Dar pridėjus 2 eurolines, radau 17 autobusų reisų per dieną. Tai atrodo pakankama paklausa galvoti apie traukinius, bet traukinio maršrutas turi siūlyti kažką geriau, kad būtų konkurencingas. Dabartinėje formoje jis gaunasi skirtas traukinių entuziastams, kas irgi nėra blogai, daug kur traukinai tokie.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nu kad ne, pas Flixbus, LuxExpress ir Ecolines pilna bilietų po 9, 10 ir 5 eur atitinkamai.Parašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.kaip?
- 1 patinka
Comment
-
Aš tikrinau irgi Ecolines ir Luxexpress. 19-22 Eur. Tik Flixbus foro keletą nuo 16 Eur. Gruodžio 22d.Parašė alm Rodyti pranešimą
Nu kad ne, pas Flixbus, LuxExpress ir Ecolines pilna bilietų po 9, 10 ir 5 eur atitinkamai.
Čia, žinoma, net nepradedant kalbėti apie prastą autobusų komfortą ir siūbavimą-lingavimą.
Comment
-
Žmonės, kurie nežino geriau, dažnai yra linkę tenkintis tuo, kas yra. Daug kas Lietuvoje vis dat nesupranta, kad, pavyzdžiui, normalus tualetas, prijungtas prie kanalizacijos, yra geriau už lauko tualetą. Arba nuoširdžiai nesupranta, kas yra blogai su Vilniaus VT ir kuo jis blogesnis, pavyzdžiui, už Berlyno VT. Arba kas yra blogai su Vilniaus oro uostu, ir t.t. ir pan. Skurdžių ir atsilikusių visuomenių bruožas. Tik, imho, jau kaip ir turėjome būti pribrendę kartelės kėlimui ir pokyčiams, bent jau vertinant pagal visuomenės pajamų lygio išaugimą per paskutinius ~10-15 metų.Parašė VLR Rodyti pranešimąMokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.
- 10 patinka
Comment
-
Su nuosava auto, o ne su mopeduParašė VLR Rodyti pranešimąMokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.
Comment
-
Rašiau kainas už mėnesio - turėjau omeny už kiek galima gauti perkant iš anksto. O ir apskritai kainos prieš Kūčias nėra labai geras rodiklis lyginimui, nebent rast iki kiek užkyla maksimaliai.Parašė John Rodyti pranešimą
Aš tikrinau irgi Ecolines ir Luxexpress. 19-22 Eur. Tik Flixbus foro keletą nuo 16 Eur. Gruodžio 22d.
Čia, žinoma, net nepradedant kalbėti apie prastą autobusų komfortą ir siūbavimą-lingavimą.
O dėl komforto - nuo riedmenų priklauso, bus matyt. Traukinys gali būti daug geriau, bet praktiškai toli gražu ne visada būna.kaip?
- 2 patinka
Comment
-
Dar už 10 metų galima patikrinti kainas. O kainas tikrinti reikia tada, kai reikia kažkur važiuoti ir pirkti bilietą. Jei man reikia važiuoti Gruodžio 22d., tai kokia prasmė tikrinti kainas kitą mėnesį ar kitais metais?Parašė alm Rodyti pranešimą
Rašiau kainas už mėnesio - turėjau omeny už kiek galima gauti perkant iš anksto. O ir apskritai kainos prieš Kūčias nėra labai geras rodiklis lyginimui, nebent rast iki kiek užkyla maksimaliai.
O dėl komforto - nuo riedmenų priklauso, bus matyt. Traukinys gali būti daug geriau, bet praktiškai toli gražu ne visada būna.
Comment
-
Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nenusnausi, nepasivaikčiosi ir nenueisi į tualetą (važiuojant ir neprarandant laiko). Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Su nuosava auto, o ne su mopedu
- 6 patinka
Comment
-
Jei taip būtų, miestuose VT baigtųsi 19:00. Bet taip nėra. VT esmė nėra pelningumas. Į pliusą išeinančios sistemos kaip Tokijo metro didele dalim uždirba iš stočių nekilnojamojo turto nuomos generuodami srautą traukiniais.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nepopuliarūs reisai karpomi esant ar nesant mikriukų. Negali būti VT ir pelningas, ir teikti paslaugas nepopuliariu metu. Savivaldybės idealiu turėtų dotuoti viešąsias nepelningo laiko paslaugas, o pelningus laikus palikti privatiems taip sumažinant jų kainas keleiviams, kitaip sakant open access modelis. Priešingu atveju turime pelningu laiku važiuojantį traukinį, kuriame arba trūksta vietų, arba jis per brangus ir visi važiuoja automobiliais.
- 2 patinka
Comment
-
Tik kad pajamos išaugo nevienodai, nes gini irgi iššaugo.Parašė John Rodyti pranešimą
Žmonės, kurie nežino geriau, dažnai yra linkę tenkintis tuo, kas yra. Daug kas Lietuvoje vis dat nesupranta, kad, pavyzdžiui, normalus tualetas, prijungtas prie kanalizacijos, yra geriau už lauko tualetą. Arba nuoširdžiai nesupranta, kas yra blogai su Vilniaus VT ir kuo jis blogesnis, pavyzdžiui, už Berlyno VT. Arba kas yra blogai su Vilniaus oro uostu, ir t.t. ir pan. Skurdžių ir atsilikusių visuomenių bruožas. Tik, imho, jau kaip ir turėjome būti pribrendę kartelės kėlimui ir pokyčiams, bent jau vertinant pagal visuomenės pajamų lygio išaugimą per paskutinius ~10-15 metų.
Nebūtų, nes savivaldybės dotuotų tuos reisus po 19h kaip dotuoja ir dabar.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei taip būtų, miestuose VT baigtųsi 19:00. Bet taip nėra. VT esmė nėra pelningumas. Į pliusą išeinančios sistemos kaip Tokijo metro didele dalim uždirba iš stočių nekilnojamojo turto nuomos generuodami srautą traukiniais.
Tipinio keleivio reikalavimai yra kaina ir greitis, o ne paslaugos.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nenusnausi, nepasivaikčiosi ir nenueisi į tualetą (važiuojant ir neprarandant laiko). Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 15:21.
- 1 patinka
Comment
-
Su nuosavu automobiliu atvažiuosi tiesiai kur reikia. O su autobusu/traukiniu dar reiks braukytis su vietiniu VT. Dar gerai jei galutinis tikslas +/- centre.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nepasivaikčiosi (važiuojant ir neprarandant laiko) ir nenusnausi. Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.
Comment
-
Esu gana tikras, kad tarp forumo diskusijose dalyvaujančių žmonių nelabai yra tokių, kurie gyvena už minimumą ar iš pašalpų. Čia gal galioja posakis, kad išėmus kažką iš kaimo, nebūtinai išimi kaimą iš to kažko. Žmonių materialinė ir dažniausiai psichologinė būsena pagerėja, bet pasaulėžiūra kartais išlieka tokia, kokia buvo pavojingais ir laukiniais 90s.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tik kad pajamos išaugo nevienodai, nes gini irgi iššaugo.
- 2 patinka
Comment
-
Tai kaip tada paaiškinti išparduotus traukinius Vilnius-Klaipėda, kurių kelionės trukmė ir kaina didesnė nei autobuso?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tipinio keleivio reikalavimai yra kaina ir greitis, o ne paslaugos.
Ai, turbūt čia netipiniai keleiviai keliauja, bet galima daryti prielaidą, kad tokių ne tiek ir mažai.
- 8 patinka
Comment
-
O dėl paslaugų negaliu sutikti. Tai nebūtinai yra svarbaiusias kriterijus (lyginant su kelionės trukme, kaina ir konfortu), bet tai yra svarbu. Pamenu kažkada vienas toks forumo narys (dabar jo nebesimato) iki uždusimo aiškindavo, kaip lietuviai niekada, nu NIEKADA, nieko nepirks lėktuvuose ar traukiniuose. Pasižiūrėkit, kas dedasi Ryanair ar Wizzair skrydžiuose net į "silkių fabrikų" kryptis. Lėktuvų staffas nespėja visų norinčiu aptarnauti ir nebeužtenka maisto ir gėrimų. Paslaugos yra svarbu, net jeigu taip nebuvo prieš ~10 metų.
- 7 patinka
Comment
-
Paskutinę kelionės dalį galima nuvažiuoti ir su Boltu, nors Ryga turi ir gerai suformuotą centrinį mazgą ir centrą apskritai, tai toje pusėje greičiausiai neprireiks ir to. Vilniuje, aišku, prisidės keli eurai, bet svarbu yra įvertinti ir savo laiko kainą. Didelė dalis dirbančiųjų tą kainą atpirks vien kelionės metu galėdami atsakyti į elektroninius laiškus ar būdami pasiekiamais kolegoms, nekalbant jau apie net ir kokį pusvalandį ar daugiau produktyvaus darbo. Atvažiuoti į tikslą pailsėjus, paskaičius naujienas ir pasiginčijus internete vietoje atvažiavimo pavargus ir kelis kartus vos išvengus mirties nuo priešpriešiais, ne savo kelio pusėje atvažiuojančių marozų benvų (o tokių kelionėje automobiliu bus ir tikrai ne vienas) irgi prideda daug vertės darbe.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su nuosavu automobiliu atvažiuosi tiesiai kur reikia. O su autobusu/traukiniu dar reiks braukytis su vietiniu VT. Dar gerai jei galutinis tikslas +/- centre.Paskutinis taisė VLR; 2023.12.17, 15:42.
- 7 patinka
Comment
-
Forume esantys traukinių mylėtojai visuomet gali susimesti ir užsisakyti privatų VIP reisą, manau. Likusi tautos dalis ieškos ekonomiškai geriausio sprendimo.Parašė John Rodyti pranešimą
Esu gana tikras, kad tarp forumo diskusijose dalyvaujančių žmonių nelabai yra tokių, kurie gyvena už minimumą ar iš pašalpų. Čia gal galioja posakis, kad išėmus kažką iš kaimo, nebūtinai išimi kaimą iš to kažko. Žmonių materialinė ir dažniausiai psichologinė būsena pagerėja, bet pasaulėžiūra kartais išlieka tokia, kokia buvo pavojingais ir laukiniais 90s.
Comment
-
Ar išparduota pilnas Vilnius - Klaipėda ar Vilnius - Telšiai pilna ir tada nebeparduoda ir Vilnius - Klaipėda? Į telšius ir plunges kiek pamenu traukinys greičiau.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Tai kaip tada paaiškinti išparduotus traukinius Vilnius-Klaipėda, kurių kelionės trukmė ir kaina didesnė nei autobuso?
Ai, turbūt čia netipiniai keleiviai keliauja, bet galima daryti prielaidą, kad tokių ne tiek ir mažai.
Comment
-
Traukiniai važiuoja pilni, kas, incidentally, pasidarė norma būtent per paskutinius ~10 metų, sparčiai kilus pajamoms.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Forume esantys traukinių mylėtojai visuomet gali susimesti ir užsisakyti privatų VIP reisą, manau. Likusi tautos dalis ieškos ekonomiškai geriausio sprendimo.
- 6 patinka
Comment
-
Pilni? Kuriuose maršrutuose? Vilnius - Klaipėda kartais ir Kaunas - Šiauliai kartais? Pačiam dar neteko negaut bilieto į Vilnius - Kaunas, nes jau pilnas, o autobusu tuo pačiu maršrutu teko.Parašė John Rodyti pranešimą
Traukiniai važiuoja pilni, kas, incidentally, pasidarė norma būtent per paskutinius ~10 metų, sparčiai kilus pajamoms.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 15:49.
Comment
Comment