Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam reikalinga ta trasa, jeigu nauja linija yra visiškai nereikainga?

    Comment


      Pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovės, keleiviniai traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį Latvijoje kursavo iki COVID-19 pandemijos pradžios ir jai prasidėjus buvo sustabdyti.
      „Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“, – pridūrė K. Dzikaraitė
      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-neplanuojama

      Comment


        Aišku, kad ne, nes geležinkeliai masiškai praranda krovinius (liepą krovinių kritimas net 52 proc.), o keleiviniai maršrutai ir taip nuostolingi...

        Comment


          DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda


          O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda
            Labai subtili užuomina.

            ​​​​​​Sienos kirtimas geležinkeliu tarp Europos Sąjungos šalių - kaip daugybės mažų berlyno sienų įveikimas tarp feodalinių kunigaikštysčių, tarp kurių bendra tik tai, kad jų pavadinimuose užsimenama apie geležį.
            Paskutinis taisė Romas; 2022.10.01, 16:10.

            Comment


              Kita absurdiška vieta yra LV/EE Valgoje, kur traukinys iš Rygos atvyksta 13:41, tačiau estų traukinys į Tartu išvyksta 13:03 (atgal lygiai tas pats, Tartu-Valga atvyksta 15:54, kai Valga-Ryga išvyksta 15:03)...

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                DW kalbina Jon Worth apie ES tarptautinių maršrutų problemas. DW laidos vedėjas paprašo Jon'ą įvardinti "absurdiškiausią" tarptautinio geležinkelių usisiekimo pavyzdį visoje ES. Tai turbūt jau galit nuspėti, kokį pavyzdį jis duoda


                O šiaip didėlė pagarba šitam žmogui. Jei tik nupušėliai mūsų susisiekimo ministerijoje į tai įsiklausytų, būtų labai gerai. Bet to tikriausiai nebus.
                Lietuvos susisiekimo ministerija daro viską ir liepia važiuoti iki Latvijos sienos (nors LTG LINK traukiniai yra beveik metalo laužas), bet Latvijos valdžiažmogiai nieko nedaro kad LTG traukiniai važiuotų iki Daugpilio ar Rygos.
                Paskutinis taisė Aleksio; 2022.10.01, 19:09.

                Comment


                  Latviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Latviai tiesiog plešia didelį infros mokestį, todėl LTG ir nevažiuoja.
                    Teisingai, todėl Lietuvai negalima reikšti jokių priekaištų. Tuo labiau, kad nuosavu automobiliu keliauti yra patogiau ir pigiau.

                    Comment


                      Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

                      Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
                      https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
                      Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 10:28.

                      Comment


                        Infros mokestis pagal kalbas būdavo ~250€ už vieną reisą, t.y. ~10€/km.

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                          Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

                          Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
                          https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
                          Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

                          Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.

                          Comment


                            Parašė dtb Rodyti pranešimą
                            Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
                            Atnaujinus susisiekimą tarp Vilniaus ir Daugpilio, dalis daugpiliečių rinksis VNO, o ne RIX, todėl Latvijos valdžia ir neleidžia.

                            Comment


                              Parašė dtb Rodyti pranešimą

                              Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

                              Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
                              Tai kad anksčiau Šiauliai-Rokiškis važiuodavo kartą per dieną, paskui padarė, kad tik savaitgaliais, o dabar panaikino. Reikalauja pinigų.

                              Su Kaunas-Šiauliai atvirkščiai – važiuodavo tik savaitgaliais, o dabar kasdien. Pinigų iš savivaldybių nereikalauja.

                              Tai kaip suprasti?

                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Parašė felar Rodyti pranešimą
                                Nenustebčiau jei tas infrastruktūros mokestis yra kokie vargani keli tūkstančiai Eurų per metus.

                                Priminsiu jog LTG neseniai sutrumpino Šiauliai - Rokiškis traukinį iki Panevėžio grįsdami jog jiems nuostolis keliolika tūkstančių Eurų per metus, kuriuos savivaldybė atsisakė dotuoti. Beje berods šviečia, kad panašus likimas laukia ir Panevėžio, kuris turi tiek pat gyventojų kaip ir Daugpilis:
                                https://www.alfa.lt/aktualijos/lietu...ukinio/267035/
                                Skandalinga yra dar ir tai, kad Šiauliai-Rokiškis nevažiuoja iki Daugpilio, nors bėgiai yra ir jie, kiek suprantu, yra geros būklės. Bet čia jau turbūt būtų visiškas KosTmosas tiek mūsiškiams vėploms, tiek latviams.

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                  Nutraukė Rokiškį dėl riedmenų trūkumo. Jam esant natūralu, kad siekiant karpyti reisus akys pirmiausiai nukrypsta į kryptis, kurios mažiausiai populiarios. Be to, traukiniai ten važiavo tik savaitgaliais, tad laikyti traukinį tik dėl kursavimo 2-3 dienas per savaitę nėra efektyvu.

                                  Kalbant apie Daugpilį, išties įdomu, kokios priežastys neleidžia atnaujinti susisiekimo, juolab prieš keletą metų Link’as teigė, kad maršruto sąnaudos yra padengiamos iš bilietų.
                                  Kalbos apie "riedmenų trūkumą" vyksta jau gerą dešimtmetį. Tai ko jie b*et, atsiprašant, tų riedmenų neperka? Ta pati istorija su RB reiklalingais riedmenimis. Nenusipirko ir neplanuoja pirkti NĖ VIENO traukinio standartinei vėžei. Tas galioja tiek lėtąjam RB1, tiek ir būsimam normaliam RB. Ar jie tikisi, kad riedmenis suteikia kokia nors Šventoji dvasia, nusileidusi iš dangaus?

                                  Comment


                                    Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
                                    Paskutinis taisė felar; 2022.10.02, 21:34.

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                                      Elektrifikavus pilnai ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos iki 2023 galo (?) dyzelinių lokomotyvų ir DMU turėtų gerokai atsilaisvinti. Jeigu tai išties priežastis tai turėtų sugrįžti visi šie vietiniai maršrutai. Gal kokį vieną net į 1435mm konvertuos, kad paleist tempt PKP vagonus iš Lenkijos.
                                      O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        O tai kas važinės naujai elektrifikuotu ruožu? Elektriniai lokomotyvai ir EMU, kurie bus nuleisti Šventosios dvasios tiesiai iš dangaus? Nes LTG tai tokių neperka
                                        Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
                                        https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą

                                          Šitų lygtais planuoja įsigyti. Jei dar nepaskelbė tai turėtų ant dienų paskelbti kas laimėjo konkursą. Planuoja pirkti elektrinius ir hibridus:
                                          https://www.vz.lt/transportas-logist...ti-su-ltg-link
                                          Kad planuoja jie ten visko įsigyti, tai žinoma. Klausimas, kada? Ne anksčiau kokių 2026-2027, pagal dabartinius tempus. Turiu omeny, kada tie traukiniai faktiškai riedės bėgiais Lietuvoje. Tokie dalykai nevyksta greit ir tikrai ne 2023 ir ne 2024.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X