Pasirodo paklydau 4 metus. Parašiau į LG užklausimą. Atsakė taip:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Taigi, mintyse turėti 2003 metai pasirodo buvo teisingi. Antras kelias nuo Dūkšto iki Visagino matosi ir senose ortofoto, pvz. http://geoportal.lt pasirinkus 1995-1999 ortofoto sluoksnį. Jei 1980 metų žemėlapyje kelio nėra, tačiau 1995-1999 jis yra, ir pradėtas ardyti 2003, galbūt 1980m žemėlapis klaidingas?Parašė angelswing Rodyti pranešimąPasirodo paklydau 4 metus. Parašiau į LG užklausimą. Atsakė taip:
Comment
-
Darbai jau beveik baigti. Nutiesti bėgiai, įrengta rampa. Pagal planą dar Sausio mėnesį turėjo būti įrengtas iešmas tarpstotyje. Pabandysiu ryt nuvyktiir padaryti nuotraukų.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kol kas jokie darbai nepradėti. Kertamas miškas, bet neaišku, ar dėl privažiuojamojo kelio, ar dėl poligono plėtros.
Comment
-
Dabar dvikelis baigiasi Senuosiuose Trakuose, iškart už pervažos. Ne taip senai (metų 10-15 atgal) perklojo kelią link Rūdiškiu į kitą pusę.Parašė Romas Rodyti pranešimąNuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
Comment
-
Kariuomenės issikrovimo vieta Pažeimenėje. Foto 2020-05-28
Informacinis stendas:

Atnaujinta pervaža:

Nuo Vilniaus pusės. Laikinas greičio apribojimas:

Greičio ribojimas nuo Turmanto:

Iešmas tarpstotyje. Blokpostas neįrengtas, iešmas valdomas is salia esančios būdelės su Švenčionėlių stoties budėtojos leidimu.

Iesmas nuo Turmanto pusės:

Minėta budelė:

Iesmai naujai irengtame kelyne:

Pirmas iesmas elektrinis:

Antras jau rankinis:

TEM-TMH 015 su platformomis:

Is arciau:

Bendras vaizdas į Vilniaus pusę:

Kitoje kelyno pusėje yra rampa nuvažiavimui nuo platformų, tačiau dėl karo policijos patruliavimo tos pusės fotografuoti negalėjau.
Bonus - naujas piketinis stulpelis
- 4 patinka
Comment
-
USA kariai fotografavino metu bandė skirtingą techniką užvarinėt, tikriausiai ant dienų krausis jau normaliai. Iešmas nuo Pabradės, tačiau norint jį perjungti, reikia Švenčionėlių stoties budėtojos leidimo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau naudojamas karinės technikos gabenimui ar dar tik kokie bandymai?
Tai iešmas iš magistralinio kelio ne iš Pabradės pusės, jei teisingai supratau? Kodėl, juk traukiniui reikia papildomai važiuoti į Švenčionėlius ir grįžti arba sustoti tarpstotyje ir važiuoti atgal?
Comment
-
Jau šiandien kaip ir oficialiai pristatoma:
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ka-667-1325112
Pasidarė įdomu, o kodėl dar įrengiami rankiniai iešmų perjunginėjimai?
Ir pastebėjau vienose stotyse rankiniai (pvz. Švenčionėliuose), kitose valdomi iš kitur
(nežinau iš kur) (žalios dėžutės
). Ar neturėtų būti visur vienodai? 
Comment
-
Pagrindinis skirtumas - kaina. Automatinį iešmą valdo stotyje dirbantis budėtojas, jeigu jo nėra - eismo tvarkdarys, dirbantis Vilniuje, EVC. Anksčiau visose stotyse dirbdavo budėtojai, dabar mažesnėse stotyse budėtojai dirba tik tada, kada stotyje dirba manevrinis lokomotyvas.Parašė angelswing Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, o kodėl dar įrengiami rankiniai iešmų perjunginėjimai?
Ir pastebėjau vienose stotyse rankiniai (pvz. Švenčionėliuose), kitose valdomi iš kitur
(nežinau iš kur) (žalios dėžutės
). Ar neturėtų būti visur vienodai? 
Taip pat įrengus rankinį iešmą tokioje vietoje, nereikalingas budėtojas - iešmus gali perjunginėti traukinio konduktorius.Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.29, 11:50.
Comment
-
Būtent, magistraliniame kelyje esančių iešmų mašinistas negali perjunginėti, jei neklystu. Arba iešmininkas, kas brangu, nes ne stotis, turi atvažiuoti prieš traukiniui važiuojant, nes užkampis, į kurį problematiška atvažiuoti, nes keliai tik miško (o žiemą dar ir gali būti nenuvalyti), nes iešmas naudojamas gal kartą ar du per mėnesį.
Comment
-
Daugpilis kaip tik šeštadienio ir sekmadienio rytinius oro vežiojimo reisus padarė išeinančius "ant nulio", tad jo tikrai neužrauks. Nuo Birželio yra planų atnaujinti, traukiniobiliete jau matosi vienas reisas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.
Comment
-
Šiais metais vyraujant baimėms keliauti į tolimas šalis, tokie sąlyginai vietiniai maršrutai kaip tik turėtų sulaukti pagausėjimo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.
- 1 patinka
Comment
-
Šeštadienį 15:10 traukinys į Turmantą buvo užpildytas ~80%, daug keliaujančių, su dviračiais, kuprinėmis ir t.t. Daugpilio traukiniai irgi turėtų užsipildyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbejotina. Tie, kas keliaus vietoje, važiuos automobiliu. Gatvės jau beveik vėl pilnos automobilių kaip iki karantino, o VT pustuštis.
Comment
-
Turmantas (Turmont). Lenkijos - Latvijos pasienio stotis.
Apie 1930-1939 m.

https://fotopolska.eu/foto/1614/1614298.jpg
- 2 patinka
Comment
Comment