Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Darbai Kazlų Rūdoje

    Technika prie geležinkelio / neveikiančio vandens bokšto




    Man atrodo vienas iš dviejų čia esančių ekskavatorių sugedo prieš kelias dienas, lėkė milžinišku greičiu ant bėgių ir kažkas sutraškėjo, girdėjosi net už poros šimtų metrų


    Priekaba prie aštunto europietiškos vėžės kelio


    Naujas 4-tas peronas nuo viaduko (stotis kairėje pusėje, nesimato)


    Kokių velnių reikėjo "užlipti" per tris tvoros vienetus...
    Pasigrožėkite, bereikalingai švaistomi ES pinigai


    Tokia pati situacija yra prie pat geležinkelio stoties, nuo pastato 10 metrų dviguba tvora pastatyta. Nors ten ir yra vienas aptriušęs gyvenamasis namas, dėl jo nereikėjo statyti aplamai jokių tvorų, pakaktų 50 metrų nuo stoties "tuštumos", o ne bereikalingai švaistyt laiką.
    kk3

    Comment


      Parašė Haski Rodyti pranešimą
      Technika prie geležinkelio / neveikiančio vandens bokšto
      Atvaizdas


      Atvaizdas


      Man atrodo vienas iš dviejų čia esančių ekskavatorių sugedo prieš kelias dienas, lėkė milžinišku greičiu ant bėgių ir kažkas sutraškėjo, girdėjosi net už poros šimtų metrų
      Atvaizdas


      Priekaba prie aštunto europietiškos vėžės kelio
      Atvaizdas


      Naujas 4-tas peronas nuo viaduko (stotis kairėje pusėje, nesimato)
      Atvaizdas


      Kokių velnių reikėjo "užlipti" per tris tvoros vienetus...
      Pasigrožėkite, bereikalingai švaistomi ES pinigai

      Atvaizdas


      Tokia pati situacija yra prie pat geležinkelio stoties, nuo pastato 10 metrų dviguba tvora pastatyta. Nors ten ir yra vienas aptriušęs gyvenamasis namas, dėl jo nereikėjo statyti aplamai jokių tvorų, pakaktų 50 metrų nuo stoties "tuštumos", o ne bereikalingai švaistyt laiką.
      Tai padaryta tam, kad tu galėtum praeti pro užtvertą priešgarsinės tvoros vietą, tačiau ji efektyviai atlikų savo darbą, nepaisant esamos skylės.
      Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

      Comment


        Visgi atrodo, kad praėjimas per geležinkelį į kitą jo pusę ties peronais gali būti, nes tvora nepastatyta tiesiai, t.y. lygiagrečiai geležinkeliui, o keli segmentai iš abiejų nesamo segmento pusių pasukti kampu į išorę, kaip gerai matyti nuotraukoje su lenkišku šilumvežiu. Na nebent ten bus kokie nors tarybiniai vartai...

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Visgi atrodo, kad praėjimas per geležinkelį į kitą jo pusę ties peronais gali būti, nes tvora nepastatyta tiesiai, t.y. lygiagrečiai geležinkeliui, o keli segmentai iš abiejų nesamo segmento pusių pasukti kampu į išorę, kaip gerai matyti nuotraukoje su lenkišku šilumvežiu. Na nebent ten bus kokie nors tarybiniai vartai...
          Taip, yra dekoratyvinė žalia tarnybinė tvora palei visą geležinkelį - nuo pervažos iki kitos pervažos.

          Prieš porą metų pastatė, vėliau atidarė štai šiuos vartus gyventojų judėjimui per stoties teritoriją.

          Jeigu iš Lenkijospradės važinėti dideli srautai prekinių traukinių, greičiausiai ši perėja bus uždaryta, užrakinta idant, kaip ir prieš porą metų, užtikrinti gyventojų saugumą.
          kk3

          Comment


            Žlobizmas. Negalėjo RailBalticos rėmuose tilto per geležinkelį stotyje pastatyti su normaliu perėjimu į 1435 mm peroną. Ir ne tik. Siauri 2 ir 3 peronai yra labai nesaugūs. Ką, tuo pačiu, negalėjo patvarkyti 1520 mm kelyno ir paplatinti peronų?

            Comment


              Nežinau ar į temą pataikiau, bet...Ar nebus problema uždarius Kreidos g. iki Piliakalnio g.?

              http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/1...zdaroma-gatve/
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Žlobizmas. Negalėjo RailBalticos rėmuose tilto per geležinkelį stotyje pastatyti su normaliu perėjimu į 1435 mm peroną. Ir ne tik. Siauri 2 ir 3 peronai yra labai nesaugūs. Ką, tuo pačiu, negalėjo patvarkyti 1520 mm kelyno ir paplatinti peronų?
                Ir dar, iš 3 perono dažnai vyksta traukiniai "Marijampolė - Kaunas", žmonių daug susirenka, peronas siaurutėlis, nesaugus.
                kk3

                Comment


                  Dar vienas niuansas - nesant tilto Kazlų Rūdoje traukinių stabdymas prasilenkimui, kito traukinio praleidimui turės būti derinamas su keleivinių traukinių važiavimu ir keleivių saugumo užtikrinimu 2, 3, 4 peronuose. Būtų tiltas ar požeminė perėja, dėl to nebūtų papildomų problemų.

                  Comment


                    Ką bepridurt, ir vėl kaip visada lietuviškai. Galėjo padaryt tunelius. Dabar po kelių metų viską ardys tam, kad padaryt tunelius ar pėsčiųjų tiltelį.

                    Comment


                      Tuo tarpu Lenkijoje, rekonstruojant geležinkelį RailBalticai nuo Zielionkos (Varšuvos pakraštys) iki Belostoko, bus įrengtos 9 naujos požeminės perėjos. Reikia turėti omenyje, kad ten ir taip beveik visose stambiose stotyse yra pėsčiųjų tiltai (požeminių perėjų minimame ruože nėra nei vienos).
                      Paskutinis taisė Al1; 2015.03.16, 19:26.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Žlobizmas. Negalėjo RailBalticos rėmuose tilto per geležinkelį stotyje pastatyti su normaliu perėjimu į 1435 mm peroną. Ir ne tik. Siauri 2 ir 3 peronai yra labai nesaugūs. Ką, tuo pačiu, negalėjo patvarkyti 1520 mm kelyno ir paplatinti peronų?
                        Dėl tiltų dar 2012 m Kazlų Rūdos savivaldybė ginčijosi su LG:
                        http://auto.lrytas.lt/-1326433970132...-r%C5%ABda.htm
                        http://www.kazluruda.lt/ruda/m/m_fil...es/file310.pdf

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tuo tarpu Lenkijoje, rekonstruojant geležinkelį RailBalticai nuo Zielionkos (Varšuvos pakraštys) iki Belostoko, bus įrengtos 9 naujos požeminės perėjos. Reikia turėti omenyje, kad ten ir taip beveik visose stambiose stotyse yra pėsčiųjų tiltai (požeminių perėjų minimame ruože nėra nei vienos).
                          Lygini Varšuvos prieigas su Lietuvos provincijos miesteliu. Tai ne tas pats. Be to Lietuvoje gyventojų tankumas tris kart mažesnis negu Lenkijoje. Kažin kiek bus viaduku Suvalkuose? Kazlų Rūda pagal detalujį planą numačiusi viadukus pastatyti 2017 m.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Dar vienas niuansas - nesant tilto Kazlų Rūdoje traukinių stabdymas prasilenkimui, kito traukinio praleidimui turės būti derinamas su keleivinių traukinių važiavimu ir keleivių saugumo užtikrinimu 2, 3, 4 peronuose. Būtų tiltas ar požeminė perėja, dėl to nebūtų papildomų problemų.
                            Šiuo atveju Lietuva labai labai atsilieka. Ką bekalbėti kuomet buvo rekonstruojami 1520 mm bėgiai,perjungimo (iešmų?) vietoje buvo naudojami seni mediniai pabėgiai, kai visur kitur - betoniniai. Gal čia nereikšminga smulkmė, tačiau kai važiuoja sunkiasvoriai traukiniai, tose vietose bėgiai linguoja. Europietiškoje vėžėje, iešmų pabėgiai - betoniniai, o vienoj vietoj pamačiau įdomu vaizdelį - po vienu betoniniu pabėgiu virš skaldos buvo pakišta - apipuvusi lenta

                            Kazlų Rūda - mažas kaimelis, kokie 7-8 tūkst. gyventojai gyvena. Vienintelė susisiekimo priemonė su Kaunu yra traukinys, tikiuosi keleiviniai traukiniai stos šitam "kaime".

                            Dėl peronų siaurumo, manau, kad nieko geresnio nebus nei dabar yra. Peronų platinti nėra į kur, nebent susiaurinus tarpus tarp kelių, o tai jau kaži ar įmanoma. Visa laimė, kad naujas peronas bus (jau yra) platus. Tunelis nelabai įmanomas tokiam "kaimui" daug kainuos ir tratata, be to, per siauri kai kurie pronai, kad įsitektų į plotį...

                            Nebent viadukas su laiptais, kaip Vilniuje, Kaune.

                            Bet visa tai nelabai įmanoma mūsų Lietuvoje, juolab tokiam miesteliui. Nebent pavyktų gauti paramą iš ES fondų.
                            kk3

                            Comment


                              Mediniai pabėgiai nei kiek ne prastesni už gelžbetoninius pagal apkrovų laikymo charakteristikas. Tik tarnauja trumpiau.
                              Kas dėl Kazlų Rūdos, tai viską buvo galima padaryti RailBalticos rėmuose. Tik daryti reikėjo su galva...

                              Parašė Shots Rodyti pranešimą
                              Lygini Varšuvos prieigas su Lietuvos provincijos miesteliu. Tai ne tas pats. Be to Lietuvoje gyventojų tankumas tris kart mažesnis negu Lenkijoje. Kažin kiek bus viaduku Suvalkuose? Kazlų Rūda pagal detalujį planą numačiusi viadukus pastatyti 2017 m.
                              Esmė tame, ne vien tik keleivių skaičiuje, bet ir geležinkeliu, kuris dalina miestą į dvi dalis. Pavyzdžiui, Šeštokai geležinkelio padalinti į dvi apyliges dalis. Tuo tarpu jokios perėjos į kitą pusę, tuo labiau tilto, NĖRA numatyta, nors anksčiau žmonės per geležinkelį vaikščiojo stotyje per perėja. Dabar jiems reikės eiti į stoties galą, o tai apie 1,5-2 km į abi puses. Kažkiek panašu ir Kazlų Rūdoje. Pėsčiųjų tiltas pastatas ne vietoje. Tie, kas parinko jam vietą, turėtų būti teisiami, jei tai būtų normali šalis.
                              Paskutinis taisė Al1; 2015.03.16, 20:17.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tie, kas parinko jam vietą, turėtų būti teisiami, jei tai būtų normali šalis.
                                Gal dar ir kyšo privataus verslo ausys, nes tuo pat metu buvo statomas prekybos centras (o gal ir pastatytas), į kurį galima patekti nusileidus nuo viaduko tiesiai už kelių šimtų metrų. Kita galima priežastis kodėl pasirinkta ši nelabai tinkama vieta galėtų būti šio viaduko gabaritai - du "ratai" (skirtas dviratininkams ir neįgaliems). Panašu, kad stoties pusėje nebūtų kur patalpinti, arba būtų reikėję naikinti nenaudojamą rampą, užimtų pusę ploto, kuris dabar panaudotas milžiniškai stovėjimo aikštei.
                                Paskutinis taisė Haski; 2015.03.16, 23:38.
                                kk3

                                Comment


                                  Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                  Europietiškoje vėžėje, iešmų pabėgiai - betoniniai, o vienoj vietoj pamačiau įdomu vaizdelį - po vienu betoniniu pabėgiu virš skaldos buvo pakišta - apipuvusi lenta
                                  Kaip suprast po pabėgiu ir virš skaldos? Jei darbai pabaigti, tai skalda po ir tarp pabėgių. O jei nebaigti, tai neaišku ko užkliuvo kažkokia lenta.


                                  [/QUOTE]QUOTE=Haski;868546] Panašu, kad stoties pusėje nebūtų kur patalpinti, arba būtų reikėję naikinti nenaudojamą rampą, užimtų pusę ploto, kuris dabar panaudotas milžiniškai stovėjimo aikštei (mašinų ne per daugiausiai, pavakare susirenka bandžiūgos, gąsdina praeivius, daug prišiukšlina, reikėtų policijos dėmesio šiam "rajonui").[/QUOTE]

                                  Policijos telefono numeris turbūt nėra paslaptis...
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Galima buvo kitokios konstrukcijos tiltą pastatyti ir jis būtų tilpęs.

                                    Comment


                                      Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                      (...) Jeigu iš Lenkijos pradės važinėti dideli srautai prekinių traukinių, greičiausiai ši perėja bus uždaryta, užrakinta idant, kaip ir prieš porą metų, užtikrinti gyventojų saugumą.
                                      Atvaizdas
                                      Dideli prekinių traukinių sratai iš Lenijos važinėti negalės bent kol kas. Kadangi 1435 mm bėgiai tik vieni, traukinaii prasilenkti galės (bent kol kas) tik Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje, Kauno stotyje kelyno taip pat nebus - tik dveji bėgiai. Taip kad dideli traukinių srautau bemat užsikimštų...
                                      Vinčuose ir Mauručiuose 1435 mm vėžės traukiniams prasilenkti galimybės nebus (bent kol kas).

                                      Comment


                                        O tai Palemone nenumatytas kelynas?

                                        Comment


                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          O tai Palemone nenumatytas kelynas?
                                          Numatytas, bet gana negreitai. Dar tik projektuojamas privažiavimas iki Palemono siaura vėže. Pasikartosiu, bet manau, kad eropinė vėžė iki Palemono turėjo būti projektuota ir statyta kartu su atkarpa nuo Lenkijos iki Kauno.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X