Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukinys į Šeštokus važiuoja ne kasdien. Kai traukinys važiuoja iki Marijampolės, toliau keleivius veža autobusu iki Šeštokų. Kaip jau įprasta, veža "Autoridas".
    Kol kas intensyvūs RailBaltikos tiesimo darbai vyksta tarp Meškučių ir Turgalaukio. Jau paklota dalis naujo 1520 mm kelio, 1435 mm keliui pilamas pylimas. nuo Turgalaukio iki sekančios pervažos Šeštokų link sukalti kuoliukai. Kitur jokių darbų žymės nematyti.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.09.12, 07:20.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Traukinys į Šeštokus važiuoja ne kasdien. Kai traukinys važiuoja iki Marijampolės, toliau keleivius veža autobusu iki Šeštokų. Kaip jau įprasta, veža "Autoridas".
      Kol kas intensyvūs RailBaltikos tiesimo darbai vyksta tarp Meškučių ir Turgalaukio. Jau paklota dalis naujo 1520 mm kelio, 1435 mm keliui pilamas pylimas. nuo Turgalaukio iki sekančios pervažos Šeštokų link sukalti kuoliukai. Kitur jokių darbų žymės nematyti.
      Traukinio Nr 393/394 važinėjimo dėsningumas rugsėjo mėnesį - penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais iki Šeštokų, kitomis savaitės dienomis - iki Marijampolės.

      Comment


        Geležinkelio vėžė tolsta nuo Šiaulių....http://www.15min.lt/naujiena/verslas...liu-667-368942

        Comment


          Šiandien penkių valstybių transporto ministrai pasirašė deklaraciją dėl „Rail Baltica“ bendros įmonės steigimo: http://www.sumin.lt/lt/naujienos/12760

          Comment


            Parašė railman Rodyti pranešimą
            Šiandien penkių valstybių transporto ministrai pasirašė deklaraciją dėl „Rail Baltica“ bendros įmonės steigimo: http://www.sumin.lt/lt/naujienos/12760
            Pagal šią citatą
            Labai svarbu, kad Rail Baltikos vėžė sujungs valstybių sostines“, – sakė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius
            išeina, kad sostine vėl taps Kaunas
            O jei apima Vilnių - tai kokiu keliu?

            Comment


              Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
              Pagal šią citatą

              išeina, kad sostine vėl taps Kaunas
              O jei apima Vilnių - tai kokiu keliu?
              "Sujungs" - tai ko gero kalbama daugiau ar mažiau apie atšakas.

              Comment


                Senasis geležinkelis matyt buvo tiesiamas per miestelius, arba miesteliai patys užaugo prie susisiekimo linijos. Tai tas modernizavimas bus pasaka be galo, taip niekad ir neduosiantis norimų rezultatų. Tad gal čia būtų proga pastatyti naują geležinkelį laukais palei autostradą. Bet čia esame prašovę kaip visada - bent susiprojektuoti ir rezervuoti žemes galėjome jau seniai. Tam nereikėjo didelių pinigų. O valstybinių žemių buvo dar visai neseniai. Tuoj pražiopsosim ir žemės konsolidacijos projektus.

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Panašu, kad tiek RB 1, tiek RB 2 - neišspręstas rebusas lygiai kaip "Kur slepiama mergaitė" ir "kur dingo Venckienė"
                  Eilinė demagogija parodyti kaip sunkiai tuo klausimu dirbama.
                  Kodel? Juk linijos jau tiesiamos, darbai vyksta siuo metu.

                  Comment


                    Iki tiesimo ilgai, labai ilgai buvo kalbėta, kol esamas ruožas nusidėvėjo morališkai.
                    Pamenu A. Kubiliaus vyriausybė žadėjo bėgius iki Kauno pakloti jau šiemet...

                    Comment


                      Na, kol kas bent jau Railbaltica iki Kauno pajudėjo. Specialiame puslapyje http://www.rail-baltica.lt pranešama, kad visos (ar beveik visos - neskaičiavau) statybvietės jau perduotos rangovams rugpjūčio mėnesį. Vadinasi, paruošiamieji darbai greitai prasidės visame ruože - bus kertami medžiai, daromi privažiavimai, aikštelės technikai ir medžiagoms, prasidės esamų komunikacijų iškėlimas... Tarp Meškučių ir Turgalaukio darbai juda. Kaip jau minėjau, pakeista dalis 1520 mm kelio, pilamas pylimas 1435 mm keliui, keičiamos pralaidos ir t.t.

                      Comment


                        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                        Žinodamas Lietuviškus tempus, nenustebsiu jei dar po 20-30 metų bus tampomasi su ta RB D
                        Tai dar 10 metelių ir Kaunas pamatys tą "stebuklingąją" vėžę
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Ne 10. Jei finansavimas nestrigs, tai už 2-3 metų pamatys.

                          Comment


                            O tai kiek tada tiksliai jau vyksta tas tiesimas?
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              Tai dar 10 metelių ir Kaunas pamatys tą "stebuklingąją" vėžę
                              O kas čia stebuklingo? Berods niekas ir neplanavo, kad visa RB trasa veiks anksčiau 2030 m.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                O kas čia stebuklingo? Berods niekas ir neplanavo, kad visa RB trasa veiks anksčiau 2030 m.
                                Tai čia ir neslaukt tų 2030 galima...
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                  Tai dar 10 metelių ir Kaunas pamatys tą "stebuklingąją" vėžę
                                  Nieko ten stebuklingo ten nėra ir nebus. Bent taip atrodo pabuvus Šeštokuose, Mockavoje, Gardine...
                                  Šaip darbai matosi (vienu daugiau, kitur mažiau) atkarpoje tarp Kazlų Rūdos ir Būdviečių. Taip pat nulygintas privažiavimas prie tilto per Pilvę iš kelio Kazlų Rūda-Jūrės meistelis. Kol kas jokių darbų nepastebėjau tarp Būdviečių ir Marijampolės. Apie darbus tarp Meškučių ir Svetlicos rašo kiti.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Na, kol kas bent jau Railbaltica iki Kauno pajudėjo. Specialiame puslapyje http://www.rail-baltica.lt pranešama, kad visos (ar beveik visos - neskaičiavau) statybvietės jau perduotos rangovams rugpjūčio mėnesį. Vadinasi, paruošiamieji darbai greitai prasidės visame ruože - bus kertami medžiai, daromi privažiavimai, aikštelės technikai ir medžiagoms, prasidės esamų komunikacijų iškėlimas... Tarp Meškučių ir Turgalaukio darbai juda. Kaip jau minėjau, pakeista dalis 1520 mm kelio, pilamas pylimas 1435 mm keliui, keičiamos pralaidos ir t.t.
                                    Gal būtų galima foto. Šiai temai ypač trūksta naujų foto

                                    Comment


                                      Neturiu nuotraukų.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        (...)Vadinasi, paruošiamieji darbai greitai prasidės visame ruože - bus kertami medžiai, daromi privažiavimai, aikštelės technikai ir medžiagoms, prasidės esamų komunikacijų iškėlimas... Tarp Meškučių ir Turgalaukio darbai juda. Kaip jau minėjau, pakeista dalis 1520 mm kelio, pilamas pylimas 1435 mm keliui, keičiamos pralaidos ir t.t.
                                        Kaip jau rašiau anksčiau, darbai (nors tik paruošiamieji) dar juda tarp Jūrės ir Būdviečių. Labiausiai jie pastebimi tarp Kazlų Rūdos ir Bebruliškės pervažos, ypatingai - ties pačia pervaža. Jei teisingai supratau (pamačiau iš traukinio, pėsčias ten dar neapvaikščiojau), - ten ruošiamasi "nukkirsti" ties pervaža esantį vingį. Tai manyti leidžia 4/5 km stulpelio ir ženklo su "dūdele" nutolinimas nuo dabartinės sankasos.
                                        -----------------------------------------------------------
                                        Marijampolės mieste Geležinkelio gatve nuėjęs nuo Gedimino iki Armino gatvės, nesunkiai dėmesį atkreipiau į tiesiog kas šimtas metrų tartatytas lenteles su užrašais "Pašaliniams vaikščioti draudžiama". Padirbėta nemažai !
                                        Ar su sovietinių laikų ar šiuolaikiniais baltarusiškais draudimais nuvažiuosime toli, bus matyti. Nors nesunku pastebėti, kad iš Baltarusijos miestų Gardino, Vysoko Litovsko ir Bresto keleiviniai traukiniai į Lenkiją važiuoja...
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2013.09.18, 17:03. Priežastis: Papildymas

                                        Comment


                                          Nuo Rugsėjo 30d. NEBELIEKA NĖ VIENO TRAUKINIO Į MARIJAMPOLĘ IR ŠEŠTOKUS, o autobusais LG nebeveš... taip bus beveik iki Spalio pabaigos. Kitais metais - nuo pat pavasario per visą vasarą.

                                          Maršrutai trumpinami iki Kazlų Rūdos, o šie traukiniai iš viso NUIMAMI:

                                          9:35h.: Kaunas - Marijampolė;
                                          16:15h.: Kaunas - Marijampolė.

                                          Toks jausmas, jog anot LG Marijampolės kraštas ir jo gyventojai jiems - nebe Lietuvoje... Pavežiosim iki pirmųjų šalnų, o per žiemos šalčios vežiosim "orą" - tuomet pasirodys, jog reisai nerentabilūs ir bus puiki proga naują RAIL BALTICA atkarpą naudoti ti krovinių vežimo reikmėms. Politika aiški...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X