Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Stoti prie kiekvieno stulpo yra LTG tradicija, kurios jiems niekaip nepavyksta atsikratyti. Kad ir naujienos iš gimtojo krašto:Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąTodėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
https://ignalina.lt/naujienos/396/tr...ustojimai:3684Gerkonių kaimo gyventojai praėjusių metų lapkritį prašė padėti atstatyti nuo gruodžio 10 d. panaikintus, jiems reikalingus, du traukinių sustojimus Gerkonių stotelėje (ryte į Vilnių ir po pietų iš Vilniaus). Kaip savivaldybę informavo Seimo narys Gintautas Kindurys, po trijų mėnesių susirašinėjimo ir derinimo su Susisiekimo ministerija bei keleivių traukiniais vežėju UAB „LTG Link“, šią savaitę iš vežėjo gautas raštas, kuriame nurodyta, kad nuo balandžio mėnesio planuojama traukinių tvarkaraštyje pridėti 2 papildomus traukinių sustojimus Gerkonių stotyje – Nr. 637 (išvykimas iš Turmanto 05:55) ir Nr. 668 (išvykimas iš Vilniaus 14:35).
Gerkonyse dabar stoja 2 iš 6 traukinių porų per dieną, po pakeitimų stos trys. Kaime gyvena 10 gyventojų, beveik visi - 1,5km atstumu nuo stotelės. Bet rinkimai artėja...
https://www.mignalina.lt/2024/02/15/...toju-prasymas/Prieš savaitę buvome susitikę su Gerkonių kaimo atstovu su Ignalinos rajono meru, aptarėme šią situaciją, kartu atkreipėme dėmesį, kad ir Lobinių stotelėje sustoja mažai pravažiuojančių traukinių, tad sutarėme, kad savivaldybė taip pat prašys ministerijos atstatyti panaikintus sustojimus.
- 3 patinka
Comment
-
Tai kas? Gal dėl traukinio atsiras dar 10 žmonių per ateinančius 5 metus.. Pvz iš Japonijos: https://www.ndtv.com/offbeat/japanes...8%20pm%20sharp.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Stoti prie kiekvieno stulpo yra LTG tradicija, kurios jiems niekaip nepavyksta atsikratyti. Kad ir naujienos iš gimtojo krašto:
https://ignalina.lt/naujienos/396/tr...ustojimai:3684
Gerkonyse dabar stoja 2 iš 6 traukinių porų per dieną, po pakeitimų stos trys. Kaime gyvena 10 gyventojų, beveik visi - 1,5km atstumu nuo stotelės. Bet rinkimai artėja...
https://www.mignalina.lt/2024/02/15/...toju-prasymas/
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau kiek LTG tai yra įmanoma techniškai, bet egzistuoja tokia Stop-on-Demand sistema.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąStoti prie kiekvieno stulpo yra LTG tradicija, kurios jiems niekaip nepavyksta atsikratyti. Kad ir naujienos iš gimtojo krašto:
Gerkonyse dabar stoja 2 iš 6 traukinių porų per dieną, po pakeitimų stos trys. Kaime gyvena 10 gyventojų, beveik visi - 1,5km atstumu nuo stotelės. Bet rinkimai artėja...
Traukinyje yra STOP mygtukas, ir platformoje yra STOP mygtukas. Traukinyje kaip ir aišku, o platformoje esantis mygtukas per signalizacijos grandines signalizuoja traukinio inžinieriui jog sekančioje stotelėje reiks sustoti.
- 4 patinka
Comment
-
Dėl tokių sustojimų, kuriuose dažnu atveju neįlipa ir neišlipa nė vienas keleivis, maršruto įveikimo laikas ilgėja. Pavyzdžiui, Vilnius - Ignalina stojantis prie kiekvieno stulpo maršrutą įveikia per 1.45h, o tik miestuose - per 1.15h, ir šis laikas nukonkuruoja kelionę automobiliu.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Tai kas? Gal dėl traukinio atsiras dar 10 žmonių per ateinančius 5 metus.. Pvz iš Japonijos: https://www.ndtv.com/offbeat/japanes...8%20pm%20sharp.
Tegul lieka keli reisai per dieną, stojantys visur, tačiau tikrai nereikia dėl 10 gyventojų (kurie tikrai nevažinėja kasdien) ir dėl vienmandatėje išrinkto seimo nario veiklos imitavimo stabdyti didžiosios dalies traukinių.
- 1 patinka
Comment
-
Iš viso būtų pigiau sujungti dalį vienmandačių. win-winParašė Ignalina Rodyti pranešimą
Dėl tokių sustojimų, kuriuose dažnu atveju neįlipa ir neišlipa nė vienas keleivis, maršruto įveikimo laikas ilgėja. Pavyzdžiui, Vilnius - Ignalina stojantis prie kiekvieno stulpo maršrutą įveikia per 1.45h, o tik miestuose - per 1.15h, ir šis laikas nukonkuruoja kelionę automobiliu.
Tegul lieka keli reisai per dieną, stojantys visur, tačiau tikrai nereikia dėl 10 gyventojų (kurie tikrai nevažinėja kasdien) ir dėl vienmandatėje išrinkto seimo nario veiklos imitavimo stabdyti didžiosios dalies traukinių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
O kur tokios yra ir veikia?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąNežinau kiek LTG tai yra įmanoma techniškai, bet egzistuoja tokia Stop-on-Demand sistema.
Traukinyje yra STOP mygtukas, ir platformoje yra STOP mygtukas. Traukinyje kaip ir aišku, o platformoje esantis mygtukas per signalizacijos grandines signalizuoja traukinio inžinieriui jog sekančioje stotelėje reiks sustoti.
Comment
-
galite paaiškinti kaip tokia sistema gali veikti? Kaip gali traukinys važiuoti ne pagal tvarkaraštį? Jeigu jis nesustos vienoje stotelėje, tai reiškiasi toliau traukinys judės lėčiau (taupomas kuras) arba ilgiau stovės kitoje stotelėje, kad sutaptų grafikas.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šveicarijoje žinau egzistuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.Parašė thomcius Rodyti pranešimągalite paaiškinti kaip tokia sistema gali veikti? Kaip gali traukinys važiuoti ne pagal tvarkaraštį? Jeigu jis nesustos vienoje stotelėje, tai reiškiasi toliau traukinys judės lėčiau (taupomas kuras) arba ilgiau stovės kitoje stotelėje, kad sutaptų grafikas.
Comment
-
Vienintelį variantą sugalvoju, kad tai yra minimaliai apkrautuose/tik vieno traukinio naudojamose linijose (kad nesikirstų apsilenkimai). Į stotelę gali atvykti anksčiau, bet niekada - vėliau. Ir iš stotelės pajudėti ne anksčiau, nei numatyta grafike. Tad vienintelis pliusas - kai kurie keleiviai savo kelionės tikslą gali pasiekit anksčiau.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.
- 1 patinka
Comment
-
Šveicarijoj, Vokietijoj, Austrijoj, dar berods Belgijoj ir kitur.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.
Arba turi stovėti stotelėje, kad pamatytų, arba spausti mygtuką stotelėje.
Naudojama energijos taupymui, važiavimo laiko sutrumpinimui.
Išsamiau žr. čia:
https://bahnblogstelle.com/lexikon/bedarfshalt/
https://www.gutefrage.net/frage/hael...zum-einsteigen
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bedarfshalt
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Šveicarijoje tikrai žinau, kad reikia nuspaust mygtuką stotelėje pagal kryptį į kurią važiuosi. Taip pat pačiam traukiny, jeigu nori kad jis sustotų reikia nuspaust stop mygtuką (ir kiekvienam autobuse taip nes kitaip nestos niekur).Parašė taccido Rodyti pranešimąŠveicarijoj, Vokietijoj, Austrijoj, dar berods Belgijoj ir kitur.
Arba turi stovėti stotelėje, kad pamatytų, arba spausti mygtuką stotelėje.
Naudojama energijos taupymui, važiavimo laiko sutrumpinimui.
Išsamiau žr. čia:
https://bahnblogstelle.com/lexikon/bedarfshalt/
https://www.gutefrage.net/frage/hael...zum-einsteigen
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bedarfshalt
Comment
-
Ten sistema veikia kiek kitaip. Kiekvienas riedmuo turi savo pastovų numerį, užrašytą ant kėbulo.Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąKas atitinka keleivinio traukinio valstybinį nr. ir kas "garažinį" nr. (įmonės vidaus, kaip pvz autobusų garažiniai numeriai)? Pagal kokius kriterijus ir kaip jie yra sudaromi?
Traukiniui numeris priskiriamas pagal jo kryptį ir vietą tvarkaraštyje, .t.y priskyrus traukiniui (vagonai + trauka) numerį 6403, jis važiuos pagal traukinių eismo tvarkaraščio 6403 giją.
- 2 patinka
Comment
-
Bilietai nuo balandžio 16 d. jau ir visuose „Perlo“ terminaluose, o nuo kovo 28 d. - „Narvesen“ bei „Lietuvos spaudos“ kioskuose:
https://ltglink.lt/bilietai-perlo-te...dGIr5wnH9Vg2MXPaskutinis taisė LinS; 2024.03.28, 12:15.
- 4 patinka
Comment
-
Prieš porą-trejetą savaičių su draugais mynėm su dviračiais iš Vilniaus į Pravieniškes pavėjui, paskui parvažiavom traukiniu. Nuo Kaišiadorių svajojau, kaip traukiny užsisakysiu kavos ir pasimėgausiu kelione. Pravieniškių stoty nėra kasos, tad iš konduktoriaus bilietus galima įsigyti be antkainio. Įlipom, pasidžiovėm dviračius, atsisėdom, laukiam laukiam. Kaišiadorys, Žasliai, Vievis, Rykantai. Ant stalelio lipdukas su meniu QR kodu. Per garsinių pranešimų sistemą vis reklamuoja "Gerbiamieji keleiviai, gal reikia buteliuko vandens? Ar saldainio? Kreipkitės į palydovus, jie pasirūpins jumis!" Bet kaip neateina, taip neateina. Galų gale pasiekėm Lentvario stotį, su vienu kolega išlipom mint į savo priemiesčius, kiti du liko važiuot į Vilniaus stotį. Taip ir likau be kavos, bet ir už kelionę nesumokėjęs. #nesmagu. Vėliau girdėjau, kad likusiems dviems neišėjo išsisukti nemokamai.Paskutinis taisė alga; 2024.03.28, 18:21.
- 2 patinka
Comment
-
Narvesen ir Lt spauda irgi visuose ar kaip?Parašė LinS Rodyti pranešimąBilietai nuo balandžio 16 d. jau ir visuose „Perlo“ terminaluose, o nuo kovo 28 d. - „Narvesen“ bei „Lietuvos spaudos“ kioskuose:
https://ltglink.lt/bilietai-perlo-te...dGIr5wnH9Vg2MX
Negi nesimato jiems, kad taip išskyrus visus terminalus, bet neišskyrus visų kioskų daugelis suabejos?
Rašytų visuose arba kai kuriuose.
Comment
-
Man irgi ne kartą teko matyt kaip neateina patikrinti bilieto. Kas neturėjo nusipirkęs internetu, darė nuostuolį geležinkeliams dėl palydovo aplaidumo.Parašė alga Rodyti pranešimąPrieš porą-trejetą savaičių su draugais mynėm su dviračiais iš Vilniaus į Pravieniškes pavėjui, paskui parvažiavom traukiniu. Nuo Kaišiadorių svajojau, kaip traukiny užsisakysiu kavos ir pasimėgausiu kelione. Pravieniškių stoty nėra kasos, tad iš konduktoriaus bilietus galima įsigyti be antkainio. Įlipom, pasidžiovėm dviračius, atsisėdom, laukiam laukiam. Kaišiadorys, Žasliai, Vievis, Rykantai. Ant stalelio lipdukas su meniu QR kodu. Per garsinių pranešimų sistemą vis reklamuoja "Gerbiamieji keleiviai, gal reikia buteliuko vandens? Ar saldainio? Kreipkitės į palydovus, jie pasirūpins jumis!" Bet kaip neateina, taip neateina. Galų gale pasiekėm Lentvario stotį, su vienu kolega išlipom mint į savo priemiesčius, kiti du liko važiuot į Vilniaus stotį. Taip ir likau be kavos, bet ir už kelionę nesumokėjęs. #nesmagu. Vėliau girdėjau, kad likusiems dviems neišėjo išsisukti nemokamai.
Kitas aplaidumo pavyzdys VNO stotelėje. Konduktorė įlipo, paklausė garsiai ar visi bilietus turi r viskas. Kas neturėjo, galėjo ramiai važiuoti zuikiu jei būtų norėję.
Kitas aplaidumo pavyzdys - Vilniaus stotyje užsienietis buvo nenusipirkęs bilieto. Tai tik apibarė kodėl nenusipirko, bet bilieto nepardavė... Galvojau gal ateis parduot vėliau kai patikrins visus keleivius, bet iki Kauno taip ir neatėjo. Eilinis nuostuolis geležinkeliams dėl palydovės aplaidumo.
Comment
-
„LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį internetą „Starlink“
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį internetą „Starlink“, kuris užtikrins stabilų ryšį visos kelionės metu.
Pasak bendrovės, trys traukiniai jau aprūpinti palydoviniu ryšiu, rudenį jis bus įrengtas dar keturiuose traukiniuose, kurie kursuos populiariausiais maršrutais Vilnius–Ryga ir Vilnius–Klaipėda. Kituose traukiniuose numatyta iki metų pabaigos sustiprinti 5G interneto ryšį.
Numatoma, kad palydovinis internetas bus automatiškai aktyvuojamas tuose ruožuose, kuriuose susilpnėja įprastas interneto ryšys, todėl vienu metu bus efektyviai naudojamos abi – palydovinio ir mobilaus – ryšio technologijos.
- 4 patinka
Comment
Comment