Parašė Tomas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na va, ir pats prisipažinote, kad jums pagrindinis kriterijus išlaikyti nerentabilius geležinkelius yra nes jie looks cool ir feels good. Kai kam 4 juostų autostrados kertančios miestus looks cool ir feels good. Nemanau, kad tokiais kriterijais vadovaujantis reikia planuoti infrastruktūrą ar bendrai ekonomiką.
 - 1 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kliedesiai ir ad hominem argumentai yra jūsų arkliukas.Parašė John Rodyti pranešimą
 Tau turėtų būti keblu kalbėti apie įtikinamą, kai kiekviename žingsnyje esi prigaunamas rašant melą, pradedant dėl šalių populiacijos dinamikos, baigiant traukinių kuro sąnaudomis. Biškiuką ne čia pateikei, jei manai, kad tokie kliedesiai čia praeis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tamstos manymu Lietuva tik dabar planuoja tiesti geležinkelį Šiauliai-Rokiškis? Jis jau yra, jei kąParašė ifl Rodyti pranešimąNemanau, kad tokiais kriterijais vadovaujantis reikia planuoti infrastruktūrą ar bendrai ekonomiką. It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, man irgi cool, bet unsustainable. Space shuttle irgi buvo cool.Parašė Tomas Rodyti pranešimąHow cool is that?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė John Rodyti pranešimą
 Tau turėtų būti keblu kalbėti apie įtikinamą, kai kiekviename žingsnyje esi prigaunamas rašant melą, pradedant dėl šalių populiacijos dinamikos, baigiant traukinių kuro sąnaudomis. Biškiuką ne čia pateikei, jei manai, kad tokie kliedesiai čia praeis.
 Paskutinis taisė ifl; 2022.12.30, 12:53.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Melo ir klaidinančios informacijos identifikavimas nėra Ad Hominem. Iš esmės viskas, ką rašei ir skaičiai, kuriuos pateikei, yra klaidingi.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Kliedesiai ir ad hominem argumentai yra jūsų arkliukas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai pagal tavo logika ES yra durniai skirdami mums paramą, nes juk gyventojų skaičius mažėja.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ignorance is bliss, ane?Parašė John Rodyti pranešimą
 Melo ir klaidinančios informacijos identifikavimas nėra Ad Hominem. Iš esmės viskas, ką rašei ir skaičiai, kuriuos pateikei, yra klaidingi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei ES žiūrėtų į pragmatiškumą ir ekonominę grąžą, nebūtų „apžvalgos bokštų“ ir „pažintinių takų“ prikepta.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
 Tai pagal tavo logika ES yra durniai skirdami mums paramą, nes juk gyventojų skaičius mažėja.
 
 ES tiesiog bando giniroti ir nusipirkti palaikymą įvairiuose oligarchiukų sluoksnius perdalindami valstybių pinigus savo vardu.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 yra, bet pagal rodiklius jį reikia užarti.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
 O tamstos manymu Lietuva tik dabar planuoja tiesti geležinkelį Šiauliai-Rokiškis? Jis jau yra, jei ką - -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai taip ifl teisus. Juk gyventojų skaičius Baltijos šalyse mažėja. Manai visa ES parama mums turėtų būti nutraukt. Rail Baltic irgi turi būti nutrauktos. Kam mum mažiems reikia greitojo traukinio, o gyventojų skaičius juk irgi mažėja. Beje kiek dabar keleivių naudojasi RB1? 50 keleivių per dieną?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Jei ES žiūrėtų į pragmatiškumą ir ekonominę grąžą, nebūtų „apžvalgos bokštų“ ir „pažintinių takų“ prikepta.
 
 ES tiesiog bando giniroti ir nusipirkti palaikymą įvairiuose oligarchiukų sluoksnius perdalindami valstybių pinigus savo vardu.
 
 Jei rimtai tai, visų tų „apžvalgos bokštų“ ir „pažintinių takų“ dėka labai sustiprėjo vidinis turizmas. ES turbūt supranta, kad negyvi regionai taps našta visam blokui, dėl to ir bando mus gelbėt.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau visi rodikliai rodo, kad RB projektas turėtų būti sustabdytas.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 yra, bet pagal rodiklius jį reikia užarti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtinai, kartu su 122 keliu, vis vien šalia eina, tas pats traktoriaus samdymas.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 yra, bet pagal rodiklius jį reikia užarti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tikėtina kad RB važiuos daugiau nei 10 keleivių per savaitę. Pats važiuočiau į Lenkijos pajūrį, jei būtų normalios jungtys, o ne "12 valandų persėdimas Warszawa"Parašė acetonas Rodyti pranešimą
 Manau visi rodikliai rodo, kad RB projektas turėtų būti sustabdytas.-
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visose Baltijos šalyse retas gyventojų tankumas ir bendrai gyventojų mažėja. Tai manau į Lenkijos pajūrį užtektų maršrutkės. Nepanaudoti RB pinigai turėtų būti skirti pensijoms.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 tikėtina kad RB važiuos daugiau nei 10 keleivių per savaitę. Pats važiuočiau į Lenkijos pajūrį, jei būtų normalios jungtys, o ne "12 valandų persėdimas Warszawa"
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Štai ir turim pirmą pretendentą pensijai.Parašė acetonas Rodyti pranešimąNepanaudoti RB pinigai turėtų būti skirti pensijoms.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Persėdimas ne vien Warszawa galimas. Bialystokas irgi turi pakankamai daug jungčių. Persėdant viena iš problemų ta, jog ne visi traukiniai važiuoja per visas Varšuvos stotis. Ir pasirodo 2 valandos persėdimui iš Gdanska į Wschodnia yra net labai pageidautinos, jei nori dar pakeliui ką nors užvalgyti.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 tikėtina kad RB važiuos daugiau nei 10 keleivių per savaitę. Pats važiuočiau į Lenkijos pajūrį, jei būtų normalios jungtys, o ne "12 valandų persėdimas Warszawa"
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal gyventojų tankumą Vilnių tenka lyginti ne su Londonu, o su Šilale, deja.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPusė Vakarų Europos gyvena individualiuose namuose (idealus pavyzdis - Londonas), bet kažkodėl ten ir paslaugos, ir VT, ir nėra taip, kad be automobilio neišgyvensi. Ne nuo to galo mąstote.
 
 Manau, kad paskutinių kelių puslapių (labiau pseudo) diskusija gerai atspindi susisiekimo strategijos neegzistavimą Lietuvoje. Ar žinome, ko norime? Gerų auto-kelių su puikiomis plačiomis gatvėmis miestuose? Ar vis dėlto žmonių judėjimą reikėtų kreipti tvarumo – t.y. viešojo masinio transporto - link? Jeigu sąmoningai nesuksime link tvaraus pasirinkimo (nes didelis traukinys su šimtais keliautojų visada bus ekonomiškiau už uždujintą priusą ar net elektromobilį su 4 keleiviais, žr. masto ekonomija), manau, kad ES šiaip ar taip privers automobilistus iš automobilių išlipti.
 
 Lieka nutarti, kaip tai padarysime. Autobusais, tramvajais, traukiniais ir/ar kokiomis transporto rūšių kombinacijomis miestuose ir užmiesčiuose? Man viena aišku, kad miestuose automobilių iš esmės turi nelikti (per neišvengiamus didelius mokesčius, žinoma).Paskutinis taisė cozzamarra; 2022.12.30, 14:21.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atmetus Nemenčinės, Grigiškių ir Verkių miškus viskas teisingai su tankumu gaunasi. Sovietiniuose mikrorajonuose tankumas išvis nepavydėtino lygio.Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąPagal gyventojų tankumą Vilnių tenka lyginti ne su Londonu, o su Šilale, deja.
 Comment





Comment