Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasirodo paklydau 4 metus. Parašiau į LG užklausimą. Atsakė taip:

    Attached Files

    Comment


      Parašė angelswing Rodyti pranešimą
      Pasirodo paklydau 4 metus. Parašiau į LG užklausimą. Atsakė taip:
      Taigi, mintyse turėti 2003 metai pasirodo buvo teisingi. Antras kelias nuo Dūkšto iki Visagino matosi ir senose ortofoto, pvz. http://geoportal.lt pasirinkus 1995-1999 ortofoto sluoksnį. Jei 1980 metų žemėlapyje kelio nėra, tačiau 1995-1999 jis yra, ir pradėtas ardyti 2003, galbūt 1980m žemėlapis klaidingas?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Kol kas jokie darbai nepradėti. Kertamas miškas, bet neaišku, ar dėl privažiuojamojo kelio, ar dėl poligono plėtros.
        Darbai jau beveik baigti. Nutiesti bėgiai, įrengta rampa. Pagal planą dar Sausio mėnesį turėjo būti įrengtas iešmas tarpstotyje. Pabandysiu ryt nuvyktiir padaryti nuotraukų.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Nuo Vilniaus link Daugpilio dvikelis buvo tiki iki Dūkšto (dabar tik Bezdonių)
          Link Gardino dvikelis buvo iki Valkininkų ir, kas gana keista , nuo Marcinkonių iki Gardino (dabar iki Senųjų Trakų ar iki Rūdiškių)
          Dabar dvikelis baigiasi Senuosiuose Trakuose, iškart už pervažos. Ne taip senai (metų 10-15 atgal) perklojo kelią link Rūdiškiu į kitą pusę.

          Comment


            Kariuomenės issikrovimo vieta Pažeimenėje. Foto 2020-05-28

            Informacinis stendas:


            Atnaujinta pervaža:


            Nuo Vilniaus pusės. Laikinas greičio apribojimas:


            Greičio ribojimas nuo Turmanto:


            Iešmas tarpstotyje. Blokpostas neįrengtas, iešmas valdomas is salia esančios būdelės su Švenčionėlių stoties budėtojos leidimu.


            Iesmas nuo Turmanto pusės:


            Minėta budelė:


            Iesmai naujai irengtame kelyne:


            Pirmas iesmas elektrinis:


            Antras jau rankinis:


            TEM-TMH 015 su platformomis:


            Is arciau:


            Bendras vaizdas į Vilniaus pusę:


            Kitoje kelyno pusėje yra rampa nuvažiavimui nuo platformų, tačiau dėl karo policijos patruliavimo tos pusės fotografuoti negalėjau.

            Bonus - naujas piketinis stulpelis

            Comment


              Jau naudojamas karinės technikos gabenimui ar dar tik kokie bandymai?
              Tai iešmas iš magistralinio kelio ne iš Pabradės pusės, jei teisingai supratau? Kodėl, juk traukiniui reikia papildomai važiuoti į Švenčionėlius ir grįžti arba sustoti tarpstotyje ir važiuoti atgal?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Jau naudojamas karinės technikos gabenimui ar dar tik kokie bandymai?
                Tai iešmas iš magistralinio kelio ne iš Pabradės pusės, jei teisingai supratau? Kodėl, juk traukiniui reikia papildomai važiuoti į Švenčionėlius ir grįžti arba sustoti tarpstotyje ir važiuoti atgal?
                USA kariai fotografavino metu bandė skirtingą techniką užvarinėt, tikriausiai ant dienų krausis jau normaliai. Iešmas nuo Pabradės, tačiau norint jį perjungti, reikia Švenčionėlių stoties budėtojos leidimo.

                Comment


                  Jau šiandien kaip ir oficialiai pristatoma:

                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...ka-667-1325112

                  Pasidarė įdomu, o kodėl dar įrengiami rankiniai iešmų perjunginėjimai?
                  Ir pastebėjau vienose stotyse rankiniai (pvz. Švenčionėliuose), kitose valdomi iš kitur (nežinau iš kur) (žalios dėžutės ). Ar neturėtų būti visur vienodai?

                  Comment


                    Parašė angelswing Rodyti pranešimą
                    Pasidarė įdomu, o kodėl dar įrengiami rankiniai iešmų perjunginėjimai?
                    Ir pastebėjau vienose stotyse rankiniai (pvz. Švenčionėliuose), kitose valdomi iš kitur (nežinau iš kur) (žalios dėžutės ). Ar neturėtų būti visur vienodai?
                    Pagrindinis skirtumas - kaina. Automatinį iešmą valdo stotyje dirbantis budėtojas, jeigu jo nėra - eismo tvarkdarys, dirbantis Vilniuje, EVC. Anksčiau visose stotyse dirbdavo budėtojai, dabar mažesnėse stotyse budėtojai dirba tik tada, kada stotyje dirba manevrinis lokomotyvas.

                    Taip pat įrengus rankinį iešmą tokioje vietoje, nereikalingas budėtojas - iešmus gali perjunginėti traukinio konduktorius.
                    Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.29, 10:50.

                    Comment


                      Būtent, magistraliniame kelyje esančių iešmų mašinistas negali perjunginėti, jei neklystu. Arba iešmininkas, kas brangu, nes ne stotis, turi atvažiuoti prieš traukiniui važiuojant, nes užkampis, į kurį problematiška atvažiuoti, nes keliai tik miško (o žiemą dar ir gali būti nenuvalyti), nes iešmas naudojamas gal kartą ar du per mėnesį.

                      Comment


                        Tik tiek, kad kaip supratau pagal projektą, iešmai valdosi tik iš būdelės šalia bėgių, tad konduktorius turi išlipti iš traukinio ir nueiti į ją. Prie EVC šie iešmai neprijungti.

                        Comment


                          Kažin, ar yra planų atnaujinti maršrutą Vilnius-Daugpilis?
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Kol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.
                              Daugpilis kaip tik šeštadienio ir sekmadienio rytinius oro vežiojimo reisus padarė išeinančius "ant nulio", tad jo tikrai neužrauks. Nuo Birželio yra planų atnaujinti, traukiniobiliete jau matosi vienas reisas.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kol kas dar ir vietiniai traukiniai pustuščiai. Tai kam gainioti orą į Daugpilį? Galiausiai yra gera proga užraukti visam laikui, nes ir taip mažai keleivių buvo... RB tai atnaujins, nes ten politika, bet irgi tikriausiai dar kurį laiką palauks, net kai Lenkija pilnai atidarys sienas.
                                Šiais metais vyraujant baimėms keliauti į tolimas šalis, tokie sąlyginai vietiniai maršrutai kaip tik turėtų sulaukti pagausėjimo.

                                Comment


                                  Abejotina. Tie, kas keliaus vietoje, važiuos automobiliu. Gatvės jau beveik vėl pilnos automobilių kaip iki karantino, o VT pustuštis.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Abejotina. Tie, kas keliaus vietoje, važiuos automobiliu. Gatvės jau beveik vėl pilnos automobilių kaip iki karantino, o VT pustuštis.
                                    Šeštadienį 15:10 traukinys į Turmantą buvo užpildytas ~80%, daug keliaujančių, su dviračiais, kuprinėmis ir t.t. Daugpilio traukiniai irgi turėtų užsipildyti.

                                    Comment


                                      O ji tebestovi dar vis

                                      Comment


                                        Saldutiškyje sutiktas kažkoks veikėjas tvirtino, kad įsigijo stoties pastatą ir planuoja kažką jame veikti. Kol kas dar sena forma

                                        Comment


                                          Turmantas (Turmont). Lenkijos - Latvijos pasienio stotis.
                                          Apie 1930-1939 m.

                                          https://fotopolska.eu/foto/1614/1614298.jpg

                                          Comment

                                          Working...
                                          X