Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mazgelis Rodyti pranešimą
    o kodėl negalėjo būti elektrinė?
    Dėl Jūrės, Iš kur toks užtikrintumas, kad nėra? Gal tuomet autorinis darbas?
    Dėl elektrinės atsakė Beniux.
    Niekur kitur neteko matyti analogiško stoties pastato koks yra Jūrėje. Iš nugriautų nebenaudojamų stočių pastatų mažai tikėtina, kad kur nors galėjo būti.

    Comment


      Dėkui, Beniux, už kaip visada išsamų atsakymą.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Įdomus straipsnelis

        Siekia išsaugoti caro laikų elektrinę

        http://verslas.delfi.lt/energetics/s....d?id=53411213

        Citata "Pasaulio kybartiečių draugija ir Kybartų seniūnija susirūpino niokojama Virbalio geležinkelio stoties senąja elektrine.

        Statyta prieš daugiau nei pusantro šimto metų, dar caro laikais, elektrinė priklauso geležinkelininkams, todėl baiminamasi, kad ši sugrius, praneša Lietuvos radijas. "
        netikek udriau ka raso ziniasklaida
        jei nori suzinoti kaip yra istikruju paskambink papasakosiu

        Comment


          reikės skambinti nes vienas žmogus dėl įdomaus turo zyzina

          Comment


            Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
            netikek udriau ka raso ziniasklaida
            jei nori suzinoti kaip yra istikruju paskambink papasakosiu
            o kaip yra iš tikrųjų, čia negalima papasakot trumpai?

            Comment


              1871 metai. Veiksmo vieta – Virbalio geležinkelio stotis. Kasdien 17 val. 52 min. į Virbalį (dabar Kybartus) per keturias minutes atpūškuodavo „siauresnis“ traukinys iš Eitkūnų. Keleiviai, norintys keliauti gilyn į Rusiją, turėdavo likti nakvoti mieste – vakarinių traukinių nebuvo.
              Ryte į Sankt Peterburgą vykdavo du keleiviniai traukiniai: 7 val. 10 min. ir 8 val. 40 min.
              Pirmasis traukinys buvo labiau skirtas tiems, kurie išlipdavo Kaune tvarkyti įvairius reikaliukus, o antrasis – ilgiau pamiegantiems viešbučiuose ir keliaujantiems toliau, t.y. už Lietuvos ribų. Iki Kauno garvežys stodavo Vilkaviškyje, Pilviškiuose, Kazlū Rūdoje ir Mauručiuose. Ankstyvasis traukinys Kauną pasiekdavo 9 val. 14 min., t.y. maždaug per dvi valandas, o antrasis – 11 val. 23 min. Bilietas į sostinę, t.y. Piterį kainavo tiek: I klase – 25 rub. 17 kap., II – 18 rub. 88 kap., ir III – 10,49. Beje, už šią mažiausią kainą 1870 m. visam laikui iš Kybartų į Rusiją išvyko būsimas dailininkas Isaakas Levitanas; tėvas, dirbęs prancūzų, anglų ir vokiečių kalbų vertėju tarp geležinkelinkų bei muitininkų, įstengė nupirkti tik tokį bilietą. Kauno perone peterburginis stovėdavo 10 minučių. Visa kelionė į sostinę trukdavo 21 valandą. Tiesa, dar kartą per dieną iš Kybartų į Sankt Peterburgą vykdavo ir „kurjerinis“ traukinys.

              Gaila, kad škotų ir žydų kilmės dailininko tėvas Ilja Leib Levitanas mirė sąlyginai anksti, t. y. 1877 m., būdamas 50 metų amžiaus, ir nespėjo surašyti visų prisiminimų. Ten yra įdomių dalykėlių, kurie nepateks į šįmet išleidžiamą knygą apie Kybartus.
              www.dvylikakedziu.lt

              Comment


                Virbalio vandentiekio bokštas (tarpukario) ir stoties revizijos salės interjeras.





                Tiltas per Nemuną Kaune tarpukaryje.



                Kauno depas.

                Paskutinis taisė Al1; 2012.01.07, 18:44.

                Comment


                  įdomus bokštas.. koks šaltinis?

                  Comment


                    Iš tvarkaraščių knygutės. Dabar nepamenu tiksliai, 1929 ar 1930 m.
                    Tilto per Nemuną Kaune kraštinės fermos originalios, tik vokiečių per Pirmąjį pasaulinį karą papildomai sutvirtintos viršuje parabolinėmis fermomis. O abi vidurinės fermos naujos. Taurai irgi, atrodo sutvirtinti. Nes originalūs buvo apvalūs ketiniai.
                    Paskutinis taisė Al1; 2012.01.09, 12:07.

                    Comment


                      beje, ta vadinama elektrine pardavineja (57 tukst.). Ir greta esancia pirti (?) uz 17 tukst.

                      Comment


                        This is my first post here, so ...
                        Hello everybody!
                        I’m looking for information regarding maximum allowed speed for passenger and freight trains on route Kaunas – Kazlu Ruda.

                        Comment


                          100 km/h for passenger trains and 80 km/h for freight trains.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            100 km/h for passenger trains and 80 km/h for freight trains.
                            Ar tikrai ?
                            Juk dar 2008 metais, kai maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėjo keleivinis traukinys, sudarytas iš šilumvežio TEP60 (kariais TEP70) ir trijų-keturių keturių vagonų, tai traukiniui vėluojant vilkikas "paspausdavo" taip. kad chronometruodamas laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių vis užfiksuodavau 30 sekundžių.
                            Kartą kažkurioje temoje geležinkelio atkarpą Vilnius-Kaunas pavadinau geresne už atkarpą Kaunas-Kybartai, tai vienas forumietis (apie geležinkelius tada informacijos daug pateikdavęs, dabar jau nerašantis LT-1) paprieštaravo, kad Kauno-Kybartų geležinkelis nė kiek ne blogesnis ir nurodė keleivinių traukinių maksimalų greitį 120 km/h.
                            Dabar verta būtų pamėginti laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių pafiksuoti važiuojant traukiniu DR1A Šeštokai-Kaunas, kai šis Šeštokuose vėluojančio lenkiško traukinio užlaikytas važiuoja vėluodamas.

                            Comment


                              Gal maksimalus ir toks, bet realiai retai kuris keleivinis ten važiuoja greičiau nei 100 km/h. Ypač jei tai tranzitinis su M62 ar 2M62. Tranzitiniai traukiniai tarp Jiesios ir Kybartų pagal tvarkaraštį važiuoja apie 65-70 min, tarp Jiesios ir Kybartų yra apie 75-80 km.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Gal maksimalus ir toks, bet realiai retai kuris keleivinis ten važiuoja greičiau nei 100 km/h. Ypač jei tai tranzitinis su M62 ar 2M62. Tranzitiniai traukiniai tarp Jiesios ir Kybartų pagal tvarkaraštį važiuoja apie 65-70 min, tarp Jiesios ir Kybartų yra apie 75-80 km.
                                Didžiausias leistinas greitis keleiviniams traukiniams nuo Kauno iki Kybartų: tarpstočiais-120 km/h, stočių pagrindiniais keliais - 100 km/h. Nuo Kazlų Rūdos iki Kalvarijos - 80 km/h, nuo Kalvarijos iki Šeštokų - 70 km/h.
                                Keleivinių traukinių važiavimo trukmei įtakos turi ne tik nustatytas didžiausias leistinas greitis, bet ir lokomotyvo traukos charakteristika, didžiausias planuojamas vagonų skaičius, geležinkelio infrastruktūros ypatumai (nuokalnės/įkalnės), susutojimų vietos ir pan.

                                Comment


                                  Thak you all for informative posts (I understand Lithuanian).
                                  Have you any information about speed limints on modernised section Mockava – Sestokai?

                                  Comment


                                    Kai prieš kelis metus važiavau į Lenkiją, greitį matavau su GPS, nuo Kauno iki Kazlų Rūdos buvo 115 km/h.

                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Ar tikrai ?
                                    Juk dar 2008 metais, kai maršrutu Vilnius-Šeštokai važinėjo keleivinis traukinys, sudarytas iš šilumvežio TEP60 (kariais TEP70) ir trijų-keturių keturių vagonų, tai traukiniui vėluojant vilkikas "paspausdavo" taip. kad chronometruodamas laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių vis užfiksuodavau 30 sekundžių.
                                    Kartą kažkurioje temoje geležinkelio atkarpą Vilnius-Kaunas pavadinau geresne už atkarpą Kaunas-Kybartai, tai vienas forumietis (apie geležinkelius tada informacijos daug pateikdavęs, dabar jau nerašantis LT-1) paprieštaravo, kad Kauno-Kybartų geležinkelis nė kiek ne blogesnis ir nurodė keleivinių traukinių maksimalų greitį 120 km/h.
                                    Dabar verta būtų pamėginti laiką tarp dviejų kilometrinių stulpelių pafiksuoti važiuojant traukiniu DR1A Šeštokai-Kaunas, kai šis Šeštokuose vėluojančio lenkiško traukinio užlaikytas važiuoja vėluodamas.

                                    Comment


                                      Sveiki,esu naujokas Jūsų forume,sekiau diskusijas,pokalbius,labai daug naujo sužinojau forūmo dalyvių dėka apie geležinkelį norėjau paklausti,ar litrail.lt skelbiamas tvarkaraštis tikrai teisingas ir iš Kauno į Garliavą stoja joje 8 traukiniai ir atgal iš Garliavos į Kauną tiek pat? Esant laiko norėčiau pavažiuoti traukiniu,apsidairyti tose apylinkėse
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                        Sveiki,esu naujokas Jūsų forume,sekiau diskusijas,pokalbius,labai daug naujo sužinojau forūmo dalyvių dėka apie geležinkelį norėjau paklausti,ar litrail.lt skelbiamas tvarkaraštis tikrai teisingas ir iš Kauno į Garliavą stoja joje 8 traukiniai ir atgal iš Garliavos į Kauną tiek pat? Esant laiko norėčiau pavažiuoti traukiniu,apsidairyti tose apylinkėse
                                        Tikrai teisingas, tačiau vietiniai gyventojai vengia naudotis traukiniu. Stotelė gana toli nuo miestelio, be to, vietinis gyventojas prirengęs užkardų nuo kelio iki stotelės.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Tikrai teisingas, tačiau vietiniai gyventojai vengia naudotis traukiniu. Stotelė gana toli nuo miestelio, be to, vietinis gyventojas prirengęs užkardų nuo kelio iki stotelės.
                                          Įdomus tada veikėjas,na reikės pradžiai arčiau apvažiuoti,o kokie apkrovimai vyksta krovininių sąstatų per dieną ir keleivinių? Ar tik tais keleivinių ką radau pagal tvarkaraštį?
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X