Kam reikalinga ta trasa, jeigu nauja linija yra visiškai nereikainga?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-neplanuojamaPasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovės, keleiviniai traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį Latvijoje kursavo iki COVID-19 pandemijos pradžios ir jai prasidėjus buvo sustabdyti.
„Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“, – pridūrė K. Dzikaraitė
Comment
-
DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.
- 8 patinka
Comment
-
Labai subtili užuomina.Parašė John Rodyti pranešimąTai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
Sienos kirtimas geležinkeliu tarp Europos Sąjungos šalių - kaip daugybės mažų berlyno sienų įveikimas tarp feodalinių kunigaikštysčių, tarp kurių bendra tik tai, kad jų pavadinimuose užsimenama apie geležį.Paskutinis taisė Romas; 2022.10.01, 16:10.
- 1 patinka
Comment
-
Lietuvos susisiekimo ministerija daro viską ir liepia važiuoti iki Latvijos sienos (nors LTG LINK traukiniai yra beveik metalo laužas), bet Latvijos valdžiažmogiai nieko nedaro kad LTG traukiniai važiuotų iki Daugpilio ar Rygos.Parašė John Rodyti pranešimąDW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.Paskutinis taisė Aleksio; 2022.10.01, 19:09.
Comment
-
Teisingai, todėl Lietuvai negalima reikšti jokių priekaištų. Tuo labiau, kad nuosavu automobiliu keliauti yra patogiau ir pigiau.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLatviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.
Comment
-
Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.
Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 10:28.
- 1 patinka
Comment
-
Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.Parašė felar Rodyti pranešimąNenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.
Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
Comment
-
Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.Parašė dtb Rodyti pranešimąKalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
- 1 patinka
Comment
-
Tai kad anksčiau Šiauliai-Rokiškis važiuodavo kartą per dieną, paskui padarė, kad tik savaitgaliais, o dabar panaikino. Reikalauja pinigų.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.
Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
Su Kaunas-Šiauliai atvirkščiai – važiuodavo tik savaitgaliais, o dabar kasdien. Pinigų iš savivaldybių nereikalauja.
Tai kaip suprasti?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Skandalinga yra dar ir tai, kad Šiauliai-Rokiškis nevažiuoja iki Daugpilio, nors bėgiai yra ir jie, kiek suprantu, yra geros būklės. Bet čia jau turbūt būtų visiškas KosTmosas tiek mūsiškiams vėploms, tiek latviams.Parašė felar Rodyti pranešimąNenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.
Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
Comment
-
Kalbos apie "riedmenų trūkumą" vyksta jau gerą dešimtmetį. Tai ko jie b*et, atsiprašant, tų riedmenų neperka? Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?Parašė dtb Rodyti pranešimą
Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.
Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
- 6 patinka
Comment
-
Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 21:34.
Comment
-
O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperkaParašė felar Rodyti pranešimąElektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
Comment
-
Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:Parašė John Rodyti pranešimą
O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka
https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link
Comment
-
Kad planuoja jie ten visko įsigyti, tai žinoma. Klausimas, kada? Ne anksčiau kokių 2026-2027, pagal dabartinius tempus. Turiu omeny, kada tie traukiniai faktiškai riedės bėgiais Lietuvoje. Tokie dalykai nevyksta greit ir tikrai ne 2023 ir ne 2024.Parašė felar Rodyti pranešimą
Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link
Comment
Comment