Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Štai ir anekdotas. Pirmam traukiniui į Rygą važiuojant Radviliškyje specialiai laikė ER20CF, tipo nenumatytam atvejui? Jeigu riedmenis ar kitas transporto priemones tinkamai prižiūri, abejonių, kad tikslo nepasieksi, nebūna.Parašė USA Rodyti pranešimą
Bullshit, veikė varikliai visi. Kam skiesti tokias nesąmones/pačiam kurti anekdotus? Buvo pasiruošta atsarginiam scenarijui jei nutiktų gedimas inauguracijos metu, apie jį jau kažkas rašė anksčiau, bet tai visai kas kitą nei pačio anekdotas sukurtas
- 1 patinka
Comment
-
Esmė gal ne kiek ER20CF per parą yra naudojama, o aplamai kad prekiniai lokomotyvai yra naudojami keleiviniams traukiniams traukti. Būtent šis faktas atspindi, kad LTGLink betvarkė. Tinkamai prižiūrint riedmenis dabartiniams maršrutams LTGLink turimų dyzelinių traukinių turėtų daugiau, negu pakakti.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Keista, iš kur traukiate tokią klaidinančią informaciją - gal sugedusio telefono?
ER20CF naudojami daugiausiai 3 vnt. Vilnius-Šiauliai maršrutui (2 k. per savaitę - penktadieniais ir šeštadieniais) ir max 4 vnt. tranzitiniams pervežimams, kurie bet kokiu atveju niekaip kitaip negali būti vykdomi, kaip be šilumvežių, nes traukiami keleiviniai vagonai.
Pirmuoju Vilnius-Ryga teko važiuoti ir abu varikliai veikė.
Comment
-
Reikėtų dar kartą pabrėžti, kad tranzitinių traukinių vežimo nepakeis jokie dyzeliniai traukiniai, jiems reikalingas lokomotyvas. Keleta metų atgal LTG LINK eksploatavo rusiškus šilumvežius TEP70 ir patys tempė, bet lokomotyvai parduoti ir nebeeksploatuojami, nes nebepirktos detalės iš ex USSR valstybių. Juos pakeitė dėl mažesnio krovinių srauto atsilaisvinę Cargo vakarietiški šilumvežiai ER20CF. Taip, sutaisius patvoryje esantį 730ML vieno klasinių vagonų sąstato per dieną būtų galima atsisakyti - gal taip ir bus padaryta, jei tikėti pažadais 2024 m. atlikti kapitalinį remontą. Apskritai, visame LTG LINK parke (40+ traukinių) 2 kartus per dieną naudojamas šilumvežis iš Cargo tikrai neatrodo kaip katastrofa.Parašė specialistas Rodyti pranešimą
Esmė gal ne kiek ER20CF per parą yra naudojama, o aplamai kad prekiniai lokomotyvai yra naudojami keleiviniams traukiniams traukti. Būtent šis faktas atspindi, kad LTGLink betvarkė. Tinkamai prižiūrint riedmenis dabartiniams maršrutams LTGLink turimų dyzelinių traukinių turėtų daugiau, negu pakakti.
O šiaip, palinkėjimas mažiau pletkų klausyti ir juos pateikti kaip faktus.
- 9 patinka
Comment
-
Aš taip žiūriu: Amerikoj ispaniškas, kiniškas, arabiškas ankcentas yra norma ir yra šalies kultūrinio turtingumo apraiška. Kodėl mes taip siekiam, kad mūsų kultūrinės įvarovės nešėjai: Vilnijos lenkai, gudai, sovietmečio rusai, kalbėtų lietuviškai kaip gimtakalbiai? Akcentas yra tų asmenų identiteto dalis.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąSėdžiu dabar traukinyje ir galvoju, kada jie pagaliau nebeleis mašinistams su riebiu rusišku akcentu pranešinėti sekančias stoteles ar , kad durys užsidaro ????
- 5 patinka
Comment
-
Šio atveju informacijos pateikimo kokybė turėtų būti iškelta virš individo identiteto.Parašė alga Rodyti pranešimą
Aš taip žiūriu: Amerikoj ispaniškas, kiniškas, arabiškas ankcentas yra norma ir yra šalies kultūrinio turtingumo apraiška. Kodėl mes taip siekiam, kad mūsų kultūrinės įvarovės nešėjai: Vilnijos lenkai, gudai, sovietmečio rusai, kalbėtų lietuviškai kaip gimtakalbiai? Akcentas yra tų asmenų identiteto dalis.
"Nakama pietura - Buldiri". O nežinau ar galėčiau iš klausos užrašyti kiekvieną pranešimą lietuviškame traukinyje.
Įsivaizduojate kas būtų, jei miesto viešąjame tansporte stoteles skelbtų vairuotojas?
Comment
-
Taigi neveikia Pesų skaitmeninė informavimo sistema. "Perka" naują, kaip jie sako.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?
- 1 patinka
Comment
-
Aš tik sakau, kad nereikia kabinėtis prie akcento.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąŠio atveju informacijos pateikimo kokybė turėtų būti iškelta virš individo identiteto.
Lėktuvuose tai orlaivio vadas sveikina keleivius per prastus mikrofonus, nesuprantamais akcentais, ir visiems viskas gerai. Sakyčiau, informacijos kokybės prasme švieslentės svarbiau už garsinius pranešimus. Jei latviškus pranešimus bus įrašęs diktorius, aš jų geriau suprast nepradėsiu.Įsivaizduojate kas būtų, jei miesto viešąjame tansporte stoteles skelbtų vairuotojas?
- 3 patinka
Comment
-
Lektuve tai nesvarbu jeigu ir nei 1 žodžio nesuprasi. vis tiek sustojimo nepraleisi. Pritariu kad švieslentės yra geriau, bet garsiniai matyt reikalingi silpnaregiams ir pan.Parašė alga Rodyti pranešimąLėktuvuose tai orlaivio vadas sveikina keleivius per prastus mikrofonus, nesuprantamais akcentais, ir visiems viskas gerai. Sakyčiau, informacijos kokybės prasme švieslentės svarbiau už garsinius pranešimus. Jei latviškus pranešimus bus įrašęs diktorius, aš jų geriau suprast nepradėsiu.
Comment
-
Miunchene daugumoje senų metro traukinių (kurie gal apie 40% viso parko sudaro) iki šiol nėra automatinės pranešimų sistemos... tai užsienečiams suprasti yra praktiškai neįmanoma...Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?
Comment
-
Jeigu tai padeda: suprasti yra neįmanoma ne tik užsienečiams, bet irvietiniams...Parašė Petr Rodyti pranešimą
Miunchene daugumoje senų metro traukinių (kurie gal apie 40% viso parko sudaro) iki šiol nėra automatinės pranešimų sistemos... tai užsienečiams suprasti yra praktiškai neįmanoma...
- 2 patinka
Comment
-
LTG Link vykdo apklausą dėl tvarkarščio, nuoroda:
https://cdn.eu1.exponea.com/litrail-...sEKv4z9A/click
Aš jau užpildžiau, kviečiu ir kitus pateikti idėjas, kuriomis čia dažnai dalinamasi. Jei daugiau užpildys, daugiau šansų, kad įvertins kurdami naują tvarkaraštį.
- 3 patinka
Comment
-
Naujajame metiniame tvarkaraštyje paskutinis traukinys iš Vilniaus link Turmanto išvyksta 19:50. Čia yra tragedija, nes tikrai neįmanoma rinktis transporto, kuris neužtikrina susisiekimo po 20 val. Arba atsisakyti turi laisvalaikio, užsiėmimų mieste, arba persėsti į automobilį.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąLTG Link vykdo apklausą dėl tvarkarščio, nuoroda:
https://cdn.eu1.exponea.com/litrail-...sEKv4z9A/click
Aš jau užpildžiau, kviečiu ir kitus pateikti idėjas, kuriomis čia dažnai dalinamasi. Jei daugiau užpildys, daugiau šansų, kad įvertins kurdami naują tvarkaraštį.
Pats prieš kelerius metus naudojausi 21:20 traukiniu, nes paskaitos magistre baigdavosi 20:30. Jeigu dar studijuočiau šiemet, neturėčiau kito pasirinkimo, nei tiesiog važiuoti automobiliu. Į fakultetą Vokiečių gatvėje...
- 5 patinka
Comment
-
O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Naujajame metiniame tvarkaraštyje paskutinis traukinys iš Vilniaus link Turmanto išvyksta 19:50. Čia yra tragedija, nes tikrai neįmanoma rinktis transporto, kuris neužtikrina susisiekimo po 20 val. Arba atsisakyti turi laisvalaikio, užsiėmimų mieste, arba persėsti į automobilį.
Pats prieš kelerius metus naudojausi 21:20 traukiniu, nes paskaitos magistre baigdavosi 20:30. Jeigu dar studijuočiau šiemet, neturėčiau kito pasirinkimo, nei tiesiog važiuoti automobiliu. Į fakultetą Vokiečių gatvėje...
Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
- 2 patinka
Comment
-
Amžina gali būti šita diskusija. Motrisė galėtų būti išeitis tokiems reisams. Finansavimas iš kokios nors žalios regionų vystymo programos. O pasibaigus programai, gal ir reisas būtų populiaresnis ir pats save išlaikytųParašė sleader Rodyti pranešimą
O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
- 3 patinka
Comment
-
O nuo 18h iki pat ryto laikyti traukinį Ignalinoje logiška? Jis laisvai spėtų suvažinėti dar vieną reisą, realiai tik dyzelio klausimasParašė sleader Rodyti pranešimą
O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
- 2 patinka
Comment
Comment