Gali būti ir pokarinis. Anksčiau jis buvo aptinkuotas, tinką nudaužė, jau dabar nepamenu, apie 2000. Tie kampai su dekoru, nišos analogiškos su tipinių stočių pastatų, pastatytų po karo iki kokių 60 m., stiliui.
Koncepcijoje kol kas lieka, bet jei LG neužsispirs, tai galutiniuose sprendiniuose tikėkimės neliks. Labai jau tas pastatėlis "spaudžia" pėsčiųjų ir dviračių taką.
Eismo komplikacijos bus, kai tame nuolydyje su posūkiais susidauš mašinos, ar rėšis į sienelę... Pašalinus degalinę ir gyvenamąjį namą - realiai laužą prie pervažos, išeitų normalus pravažiavimas po geležinkeliu ir vietos viadukams su nuvažiavimais iš gretimų gatvių. Marijampolėje sugebėjo išpirkti gerą mūrinį namą ir jį nugriauti, o Lentvaryje supuvusios lūšnos išpirkimui, kurioje 2 ar 3 (visgi tikriausiai 2) butai ir vos gyvuojančiai degalinei, kurią dar ir dėl neatitikimo ekologiniams reikalavimams (statyta, kai tokių nebuvo, laukiniais 90-aisiais) reikėtų išspirti, pinigų nėra?
Deja, bet labai dažnai pas mus pasaitaiko, kai kažką normalaus turi nugriauti, arba nesistengia išsaugoti, o šalia lieka kokia lūšna, ar silikatinis šlykštuolis.
Tiesiai niekaip. Prieš rengiant specialųjį planą, buvo atlikta galimybių studija ("Kelprojektas"), išnagrinėta 12 variantų (per viršų, po apačia, tiesiai, šalia ir t.t.), optimaliausio varianto pagrindu rengiamas SP. Visi kiti variantai susiję su rimtomis eismo komplikacijomis Lentvaryje, arba milijonais pastatų griovimui, žemės paėmimui.
Eismo komplikacijos bus, kai tame nuolydyje su posūkiais susidauš mašinos, ar rėšis į sienelę... Pašalinus degalinę ir gyvenamąjį namą - realiai laužą prie pervažos, išeitų normalus pravažiavimas po geležinkeliu ir vietos viadukams su nuvažiavimais iš gretimų gatvių. Marijampolėje sugebėjo išpirkti gerą mūrinį namą ir jį nugriauti, o Lentvaryje supuvusios lūšnos išpirkimui, kurioje 2 ar 3 (visgi tikriausiai 2) butai ir vos gyvuojančiai degalinei, kurią dar ir dėl neatitikimo ekologiniams reikalavimams (statyta, kai tokių nebuvo, laukiniais 90-aisiais) reikėtų išspirti, pinigų nėra?
Koncepcijoje kol kas lieka, bet jei LG neužsispirs, tai galutiniuose sprendiniuose tikėkimės neliks. Labai jau tas pastatėlis "spaudžia" pėsčiųjų ir dviračių taką.
Negalima tiesiai padaryti? Kažkoks absurdas? Ar bent tie, kas projektuoja tokias nesąmones matė, koks transportas važinėja? Kaip ten sunkvežimiai, traktoriai ir t.t. raitysis? Po eilinio sniego, lijundros ar pašalus ten daužysis mašinos, nes nuolydis bus rimtas ir dar su staigiais posūkiais.
Tiesiai niekaip. Prieš rengiant specialųjį planą, buvo atlikta galimybių studija ("Kelprojektas"), išnagrinėta 12 variantų (per viršų, po apačia, tiesiai, šalia ir t.t.), optimaliausio varianto pagrindu rengiamas SP. Visi kiti variantai susiję su rimtomis eismo komplikacijomis Lentvaryje, arba milijonais pastatų griovimui, žemės paėmimui.
Negalima tiesiai padaryti? Kažkoks absurdas? Ar bent tie, kas projektuoja tokias nesąmones matė, koks transportas važinėja? Kaip ten sunkvežimiai, traktoriai ir t.t. raitysis? Po eilinio sniego, lijundros ar pašalus ten daužysis mašinos, nes nuolydis bus rimtas ir dar su staigiais posūkiais.
Komentuoti: