Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip matyti iš informacijos www.LitRail.Lt , Kazlų Rūdos - Marijampolės - Šeštokų ruože keleiviniai traukiniai nevažinės iki 2014m. kovo 30 d.
    Žinoma, gali būti ir ilgiau, bet nuo spalio 27 iki kovo 30 d. galios naujas laikinas maršruto Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai tvarkaraštis.

    Traukinių prasilenkimai tarp Kauno ir Kazlų Rūdos numatyti tik stotyse - Kaune, Maurčiuose ir Kazlų Rūdoje. Su DŽD traukiniu Nr.79 prasilenkinėdamas traukinys Nr 696 (iš Kybartų išv. 13:01, į Kauną atv. 14:51h) Mauručiuose pasovės 10 minučių. Tiek pat minučių su RŽD traukiniu Nr30 "Gintaras" Mauručiuose prasilenkdamas pastovės kybartinis dyzeliukas Nr 695 (iš Kauno išvyks 15:25h).
    Automotsisa Nr 687 Kaunas-Kazlų Rūda vėliau (19:50h) išvyks ne dėl patogumo Kaune ilgiau pabūti norintiems Kazlų Rūdos gyventojams. Anksčiau išvykus, gali tekti pastovėti Jiesioje ir praleisti RŽD traukinį Nr 148 Kaliningradas-Maskva (jei eismas tarp Jiesios ir Mauručių abiem kryptimis vyks vienais bėgiais).

    Taip pat skelbiama, kad spalio 19 (antrad.), lapkričio 9 (šeštad.) ir lapkričio 13 d.(antrad.) nevažiuos traukiniai Nr.697, 687 (iš Kauno išv. 17:45 ir 19:50h), 697 ir 687 (į Kauną grįžta 19:27 ir 21:30h). Kokie darbai tarp Kauno ir Kazlų Rūdos ir kur tiksliai jie vyks nuo ~17h iki išnaktų ar paryčių, lieka neaišku. Tik pateikiami nuimtus kybartinius traukinius pakeisiančių autobusų grafikai, o iki vėlumos Kaune mėgstantys pabūti Kazlų Rūdos gyventojai tomis dienomis liks be paskutinio traukinio.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.10.17, 09:28. Priežastis: papildymas

    Comment


      Iš to kelio Kaunas - Prienai nelabai galimybės buvo foto padaryti , tai čia kaip supratau Kauno stotis rengiasi RB. Kelias nuardytas , ardomas peronas. Bus klojamos naujos trinkelės.







      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Ar bus, ar nebus kitas klausimas.
        Dabar ar reikia suprasti, kad jei visi sitie bus tai bus trys atskiros vezes?
        Europine, RB ir RB2 salia viena kitos? Gana nelogiskai skamba.
        http://www.sweco.lt/lt/Lithuania/Api...-Baltica-SPAV/

        pasivartyk ten paskelbtus dokumentus. rasi daug atsakymų. arba daug naujų klausimų
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Parašė aesde Rodyti pranešimą
          http://www.sweco.lt/lt/Lithuania/Api...-Baltica-SPAV/

          pasivartyk ten paskelbtus dokumentus. rasi daug atsakymų. arba daug naujų klausimų
          Na tai atsakymų nulis, o klausimų... susidaro įspudis , kad "Kaunas"
          RB pradžia. Išvada viena , kad liaudžiai susiimt reikia... O kas netiki... Tegul gydosi ten kur nesueina... O su savo argumentais galit ir...
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Ot fruktai, neseniai kapitalinį tiems keliams Kaune darė, dabar jau nuardė nebūtų Lietuva, efektyvumo 0 Kas liečia viaduką Kaunas - Prienai, tai ten pirmas pagrindinis kelias persineša į kitą tarpatramį, o antras ir europinis kartu kitame tarpatramyje. Viaduko niekas neperstatinės. O dėl Sweco, tai čia tik poveikio aplinkai vertinimas atkarpos nuo Kauno iki sienos su latviais, tada ruoš techninį projektą. Nes ten dar niekas nedaryta. Iki Kauno tai jau viskas suprojektuota, tai nelabai suprantu kas per klausimai kyla, ir kodėl susidaro įspūdis, kad Kaunas RB pradžia?

            Comment


              Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
              Ot fruktai, neseniai kapitalinį tiems keliams Kaune darė, dabar jau nuardė nebūtų Lietuva, efektyvumo 0 Kas liečia viaduką Kaunas - Prienai, tai ten pirmas pagrindinis kelias persineša į kitą tarpatramį, o antras ir europinis kartu kitame tarpatramyje. Viaduko niekas neperstatinės. O dėl Sweco, tai čia tik poveikio aplinkai vertinimas atkarpos nuo Kauno iki sienos su latviais, tada ruoš techninį projektą. Nes ten dar niekas nedaryta. Iki Kauno tai jau viskas suprojektuota, tai nelabai suprantu kas per klausimai kyla, ir kodėl susidaro įspūdis, kad Kaunas RB pradžia?
              Tas straipsnis man toks neaiškus yra. Atrodo , kad nuo Kauno tie vertinimai iki sienos yra, o kitur ne
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Buvo daryti ir kitų ruožų. Marijampolė-Kaunas man rodos irgi tas pats Sweco darė.

                Comment


                  Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                  Buvo daryti ir kitų ruožų. Marijampolė-Kaunas man rodos irgi tas pats Sweco darė.
                  Kažkaip nepastebėjau tada
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Aš tik už SPAV ataskaitoje išsakytus, parengtus planus dėl alternatyvos keleivių vežimo per Kauną, Panevėžį iki Latvijos sienos, netiesiant ir nedarant jokių kitų lankstų per Lietuvą. Tokių variantu eitų būsima vėžė šalia Rail Baltic'os. Kuria bus žymiai lengviau optimaliai prižiūrėti ir kartu valdyti vieną tinklą.

                    Comment


                      Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                      Čia staraipsnis tiems, kas dar vis nesigaudo kuo skiriasi Rail Baltica 1 nuo Rail Baltica 2:

                      http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-pradzioje.htm
                      Nuo Šeštokų iki Paryžiaus traukiniu – jau kitų metų pradžioje
                      Juk šiandien ne balandžio pirmoji

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Straipsnyje rašoma:


                        Ar yra daugiau informacijos? Kas tiksliai bus/yra daroma? Kokios eatkarpose? Kokie bus greičiai ir t.t.?
                        Tai dar tik ataskaita parengė, padarys pagal pasirinktą maršrutą techninį projektą ir tada matysim daugiau informacijos. Kol kas tik pasiūlymai pateikti.

                        Comment


                          Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                          Tai dar tik ataskaita parengė, padarys pagal pasirinktą maršrutą techninį projektą ir tada matysim daugiau informacijos. Kol kas tik pasiūlymai pateikti.

                          Realiai techniniai projektai jau paruošti. LG planuose buvo šiemet jau ir konkursus rangos darbams paleist visus nuo Kauno iki Latvijos sienos, bet ta Rail Baltica pristabdė viską. Antrų kelių statybai ruožuose Žeimiai - Lukšiai ir Gimbogala - Linkaičiai konkursai buvo jau paskelbti, tačiau vėliau nutraukti. Tų projektų metu turės būti nutiesti nauji antri keliai ir rekonstruoti esami. Techniniai projektai šių ruožų per CVPIS yra prieinami.

                          Comment


                            Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                            Čia staraipsnis tiems, kas dar vis nesigaudo kuo skiriasi Rail Baltica 1 nuo Rail Baltica 2:

                            http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-pradzioje.htm
                            Zodziu RB1 ir RB2 yra ta pati veze, tik iki Kauno ji vadinama RB1, o nuo Kauno persivadina i RB2. Kam ta painiava su tais pavadinimais?

                            Comment


                              Parašė ead Rodyti pranešimą
                              Realiai techniniai projektai jau paruošti. LG planuose buvo šiemet jau ir konkursus rangos darbams paleist visus nuo Kauno iki Latvijos sienos, bet ta Rail Baltica pristabdė viską. Antrų kelių statybai ruožuose Žeimiai - Lukšiai ir Gimbogala - Linkaičiai konkursai buvo jau paskelbti, tačiau vėliau nutraukti. Tų projektų metu turės būti nutiesti nauji antri keliai ir rekonstruoti esami. Techniniai projektai šių ruožų per CVPIS yra prieinami.
                              Kaip suprantu, to esmė būtų visur padaryti 120km/h ir du kelius?

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Zodziu RB1 ir RB2 yra ta pati veze, tik iki Kauno ji vadinama RB1, o nuo Kauno persivadina i RB2. Kam ta painiava su tais pavadinimais?
                                Kaip aš suprantu, tai ne. Rail baltica 1 ir 2 iš esmės yra visiškai atskiri projektai.

                                Rail Baltica 1: Vėžės rekonstrukcija į standartinę vėžę nuo sienos su Lenkija iki Kauno. Esamos rusiškos vėžės kelio sutvarkymas/rekonstravimas iki Latvijos sienos.

                                Rail baltica 2: visiškai naujas standartinės vėžės geležinkelis nuo Lenkijos sienos iki Latvijos sienos, kuris eis kitu (gerokai tiesesniu) maršrutu.

                                Ar aš klystu?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Kaip suprantu, to esmė būtų visur padaryti 120km/h ir du kelius?
                                  Naujus antrus kelius, kur jų dar nėra, yra numatoma nutiesti visoje linijoje nuoGaižiūnų iki Radviliškio, o vėliau planuojama ir nuo Radviliškio iki Klaipėdos. Visa tai susiję su dideliu krovinių srautu pagrindiniais koridoriais.
                                  Nuo Šiaulių iki LT/LV numatoma tik rekonstrukcija kelevinių traukinių greičius padidinant iki 120 km/h.

                                  Comment


                                    Parašė ead Rodyti pranešimą
                                    Realiai techniniai projektai jau paruošti. LG planuose buvo šiemet jau ir konkursus rangos darbams paleist visus nuo Kauno iki Latvijos sienos, bet ta Rail Baltica pristabdė viską. Antrų kelių statybai ruožuose Žeimiai - Lukšiai ir Gimbogala - Linkaičiai konkursai buvo jau paskelbti, tačiau vėliau nutraukti. Tų projektų metu turės būti nutiesti nauji antri keliai ir rekonstruoti esami. Techniniai projektai šių ruožų per CVPIS yra prieinami.
                                    Tai jūs apie RB kalbat ar apie antrųjų kelių statybą 1520mm vėžei? Nes jei dar neapsisprendę buvo per kur eis RB ir darė vertinimą, tai pagal ką rengė techninius projektus?

                                    Comment


                                      Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                                      Tai jūs apie RB kalbat ar apie antrųjų kelių statybą 1520mm vėžei? Nes jei dar neapsisprendę buvo per kur eis RB ir darė vertinimą, tai pagal ką rengė techninius projektus?
                                      Kad ir kaip keistai skambėtų, bet antrų kelių statybą linijoje nuo Gaižiūnų iki Radviliškio ar ruožo Šiauliai - LT/LV rekonstrukciją yra bandoma prakišti kaip vieną iš Rail Baltic'os sudedamųjų dalių.

                                      http://www.rail-baltica.lt/content/a...=10&cont_id=66
                                      Paskutinis taisė ead; 2013.10.15, 21:05.

                                      Comment


                                        Parašė ead Rodyti pranešimą
                                        Naujus antrus kelius, kur jų dar nėra, yra numatoma nutiesti visoje linijoje nuoGaižiūnų iki Radviliškio, o vėliau planuojama ir nuo Radviliškio iki Klaipėdos. Visa tai susiję su dideliu krovinių srautu pagrindiniais koridoriais.
                                        Nuo Šiaulių iki LT/LV numatoma tik rekonstrukcija kelevinių traukinių greičius padidinant iki 120 km/h.
                                        O kokie krovinių srautai tarp LT ir LV tame ruože? Ar tai nekeltų problemų keleiviniams traukiniams?

                                        Comment


                                          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                          Čia staraipsnis tiems, kas dar vis nesigaudo kuo skiriasi Rail Baltica 1 nuo Rail Baltica 2:

                                          http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...-pradzioje.htm
                                          Antradienį iš Vilniaus geležinkelio stoties Estijos sostinės Talino link keliu, kuriuo eis būsimoji „Rail Baltica“ vėžė, išvažiavo traukinys.
                                          Ar čia turimo omenyje, kad šiandien startavo maršrutas Vilnius-Talinas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X