Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Eilinis gedimas stabdantis geležinkelių eismą.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-autobusais
    Bet per Daugpilį nevažiuoja. Ir kam ta šiaurinė jungtis su Panevėžiu, jei galima paleisti autobusus? LTG dar labai pasisekė, jog beveik nėra tranzito, nes būtų geras kamštukas.

    Comment


      O tai kas per gedimas ten buvo?

      Comment


        Sulūžo bėgiai.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Sulūžo bėgiai.
          Aš turiu tokį įtarimą, bet būtų įdomu išgirsti daugiau detalių. Ar LTG "specelistai" slepia, kad informacija nenutekėtų NATO šnipams ir gėjropos kapitalistams?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            O tai kas per gedimas ten buvo?
            Pranešama, kad sekmadienį minėtoje atkarpoje šalinamas bėgių temperatūros kompensavimo įrenginio gedimas
            Daugiau info gaut jau turbūt reiktų inside'o iš LG.

            Comment


              Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą
                Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.
                Nes jei nutiks taip, kad tamsta persigalvosi ir nevažiuosi, o vagone liks tuščia vieta, tai kils shitstormas optimizatorių vadovybėje. Pagal jų logiką, pasiūla niekad neturi viršyti paklausos.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą
                  Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.
                  Riedmenų stygių.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą
                    Visai neseniai reikėjo sekmadienį į Klaipėda. Bilietai išpirkti visai dienai. Nuostolis? Man tai labiau panašu į reisų stygių.
                    Ir taip yra, nes... TRŪKSTA RIEDMENŲ!!!

                    Comment


                      Parašė dtb Rodyti pranešimą

                      Nesigilinant į sąnaudų apimtį, užtenka pažiūrėti į keleivių skaičių. Vilnius-Klaipėda pilnas būna tik savaitgaliais, per šventes ir vasarą. Paprastą rudens darbo dieną užpildymas siekia tik apie 50 proc. Tas pats galioja Vilnius-Kaunas, yra gan nemažai nepopuliarių, tačiau svarbių reisų, kurie generuoja nuostolį.
                      Ketvirtadienių popietiniai reisai jau pirmadienį būna išperkami. Suprantu, kad ruože Šiauliai-Klaipėda traukinyje tikrai būna laisvų vietų. Tačiau, dabar greičiausias traukinys bus 20 minučių lėtesnis už autobusą, o ir greičiausio traukinio išvykimo laikas - 17 valanda, daug kam nepatogus. 18 valanda išvyksta dar vienas traukinys, bet jis važiuoja dar lėčiau

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Rask būda su taksi nuvežti keleivį 100km už 7.60€ tada. Kadangi būtent tiek gaunasi vienam, jei keleivių skaičius 2023 nesikeis.
                        Imam priusą su dujom, sodinam tris keleivius ir pirmyn.
                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                          Imam priusą su dujom, sodinam tris keleivius ir pirmyn.
                          Vienas reikalas paimti priusą su dujom, kitas - nupirkti priusą, dujas ir priuso vairuotoją.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Iš kur duomenys, kad vienintelis? Aš neabejoju, kad provincijoje traukiniai nuostolingi, tačiau Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Klaipėda (į kurį prieš dieną būna bilietai išpirkti) gali būti neefektyvaus valdymo pasekmė ir reiktų analizės. Įleistų privatų operatorių ir staiga taptų pelningi.
                            Kad jie net nesistengė išnaudoti Vilnius-Klaipėda galimybių. Prieš savaitę bilietų nebėra, bet vadovybė nusprendžia kad papildomų vagonų nekabins, nes "nėra poreikio".

                            Koks maršrutų pelningumas nežinau, bet turbūt nėra pasaulyje keleivių pervežimo traukiniais sistemos kuri būtų pelninga. Net ta liapsinama Tokijo sistema ir tai pelninga tampa tik įskaičiavus nuomos už plotą pajamas stotyse.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Kad jie net nesistengė išnaudoti Vilnius-Klaipėda galimybių. Prieš savaitę bilietų nebėra, bet vadovybė nusprendžia kad papildomų vagonų nekabins, nes "nėra poreikio".

                              Koks maršrutų pelningumas nežinau, bet turbūt nėra pasaulyje keleivių pervežimo traukiniais sistemos kuri būtų pelninga. Net ta liapsinama Tokijo sistema ir tai pelninga tampa tik įskaičiavus nuomos už plotą pajamas stotyse.
                              AMTRAK'as recoverina 95%. Pas japonus pilna privačių, kurie irgi pelningi, ne vien tik žinomiausieji (Shinkansen).
                              Paskutinis taisė ifl; 2022.12.27, 10:24.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                AMTRAK'as recoverina 95%. Pas japonus pilna privačių, kurie irgi pelningi, ne vien tik žinomiausieji (Shinkansen).
                                Na jeigu važiuoji tik vienu pelningiausiu maršrutu kaip privatininkas, ir nuostolingus palieki valstybiniam tai aišku kad galima būti pelningu

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Na jeigu važiuoji tik vienu pelningiausiu maršrutu kaip privatininkas, ir nuostolingus palieki valstybiniam tai aišku kad galima būti pelningu
                                  Traukinys nėra skirtas vežioti 5 žmones, tai masinio transporto priemonė. Čia net autobuso reisas būtų nuostolingas. Jei valstybė mato tame (vežiojimu traukiniais provincijoje) naudą, kuri, mano nuomone, abejotina, tai tegu vežioja į nuostolį (dotuoja), bet jei Link'as patiria nuostolį pilnai keleivių prigrūstuose maršrutuose, tai jau kažkas negerai su Linku.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Traukinys nėra skirtas vežioti 5 žmones, tai masinio transporto priemonė. Čia net autobuso reisas būtų nuostolingas. Jei valstybė mato tame (vežiojimu traukiniais provincijoje) naudą, kuri, mano nuomone, abejotina, tai tegu vežioja į nuostolį (dotuoja), bet jei Link'as patiria nuostolį pilnai keleivių prigrūstuose maršrutuose, tai jau kažkas negerai su Linku.
                                    Traukinys ir kitas VT yra visų pirma socialinė paslauga ir skirtas vežioti tiek žmonių, kiek to reikia. Kad ir 5 jeigu ten tik tiek gyvena.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Traukinys ir kitas VT yra visų pirma socialinė paslauga ir skirtas vežioti tiek žmonių, kiek to reikia. Kad ir 5 jeigu ten tik tiek gyvena.
                                      Taip, bet nėra būtina vežioti traukiniu, jei galima vežioti mikroautobusu. Neoptimalios transporto priemonės atsisakymas nesąlygoja paslaugos nutraukimo.

                                      Išvis, prioritetu turėtų būti žaliasis kursas (t.y., transporto efektyvinimas ir resursų tausojimas), noras nuvažiuoti į sodybą traukiniu (nes patogu?), nesvarbu, kad neefektyvu, neturėtų būti faktoriumi, kodėl maršrutas išlaikomas.
                                      Paskutinis taisė ifl; 2022.12.28, 10:17.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Taip, bet nėra būtina vežioti traukiniu, jei galima vežioti mikroautobusu. Neoptimalios transporto priemonės atsisakymas nesąlygoja paslaugos nutraukimo.
                                        Na kaip, paslaugos kaip ir nelieka, jeigu ji pakeičiama nepatogia mikrūške. O tada galvoja kodėl persėda į automombilius ir lieka tik 5 keleiviai.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Na kaip, paslaugos kaip ir nelieka, jeigu ji pakeičiama nepatogia mikrūške. O tada galvoja kodėl persėda į automombilius ir lieka tik 5 keleiviai.
                                          Mikruškė nepatogi logika primena SUV'o vs "city car" argumentą. Na taip, SUV'as komfortiškesnis, bet neekonomiškas ir neefektyvus kelionėms mieste. Jei žmogui labai nepatinka važinėti mikrūške, tada jis perkasi savo nuosavą automobilį lygiai kaip dalis žmonių mieste perkasi SUV nes jiems "city car" per prasta. Valstybė neturi būti kažkoks "buržujiško" komforto garantas, jos tikslas užtikrinti galimybę iš taško A pasiekti tašką B už 100% žmonių prieinamą kainą. Traukinių siuntinėjimas su minimaliais keleivių srautais to neatlieka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X