Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą

    Kroviniu judejimas pagrinde vyksta ruoze Daugpilis - Radviliskis. O ruoze Daugpilis - Turmantas kiek zinau krovininiu traukiniu nera.
    Gali būti, tu teisus. O šiaip smalsu: negi nėra jokios paklausos kroviniams vektoriumi Vilnius-Sankt Peterburgas?

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Kiek girdėjau iš LG, ruožas tikrai saugus ir tvarkingas, galima nors ryt važiuot. Gerai neužfiksavau, ar vyksta kažkoks krovinių judėjimas, man rodos minimalus gali vykti/vyksta.
    Kroviniu judejimas pagrinde vyksta ruoze Daugpilis - Radviliskis. O ruoze Daugpilis - Turmantas kiek zinau krovininiu traukiniu nera.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tai ruožas "saugus ir techniškai tvarkingas"?
    Ar ten vyksta koks eismas?
    Kiek girdėjau iš LG, ruožas tikrai saugus ir tvarkingas, galima nors ryt važiuot. Gerai neužfiksavau, ar vyksta kažkoks krovinių judėjimas, man rodos minimalus gali vykti/vyksta.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tai ruožas "saugus ir techniškai tvarkingas"?
    Ar ten vyksta koks eismas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Latvijos rašo:
    Да, верно. По LDz Турмантас 10.43 - Даугавпилс 11.16 и обратно Даугавпилс 13.42 - Турмантас 14.22.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    spalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.
    gal tikslesnį laiką galima, pagaudytų ruožo gyventojai su fotoaparatais..

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
    spalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.
    puiki naujiena, lauksime žinių apie keleivius

    Komentuoti:


  • traukinio masinistas
    replied
    spalio 25 numatyta bandomasios keliones be keleiviu is vilnius i daugpili.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Mano žiniomis LG normaliai Daugpilio maršruto klausimu stengiasi ir dirba, tik latviai stabdo, vilkina, vengia, sudaro dirbtinų kliūčių, ignoruoja, neatsakinėja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lygtai bauda būtų ne latvių naudai? Va jei jų nenaudai, tada taip. Greičiau LG. Nes vis tiek potencialas ten menkas. Reikėjo išlaikyti traukinį į Sankt Peterburgą ar netgi nukreipti traukinį į Maksvą per Latviją, kai Rusija uždraudė ES šalių piliečiams įvažiavimą per Baltarusiją. Laisvai galėjo kursuoti jungtinis traukinys, jungiamas prie "Latvijos Ekspresio" Daugpilyje. O iki Daugpilio reikėjo padaryti normalų tarifą, o ne plėšti dvigubai ar net daugiau nei turėtų kainuoti kelionė.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Praėjo 4 mėnesiai, dar vis neturim..
    Spėjimas. Po EK baudos latviai NEBEsitaria su LG?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Per LR radiją išgirdau, kad "už mėnesio pusantro, savaitgaliais".
    Praėjo 4 mėnesiai, dar vis neturim..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nežinau, čia tik pamąstymas, kaip tikriausiai bus, jei bus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...
    Jeigu žinote daugiau, tai parašykite kokie laikai išvykimo, atvykimo, trukmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na taip, šeštadienisi ir sekmadieniais rytais į Daugpilį, popiet - atgal. Kai potencialus keleivių srautas visgi tik iš Daugpilio. Bet kiek ten tų keleivių, čia ne RB, dotacijų maršrutui nebus, todėl paskui po kelių mėnesių tyliai uždarys...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Per LR radiją išgirdau, kad "už mėnesio pusantro, savaitgaliais".

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sienų kirtimų ne daugiau nei autobusu iš Kijevo. Esmė ir riedmenyse - Lietuvos, Latvijos ir Estijos geležinkeliai taip pigiai kaip UZ ar BČ neveš. O infrastruktūros mokestis, aišku, kad bus toks, koks ir visiems kitiems, t.y. kelis kartus didesnis nei Ukrainoje ar Baltarusijoje. Jei dėl infrastruktūros mokesčio nesugeba vežti net lietuviai ir latviai, latviai ir estai, tai ko norėti iš Ukrainos geležinkelių? Kodėl Ukrainos geležinkeliai jau net nebeveža keleivių į Baltarusiją? Visi traukiniai tarp Baltarusijos ir Ukrainos - BČ, išskyrus, kaip minėjau, pasienio dyzelius... Ir tai jų berods tik du maršrutai: Zdolbunovas - Sarnai - Gorynė (Baltarusijos pasienio stotis; 2 kartus kasdien) ir Gomelis - Ščorsas (bet tik du kartus per savaitę). Šis jau giliau užvažiuoja tiek į Baltarusiją, tiek į Ukrainą. Ir tai dar ne visai aišku, ar tai UZ, ar BČ dyzelis...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Esmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.
    Ir viza. Sausumos keliais Lietuvos gyventojai vyksta per Lenkiją. Nežinau kaip Estijos.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Esmė netgi net ne riedmenys - esmė infrastruktūros mokestis - jis bus kosmosas. Nes daug sienų kirtimų.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied

    „Estijos geležinkeliai“ skeptiškai vertina keleivio traukinio Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas idėją


    „Visi veikiau palingavo galvomis – galima, aišku, pabandyti ir pažiūrėti, kas gausis. Panašu, jog idėja yra šio pono (Omeliano), kad galima būtų galima kažką tokio padaryti, bet kol kas niekas tuo neužsiėmė“, – sakė E.Laidvee.
    „Iš esmės, ši idėja sveikintina. Kuo daugiau tokių traukinių, tuo geriau. Tačiau jei kalbėti apie keleivius – ar nekils problemų dėl kelionės laiko“, – pridūrė jis.

    Komentuoti:

Working...
X