Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Kodėl dėl lenkams priklausančios kompanijos pelno valstybei turėtų skaudėti galvą? 10 km yra visiškas niekas. Dar daugiau, kad dalis maršruto drieksis Latvijos teritorija ir Lietuva bei LG iš to neturės jokio naudos. Be to tai reikalauja didelių investicijų į geležinkelio atnaujinimą. Galiausiai, kokia garantija, kad kroviniai keliaus į Klaipėdą? Gal jie iš viso keliaus į Liepoją. Ar Ventspilį. Deja, bet reikia konstatuoti faktą - Lietuva ir Latvija yra atskiros šalys, o geležinkelių tinklas buvo sukurtas tuomet, kai čia buvo viena valstybė - Rusijos imperija. Geležinkelis buvo reikalingas ir TSRS laikais. O dabar kiekvina šalis žiūri tik savo interesų.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSkirtingų tarifų taikymą riboja tarptautinės sutartys. LG ne pati visiškai savarankiškai sprendžia apie tarifų dydžius - tarifai nustatomi kartu su Rusija... Be to Rusijoje (Muitų sąjungoje) jau svarstoma apie vieningų tarifų įvedimą visai 1520 mm erdvei. Lietuva, aišu, gali šakotis, bet nuo to ji tik pralaimės.
Kas dėl srautų, tai nėra jokios garantijos, kad Baltarusija, užuot vežusi per Klaipėdą, nepasuks krovinių per Liepoją. Tokiu atveju pralaimės tiek LG, tiek Klaipėdos uostas, tiek visa Lietuva. O laimės Latvija ir Baltarusija. Kroviniai per Jelgavą ir dabar gali pasiekti Klaipėdą artimesniu keliu per Šiaulius, nei kad per Rengę, Mažeikius, Lūšę, Priekulę, Skuodą.
Iš Jelgavos į Klaipėdą arčiau per Šiaulius nei per Mažeikius, Skuodą – nebus. Atstumas – panašus, o per Mažeikius net 10 km trumpesnis. Skirtumas tik tas, kad didžioji dalis maršruto nusidriektų Latvijos teritorija.
Vežant Lietuvos teritorija per Šiaulius – daugiau peckionės: reikia keisti lokomotyvus, traukinių kryptį, didėja vagonų–valandos, lokomotyvų–valandos, nenaudinga riedmenų rida. Tai čia tas pats, kas atėjęs į Maximą litro pieno, privalomai turi imti ir puslitrį kefyro. Klientui tai – visiškai nenaudinga. Bet „Orlen Lietuvai“ taip ir reikia.
Komentuoti:
-
Skirtingų tarifų taikymą riboja tarptautinės sutartys. LG ne pati visiškai savarankiškai sprendžia apie tarifų dydžius - tarifai nustatomi kartu su Rusija... Be to Rusijoje (Muitų sąjungoje) jau svarstoma apie vieningų tarifų įvedimą visai 1520 mm erdvei. Lietuva, aišu, gali šakotis, bet nuo to ji tik pralaimės.
Kas dėl srautų, tai nėra jokios garantijos, kad Baltarusija, užuot vežusi per Klaipėdą, nepasuks krovinių per Liepoją. Tokiu atveju pralaimės tiek LG, tiek Klaipėdos uostas, tiek visa Lietuva. O laimės Latvija ir Baltarusija. Kroviniai per Jelgavą ir dabar gali pasiekti Klaipėdą artimesniu keliu per Šiaulius, nei kad per Rengę, Mažeikius, Lūšę, Priekulę, Skuodą.
Komentuoti:
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąNa kol linija tinkama eksploatuoti, tai specialiai nieko blogo nedarys, vistik pajamos siokios tokios. Klausimas, kas bus, kai reikės investicijų į tą ruožą..
LG atveju truputi kitaip buvo. Juk reikėjo investuot didelius pinigus į ruožo kap. remontą. O tos investicijos netik, kad grąžos neduotų, bet dar ir pajamų sumažėtų tiek uostui, tiek LG..
Be to galima taikyti skirtingus įkainius skirtingoms juntims.
Jelgavos-Meteinės atšaka šiemet kapitaliai suremontuota - kažkodėl jos neprireikė uždaryt kaip Rengės linijos.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąTada greitu metu liks bet Turmanto jungties ir gerokai suprastet gali atkarpa nuo Jelgavos)
kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi dazniausiai...
LG atveju truputi kitaip buvo. Juk reikėjo investuot didelius pinigus į ruožo kap. remontą. O tos investicijos netik, kad grąžos neduotų, bet dar ir pajamų sumažėtų tiek uostui, tiek LG..
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kodėl turėtų, jei liberalai su konservais neatstatė? Latviai gudrūs - nori pritraukti krovinius iš Klaipėdos į savo uostus. Lietuviai irgi nedurni - krovinių latviams neatiduos.)
kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi dazniausiai...
Komentuoti:
-
O kodėl turėtų, jei liberalai su konservais neatstatė? Latviai gudrūs - nori pritraukti krovinius iš Klaipėdos į savo uostus. Lietuviai irgi nedurni - krovinių latviams neatiduos.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimą2012-01-10 "Panorama" viešint Lietuvos premjerui A. Butkevičiui Latvijos prezidentas J. Berzinis paprašė atstatyti nuardytą Rengės-Mažeikių-Vainiuodės geležinkelį.
Rengės atšaka nuardyta A. Butkevičiui esant susisiekimo ministru.
http://president.lv/pk/content/?cat_id=605&art_id=20316
Komentuoti:
-
2012-01-10 "Panorama" viešint Lietuvos premjerui A. Butkevičiui Latvijos prezidentas J. Berzinis paprašė atstatyti nuardytą Rengės-Mažeikių-Vainiuodės geležinkelį.
Rengės atšaka nuardyta A. Butkevičiui esant susisiekimo ministru.
http://president.lv/pk/content/?cat_id=605&art_id=20316Paskutinis taisė Salvijus; 2013.01.10, 19:47.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąApie tai kai Latvijos prezidentas domėjosi nuardytu geležinkeliu į Rengę vietoje.
http://www.db.lv/razosana/transports...#current-image
Komentuoti:
-
Apie tai kai Latvijos prezidentas domėjosi nuardytu geležinkeliu į Rengę vietoje.
http://www.db.lv/razosana/transports...#current-image
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKodėl Lietuvos ministrui turėtų lėkti galva už tai, kad Latvija netenka krovinių?
Isardykim visus gelezinkelius ir veskime furomis - taip dar daugiau uzdirbsim, jei jau toks kaimietiskas mastymas
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąbet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...
Komentuoti:
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąJeigu „Orlen Lietuvai“ yra gerai, kodėl jos turėtų lėkti?
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąbet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu nebus to geležinkelio greitai. Jei iš viso bus.
Komentuoti:
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąLatvijos prezidentas kuo greičiau atstatyti nuardytą geležinkelio ruožą prašė D. Gribauskaitės per oficialų susitikimą kovo 22 d. Rygoje.
Pasak jo, linijos išlaikymas LDZ nepigiai kainuoja, o eismo kaip ir pajamų nebeliko, o krovinius tenka gabenti naudojat nemenką lankstą per Šiaulius.
http://www.diena.lv/latvija/aicina-a...renge-13938268
Komentuoti:
-
Latvijos prezidentas kuo greičiau atstatyti nuardytą geležinkelio ruožą prašė D. Gribauskaitės per oficialų susitikimą kovo 22 d. Rygoje.
Pasak jo, linijos išlaikymas LDZ nepigiai kainuoja, o eismo kaip ir pajamų nebeliko, o krovinius tenka gabenti naudojat nemenką lankstą per Šiaulius.
http://www.diena.lv/latvija/aicina-a...renge-13938268
Komentuoti:
Komentuoti: