Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagrindinės problemos yra 2:
    - Pernelyg ankstyvas išvažiavimas iš Vilniaus.
    - Analogiško traukinio nebuvimas iš Rygos pusęs t.y. fiziškai maršrutą aptarnaus tik vienas traukinys, o ne jų pora, kaip turėtų būti.

    Nu ir dar tokia mažiau svarbi problema, bet visgi problema: kelionės trukmė. Biškiuką per ilga.

    Anyway, matant Vilnius-Varšuva populiarumą, kuris yra kur kas prastesnis tiek serviso, tiek kelionės trukmės požiūriu, manau šitas bus populiarus.
    Į Varšuva buvo populiarus, bet prieš mėnesi važiavau apytuščiam traukinyje(o dar kelius surenka iš Kauno, ko nebus su rygos traukiniu), pradėjo pildytis įvažiavus į Lenkija. Varšuva yra vartai į europa su traukiniai. Nuvažiavus iki Varšuvos ir gali važiuot toliau kur tik širdis geidžia, o ir oro uostas šalia ir gali skirsti daug kur. Ryga nėra vartai, pradžioje dėl pramogos bus pilnas, paskui po metų bus apytuštis. Nebent paleis Ryga - Talinas naktini, tai tuo metu dar irgi bus pramoga, bet o kas vėliau? Ryga tai ne Varšuva. Ryga yra toks kaimas, miestas į niekur, nebent iki oro uosto ir skrendi kuo toliau, nes skrydžiu daugiau nei iš Lieuvos.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
      Tai kodėl pilni autobusai Portugalija -Ispanija, Paryžius - Belgija, Amsterdamas - Vokietija, Olandija - Belgija?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Vokiečiams ir nesuvokiama tik dėl dirbtinio ribojimo n metų siekiant suteikt išskirtines teises geležinkeliui. Ar mums turi dašilt tas pats kas pas vokiečius susiformavo dėl alternatyvos nebuvimo? Kur logika?
        Traukinių mylėtojų post'uose dažnai jokios logikos nebūna, nes į akivaizdžius dabartinės LG siūlomos paslaugos minusus bandoma atsimušinėti tokiais argumentais kaip autobusas siūbuoja, o traukinys - ne, todėl, suprask, traukinys tampa vertas tokios kainos.

        Comment


          Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

          Į Varšuva buvo populiarus, bet prieš mėnesi važiavau apytuščiam traukinyje(o dar kelius surenka iš Kauno, ko nebus su rygos traukiniu), pradėjo pildytis įvažiavus į Lenkija. Varšuva yra vartai į europa su traukiniai. Nuvažiavus iki Varšuvos ir gali važiuot toliau kur tik širdis geidžia, o ir oro uostas šalia ir gali skirsti daug kur. Ryga nėra vartai, pradžioje dėl pramogos bus pilnas, paskui po metų bus apytuštis. Nebent paleis Ryga - Talinas naktini, tai tuo metu dar irgi bus pramoga, bet o kas vėliau? Ryga tai ne Varšuva. Ryga yra toks kaimas, miestas į niekur, nebent iki oro uosto ir skrendi kuo toliau, nes skrydžiu daugiau nei iš Lieuvos.
          O tai dabar žmonės iki Rygos autobusais kokiu tikslu. važiuoja? Dėl pramogos, kad autobusu pasivažinėti?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Autobusu aš esu irgi važiavęs tiek iki Rygos, tiek iki Talino. Ne kokiu prastu, o tokiu, kokį tu vadini "patogiu". Nėra jie patogesni nei už LTG, nei apskritai jokius traukinius, nes tiek to patogumo, kai prasideda fūrų lenkimai ir makalavimasis kelyje. Ypač žiemos metu. Šiaip tai gana šokiruoja skaityti tokias nuomones, kurios bando įrodyti, kad autobusas gali pro kažkur būti patogesnis už traukinį. Na kaip ir valgymas iš šiukšlių dėžės arba naudojimasis lauko tualetu iš principo negali būti patogesnis už savo civilizuotus analogus. Parodo, kokia mes vis dėl to tebesame skurdi Ystern Yurop, o ne Vakarų Europa.
            Mane šokiruoja tokį susireikšminimą skaityti. Tai ką?

            Comment


              Parašė Mantini Rodyti pranešimą

              O tai dabar žmonės iki Rygos autobusais kokiu tikslu. važiuoja? Dėl pramogos, kad autobusu pasivažinėti?
              Geras klausimas ko ten važiuot, į oro uosta, studentai? Visiškai neįdomus miestas, nevertas laiko ir pinigų. Pats į Ryga važiuoju tik jei reik važiuot į Skandinavija arba oro uosta. O jeigu tik šiaip kažkur nuvaryt prasiblaškyti tai į Lenkija.

              Comment


                Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

                Tai kodėl pilni autobusai Portugalija -Ispanija, Paryžius - Belgija, Amsterdamas - Vokietija, Olandija - Belgija?
                Yra visuomenės segmentas, kur kaina yra vienintelis kriterijus.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
                  Negalėčiau iki galo sutikti.
                  1. būna ir Europoje vietų be geležinkelių. Tulūza→Andora→Barselona važiavau autobusu. Geležinkelių ten nėra.
                  2. kartais traukiniai yra neadekvačiai brangu, o autobusas gal 10x pigiau gali būt (ačiū Flixbus), taip teko daryt Italijoje, Prancūzijoje ir Šveicarijoje
                  3. JAV būna outlyeriai, bet pas juos irgi geležinkelių tinklas retas, o traukinių bilietai nepigūs
                  Anyways, traukiniai kone visada geriau, kai tokie yra.
                  Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.12.18, 12:12.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Mane šokiruoja tokį susireikšminimą skaityti. Tai ką?
                    Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Yra visuomenės segmentas, kur kaina yra vienintelis kriterijus.
                      Tik tas visuomenės segmentas nepalyginamai didesnis nei traukiniofilų segmentas.

                      Yra visuomenės segmentas, kuris skraido Ryanair, pasakė Jet-setteris. Skristi Ryanair, tai kaip valgyti iš šiukšlių dėžės, you know?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.
                        Nėra jis fundamentaliai patogesnis ir krūva žmonių tau sako priešingai. Bet reikia būti kietakakčiu, kad negirdėti. Jis galėtų būti, bet nėra, nes dabartinė realizacija paslaugos yra prasta.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.
                          Jei tualetu, prijungtu prie kanalizacijos, galėtum naudotis vieną kartą dienoje tikrai nebėgtum į lauko tualetą? Po pietų užsinorėjęs į tualetą didvyriškai lauktum kito ryto?

                          Comment


                            Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                            Jei tualetu, prijungtu prie kanalizacijos, galėtum naudotis vieną kartą dienoje tikrai nebėgtum į lauko tualetą? Po pietų užsinorėjęs į tualetą didvyriškai lauktum kito ryto?
                            Čia labiau tiktų analogas apie visuomeninį super efektyvų automatinį tualetą, kuriame teoriškai robotas tau subinę nuvalo, bet realizacija tokia, kad kainuoja 5 eurus, durys užsitrenkia minimaliai 10 minučių ir ne tai, kad roboto, bet ir tualetinio popieriaus nerasta.

                            Comment


                              Trimituoja dabar per visur, kad bilietus jau galima įsiguti, bet kaip į pardavimą nesudėti bilietai taip nesudėti.

                              Comment


                                Parašė Mantini Rodyti pranešimą
                                Trimituoja dabar per visur, kad bilietus jau galima įsiguti, bet kaip į pardavimą nesudėti bilietai taip nesudėti.
                                13.30, šiandien.

                                Comment


                                  Bet kokiu atveju, LTG paleidžiamas traukinys atneša naudos.
                                  1) Gaus daugiau komforto tie, kuriems to reikia (ne visiems patinka siūbavimas, lenkimai kelyje ar tūpėjimas susilenkus ankštame ir smirdinčiame autobuso wc )
                                  2) Panaikinama dešimtmečių gėda neturėti traukinio tarp kaimyninių sostinių;
                                  3) Šiauliai gauna normalų susisiekimą su Ryga NE mikroautobusais;
                                  4) Joniškis turi traukinį į Vilnių;
                                  5) Autobusų kompanijos dempinguoja kainas iki 6-11 eurų, dėl ko išlošia tie keleiviai, kuriems kaina yra svarbiausia.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Nėra jis fundamentaliai patogesnis ir krūva žmonių tau sako priešingai. Bet reikia būti kietakakčiu, kad negirdėti. Jis galėtų būti, bet nėra, nes dabartinė realizacija paslaugos yra prasta.
                                    Kodėl jis nėra fundamentaliai patogesnis?

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                      Kodėl jis nėra fundamentaliai patogesnis?
                                      Mažiau siubavimo nėra fundamentalus skirtumas.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Mažiau siubavimo nėra fundamentalus skirtumas.
                                        Traukinys tai fiziškai tiesiog negali stipriai siūbuoti, kitaip nuo bėgių nulėks. Autobusas nesiūbuoja tik jei vairuotojas tvarkingai vairuoja. Gana fundamentalus skirtumas.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Tik tas visuomenės segmentas nepalyginamai didesnis nei traukiniofilų segmentas.

                                          Yra visuomenės segmentas, kuris skraido Ryanair, pasakė Jet-setteris. Skristi Ryanair, tai kaip valgyti iš šiukšlių dėžės, you know?
                                          Kas negerai su Ryanair? Jeigu ne jie, Wizzair ir easyJet, nebūčiau galėjęs aplankyti beveik visų Europos šalių sąlyginai nebrangiai. Fundementalaus short haul skrydžiuose skirtumo tarp Ryanair ir kokios Lufthansa nėra taip, kaip tarp autobuso ir traukinio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X