Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petr
    replied
    Šiaip nesuprantama, ar išvis tvarkarščiais po grafikų keitimo gruodžio mėn. galima pasitikėti... Nes įvedus maršrutą Suwalki - Warszawa visi traukiniai važiuos bent 15 min ilgiau. Jeigu su persėdimais, tai beveik visi labai nepatogūs. Ir paskutinis traukinys išvyksta net 11.43, kai dabar išvyksta 17.15.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Kodėl negalima PKP vagonų varyti iki pat Kauno, sutaupant keliolika persėdimo Mockavoje minučių, jei jiems vistiek teks nakvoti Lietuvoje?
    Esu tikras, kad PKP vagonų važiuos iki Kauno, šiaip ir buvo sakyta/parašyta žiniasklaidose: Vilnius - Varšuva su vienu persėdimu Kaune. Lenkų tvarkaraščiai dar nepilni, yra daug traukinių kuri tik važiuoja iki pasienio stotį pagal naujus tvarkaraščius. Manau kad keleti EC-traukiniai Varšuva - Praga/Viena rodoma irgi tik iki Bohumyno.

    Dėl stovėjimo laikai Balstogėje ir Suvalkuose jūs visai teisingi: aišku kad laiko reikia, bet ne tiek daug. Bet gal tai irgi trasų problemas tarp Balstogės ir Sacuvalkų, nežinau, bet gali būti.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Tuomet sveikinimus perduoda autobusų operatoriai, kurie visi važiuos trumpiau nei šis traukinys. Dabar lenkai su lokomotyvo keitimu susitvarko Bialystoke per 25 min. Suwalkuose galima susitvarkyti per 10 min. Tai jau kaip ir 34 min susitaupytų. Tarp kitko, kodėl lokomotyvo nekeičia Sokolkoj? Jau gi nuo ten elektrifikuota yra.
    Man rodos Balstogėje yra depas, tai tiesiog nėra reikalo varinėti lokomotyvų nuo/iki Sokulkos jeigu galima juos pakeisti Balstogėje, kur ir šiaip sustojimas būtų ilgesnis negu minutė Sokulkoje.

    Šiaip dvejopi jausmai dėl šito maršruto. Iš vienos pusės, smagu, kad pagaliau grįžta normalus dieninis susisiekimas geležinkeliais su Lenkija. Iš kitos pusės, tas ilgas važiavimo laikas neatrodo gerai. Kaunas-Varšuva-Vroclavas su saugiu 45min persėdimu iš autobuso į traukinį Varšuvoje gaunasi 11h vs šito traukinio 12.5h, kur vistiek reikia persėsti. Vis dėlto, kol dėl neaiškių priežasčių nėra normalių nenaktinių autobusų reisų iš Lietuvos į Varšuvą, tol traukinys turės pranašumą tame, kad elementariai nereikės miegoti autobuse. O ir šiaip šitos problemos kažkaip kardinaliai neišspręsi kol lenkai nesusitvarkys geležinkelio tarp Balstogės ir Lietuvos sienos.

    Visgi lieka daug klausimų dėl laiko taupymo. Kodėl Balstogėje taip ilgai užtruks lokomotyvo keitimas? Kodėl negalima PKP vagonų varyti iki pat Kauno, sutaupant keliolika persėdimo Mockavoje minučių, jei jiems vistiek teks nakvoti Lietuvoje? Kodėl LTG ir PKP negali pasiekti susitarimo, kad LTG 1435mm vėžės M62 galėtų važiuoti iki pat Suvalkų ir ten jau iš kitos sąstato pusės būtų prijungtas PKP lokomotyvas ir atvirkščiai, kas leistų sutaupyti laiko krypties keitimui (čia gal jau kažkas iš techninės pusės galėtų geriau paaiškinti, tai sorry jei nusišnekėjau)? Manau, pasistengus galima kokias 40min išspausti, kas Kaunas-Varšuva atkarpoje gerokai priartintų prie autobuso važiavimo laiko.

    Bet all in all, smagu, kad bent jau toks maršrutas bus, ir dar gerai pritaikytas prie toliau į Centrinę Europą važiuojančių traukinių. O ir pats Vroclavas svarbus miestas tiek verslo prasme, tiek kaip turistinis objektas, tai susisiekimas su juo irgi nuteikia pozityviai.
    Paskutinis taisė Elis; 2021.10.17, 20:15.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    Lenkijos tvarkaraščio paieška rodo naujus tvarkaraščius. Tikriausiai važiuos kasdieninis traukinių poras Vroclavas - Mockava - Vroclavas nuo birželio 12d. 2022m.:

    Vroclavas 7:15
    Varšuva C 11:28 - 11:45
    Mockava 19:06

    Mockava 10:45
    Varšuva C 16:15 - 16:32
    Vroclavas 20:50

    Tikriausiai tai bus naujas traukinių poras Lenkija - Kaunas. Iš Kauno tikriausiai važiuos apie 9:15 ir atvyks apie 20:40 - prisiimdamas senų regioninių traukinių Balstogė - Kaunas - Balstogė laikų. Gaila, važiuos šiek tiek ilgai: traukiniai sustos Suvalkuose beveik 20min (reikia keisti važiavimo kryptį) ir Balstogė daugiau negu 40min (keisti lokomotyvą). Man tai atrodo gana daug laiko, bet vis tiek būčiau labai patenkintas jei traukiniai tikrai važiuotų...
    Varšuva- Vroclavas keliu yra beveik tiek pat, kiek Varšuva - Lazdijai, bet geležinkeliu laikai skiriasi apie 1,5 karto.
    Ko gero daug įtakoja nelabai kokios būklės geležinkelių tinklas šiauriau Bialystoko.

    Iš kitos pusės, Vroclavas 7:15 - Kaunas ~20:40 yra labai gerai. keliu, su visais pa.yžimais ir pavalgymais gaunas labai panašiai, jei nevažiuoji kaip išprotėjęs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Felin Rodyti pranešimą
    Lenkijos tvarkaraščio paieška rodo naujus tvarkaraščius. Tikriausiai važiuos kasdieninis traukinių poras Vroclavas - Mockava - Vroclavas nuo birželio 12d. 2022m.:

    Vroclavas 7:15
    Varšuva C 11:28 - 11:45
    Mockava 19:06

    Mockava 10:45
    Varšuva C 16:15 - 16:32
    Vroclavas 20:50

    Tikriausiai tai bus nauja traukinių pora Lenkija - Kaunas. Iš Kauno tikriausiai važiuos apie 9:15 ir atvyks apie 20:40 - prisiimdamas senų regioninių traukinių Balstogė - Kaunas - Balstogė laikų.
    Ačiū už įdomias naujienas.

    Turbūt atėjo laikas atskirai temai apie veikiantį geležinkelio maršrutą Lietuva - Lenkija. Konkrečių stočių kol kas neišeina nurodyti, nes maršrutai priklausomai nuo laikotarpio varijuoja:
    Balstogė - Kaunas (veikė iki Covido)
    Varšuva - Šeštokai (teko važiuoti dar 2005 metais).
    Vroclavas - Mockava (šios dienos naujiena).

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tuomet sveikinimus perduoda autobusų operatoriai, kurie visi važiuos trumpiau nei šis traukinys. Dabar lenkai su lokomotyvo keitimu susitvarko Bialystoke per 25 min. Suwalkuose galima susitvarkyti per 10 min. Tai jau kaip ir 34 min susitaupytų. Tarp kitko, kodėl lokomotyvo nekeičia Sokolkoj? Jau gi nuo ten elektrifikuota yra.

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Lenkijos tvarkaraščio paieška rodo naujus tvarkaraščius. Tikriausiai važiuos kasdieninis traukinių poras Vroclavas - Mockava - Vroclavas nuo birželio 12d. 2022m.:

    Vroclavas 7:15
    Varšuva C 11:28 - 11:45
    Mockava 19:06

    Mockava 10:45
    Varšuva C 16:15 - 16:32
    Vroclavas 20:50

    Tikriausiai tai bus naujas traukinių poras Lenkija - Kaunas. Iš Kauno tikriausiai važiuos apie 9:15 ir atvyks apie 20:40 - prisiimdamas senų regioninių traukinių Balstogė - Kaunas - Balstogė laikų. Gaila, važiuos šiek tiek ilgai: traukiniai sustos Suvalkuose beveik 20min (reikia keisti važiavimo kryptį) ir Balstogė daugiau negu 40min (keisti lokomotyvą). Man tai atrodo gana daug laiko, bet vis tiek būčiau labai patenkintas jei traukiniai tikrai važiuotų...

    Be to: Varšuvoje bus galimybė neilgai laukiant (beveik kasdien) persėsti iš kito traukinio iš Berlyno/į kitą traukinį į Berlyna. Laukiant apie 2val. būtų irgi prijungimas su naktiniais traukiniais iš Vienos/Pragos ir į Vieną/Pragą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kita stotelė - Volominas Slonečna.

    Ji yra rytinėje miesto dalyje. Iki rekonstrukcijos tai buvo eilinė stotelė su dviem keliais. Dabar iki Slonečnos pratęsti kai kurie priemiestiniai maršrutai, kurie anksčiau baigdavosi Volomine. Nes šalia yra didelis prekybos centras.
    Volominas Slonečna Varšuvos link.



    Vaizdas nuo aklikelio, Varšuvos link.



    Priemiestinis traukinys.



    Vaizdas nuo Slonečnos perono Belostoko link. Čia po bėgiais yra pravažiavimas po geležinkeliu, o anksčiau buvo pervaža.



    Volominas Slonečna stotelės rytinis kelyno galas. Vaizdas Varšuvos link.



    Ten pat. Vaizdas Belostoko link. Keturių kelių linijos ruožas baigiasi, toliau jau tik dvikelis.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Volominas. Vakariniame kelyno gale vietoj pervažos įrengtas viadukas.



    Volomino stotis. Vaizdas Varšuvos link.



    Paviljonai. Yra du peronai. Abu naudojami priemiestiniams traukiniams, o vienas iš jų, tas, kuris arčiau, ir tolimojo susisiekimo traukiniams. Volomine baigiasi dalies priemiestinių traukinių maršrutas.



    Peronai ir keliai, Varšuvos link.



    Nuo perono galo, Belostoko link. Tolumoje matosi krovininė stoties dalis. Peronai Volomine paslinkti kelis šimtus metrų Varšuvos link. Tie du seni namai dešinėje - anksčiau ties jais buvo peronų galai ir pėsčiųjų tiltas, o aikštelėje prie tų namų buvo autobusų "stotis". Aplinkos tvarkymo darbai prie stoties ir aplinkinių teritorijų dar nebaigti, bet jie vykdomi ne RB projekto rėmuose.
    Geležinkelio stoties pastato Volomine nebuvo, nėra jo ir dabar. Jokių kasų, laukimo salės ar tualeto stotyje NĖRA. Kaip ir Zielionkoje.



    Priemiestinis traukinys Volomine.



    Krovininėje Volomino stoties dalyje stovėjo šitas SM42 šilumvežis su pusvagoniais.



    Pusvagoniais prie rampos, kuri pereina sklandžiai į gatvę.

    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visų stotelių linijoje nefotografavau. Sekanti stotelė, kurioje fotografavau - Kobylka.

    Tipinis peronas, skirtas abiejų krypčių traukiniams sustoti. Kairėje du keliai - tolimojo susisiekimo. Vaizdas Varšuvos link.



    Nuo perono galo Belostoko link.



    Irgi nėra jokios kasos, kasos konteineriuose yra ne geležinkeliui priklausančioje teritorijoje. Išlikusi pervaža.



    Bebūnant Kobylkoje pravažiavo traukinys Varšuva - Suvalkai (Ančia). Skystas, tik 8 vagonai. Ir tai vasarą. Būdavo daugiau.

    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Anskčiau tiltas per Dluga upę Zielionkoje buvo tolokai nuo perono, o juos paslinkus gavosi, kad peronai beveik įsiremia į upę.
    Taigi, nuo Zielionkos prasideda 4 kelių ruožas. Čia dar matosi penktas kelias, bet keliai tolumoje sueina į keturis. Nuo Zielionkos iki Volomino Slonečnos stotelės priemiestinio ir tolimojo susisiekimo eismas yra atskirtas. Tolimojo susisiekimo traukiniai nestoja Zielionkoje, jie stoja tik Volomine. Iki rekonstrukcijos Volomine jie nestodavo. Tolimojo susisiekimo keliai eina piečiau priemiestiniam eismui skirtų kelių.



    Tiltas iš šono. Naujas.


    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:02.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Zielionkos stotis. Vaizdas nuo perono galo Varšuvos link. Tiesiai - Varšuva Vilenska. Kairėn suka jungtis su Varšuvos Rembertuvo stotimi.

    Rekonstruojant Zielionkos stotį, buvo įrengtas požeminis pravažiavimas po geležinkeliu, kuris yra priekyje ir kurio turėklai matosi dešinėje nuotraukos pusėje. Taip pat buvo nugriautas tarpukarinis stoties pastatas bei peronai apie šimtą metrų patraukti Belostoko kryptimi.



    Kiek paėjus peronu. Vaizdas Varšuvos link. Patenkimas į peronus dviem požeminėmis perėjomis, esančiomis peronų galuose. Anksčiau buvo galima patekti tik iš vakarinės pusės nuo pervažos.



    Dar kiek paėjus peronu rytų link. Paviljonas. Jame nebeliko kasos. Dėl Koleje Mazowieckie nenoro mokėti PKP PLK SA už kasas, kasos yra konteineriuose miestui, o ne geležinkeliui priklausančioje teritorijoje netoli įėjimo į požeminį praėjimą. Peronuose yra tik bilietų automatai.
    Kairėje pusėje, kur stovi elektrinis traukinys, yra įrengtas naujas peronas. Anksčiau jo nebuvo, buvo tik tas vienas. Naujas peronas skirtas traukinių, važiuojančių jungtimi į (iš) Varšuva Rembertuvas stotį. Peronas, esantis iš dalies senojo vietoje yra skirtas traukiniams, važiuojanties į (iš) Varšuva Vilenska. Kairysis kelias (žiūrėti nuotr.) yra atvykstantiems iš Varšuvos, o dešinysis - vykstantiems į Varšuvą traukiniams. Antrasis iš dešinės kelias nuotraukoje yra skirtas tolimojo susisiekimo traukinių eismui iš (ir tikriausiai į) Varšuvos.



    Kelias prie perono Varšuvos link. Dešinysis kelias skirtas aplenkti Zielionkos stoties peronus, bet lyg ir nenaudojamas tolimojo susisiekimo eismui.



    Vaizdas nuo naujojo perono.



    Naujasis peronas ir paviljonas.



    Paviljonas (Varšuvos Vilenskos krypties) išlaikantis tarpukario Varšuvos mazgo paviljonų architektūrinį stilių.



    Būnant apie pusvalandį stotyje, pravažiavo virš 10 traukinių abiem kryptimis. Eismas intensyvus, keleivių daug.



    Nuo perono galo Belostoko link.

    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 20:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rekonstruojant jungtį buvo įrengta nauja priemiestinių traukinių stotelė Varšuva Mokry Lug (Warszawa Mokry Ług). Vaizdas Zielionkos link ir Varšuvos Rembertuvo krypties peronas.



    Ten pat. Zielionkos krypties peronas. Tarp peronų yra pervaža.



    Kita stotelė - Zielionka Bankova. Ji jau nebe Varšuvos ribose, ji atskiro miesto - Zielionkos - ribose. Vaizdas Zielionkos link. Varšuvos Rembertuvo krypties peronas. Pervažos čia nėra, bet yra reguliuojama pėsčiųjų perėja tarp skirtingų krypčių peronų.



    Varšuvos Rembertuvo krypties peronas kiek iš arčiau.



    Zielionkos krypties peronas. Dešinėje matosi automobiliai. Juos čia palieka žmonės, tęsiantys kelionę traukiniu. Jokios P+R čia nėra, automobiliai stovi gatvėje ir ant žvyro.


    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 19:48.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Fotoreportažas Varšuva (Varšuva Rembertuvas) - Čyževas. Ruožas rekonstruotos RB projektro rėmuose. Nors gabaliukas Varšuvoje iki Zielionskos stoties tikriausiai ir iš kitų projektų, kaip ir Rembertuvo stoties kelių rekonstrukcija.

    Pradedu nuo Varšuvos Rembertuvo stoties rytinio kelyno galo. Čia prasideda jungtis su buvusia Sankt Peterburgo - Varšuvos geležinkelio linija (su Zielionkos stotimi joje). Pačios Rembertuvo stoties nefotografavau, nes pokyčiai nedideli, pagrinde tai stotis buvo aptverta garsą slopinančia sienele.

    Jungiamoji linija yra dvikelė, tačiau prie Rembertuvo stoties prisišlieja atskirai keliai, kuriais eismas vyksta į Varšuvą ir iš Varšuvos.
    Jungties kelias į Varšuvą. Jis kerta gatvę viename lygyje, yra pervaža. Vaizdas Rembertuvo stoties pusėn.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Kelias iš Varšuvos iš Rembertuvo stoties išeina kita trasa, kerta geležinkelio liniją į Terespolį (toliau į Brestą) viaduku. Rekonstruojant geležinkelį, buvo pastatytas naujas viadukas vietoje seno. Vaizdas iš rytinės pusės, tolumoje Varšuvos Rembertuvo stotis.



    Viadukas tęsiasi ir per lygiagrečiai geležinkeliui einančią gatvę, kurią linija į Varšuvą kerta viename lygmenyje.



    Čia ta vieta, kur jungtis tarp Zielionkos ir Varšuvos Rembertuvo stočių išsiskiria. Vaizdas Rembertuvo link.



    Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.



    Ten pat. Pravažiavo KM priemiestinis traukinys Rembertuvo link. Iki rekonstrukcijos priemiestinių traukinių šia jungtimi važiavo mažiau nei dabar.

    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 19:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pinigų neturėjo, o ir geležinkelių būklė buvo tokia, kad iš tų traukinių jokios naudos nebūtų buvę.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Ilgai galvojo

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Tai ir nusipirko. Ne TGV bet vis tiek iš Alstom

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Turbūt nedaug kas žino apie tai, kad 1995 metais TGV važinėjo Lenkijos keliais, nors ir neilgai. Galbūt lenkams buvo kilęs noras pirkti sau TGV traukinius?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad suchaltūrino, buvo galima ir geriau. Kas dėl stiklinių sienelių, tai tokiame pastate nelamai įmanoma kitaip padaryti keleivius aptarnaujančiųs erdvių padalinimą. Nebent medines (tikro medžio) su raižiniais ir pan. dekoru ir su stiklu sieneles statyti...

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bialystoke po 2 metų vykdytos rekonstrukcijos atidarytas geležinkelio stoties pastatas. Stoties interjeras (bent jau keleivių salės) atkurtos tokios, kokios buvo prie caro.

    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212716

    https://www.bazakolejowa.pl/index.ph...photoid=212717
    Interjero rekonstrukcija atrodo labai neblogai, bet tie pigūs stikliniai tūriai stipriai gadina vaizdą. Na ir aišku pilkos plastikinės durys prie kasų - yra viršūnė . Kitaip reikėtų spręsti.
    Paskutinis taisė Perfect; 2020.10.02, 10:07.

    Komentuoti:

Working...
X