Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Ir dar filmukas iš tambūro:
    https://youtube.com/shorts/UCl3npkqKKo

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jūsų dėmesiui reportažas iš Drakono Marcinkonys–Vilnius, kol dar važinėja šitas retro. Vienas iš senesnių sąstatų, viskas girgžda ir dunda, ant skydelių nurodyti 1996 ir 1999 rekonstrukcijos metai, bet sėdynės naujai pervilktos, vienam gale yra kokios 6 ar 8 vietos dviračiams.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Oro uosto ir Jašiūnų reisams lyg ir planuojama buvo akumuliatorinius traukinius naudot, atstumas pakankamai trumpas kad nereikės krovimo stotelės.
    Paskutinė komunikacija, kurią radau, teigia, kad planuose tik Vilnius - Varėna - Marcinkonys ir Kaunas - Šiauliai. Tačiau taip, priskirti hibridą Jašiūnams būtų logiška.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    LTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
    Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.
    Oro uosto ir Jašiūnų reisams lyg ir planuojama buvo akumuliatorinius traukinius naudot, atstumas pakankamai trumpas kad nereikės krovimo stotelės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    LTG Link turi 7 vnt 730ML, 3 vnt 630M ir dar galybę 620M.
    Vilniaus regiono maršrutams (Turmantas, Ryga, Mockava), dabartiniais grafikais, užtenka 5 vnt. 730ML:

    Click image for larger versionName:	Ekrano kopija 2024-09-28 233351.pngViews:	0Size:	15,2 kBID:	2155074
    Tad turim vieną papildomą traukinį antram reisui į Rygą bei vieną rezerve (su sąlyga, kad patvorinė Pesa prikelta ir remontai atliekami laiku). Tokiu atveju, 630M gali būti perkeliami į Radviliškį/Kauną, nebent vieną reikėtų pasilikti dėl Oro uosto - nežinau ar ten užtenka 620M, ar vis dėl to reikėtų pasilikti 630M bent jau Jašiūnų reisams.

    Beje, taip susidėjus, labai gerai pasimato nelogiškos atstovos po dvi-tris valandas galinėse stotyse ar nakvynės išvykus po 11 valandų.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2024.09.28, 22:42.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Regis buvo planas atvykus elektriniams traukiniams pratęsti iki Daugpilio maršrutą, kam praktiškai 730ml yra geriausias kandidatas nes jau sertifikuotas važiuoti Latvijoje ir nereikėtų eiti vėl per visą biurokratiją tam.

    620 ir 630 manau liks Mažeikiai-Panevėžys, Kaunas-Marijampolė, Kaunas-Kybartai maršrutams. Kažkada Mažeikiai-Panevėžys buvo planuotas važiuoti akumuliatoriniais traukiniais, bet tam reiktų krovimo įrenginių Mažeikiuose ir Panevėžyje, ir pirkimuose pasirodė tik pirkimas Varėnoje.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Tai 630m ir 620m traukiniai lieka Kauno - Marijampolės bei Kauno - Kybartų maršrutams?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turmantą pilnai uždengs 730ml.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Bet į Turmantą bateriniams per ilgas atstumas. Tai vat įdomu kokie traukiniai ten važinės. Ar prabangesnis pesa 730ml, tarpinis variantas pesa 630m ar iš viso tos 620m? O gal tie dar rusiški, kur į oro uostą dabar važinėja? Bet kokiu atveju kiek suprantu vieno modelio traukinių neužteks pilnai. Atrodo logiška būtų rusiškų atsisakyti ir pesas 620m kaip rezervines laikyti ir paleisti dvi kartu tokiu atveju.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    2025 nebus naujų traukinių. Tik 2026 paleis rudeniop. Čia kas liečia elektrinius (Klaipėda). Alumuliatoriniai irgi bus bandomi, nebent juos anksčiau pristatys, gal kitų metų antroje pusėje. Bet kokiu atveju kažin ar anksčiau 2026 pavasario jie išvažiuos...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Taip, viskas yra tiesa, kas pasakyta, labiausiai aišku dėl neįgaliųjų diskriminacijos, bet jau aišku, kad 2025 bus nauji traukiniai ir važinės ko gero visai neblogos “papūgos”. Bus paskui piktinamąsi, kad paleido naujus traukininius ir iškart bilietų kaina pakilo

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....

    Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji
    Wow. va čia tai ausų kvaršalas. Dar iškvietė lygių galimybių kontrolierius

    O sekantis reportažas apie kaip Žirmūnuose stato daugiabučius. Vajej kaip blogai, iškirs mūsų parkus!
    Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.27, 19:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Svarbiausia čia tai, kad nėra žurnalistinio nešališkumo. Ypač iš LRT, kuri kaip ir turėtų būti nešališka ir kritiška.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied

    Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....

    Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied


    "Anot bendrovės, dalis maršrutų sulaukė didesnio populiarumo dėl padidėjusių reisų skaičiaus, 2024 metų tvarkaraštyje daugiau reisų suplanuota maršrutais Vilnius–Šiauliai, Kaunas–Marijampolė, Vilnius–Trakai, Klaipėda–Šilutė."

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eiviu-anslagas

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

    Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
    Kažkada taip internetu nusipirkau bilietus į sekantį reisą. Ten berosd likus 5 minutėms iki išvykimo bilietų neparduoda, o man - bile sumokėti

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man rodos bent jau kolkas panaikino tą komisinį mokestį, nes nesenai irgi pirkau traukiny be komisinio.

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje

    Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?
    Nepasakyčiau, kad kad informacija apie rytdienos rytinius traukinius yra perteklinė. Ypač - vakare...
    Paskutinis taisė digital; 2024.09.11, 18:24.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?
    Man regis buvo planas jungti su Estų traukiniu Rygoje? Kad važiuoti iki Talino reiktų palikti traukinį ten nakvoti, ir bendrai ~8 valandos yra truputi daug vienam reisui, manau ir Lietuviams ir Estams daug patogiau ir paprasčiau būtų koordinuoti jungtį.

    Komentuoti:

Working...
X