Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tarptautiniai maršrutai
    Nauji metiniai traukinių tvarkaraščiai

    Ar pratęs esamą Vilnius-Ryga ar bus galimybė nuvykti vakare, grįžti ryte (kas būtų patogu Rygos gyventojams, nes jies ryte atvyktų, vakare grįžtų)?

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Nauji metiniai traukinių tvarkaraščiai

      Ar pratęs esamą Vilnius-Ryga ar bus galimybė nuvykti vakare, grįžti ryte (kas būtų patogu Rygos gyventojams, nes jies ryte atvyktų, vakare grįžtų)?
      Jau pratęsta. Jei turit omeny, ar padažnins - kol kas dar ne.

      Comment


        Na, nors ir tekstas apie Latvijos geležinkelius, tačiau jis parodo, kad mano tekstas apie geležinkelius yra tikslus, o LTG link pučia miglą į akis kokie jie nuostabūs yra. Taigi, latviai praeitais metais pervežė 19 mln. keleivių (palyginimui LTG link 5 mln). Šiuo metu jiems pilnai užteka 30 elektrinių traukinių, tačiau yra poreikis 15 baterinių traukinių (9 nupirkti, būtų gerai 6 dar). Ateityje yra poreikis 28 vienetų dyzelinių traukinių. Tai kaip ir taip. Su dabartiniu riedmenų kiekiu apie pervežamus 10 mln keleivių LTG link tik pasvajoti. Beje, tik po mano teksto Vilniaus architektai staiga išgirdo apie Sbahn... Va taip va ir gyvenam, nežiūrint kai kurių asmenų įžeidinėjimų.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Beje, tik po mano teksto Vilniaus architektai staiga išgirdo apie Sbahn... Va taip va ir gyvenam, nežiūrint kai kurių asmenų įžeidinėjimų.
          Seniuk, biškį esi atitrūkęs nuo naujienų apie metus laiko https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukiniu-sistema

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą

            Seniuk, biškį esi atitrūkęs nuo naujienų apie metus laiko https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ukiniu-sistema
            senuk, ar žinai kas yra sbahn? atitrūkėli tu atitrūkėli

            Comment


              Apie miesto geležinkelį kalbėjo jau prieš 3 mėnesius, bet žinoma tokie paprasti faktai užmirštami kai norima tikėti kad viskas tik dėl savų rašlionių vyksta.

              https://www.miestai.net/forumas/foru...85#post2221985

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                Apie miesto geležinkelį kalbėjo jau prieš 3 mėnesius, bet žinoma tokie paprasti faktai užmirštami kai norima tikėti kad viskas tik dėl savų rašlionių vyksta.

                https://www.miestai.net/forumas/foru...85#post2221985
                dar kartą pasikartosiu Jūs taip suvokiate kas tas S bahn yra? ar padarysite bet ką , kad patikėtumėte pasakomis?

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą

                  dar kartą pasikartosiu Jūs taip suvokiate kas tas S bahn yra? ar padarysite bet ką , kad patikėtumėte pasakomis?
                  Man regis jūs nesuprantate sąvokos "Miesto geležinkelis" jei kartojate kartas po karto papuguojate terminą S-Bahn, kurio konceptas praktiškai yra lygus moderniam miesto geležinkelio supratimui.

                  Comment


                    Kėdainių rajone nuo bėgių nuriedėjo tušti krovininiai vagonai, diversijos versija atmesta
                    <...> Paveiktas traukinių, vykstančių maršrutais Vilnius–Šiauliai, Vilnius–Klaipėda, Kaunas–Šiauliai ir Šiauliai–Kaunas, eismas. Šiomis kryptimis vykstantiems keleiviams yra užsakyti autobusai, į juos keleiviai įsės Kėdainiuose. Šiuo metu skaičiuojama, kad dėl susidariusios situacijos bus paveikti trys keleiviniai traukiniai. <...>
                    Va taip ir gyvenam su viena traukinių linija ir keliom atšakom... Kur dingo planai užžiedinti geležinkelius? kur ambicijos? Lenkai statosi geležinkelius į miestelius, o mes kaimiečiai...

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Man regis jūs nesuprantate sąvokos "Miesto geležinkelis" jei kartojate kartas po karto papuguojate terminą S-Bahn, kurio konceptas praktiškai yra lygus moderniam miesto geležinkelio supratimui.
                      Tai kad nelabai suvokiate skirtumo. S bahn yra geležinkelis naudojamas kaip miesto viešojo transporto sistema. Ne sujungimams su priemiesčiais ar kitais miestais, bet Miesto susisiekimui. T.y. sėdęs į S bahn traukinį aš nuvažiuoju į Fabijoniškes, Justiniškes, o ne į Trakus ar Elektrėnus. Dašuto?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą

                        Tai kad nelabai suvokiate skirtumo. S bahn yra geležinkelis naudojamas kaip miesto viešojo transporto sistema. Ne sujungimams su priemiesčiais ar kitais miestais, bet Miesto susisiekimui. T.y. sėdęs į S bahn traukinį aš nuvažiuoju į Fabijoniškes, Justiniškes, o ne į Trakus ar Elektrėnus. Dašuto?
                        Na kad S-Bahn šiaip ir yra priemiestiniai traukiniai. Aišku, persidengia ir su U-Bahn (miesto viduje) ir Regio (į tolimesnes regiono dalis).

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą

                          Tai kad nelabai suvokiate skirtumo. S bahn yra geležinkelis naudojamas kaip miesto viešojo transporto sistema. Ne sujungimams su priemiesčiais ar kitais miestais, bet Miesto susisiekimui. T.y. sėdęs į S bahn traukinį aš nuvažiuoju į Fabijoniškes, Justiniškes, o ne į Trakus ar Elektrėnus. Dašuto?
                          Miesto susisiekimui būna metro kuris kursuoja kas 2-6 minutes ir naudoja bėgius dedikuotus metro sistemai o ne sbahn kuris kursuoja kas 10-20 minučių ir dažnai dalinasi bėgiais su tarpmiestiniais traukiniais.

                          Grigiškės - Nauja Vilnia galėtų būti sbahn, statyti sbahn į Fabijoniškes būtų nesąmonė.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą

                            Tai kad nelabai suvokiate skirtumo. S bahn yra geležinkelis naudojamas kaip miesto viešojo transporto sistema. Ne sujungimams su priemiesčiais ar kitais miestais, bet Miesto susisiekimui. T.y. sėdęs į S bahn traukinį aš nuvažiuoju į Fabijoniškes, Justiniškes, o ne į Trakus ar Elektrėnus. Dašuto?
                            Laba diena, man regis taip ir nesupratote kad:

                            1: Į Trakus būtų S-Bahn pagal vokiečius jei dažnis būtų normalus. Muncheno S-Bahn turi tolimesnių maršrutų nei iki Trakų, į daug mažesnes gyvenvietes.
                            2: Kad miesto geležinkelis, kaip konceptas, visa tai apie ką jus kalbate, apima.
                            3: Kad važiavimas traukiniu į Fabijoniškes/Justiniškes labiau primintų U-Bahn nei S-Bahn. S-Bahn, jei netingėtumėte pasiskaitinėti, yra konceptas kai daug skirtingų linijų iš priemiesčių sueina į vieną stygą pačiame mieste, kertą miestą, ir tęsiasi į kitus priemiesčius. Jei Fabijoniškės/Justiniškės ant stygos nebūtų, tai vargu ar į jas S-Bahn ir važinėtų, nes vis dėl to, tai yra jau pagrindinės miesto dalys, o ne priemiesčiai. Tramvajus ar kažkoks miesto metro (nebutinai požeminis) yra daug realistiškesnis variantas. Bet nei vienas variantas nėra S-Bahn.
                            Paskutinis taisė ignaloidas; Vakar, 14:24.

                            Comment


                              Akivaizdu, kad ponas Berlyne nebuvo. Kur ten stygas matei?

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Akivaizdu, kad ponas Berlyne nebuvo. Kur ten stygas matei?
                                Maždaug čia
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251203_150134.png
Views:	267
Size:	701,3 kB
ID:	2233001

                                Žinoma, su dydžiu atsirado ir daugiau linijų, bet praktiškai viskas viduje žiedo (S41/S42) yra arba S-Bahn pažymėtoje stygoje, arba U-Bahn.

                                Comment


                                  S-Bahn Miunchene ir S-Bahn Berlyne veikia skirtingai. Berlyne yra trečias bėgis elektrai, Miunchene pantografas. Vienam mieste priemiestiniai traukiniai dalinasi bėgiais, kitam ne. Abi sistemos operuojamos nacionalinio geležinkelių operatoriaus Deutsche Bahn.

                                  Comment


                                    Mano supratimu, S-bahn tai traukiniai bendrais geležinkelio bėgiais, kuriems galioja miesto VT bilietas. Dažniai, mano galva, ne esminis kriterijus, nes pas mus yra ir autobusų maršrutų, kurie važiuoja kartą per valandą, tai jų nepaverčia staiga tarpmiestiniais. Padarytų nuo 4:00 iki 1:00 važiuojančius traukinius Trakai–Naujoji Vilnia, kurie stoja visose stotelėse, su JUDU bilietėliais, būtų S-Bahn.

                                    Comment


                                      Parašė jan Rodyti pranešimą

                                      Miesto susisiekimui būna metro kuris kursuoja kas 2-6 minutes ir naudoja bėgius dedikuotus metro sistemai o ne sbahn kuris kursuoja kas 10-20 minučių ir dažnai dalinasi bėgiais su tarpmiestiniais traukiniais.

                                      Grigiškės - Nauja Vilnia galėtų būti sbahn, statyti sbahn į Fabijoniškes būtų nesąmonė.
                                      Pagal mūsų standartus (autobusų grafikai būna ir retesni) toks intervalas miesto susisiekimui tiktų puikiai.

                                      Comment


                                        Puikios diskujos. To Forumui ir reikia.

                                        Kažkas gal į šoną, bet diskusija veda į geresnį visų žinojimą.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                                          Mano supratimu, S-bahn tai traukiniai bendrais geležinkelio bėgiais, kuriems galioja miesto VT bilietas. Dažniai, mano galva, ne esminis kriterijus, nes pas mus yra ir autobusų maršrutų, kurie važiuoja kartą per valandą, tai jų nepaverčia staiga tarpmiestiniais. Padarytų nuo 4:00 iki 1:00 važiuojančius traukinius Trakai–Naujoji Vilnia, kurie stoja visose stotelėse, su JUDU bilietėliais, būtų S-Bahn.
                                          Ne visai, nes dabartinėje situacijoje trūksta stotelių. S-bahn vidutiniškai miestų teritorijoje stotys/stotelės yra kas ~1km. Vilniuje tarpinių stotelių nėra. Todėl tokio susisiekimo atsiradimas neduotų iš esmės jokio proveržio. Keleivių nebūtų daug ir sistemą dirbtinai reikėtų palaikyti skiriant dideles dotacijas, kol galiausiai dėl mažo keleivių skaičiaus ji imtų merdėti (aišku jeigu nebūtų tobulinama).
                                          Jeigu įrengiant daugiau tarpinių stotelių, tarp kurių išlaikyti 1-1,5 km atstumą (Ž.Paneriai, Naujamiestis, Markučiai ir kt.) tuomet galima sukurti miesto geležinkelio maršrutus, kurie duotų tiesioginę naudą gyventojų susisiekimui. Bet čia netgi reikėtų tokį "s-bahn" leisti ne į Trakus, o panaudojant ir modernizuojant linija į Grigeo, paleisti į Grigiškės.
                                          Paskutinis taisė sleader; Vakar, 22:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X