Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
    Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
    Neskaičiuoja tik Jonas, visi kiti skaičiuoja

    Comment


      Atsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste

      Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
        Atsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste

        Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.
        Na ir ką keleivis gauna įsigijęs jungtini auto bilietą Šiauliuose. Išlipi ir randi 1 (vienas vnt) maršrutą kuris kursuoja visą dieną ir 3 kastruotus važiuojančius po pora kart dienoje. Visi pagrindiniai autobusai važiuoja pro autobusų stotį iki kurios teks tempti lagaminus

        Comment


          Kokia išvis to "jungtinio bilieto" prasmė, jei jis kainuoja papildomai?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kokia išvis to "jungtinio bilieto" prasmė, jei jis kainuoja papildomai?
            Nereikia pvz. atvažiavus į Vilnių per appsą pirkti atskirai VT bilieto.
            Flickr

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Kokia išvis to "jungtinio bilieto" prasmė, jei jis kainuoja papildomai?
              O kas turėtų VT mieste organizatoriui sumokėti, jei ne keleivis?

              Comment


                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                O kas turėtų VT mieste organizatoriui sumokėti, jei ne keleivis?
                O kas kitur sumoka?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  O kas kitur sumoka?
                  Valdžia.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Valdžia.
                    Nu tai va, iš pas mus reiškias gali valdžia arba ES sumokėti.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nu tai va, iš pas mus reiškias gali valdžia arba ES sumokėti.
                      Nu grandinė būtų tokia, kad VT vežėjui sumoka geležinkeliai, o paskui geležinkeliai išsimuša dotaciją iš valdžios.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Nu grandinė būtų tokia, kad VT vežėjui sumoka geležinkeliai, o paskui geležinkeliai išsimuša dotaciją iš valdžios.
                        O tai ko jie laukia? Kiek kartų bandė tokią dotaciją išsimušti?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          O tai ko jie laukia? Kiek kartų bandė tokią dotaciją išsimušti?
                          LG šiaip patys į biudžetą nebemoka pelno gauto už krovinių vežimą kaip anksčiau, kokie dar gali būti prašymai iš valdžios?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            LG šiaip patys į biudžetą nebemoka pelno gauto už krovinių vežimą kaip anksčiau, kokie dar gali būti prašymai iš valdžios?
                            Daug kas nemoka pelno į biudžetą, bet visvien ir prašo ir gauna. LTG nėra baisiai unikali tuo požiūriu.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Daug kas nemoka pelno į biudžetą, bet visvien ir prašo ir gauna. LTG nėra baisiai unikali tuo požiūriu.
                              LG labai sunkiai sektųsi valstybei argumentuoti, kodėl ji turėtų finansuoti miesto VT bilietą tam, kuris į miestą atvažiuoja LG traukiniu, o tam, kuris atskrenda, ar atvažiuoja autobusu jau nebe.
                              Čia turėtų jau nebent LG iš savo pusės dalinai subsidijuoti, kad pritrauktų keleivių. Pvz. kas nors nori iš Šiaulių važiuoti į Jūrmalą su auto, tai LG pasiūlo jungtinį bilietą. Šiauliai - Ryga + Ryga - Jurmala už konkurencingą kainą ir žmogui nebereikia sukti galvą kaip ten nusipirkti tą bilietą papildomą.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.16, 20:16.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                LG labai sunkiai sektųsi valstybei argumentuoti, kodėl ji turėtų finansuoti miesto VT bilietą tam, kuris į miestą atvažiuoja LG traukiniu, o tam, kuris atskrenda, ar atvažiuoja autobusu jau nebe.
                                Tu rimtai? Čia yra bene lengviausias įmanomas argumentas: skatinti darnų judumą, green, CO2, ble bla bla. Visi madingi buzzwords, kurie gerai bsueitų tiek valdžiai, tiek žiniasklaidai, tiek visuomenei.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Pvz. kas nors nori iš Šiaulių važiuoti į Jūrmalą su auto, tai LG pasiūlo jungtinį bilietą. Šiauliai - Ryga + Ryga - Jurmala už konkurencingą kainą ir žmogui nebereikia sukti galvą kaip ten nusipirkti tą bilietą papildomą.
                                  Tikrai nežinau ar reikia subsidijuoti žmogų, kuris važįuoja į Jūrmalą. Manau užtektų "jungiamojo skrydžio" koncepcijos, kai visus bilietus turi viename QR kode.

                                  Comment


                                    Miesto VT bilietas gali būti ir atskiras, taip yra daugybėje šalių. Daug svarbiau, kad būtų patogiai įsigyjamas. Netgi pačiuose miestuose reikia bilietų automatų, nes normalus žmogus nesisiųs milijono atskirų programėlių ir nepirks atskirų kortelių kiekvienam miestui. Ką jau kalbėti apie tarpmiestinį transportą, kur nėra nei normalios informacijos sistemos, nei bilietų pardavimo, nei apmokėjimo kortele autobuse, nei mėnesinių bilietų.

                                    Kadangi LTG Link bus pirmieji Lietuvoje su bilietų automatais (ir turbūt paskutiniai, nes kiti slunkiai nepasijudins), siūlyčiau į tą pačią IT sistemą integruoti visų miestų VT bilietų pardavimą ir statyti identiškus automatus visuose miestuose. Taip būtų pigiau ir paprasčiau – turėti vieną sistemą visos šalies viešajam transportui. Ilgainiui reikėtų turėti ir vieną kortelę visam įmanomam VT.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                      Kadangi LTG Link bus pirmieji Lietuvoje su bilietų automatais (ir turbūt paskutiniai, nes kiti slunkiai nepasijudins), siūlyčiau į tą pačią IT sistemą integruoti visų miestų VT bilietų pardavimą ir statyti identiškus automatus visuose miestuose. Taip būtų pigiau ir paprasčiau – turėti vieną sistemą visos šalies viešajam transportui. Ilgainiui reikėtų turėti ir vieną kortelę visam įmanomam VT.
                                      Tik patikslinu, kad vienodi turi būti ne automatai, o protokolai, kuriais jie kalbasi su išorinėmis sistemomis. Ir tie protokolai turi būti atviri bei patikrinami.

                                      Comment


                                        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                        Tik patikslinu, kad vienodi turi būti ne automatai, o protokolai, kuriais jie kalbasi su išorinėmis sistemomis. Ir tie protokolai turi būti atviri bei patikrinami.
                                        Ačiū už patikslinimą, bet juk gali būti ir patys automatai vienodi: vienos rūšies automatus prižiūrėti paprasčiau ir pigiau, negu turėti dvi skirtingas rūšis.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Ačiū už patikslinimą, bet juk gali būti ir patys automatai vienodi: vienos rūšies automatus prižiūrėti paprasčiau ir pigiau, negu turėti dvi skirtingas rūšis.
                                          Dėja standartizavimas ant vieno automatų modelio yra monopolijos kūrimas, ir kiti gamintojai neabejotinai užprotestuotų. Būtent dėl to paprastai yra standartizuojami protokolai o ne specifinės implementacijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X