Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    o mes kas? Kvaili nykstukai?
    negražu taip kalbėti. nėra gi ką kritiiškai vertinti, kai viską darome taip gerai ir šauniai. Gi esam patys protingiausi ir geriausi visame kame ir visais ekonominiais, socialiniais rodikliais. O jau ambicingumo ir pasiryžimo rimtai įgyvendinti ką nors ooooo kiek daug turim
    Sarkazmas, suprantama... ir beje jau darosi į off-topic, tai gal patylėsiu

    Comment


      Čia estus palaikau 100 proc. Aiškiai matosi, kad nuo jų kur kas modernesnės mastysenos jau pradedame atsilikti beviltiškai. Ir tuo tarpu mes užsiimame demagogijomis su atšakomis į Vilnių, po to dar bemastydami sugalvos vingį per Panevėžį į Šiaulius
      O realiai - tarptautiniame projekte "Vilnius" turėtų padėti liniuotę ant žemėlapio, o ne užsiimti "Žygaičių" sindromo diskusijomis. Ir imti pavyzdį iš Estijos - palikti "Lietuvos geležinkelius" ramybėje.

      Estai mato atskirą projektą kurio tikslas labai konkretus - atskira linija su kuo trumpesniu susisiekimo laiku. O mes visą tai matom kaip Lietuvos geležinkelių modernizaciją. O jie modernizuojasi lėtai. Elementarus pavyzdys - traukinys pravažiuoja pervažą, o automobiliai turi stovėti dar minutę. 20 metų nepakako tokiems dalykams sutvarkyti, galima teisintis "sudėtingomis" signalizacijomis ar davikliais už poros kilmetrų nuo pervažos, bet tai apie kokius 240 km/h gali svajoti "Lietuvos geležinkeliai"?
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.11.06, 10:59.

      Comment


        Klausimas - greitąja Rail Baltica trasa galės važiuoti krovininiai sąstatai?

        Comment


          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Čia estus palaikau 100 proc. Aiškiai matosi, kad nuo jų kur kas modernesnės mastysenos jau pradedame atsilikti beviltiškai. Ir tuo tarpu mes užsiimame demagogijomis su atšakomis į Vilnių, po to dar bemastydami sugalvos vingį per Panevėžį į Šiaulius
          O realiai - tarptautiniame projekte "Vilnius" turėtų padėti liniuotę ant žemėlapio, o ne užsiimti "Žygaičių" sindromo diskusijomis. Ir imti pavyzdį iš Estijos - palikti "Lietuvos geležinkelius" ramybėje.

          Estai mato atskirą projektą kurio tikslas labai konkretus - atskira linija su kuo trumpesniu susisiekimo laiku. O mes visą tai matom kaip Lietuvos geležinkelių modernizaciją. O jie modernizuojasi lėtai. Elementarus pavyzdys - traukinys pravažiuoja pervažą, o automobiliai turi stovėti dar minutę. 20 metų nepakako tokiems dalykams sutvarkyti, galima teisintis "sudėtingomis" signalizacijomis ar davikliais už poros kilmetrų nuo pervažos, bet tai apie kokius 240 km/h gali svajoti "Lietuvos geležinkeliai"?
          O gal dedam liniuotę nuo Vilniaus be jokių atšakų į Kauną?? Nu gausis lankas apie 80 km, tai lekiant 240 km/h greičiu užtruks 20 min ilgiau, bet bus normali jungtis tarp sostinių, nepaliekant vieno didžiausių regiono miestų nuošalyje.
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            O gal dedam liniuotę nuo Vilniaus be jokių atšakų į Kauną?? Nu gausis lankas apie 80 km, tai lekiant 240 km/h greičiu užtruks 20 min ilgiau, bet bus normali jungtis tarp sostinių, nepaliekant vieno didžiausių regiono miestų nuošalyje.
            Tai vat ir tamstai sunku išsivaduoti iš mūsų valdžios mastysenos - "gal per Kauną, o gal per Vilnių, o gal per Alytų, bet ir Kalipėda su Šiauliais būtų ne pro šalį..."
            Bet tai pala, o kam tuomet skirti dabartiniai Lietuvos geležinkeliai? Vežiokimės tuos krovinius iš Vilniaus į Kauną, Marijampolę, Šiaulius, kas trukdo? Manau Lietuvoje užtektų vieno terminalo prie Rail balticos, kur nors prie Kėdainių, kur "liniuotė" patogiai kirsis su esama linija.
            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.11.06, 11:27.

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Tai vat ir tamstai sunku išsivaduoti iš mūsų valdžios mastysenos - "gal per Kauną, o gal per Vilnių, o gal per Alytų, bet ir Kalipėda su Šiauliais būtų ne pro šalį..."
              Bet tai pala, o kam tuomet skirti dabartiniai Lietuvos geležinkeliai? Vežiokimės tuos krovinius iš Vilniaus į Kauną, Marijampolę, Šiaulius, kas trukdo? Manau Lietuvoje užtektų vieno terminalo prie Rail balticos, kur nors prie Kėdainių, kur "liniuotė" patogiai kirsis su esama linija.
              tai jeigu mintis yra sujungti greituoju geležinkeliu visas sostines, tai kodėl aukojamas Vilnius, o į pirmą planą išlenda liniuotė?? ir kur čia mąstysenos klaida?? kalba eina ne apie krovinius, o apie keleivius, estų ministras juk pateikė pavyzdį, kad į Vilnių keliavo per Helsinkį, jam būtų patogiau tiesiogiai iš Talino geležinkeliu atvykti į Vilnių, o ne į Kauną, nes jis ne krovinys, jam Kauno krovinių terminalas naf nereikalingas, jam reikia tiesiogiai patekti į Vilnių, o tu Rimai jam rodai liniuotę, nu ar nejuokinga??
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Sutinku, kad juokinga, kol negalvojama apie milijardų atsipirkimą, tad dėl to ir juda lėtai arba iš vis nejuda šis projektas (nekalbant apie dabartines LG rekonstrukcijas)
                Nežinau ar šio viso projekto prioritetas Vilniaus-Talino susisiekimas, ir ar prioritetas keleiviai?
                Atsipirkimas mano manymu gali būti nebent visą ViaBalticos fūrų potencialą sukišant į traukinius. Tuomet Lietuvos tikslas būtų kuo trumpesne linija nutiesti tranzitui per Lietuvos teritoriją ir susirinkti Lietuvos kirtimo mokesčius. O tada jau galima pradėti dotuoti ir keleivių vežimą, savo lėšomis pastatyti atšaką tarkim Panevėžys-Vilnius traukiniams iš Talino

                Comment


                  Vėl kažkas nepatenkintas

                  http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...1#.Uno-ouUv1sI
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                    Bet kaip pasakyti, kas iš viso sugalvojo rekonstruoti turimą atkarpą? Geležinkelio rekontrukcija iš tiesų yra niekinis veiksmas, jei ir toliau važiuoja XX a. greičiais. Taip sakant skūpus mokės du kartus
                    Kas yra "XX a. greičiai"? Krovinius vistiek greičiau 80-90 km/h niekas nevežioja, o linijos pagrindinis apkrovimas kaip tik ir bus kroviniai, šiek tiek siūlų paliekant keleiviniams. Nes suprantama, kad taip vadinamoji "greitoji" (240 km/h) linija turi aptarnauti tik keleivinius traukinius, bet iš kur bus tiek keleivių, kad užtikrinti bent minimalų rentabilumą?
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Lenkijoje Rail baltica irgi nesieks 240 km/h, taciau estu ministras to kazkodel nepaminejo!? Kazkodel uzkliuvo tik Lietuva. Taip pat neaiku kodel kumsciais mojuoja kai jau viskas nupirkta ir statoma. Susidaro ispudis, kad del politiniu priezasciu.

                      Comment


                        Tikrai nesu joks specialistas, ir matydamas tuos didelius dabartinio geležinkelio vingius (kad ir pasienyje arba Marijampolėje, arba ties Puskelniais ir t.t), niekaip neįsivaizduoju, kad tuo pylimu nutiesus naujus bėgius, traukiniai ten važiuos 160 km/val. ar kažkokiu pan. greičiu... O jei posūkiuose stabdys, ar užteks tiesiųjų, kad vidutinis greitis būtų toks, apie kurį kalba projektuotojai?

                        Comment


                          Parašė Gintarass Rodyti pranešimą
                          Tikrai nesu joks specialistas, ir matydamas tuos didelius dabartinio geležinkelio vingius (kad ir pasienyje arba Marijampolėje, arba ties Puskelniais ir t.t), niekaip neįsivaizduoju, kad tuo pylimu nutiesus naujus bėgius, traukiniai ten važiuos 160 km/val. ar kažkokiu pan. greičiu... O jei posūkiuose stabdys, ar užteks tiesiųjų, kad vidutinis greitis būtų toks, apie kurį kalba projektuotojai?
                          Iš kur tie 160 km/h?
                          Šiuo metu tiek naujai tiesiamas 1435 mm vėžės kelias, tiek rekonstruojamas 1520 mm yra suprojektuoti greičiams keleiviniams iki 120 km/h, prekiniams iki 80 km/h.

                          Comment


                            Jo... Tai kas yra ras projektas Rail Baltika? Pinigu skalbyklele?

                            Comment


                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              Nepatenkintieji gali statytis kad ir 1000km/h geležinkelį į Suomiją ar Rusiją.

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Mažiausiai reikia kreipti dėmesį į nykštukų iš Šiaurės pamokymus.
                                .. o labiausia reikia kreipti dėmesį į milžino iš rytų interesus.

                                Comment


                                  Būkime šiek tiek konstruktyvesni...

                                  Comment


                                    „Rail Baltica“ projektas kol kas Lietuvą, Latviją ir Estiją ne vienija, o skaldo

                                    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jxG5DJaU

                                    Comment


                                      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                      „Rail Baltica“ projektas kol kas Lietuvą, Latviją ir Estiją ne vienija, o skaldo

                                      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jxG5DJaU
                                      Klausiau tą interviu. Na lyg ir sustatė vėl viską į savo vietas.

                                      Comment


                                        Ar gali kasnors aiskiai ir teisingai pasakyti kas ta Rail Baltika? Pirmiausia rekonstruos sena veze nuo Lenkijos iki Talino per Kauna ir Siaulius, o po to ties nauja 240 km/h trasa nuo Lenkijos iki Talino per Vilniu? Wtf?

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          Ar gali kasnors aiskiai ir teisingai pasakyti kas ta Rail Baltika? Pirmiausia rekonstruos sena veze nuo Lenkijos iki Talino per Kauna ir Siaulius, o po to ties nauja 240 km/h trasa nuo Lenkijos iki Talino per Vilniu? Wtf?
                                          Ne, nuo Lenkijos iki Kauno bus rekonstruota ir pritaikyta sena linija, o nuo Kauno iki Talino per Panevėžį ir Rygą eis nauja linija.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X