Iš Lietuvos 630M, o iš latvių DR1AC (modernizuoti). Bet dar kartą kartoju, kad dėl to, jog Latvijoje yra atskirta infrastruktūra, jie turi daugiau problemų ir tartis reikia su daugiau šalių. O šiaip "Pasažieru vilcienis" neturi atliekamų modernizuotų dyzelinių traukinių, reiškiasi, nuims nuo vidinių reisų, kuriuos ir taip apmoka valstybė. Kokia jiems nauda važiuoti į Lietuvą komerciniais pagrindais? O ar valstybė sutiks dotuoti reisus į Vilnių - didelis klausimas. Todėl variantas, kad DR1AC yra tik hipotetinis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKitus riedmenis tai sertifikavo. Esminis klausimas piniguose. Ar LG verta sertifikuoti, ar neverta. Jei maršrutas bus užrauktas po kurio laiko, tai neverta.
Comment
-
Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?
- 1 patinka
Comment
-
Argumentuokite, kodėl vilniečiams labiau apsimoka vykti į Daugpilį su nakvyne, nei daugpliečiams į Vilnių? Daugpilis - mažas miestas, jį apibėgti kokių 7-8 valandų tikrai užtenka. tik reikėtų, kad paskutinis traukinys į Vilnių išvyktų kokią 18h.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAr Pesa gali LDZ ruože važiuoti?
PS
Trys poros būtų svajonė.
O 5.42 mažai keleivių, nes sekmadiėnį į stotį nėra kuo atvykti. Nakvojantis Turmante galėtų kablį iki Daugpilio padaryti. Nes Daugpilio gyventojams apsimoka į Vilnių anksti varyti. O vilniečiams - su nakvyne.
Comment
-
Pagal dabartinį grafiką - taip, be nakvynės sudėtinga. bet kad tas ankstyvas išvykimas yra nesąmoningas ir keistinas - tai neabejotina.Parašė digital Rodyti pranešimąElementaru - išvykimas iš Vilniaus 11 val. 45 min., išvykimas iš Daugpilio - kitą dieną 8.57 val. arba 15.41 val. Kaip įmanoma be nakvynės?
- 2 patinka
Comment
-
Iš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Esmė tame, kad modifikacija skirsis (tarkim, kito modelio variklį sumontuos) ir sertifikacija nebegalios. Todėl sertifikacija yra vežėjo problema.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Klausimas ar pats Pesa gamintojas neturi intereso sertifikuoti riedmenis Latvijos rinkoje - galbūt čia galimas sprendimas?
Latvių modernizuoti DR'ai važinėja visais maršrutasi, nors gal visgi labiau juos stengiamasi leisti į tolimus greituosius, kaip kad Daugpilis, Liepoja (2 kartus per savaitę).
Ne Lenkija iškišo, o LG užsisakė nesąmonę. Reikėjo imti bent jau 4 vagonų traukinius.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Pesa gal ir nori. Bet yra Stadler'iai, kurie serfitikuoti Estijoje. Reiškia ant 1520.
Po Lenkijos baudos manau nebeverta iš jų pirkti. Lenkija vienu metu iškišo mums savo nevykusius traukinius (Klaipėdos maršrute galima sukabinti tris, bet nėra jokios ekonomijos tada lyginant su TEP ir 9 vagonais), išsiderėjo milžiniškas nuolaidas iš LG ir paskyrė EK-ja mūsų LG baudą (Tuskas tai EK). 1:3 taip sakant. Gal gana?Paskutinis taisė Al1; 2018.01.23, 17:38.
Comment
-
Na ten antras pagal dydį miestas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąIš Vilniaus trenktis į kažkokį nusmurgusį miestą yra iš viso nesąmonė. Nematau prasmės. Nebent kokiems arčiau Daugpilio gyvenantiems alaus užsipirkti.
Ir, kaip tokio infrastruktūrinio forumo dalyviui, turėtų būti žinoma, kad ten yra du infrastrutūriniai "stebūklai"
-tramvajus
-tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
Aš 2017 m. buvau Latvijoje kokius 7 kartus, vieną iš jų Daugpilyje. Na ne Austrija ten, bet įdomu pažiūrėti, kaip ten gyvena ar gyveno žmonės.
PS
Visi laisvi rinktis ar į Paryžių savaitgalį, ar į Daugpilį ar prie TV.
- 1 patinka
Comment
-
Džiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.Parašė Fulgur Rodyti pranešimądu infrastrutūriniai "stebūklai"
-tramvajus
-tvirtovė su visokiais prietilčio redutais
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Paprasčiau vairuotojams, ir to pasekoje daugiau kamščių mieste, nes kiekvienas pacukas važiuoja su savo mašina.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDžiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
P.S. tema nuvažiavo nuo bėgių.
- 3 patinka
Comment
-
Pirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDžiaugiuosi, kad pirmo stebuklo nėra Lietuvoje, paprasčiau vairuotojams.
- 1 patinka
Comment
-
Nematau logikos visai. Bullshit.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Arba su Japonija ir Singapūru, kur irgi nėra.Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąPirmo stebuklo nebuvimas Lietuvą stato į vieną gretą su Albanija ir Moldova, kuriose jo nėra.
- 1 patinka
Comment
Comment