Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kodėl dėl lenkams priklausančios kompanijos pelno valstybei turėtų skaudėti galvą? 10 km yra visiškas niekas. Dar daugiau, kad dalis maršruto drieksis Latvijos teritorija ir Lietuva bei LG iš to neturės jokio naudos. Be to tai reikalauja didelių investicijų į geležinkelio atnaujinimą. Galiausiai, kokia garantija, kad kroviniai keliaus į Klaipėdą? Gal jie iš viso keliaus į Liepoją. Ar Ventspilį. Deja, bet reikia konstatuoti faktą - Lietuva ir Latvija yra atskiros šalys, o geležinkelių tinklas buvo sukurtas tuomet, kai čia buvo viena valstybė - Rusijos imperija. Geležinkelis buvo reikalingas ir TSRS laikais. O dabar kiekvina šalis žiūri tik savo interesų.

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Skirtingų tarifų taikymą riboja tarptautinės sutartys. LG ne pati visiškai savarankiškai sprendžia apie tarifų dydžius - tarifai nustatomi kartu su Rusija... Be to Rusijoje (Muitų sąjungoje) jau svarstoma apie vieningų tarifų įvedimą visai 1520 mm erdvei. Lietuva, aišu, gali šakotis, bet nuo to ji tik pralaimės.
    Kas dėl srautų, tai nėra jokios garantijos, kad Baltarusija, užuot vežusi per Klaipėdą, nepasuks krovinių per Liepoją. Tokiu atveju pralaimės tiek LG, tiek Klaipėdos uostas, tiek visa Lietuva. O laimės Latvija ir Baltarusija. Kroviniai per Jelgavą ir dabar gali pasiekti Klaipėdą artimesniu keliu per Šiaulius, nei kad per Rengę, Mažeikius, Lūšę, Priekulę, Skuodą.
    Baltarusijai vežti į Liepoją Latvijos teritorija – jokių problemų. Problema – Liepojos uosto infrastruktūra nelabai tinkama didelių pajėgumų krovininei laivybai.

    Iš Jelgavos į Klaipėdą arčiau per Šiaulius nei per Mažeikius, Skuodą – nebus. Atstumas – panašus, o per Mažeikius net 10 km trumpesnis. Skirtumas tik tas, kad didžioji dalis maršruto nusidriektų Latvijos teritorija.

    Vežant Lietuvos teritorija per Šiaulius – daugiau peckionės: reikia keisti lokomotyvus, traukinių kryptį, didėja vagonų–valandos, lokomotyvų–valandos, nenaudinga riedmenų rida. Tai čia tas pats, kas atėjęs į Maximą litro pieno, privalomai turi imti ir puslitrį kefyro. Klientui tai – visiškai nenaudinga. Bet „Orlen Lietuvai“ taip ir reikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Skirtingų tarifų taikymą riboja tarptautinės sutartys. LG ne pati visiškai savarankiškai sprendžia apie tarifų dydžius - tarifai nustatomi kartu su Rusija... Be to Rusijoje (Muitų sąjungoje) jau svarstoma apie vieningų tarifų įvedimą visai 1520 mm erdvei. Lietuva, aišu, gali šakotis, bet nuo to ji tik pralaimės.
    Kas dėl srautų, tai nėra jokios garantijos, kad Baltarusija, užuot vežusi per Klaipėdą, nepasuks krovinių per Liepoją. Tokiu atveju pralaimės tiek LG, tiek Klaipėdos uostas, tiek visa Lietuva. O laimės Latvija ir Baltarusija. Kroviniai per Jelgavą ir dabar gali pasiekti Klaipėdą artimesniu keliu per Šiaulius, nei kad per Rengę, Mažeikius, Lūšę, Priekulę, Skuodą.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Na kol linija tinkama eksploatuoti, tai specialiai nieko blogo nedarys, vistik pajamos siokios tokios. Klausimas, kas bus, kai reikės investicijų į tą ruožą..
    LG atveju truputi kitaip buvo. Juk reikėjo investuot didelius pinigus į ruožo kap. remontą. O tos investicijos netik, kad grąžos neduotų, bet dar ir pajamų sumažėtų tiek uostui, tiek LG..
    Nesuprantu kaip gali sumažėt pajamos LG - srautai kaip tik iš Baltarusijos papildoma Liepojos kryptim padidėtų, o Klaipėdos uostui latviai siūlo naują koridorių iš Rusijos per Jelgavą.
    Be to galima taikyti skirtingus įkainius skirtingoms juntims.
    Jelgavos-Meteinės atšaka šiemet kapitaliai suremontuota - kažkodėl jos neprireikė uždaryt kaip Rengės linijos.

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Tada greitu metu liks bet Turmanto jungties ir gerokai suprastet gali atkarpa nuo Jelgavos)

    kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi dazniausiai...
    Na kol linija tinkama eksploatuoti, tai specialiai nieko blogo nedarys, vistik pajamos siokios tokios. Klausimas, kas bus, kai reikės investicijų į tą ruožą..
    LG atveju truputi kitaip buvo. Juk reikėjo investuot didelius pinigus į ruožo kap. remontą. O tos investicijos netik, kad grąžos neduotų, bet dar ir pajamų sumažėtų tiek uostui, tiek LG..

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kodėl turėtų, jei liberalai su konservais neatstatė? Latviai gudrūs - nori pritraukti krovinius iš Klaipėdos į savo uostus. Lietuviai irgi nedurni - krovinių latviams neatiduos.
    Tada greitu metu liks bet Turmanto jungties ir gerokai suprastet gali atkarpa nuo Jelgavos)

    kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi dazniausiai...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kodėl turėtų, jei liberalai su konservais neatstatė? Latviai gudrūs - nori pritraukti krovinius iš Klaipėdos į savo uostus. Lietuviai irgi nedurni - krovinių latviams neatiduos.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    2012-01-10 "Panorama" viešint Lietuvos premjerui A. Butkevičiui Latvijos prezidentas J. Berzinis paprašė atstatyti nuardytą Rengės-Mažeikių-Vainiuodės geležinkelį.
    Rengės atšaka nuardyta A. Butkevičiui esant susisiekimo ministru.

    http://president.lv/pk/content/?cat_id=605&art_id=20316
    Jau šitas komunistpalaikis tai tikrai neatstatys...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    2012-01-10 "Panorama" viešint Lietuvos premjerui A. Butkevičiui Latvijos prezidentas J. Berzinis paprašė atstatyti nuardytą Rengės-Mažeikių-Vainiuodės geležinkelį.
    Rengės atšaka nuardyta A. Butkevičiui esant susisiekimo ministru.

    http://president.lv/pk/content/?cat_id=605&art_id=20316
    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.01.10, 19:47.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Apie tai kai Latvijos prezidentas domėjosi nuardytu geležinkeliu į Rengę vietoje.

    http://www.db.lv/razosana/transports...#current-image
    Turim sutikt - "vaizdzialis" tiesiog nepakartojamas, kai sulig siena bėgiai pasibaigia. Atsiprašau, ne taip pasakiau: iki tos vietos tinkami naudoti, o toliau - "avarinės būklės", todėl nuardyti........

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Apie tai kai Latvijos prezidentas domėjosi nuardytu geležinkeliu į Rengę vietoje.

    http://www.db.lv/razosana/transports...#current-image

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Kodėl Lietuvos ministrui turėtų lėkti galva už tai, kad Latvija netenka krovinių?
    O Lietuvai jie dabar prisideda??

    Isardykim visus gelezinkelius ir veskime furomis - taip dar daugiau uzdirbsim, jei jau toks kaimietiskas mastymas

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ta tema seniai jau buvo diskutuota - nebeoriginalu.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    bet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...
    Kodėl Lietuvos ministrui turėtų lėkti galva už tai, kad Latvija netenka krovinių?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Jeigu „Orlen Lietuvai“ yra gerai, kodėl jos turėtų lėkti?
    tai gal ir per Siaulius nuardom ir Joniski? per Ignalina ir Daugpili dar laiau apsimokes. Juk galvos neleks niekam, o valstybe turtes...

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    bet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...
    Jeigu „Orlen Lietuvai“ yra gerai, kodėl jos turėtų lėkti?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu nebus to geležinkelio greitai. Jei iš viso bus.
    bet uz tokius sprendimus bent jau ministro galva turejo lekt, bet tik ne pas mus... Nusikaltimas viduryje dienos prisidengiant geriui Valstybei - ir nieks nieko...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu nebus to geležinkelio greitai. Jei iš viso bus.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Latvijos prezidentas kuo greičiau atstatyti nuardytą geležinkelio ruožą prašė D. Gribauskaitės per oficialų susitikimą kovo 22 d. Rygoje.
    Pasak jo, linijos išlaikymas LDZ nepigiai kainuoja, o eismo kaip ir pajamų nebeliko, o krovinius tenka gabenti naudojat nemenką lankstą per Šiaulius.
    http://www.diena.lv/latvija/aicina-a...renge-13938268
    pazadejo ir tyla nuo kovo menesio...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Latvijos prezidentas kuo greičiau atstatyti nuardytą geležinkelio ruožą prašė D. Gribauskaitės per oficialų susitikimą kovo 22 d. Rygoje.
    Pasak jo, linijos išlaikymas LDZ nepigiai kainuoja, o eismo kaip ir pajamų nebeliko, o krovinius tenka gabenti naudojat nemenką lankstą per Šiaulius.
    http://www.diena.lv/latvija/aicina-a...renge-13938268

    Komentuoti:

Working...
X