiu
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąAčiūAš ir galvojau dabar,ar nebus taip kaip minėjai,jog pasikeitė kol priėjau,bėgiais nėjau,nes galvojau dar pasienietis ateis ir pasitiks mane
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGeležinkelis nuo Vilniaus iki Mauručių yra su automatine traukinių eismo reguliavimo blokuote. Kai tarp ne stotyje esančių šviesoforų esanti bėgių atkarpa yra laisva, šviesofore deda leidžiantysis signalas. Kybartų kryptimi laisvos buvo dvi ar daugaiu atkarpų, tai ir degė žalias (jei būtų ką tik pravažiavęs traukinys ir antros atkarpos dar neatlaisvinęs, degtų geltonas). Traukinys iš Kauno į Jiesią, matyt, jau buvo nuvažiavęs seniai, tai ta kryptimi ir degė žalias...
Priešinga kryptimi prieš žaliąjį tiltą esantis šviesoforas yra jau Kauno stotyje. Tokiame normaliai dega raudonas signalas, kitokį signalą įjungia stoties budėtojas priimant traukinį. Kol nulipai nuo geležinkelio sankasos ir priėjai iki tilto, per tą laiką šviesoforo signalai spėjo pasikeisti ir atvažiavo traukinys.Aš ir galvojau dabar,ar nebus taip kaip minėjai,jog pasikeitė kol priėjau,bėgiais nėjau,nes galvojau dar pasienietis ateis ir pasitiks mane
Komentuoti:
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLaba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?
Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
Priešinga kryptimi prieš žaliąjį tiltą esantis šviesoforas yra jau Kauno stotyje. Tokiame normaliai dega raudonas signalas, kitokį signalą įjungia stoties budėtojas priimant traukinį. Kol nulipai nuo geležinkelio sankasos ir priėjai iki tilto, per tą laiką šviesoforo signalai spėjo pasikeisti ir atvažiavo traukinys.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąSemaforai LG nenaudojami.
Tu matei šviesoforus.
Komentuoti:
-
Laba diena,vakar jau taip išpuolė,kad ~10 h ryto Kaune atsidūriau prie Piliakalnio g. pervažos esančios iškart nusileidus nuo Seniavos plento,perėjau ją,pastebėjau,kad į Kybartu pusę dega žalias semaforas,nutariau eiti link Kauno pusės,ėjau apie 1,5 H,tačiau niekas ir neatvažiavo,likus kažkur ~100m iki žaliojo tilto užlipau ant bėgių apsidairyti,tik gaila,kad foto aparatas nusėdęs buvo,į Kauno pusę degė raudoni signalai,nulipau vėl ir einu link tilto,staiga parlekė 11.30 DR1A iš Šeštokų,tai man labai įdomu,kaip čia suprast,jei semaforai dega atvirkščiai,tai ir traukiniai atvirkčiai važiuoja?
Tik gaila,kad negalėjau nufotografuoti to įvykio
Komentuoti:
-
Vis tiek galėjo normaliai padaryti. Ar negalėjo kampinių akmenų bent jau išpjauti L formos?
Komentuoti:
-
Akmenys - chaltūra totali. Pažiūrėkite į kampus. Akmenys supjaustyti plonom "riekelėm" ir priklijuoti kaip plytelės...
Komentuoti:
Komentuoti: