Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Ruože Senieji Trakai-Lentvaris ardomas lyginis kelias. Turbūt atliekama kelio kapitalinis remontas (rekonstrukcija), bet gal kas galėtų patikslinti?..
    Jau nuardytas.









    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek pamenu, ten vienas kelias buvo ant medinių pabėgių. Tikriausiai jį ir remontuoja.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Ruože Senieji Trakai-Lentvaris ardomas lyginis kelias. Turbūt atliekama kelio kapitalinis remontas (rekonstrukcija), bet gal kas galėtų patikslinti?..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gali būti ir pokarinis. Anksčiau jis buvo aptinkuotas, tinką nudaužė, jau dabar nepamenu, apie 2000. Tie kampai su dekoru, nišos analogiškos su tipinių stočių pastatų, pastatytų po karo iki kokių 60 m., stiliui.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Į pokarinį tai mažiausiai panašus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar tas pervažos budėtojo namelis senas? Įtariu, pokarinis gal tarpukarinis.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė nagi Rodyti pranešimą
    Koncepcijoje kol kas lieka, bet jei LG neužsispirs, tai galutiniuose sprendiniuose tikėkimės neliks. Labai jau tas pastatėlis "spaudžia" pėsčiųjų ir dviračių taką.
    Gal čia jau kokio KPD veikla tiesiogiai susijusi.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Eismo komplikacijos bus, kai tame nuolydyje su posūkiais susidauš mašinos, ar rėšis į sienelę... Pašalinus degalinę ir gyvenamąjį namą - realiai laužą prie pervažos, išeitų normalus pravažiavimas po geležinkeliu ir vietos viadukams su nuvažiavimais iš gretimų gatvių. Marijampolėje sugebėjo išpirkti gerą mūrinį namą ir jį nugriauti, o Lentvaryje supuvusios lūšnos išpirkimui, kurioje 2 ar 3 (visgi tikriausiai 2) butai ir vos gyvuojančiai degalinei, kurią dar ir dėl neatitikimo ekologiniams reikalavimams (statyta, kai tokių nebuvo, laukiniais 90-aisiais) reikėtų išspirti, pinigų nėra?
    Deja, bet labai dažnai pas mus pasaitaiko, kai kažką normalaus turi nugriauti, arba nesistengia išsaugoti, o šalia lieka kokia lūšna, ar silikatinis šlykštuolis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė nagi Rodyti pranešimą
    Tiesiai niekaip. Prieš rengiant specialųjį planą, buvo atlikta galimybių studija ("Kelprojektas"), išnagrinėta 12 variantų (per viršų, po apačia, tiesiai, šalia ir t.t.), optimaliausio varianto pagrindu rengiamas SP. Visi kiti variantai susiję su rimtomis eismo komplikacijomis Lentvaryje, arba milijonais pastatų griovimui, žemės paėmimui.
    Eismo komplikacijos bus, kai tame nuolydyje su posūkiais susidauš mašinos, ar rėšis į sienelę... Pašalinus degalinę ir gyvenamąjį namą - realiai laužą prie pervažos, išeitų normalus pravažiavimas po geležinkeliu ir vietos viadukams su nuvažiavimais iš gretimų gatvių. Marijampolėje sugebėjo išpirkti gerą mūrinį namą ir jį nugriauti, o Lentvaryje supuvusios lūšnos išpirkimui, kurioje 2 ar 3 (visgi tikriausiai 2) butai ir vos gyvuojančiai degalinei, kurią dar ir dėl neatitikimo ekologiniams reikalavimams (statyta, kai tokių nebuvo, laukiniais 90-aisiais) reikėtų išspirti, pinigų nėra?

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O pervažininko pastatėlis išliks?
    Koncepcijoje kol kas lieka, bet jei LG neužsispirs, tai galutiniuose sprendiniuose tikėkimės neliks. Labai jau tas pastatėlis "spaudžia" pėsčiųjų ir dviračių taką.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O pervažininko pastatėlis išliks?

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Negalima tiesiai padaryti? Kažkoks absurdas? Ar bent tie, kas projektuoja tokias nesąmones matė, koks transportas važinėja? Kaip ten sunkvežimiai, traktoriai ir t.t. raitysis? Po eilinio sniego, lijundros ar pašalus ten daužysis mašinos, nes nuolydis bus rimtas ir dar su staigiais posūkiais.
    Tiesiai niekaip. Prieš rengiant specialųjį planą, buvo atlikta galimybių studija ("Kelprojektas"), išnagrinėta 12 variantų (per viršų, po apačia, tiesiai, šalia ir t.t.), optimaliausio varianto pagrindu rengiamas SP. Visi kiti variantai susiję su rimtomis eismo komplikacijomis Lentvaryje, arba milijonais pastatų griovimui, žemės paėmimui.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied














    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvario pervaža ir planuojamo tunelio vieta.















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Negalima tiesiai padaryti? Kažkoks absurdas? Ar bent tie, kas projektuoja tokias nesąmones matė, koks transportas važinėja? Kaip ten sunkvežimiai, traktoriai ir t.t. raitysis? Po eilinio sniego, lijundros ar pašalus ten daužysis mašinos, nes nuolydis bus rimtas ir dar su staigiais posūkiais.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.20, 07:03.

    Komentuoti:


  • nagi
    replied
    Tai, ko lentvariečiai taip laukia:
    http://www.trakai.lt/index.php?2747342079

    Komentuoti:


  • SADAS
    replied
    Parašė Romas
    Kada paskutinis traukinys buvo Druskininkuose?
    keleiviniai traukiniai nebevažiuoja nuo 2000 m. rugpjūčio 21 d.
    http://www.druskonis.lt/archyvai/200...sto_zinios.htm

    kroviniai nebevažiuoja nuo 2001 m. birželio 1 d.
    http://www.druskonis.lt/archyvai/200...bes_zinios.htm

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū už nuorodą.
    Kada paskutinis traukinys buvo Druskininkuose?

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Seni kadrai iš Druskininkų geležinkelio stoties

    http://www.lrt.lt/mediateka/irasas/4...s_druskininkai
    Paskutinis taisė Romas; 2016.02.14, 22:20. Priežastis: Pridėtas kadras

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rūdiškės

    Popietinis traukinys Marcinkonys - Vilnius










    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rūdiškių stotis
    Foto 2016.01

    Stotis nuo miesto pusės




    Stotis nuo perono pusės




    Komentuoti:

Working...
X