Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • laimutis
    replied
    Pilviškių geležinkelio stotis Antrojo pasaulinio karo metais


    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip įvertinti objektyviai negalima. Prieš metus geležinkelyje tame ruože buvo rimti eismo apribojimai dienos metu, traukiniai važiuodavo ryte, vakare ir naktį. Dabar tokių jau mažiau, todėl susidaro iliuzija, kad traukinių mažiau.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    (...) Kenos linijoje gerokai sumažėjo Kaliningrado tranzito (...)
    (Čia buvo iš temos apie geležinkelių fotografavimą, čia perkeliu nenorėdamas ten diskutuoti ne apie fotografavimą ...)

    Kaliningrado tranzito sumažėjimas akivaizdžiai jaučiasi būnant Kauno-Kybartų pagelžkelėje: prekinių traukinių važiuoja mažiau nei prieš kokius metus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tarkim, pastatytas ne iš karto su stotimi, bet vėliau. 120-130 metų agresyviomis sąlygomis kažin ar išsilaikytų. Stogas ir viršutinė dalis, matyti, kad pakeista, ir tikriausiai tarpukaryje ar pokaryje. Jei sienos būtų tik mūrinės... Bet dabar tos medinės sijos apačioje tikrai supuvo ir paprasčiau buvo viską nugriauti bei perstatyti iš naujo...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kodėl fiziškai negalėjo būti taspats?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Prieš porą mėnesių jau buvo skelbimas apie griovimo paslaugų viešąjį pirkimą. Pasižiūrėjus į senas maždaug Pirmojo pasaulinio karo laikų nuotraukas, matyti, kad tualetas toks pats. Vargu ar fiziškai tai tas pats tualetas, bet tikriausiai tarpukaryje ar pokaryje buvo perstatytas išlaikant pirmojo tualeto išvaizdą.

    Komentuoti:


  • AlgirdasD
    replied
    Toks galbūt nelabai reikšminis dalykas šioje temoje, bet šiandien buvo pradėtas griauti kadaise buvęs lauko tualetas, prie Kazlų Rūdos geležinkelio stoties. Kadaise berods teko girdėti kalbas, kad jis saugomas ir jo griauti negali. Bet gal tai tik plektai tebuvo.


    Nuotrauka forumiečio Petrozilijus Cvakelmanas.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje 2009 m.


    ebay.de

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Ruozas PALEMONAS - ROKAI -JIESIA UZDARYTAS, todel visi traukiniia vaziuoja pro Kauno stoti, pagrinde 1 uoju keliu. Todel pasikeite elektriniu traukiniu keliu specializacija.
    Kokie darbai ten vyksta?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Ruozas PALEMONAS - ROKAI -JIESIA UZDARYTAS, todel visi traukiniia vaziuoja pro Kauno stoti, pagrinde 1 uoju keliu. Todel pasikeite elektriniu traukiniu keliu specializacija.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
    Kazlų Rūda, kareiviai prie geležinkelio stoties, apie 1915-1917 m.

    Atvaizdas


    www.ansichtskartenversand.com
    Ispudinga, jog ir dabar sis pastatas vis dar stovi

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kazlų Rūda, kareiviai prie geležinkelio stoties, apie 1915-1917 m.



    www.ansichtskartenversand.com

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kybartų geležinkelio stoties viduje, apie 1920-1926 m.



    ebay.de

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakariniame stoties kelyno gale atsišakoja atšaka į elevatorių ir buvusį betono mazgą (ar gelžbetonio gamyklą???).
    Vakarinio kelyno galo link. Dešinėje keliai į minėtas įmones.



    Einu jais. Vaizdas atgal, stoties kelyno link.



    Ir įmonių link.



    Už pervažos (kuri matosi nuotraukoje aukščiau).



    Paėjus arčiau prie elevatoriaus.



    Grįžtu prie stoties kelyno. Stoties panorama.





    Stoties pastatas. Tipinis tarpukario, toks pats Palemone.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.09.15, 20:59.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Netrukus prieinu pervažą.



    Vaizdas minėtų buvusių lyg ir kareivinių pastato link.



    Ir Mauručių stoties link.



    Dar kiek paėjus - gamyklos vartai.



    Vaizdas į gamyklos teritoriją pro vartus.



    Grįžtu atgal - senosios Kauno - Marijampolės plento pervažos vieta.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.09.15, 20:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mauručiai. Kadangi RailBalticos tiesimo darbai jau prasidėjo, po kelių mėnesių vaizdas gali keistis radikaliai.
    Pradedu nuo rytinio kelyno galo (nuo Kauno pusės). Vaizdas stoties link.



    Pasisukus dešinėn. Dabar tai gyvenamasis namas, bet buvo statytas tikriausiai kaip kareivinės.



    Kauno link.



    Pravažiavo traukinys Kaliningradas - Sankt Peterburgas.



    Vėl Kauno link. Silikatinių plytų iešmininko namas nebenaudojamas.



    Einu stoties centro link.



    Žvilgsnis kairiau.



    Stoties kelynas.



    Dar paeinu stoties link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Kairėje kelyno pusėje (žvelgiant Kauno link). Kairėn suka privažiuojamasis kelias į asfaltbetonio gamyklą. Pirmojo pasaulinio karo metais maždaug toje vietoje turėjo kairėn sukti kelių kilometrų ilgio linija nuo Mauručių stoties iki Aleksoto aerodromo ir kitų objektų.



    Einu privažiuojamuoju keliu.

    Paskutinis taisė Al1; 2013.09.15, 20:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Baltarusijos geležinkelių istorijoje", iškeistoje 2012 m., rašo, kad telegrafas buvo įrengiamas tiesiant geležinkelį. Buvo naudojami Morzės aparatai.

    Komentuoti:


  • Mazgelis
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Tai kuriais metais geležinkelio elektrinės pradėjo veikt?
    na bendrai ziurint kai tik pradejo tiesti gelzkelius nuo 1861, turejo panasiu metu ir elektrines rastis. Aisku cia tas pirmumo klausimas gan juokingas (skirsis greiciausiai keliais metais). Bet vistiek. Pvz. ponas Bilys savo knygoje (pirma tik turiu) apie elektrines LT net neuzsimena apie stociu elektrines. Bet gal dar uzsimins?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasieniečių nemačiau. Pastatas su data tikriausiai buvo pastatytas kitiems poreikiams.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nežinau, bet tai buvo XIX a. Ir visgi, pagalvojus, tai galėjo būti įrengta vėliau nei Rietavo. Telegrafui pradžioje užteko elektrostatinių mašinų ir baterijų.
    Kiek ieškojau visur spaudoj mini 1865 metus, tačiau tai yra data ant pastato - nėra visiškai aišku ar ji sutampa su elektrinės veiklos pradžia (nors ir galima būtų tai teigti). Reiktų patikimo šaltinio apie Kybartų/Virbalio istoriją arba geležinkelio istoriją.

    Komentuoti:

Working...
X