Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Kad taip būtų, reikia, kad traukiniai kursuotų bent kelis kartus per dieną. Vienas reisas neaiškiu laiku nieko nekeičia. Tarybiniais laikais buvo 3-4 dyzelinių traukinių reisai Vilnius - Daugpilis ir keletas tolimojo susisiekimo traukinių.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.
Comment
-
Tai kad elektrifikacija kol kas nejuda iš vietos, nors šiemet jau turėjo prasidėti. Dar praeis keli metai. DR1A bus nurašyti, RA2 tikriausiai dar greičiau. Ir vėl neliks riedmenų, nes Pesų bus per mažai... O jei rimtai, tai artėja sunkūs laikai ir pervežimai kris, energoresursų ir kitos kainos augs. Kas dotuos keleivių pervežimus? Valstybė turėtų, bet jai tai nerūpi. Štai, tarp Rokiškio ir Panevėžio net autobusų beveik nebeliko. Tiksliau vienas reisas per dieną. Ir dar vienas savaitgaliais... Apie kokius geležinkelius galima kalbėti...Parašė felar Rodyti pranešimąElektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąKopija iš Keleivių vežimo temos - atminčiai, kaip šis geležinkelio ruožas išgarsėjo Europoje.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTo absurdo kaltė tenka Latvijos valdžiai, kuri atsisako subsidijuoti traukinius Vilnius-Daugpilis.
- 1 patinka
Comment
-
Klausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
Comment
-
What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKlausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Įsivaizduočiau tas atkarpas gyvas tik jei būtų normalus susisiekimas tarp didžiųjų šalių miestų. Galbūt Kaunas - Baltstogė turi kažkiek potencialo, bet Daugpilis - Vilnius be prošvaisčių.
- 7 patinka
Comment
-
Tokiam turizmui yra autobusas - Štai, Ecolines Vilnius - Maskva per Daugpilį. Deja, bet susisiekimas ne tarp sostinių (kokia nėra Daugpilis), buvo įmanomas tik esant vienai valstybei - Rusijos imperija, TSRS. Dar tarpukaryje Lenkijos su Latvija, bet tik dėl to, kad per Lietuvą nebuvo galima...
Comment
-
Na, Daugpilis man irgi įdomus miestas, bet dėl kelių freakų laikyt traukinįParašė John Rodyti pranešimą
What about Turizmas? Aš pats važiuočiau į Daugpilį bent kartą per metus tuo tikslu, jei tik būtų galimybė.
Comment
-
Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKlausimas, kokiu tikslu visaginiečiai, ignaliniečiai ar vilniečiai važiuotų į Daugpilį ir atvirkščiai. Panašiai turbūt ir su Marijampole/Suvalkais/Baltstoge, kokiu tikslu ten važiuoti jei ne apsipirkti (ką su automobiliu padaryti daug patogiau). Jeigu būtų kažkokia darbo migracija, dar suprasčiau.
Į
Lietuva visiems.
- 3 patinka
Comment
-
Cia butu logiska diskusija jei butu svarstoma nauja marsruta atidaryt
o cia diskusija PRATEST esama 20km - pats traukiniu ekspertas mate kiek zmoniu kerta siena net pesciom. Kai kuriems tikslas nebutinai Daugpilis, o bet kas Latvijoje - per ji galimas jungimas (pvz. Prancuzijoje visi regioniniai traukiniai is Nicos marsruta baigia Ventimilijoje - pirmame Italijos mieste, su mintim, kad nebutinai cia baigiasi kelione, bet galima toliai vaziuoti i bet kur Italijoje)
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip yra buvę kalbų apie maršruto Visaginas–Daugpilis reikalingumą ir iš visaginiečių pusės, vienas iš argumentų būtent ir buvo galimybė atsiveržti darbuotojų:
Miestas Lietuvos pasienyje turi planų išjudinti geležinkelį į Daugpilį – svajoja prisivilioti dirbti latvius
Visagino savivaldybėje klaidžioja idėja atgaivinti susisiekimą geležinkeliu su Daugpiliu Latvijoje. Iki karantino traukinys dukart per parą šia kryptimi važiuodavo, tačiau tik savaitgaliais. Miestas norėtų, kad traukiniai kursuotų ir darbo dienomis. Tam, kad latviai galėtų atvažiuoti į Visaginą dirbti. Mat dabar, kai tokio susisiekimo geležinkeliais nėra, kelionė automobiliu trunka nepilną valandą vietoj pusvalandžio, kurio pakanka traukiniu iš vieno miesto atvykti į kitą.
- 3 patinka
Comment
-
Ne, Ryga. Nes tai tos pačios valstybės sostinė, o ne svetimos. Būtų bent per pus arčiau - taip, tada Vilniaus trauką būtų. Dabar jos nėra jokios.Parašė Tomas Rodyti pranešimąO tikimybė, kad iš Daugpilio važiuotų į Vilnių iš karto atmetama? Vilnius šiaip jau yra arčiausiai Daugpilio esantis civilizacijos centras.
Neatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės. Net tarybiniais laikais nebuvo jokios darbo traukos į Vilnių. Maks. - Švenčionėliai, iš dalies Ignalina. Tai Daugpilis irgi nelabai traukė dirbančiuosius iš tarybinės Lietuvos. Tą rodo 4-5 traukiniai į Daugpilį, kurie turėjo ne priemiestinio, o vietinio statusą. T.y. didesnė kelionės kaina, sustojimai tik stambesnėse stotyse. Latvijoje be Daugpilio buvo tik viena stotelė Kurcume ir tai ne visiems reisams. Gryvoje nebuvo stojama, nors ten pramoninis rajonas...Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jei atsirastų pastovus traukinys normaliu tvarkaraščiu, atsirastų ir darbo migracija.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.17, 17:28.
Comment
-
Tik susisiekimas su Visaginu nėra toks paprastas. Visaginas lengviau pasiekiamas tik Ignalinos ir Zarasų rajonų gyventojams ar tiems, kurie gyvena greta kelio nr. 102 ir geležinkelio linijos Vilnius-Daugpilis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisagine nėra jokių gamybinių įstaigų, kurios negalėtų rasti darbuotojų Lietuvoje.
Comment
-
Vilnius-Kaunas važinėja, važinėtų ir Visaginas - Daugpilis ar Visaginas - Pabradė/Švenčionėliai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeatsirastų. Per toli ir per ilgai. Niekas čia Lietuvoje į darbą 2 val. nevažinės.
Comment
-
Važinėja iš Ignalinos dirbti į Visaginą kasdien. Važinėtų ir iš Daugpilio, laiko atžvilgiu gautųsi panašiai.
Kai gyvavo Daugpilio maršrutas savaitgaliais, iš Ignalinos, Visagino važiuodavo žmonės apsipirkti ar šiaip praleisti laiko. Padarius maršrutą normaliais grafikais, srautai tik didėtų.
- 1 patinka
Comment
Comment