Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Stoti prie kiekvieno stulpo yra LTG tradicija, kurios jiems niekaip nepavyksta atsikratyti. Kad ir naujienos iš gimtojo krašto:

    Gerkonyse dabar stoja 2 iš 6 traukinių porų per dieną, po pakeitimų stos trys. Kaime gyvena 10 gyventojų, beveik visi - 1,5km atstumu nuo stotelės. Bet rinkimai artėja...
    Nežinau kiek LTG tai yra įmanoma techniškai, bet egzistuoja tokia Stop-on-Demand sistema.
    Traukinyje yra STOP mygtukas, ir platformoje yra STOP mygtukas. Traukinyje kaip ir aišku, o platformoje esantis mygtukas per signalizacijos grandines signalizuoja traukinio inžinieriui jog sekančioje stotelėje reiks sustoti.

    Comment


      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

      Tai kas? Gal dėl traukinio atsiras dar 10 žmonių per ateinančius 5 metus.. Pvz iš Japonijos: https://www.ndtv.com/offbeat/japanes...8%20pm%20sharp.
      Dėl tokių sustojimų, kuriuose dažnu atveju neįlipa ir neišlipa nė vienas keleivis, maršruto įveikimo laikas ilgėja. Pavyzdžiui, Vilnius - Ignalina stojantis prie kiekvieno stulpo maršrutą įveikia per 1.45h, o tik miestuose - per 1.15h, ir šis laikas nukonkuruoja kelionę automobiliu.
      Tegul lieka keli reisai per dieną, stojantys visur, tačiau tikrai nereikia dėl 10 gyventojų (kurie tikrai nevažinėja kasdien) ir dėl vienmandatėje išrinkto seimo nario veiklos imitavimo stabdyti didžiosios dalies traukinių.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Dėl tokių sustojimų, kuriuose dažnu atveju neįlipa ir neišlipa nė vienas keleivis, maršruto įveikimo laikas ilgėja. Pavyzdžiui, Vilnius - Ignalina stojantis prie kiekvieno stulpo maršrutą įveikia per 1.45h, o tik miestuose - per 1.15h, ir šis laikas nukonkuruoja kelionę automobiliu.
        Tegul lieka keli reisai per dieną, stojantys visur, tačiau tikrai nereikia dėl 10 gyventojų (kurie tikrai nevažinėja kasdien) ir dėl vienmandatėje išrinkto seimo nario veiklos imitavimo stabdyti didžiosios dalies traukinių.
        Iš viso būtų pigiau sujungti dalį vienmandačių. win-win
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
          Nežinau kiek LTG tai yra įmanoma techniškai, bet egzistuoja tokia Stop-on-Demand sistema.
          Traukinyje yra STOP mygtukas, ir platformoje yra STOP mygtukas. Traukinyje kaip ir aišku, o platformoje esantis mygtukas per signalizacijos grandines signalizuoja traukinio inžinieriui jog sekančioje stotelėje reiks sustoti.
          O kur tokios yra ir veikia?

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            O kur tokios yra ir veikia?
            Šveicarijoje žinau egzistuoja.

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

              Šveicarijoje žinau egzistuoja.
              galite paaiškinti kaip tokia sistema gali veikti? Kaip gali traukinys važiuoti ne pagal tvarkaraštį? Jeigu jis nesustos vienoje stotelėje, tai reiškiasi toliau traukinys judės lėčiau (taupomas kuras) arba ilgiau stovės kitoje stotelėje, kad sutaptų grafikas.

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                galite paaiškinti kaip tokia sistema gali veikti? Kaip gali traukinys važiuoti ne pagal tvarkaraštį? Jeigu jis nesustos vienoje stotelėje, tai reiškiasi toliau traukinys judės lėčiau (taupomas kuras) arba ilgiau stovės kitoje stotelėje, kad sutaptų grafikas.
                Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.
                  Vienintelį variantą sugalvoju, kad tai yra minimaliai apkrautuose/tik vieno traukinio naudojamose linijose (kad nesikirstų apsilenkimai). Į stotelę gali atvykti anksčiau, bet niekada - vėliau. Ir iš stotelės pajudėti ne anksčiau, nei numatyta grafike. Tad vienintelis pliusas - kai kurie keleiviai savo kelionės tikslą gali pasiekit anksčiau.

                  Comment


                    Kas atitinka keleivinio traukinio valstybinį nr. ir kas "garažinį" nr. (įmonės vidaus, kaip pvz autobusų garažiniai numeriai)? Pagal kokius kriterijus ir kaip jie yra sudaromi?

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.
                      Šveicarijoj, Vokietijoj, Austrijoj, dar berods Belgijoj ir kitur.
                      Arba turi stovėti stotelėje, kad pamatytų, arba spausti mygtuką stotelėje.
                      Naudojama energijos taupymui, važiavimo laiko sutrumpinimui.
                      Išsamiau žr. čia:

                      https://bahnblogstelle.com/lexikon/bedarfshalt/
                      https://www.gutefrage.net/frage/hael...zum-einsteigen
                      https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bedarfshalt


                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                        Šveicarijoj, Vokietijoj, Austrijoj, dar berods Belgijoj ir kitur.
                        Arba turi stovėti stotelėje, kad pamatytų, arba spausti mygtuką stotelėje.
                        Naudojama energijos taupymui, važiavimo laiko sutrumpinimui.
                        Išsamiau žr. čia:

                        https://bahnblogstelle.com/lexikon/bedarfshalt/
                        https://www.gutefrage.net/frage/hael...zum-einsteigen
                        https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bedarfshalt

                        Šveicarijoje tikrai žinau, kad reikia nuspaust mygtuką stotelėje pagal kryptį į kurią važiuosi. Taip pat pačiam traukiny, jeigu nori kad jis sustotų reikia nuspaust stop mygtuką (ir kiekvienam autobuse taip nes kitaip nestos niekur).

                        Comment


                          Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                          Kas atitinka keleivinio traukinio valstybinį nr. ir kas "garažinį" nr. (įmonės vidaus, kaip pvz autobusų garažiniai numeriai)? Pagal kokius kriterijus ir kaip jie yra sudaromi?
                          Ten sistema veikia kiek kitaip. Kiekvienas riedmuo turi savo pastovų numerį, užrašytą ant kėbulo.
                          Traukiniui numeris priskiriamas pagal jo kryptį ir vietą tvarkaraštyje, .t.y priskyrus traukiniui (vagonai + trauka) numerį 6403, jis važiuos pagal traukinių eismo tvarkaraščio 6403 giją.

                          Comment


                            Bilietai nuo balandžio 16 d. jau ir visuose „Perlo“ terminaluose, o nuo kovo 28 d. - „Narvesen“ bei „Lietuvos spaudos“ kioskuose:
                            https://ltglink.lt/bilietai-perlo-te...dGIr5wnH9Vg2MX
                            Paskutinis taisė LinS; 2024.03.28, 11:15.

                            Comment


                              Prieš porą-trejetą savaičių su draugais mynėm su dviračiais iš Vilniaus į Pravieniškes pavėjui, paskui parvažiavom traukiniu. Nuo Kaišiadorių svajojau, kaip traukiny užsisakysiu kavos ir pasimėgausiu kelione. Pravieniškių stoty nėra kasos, tad iš konduktoriaus bilietus galima įsigyti be antkainio. Įlipom, pasidžiovėm dviračius, atsisėdom, laukiam laukiam. Kaišiadorys, Žasliai, Vievis, Rykantai. Ant stalelio lipdukas su meniu QR kodu. Per garsinių pranešimų sistemą vis reklamuoja "Gerbiamieji keleiviai, gal reikia buteliuko vandens? Ar saldainio? Kreipkitės į palydovus, jie pasirūpins jumis!" Bet kaip neateina, taip neateina. Galų gale pasiekėm Lentvario stotį, su vienu kolega išlipom mint į savo priemiesčius, kiti du liko važiuot į Vilniaus stotį. Taip ir likau be kavos, bet ir už kelionę nesumokėjęs. #nesmagu. Vėliau girdėjau, kad likusiems dviems neišėjo išsisukti nemokamai.
                              Paskutinis taisė alga; 2024.03.28, 17:21.

                              Comment


                                Parašė LinS Rodyti pranešimą
                                Bilietai nuo balandžio 16 d. jau ir visuose „Perlo“ terminaluose, o nuo kovo 28 d. - „Narvesen“ bei „Lietuvos spaudos“ kioskuose:
                                https://ltglink.lt/bilietai-perlo-te...dGIr5wnH9Vg2MX
                                Narvesen ir Lt spauda irgi visuose ar kaip?
                                Negi nesimato jiems, kad taip išskyrus visus terminalus, bet neišskyrus visų kioskų daugelis suabejos?
                                Rašytų visuose arba kai kuriuose.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                                  Prieš porą-trejetą savaičių su draugais mynėm su dviračiais iš Vilniaus į Pravieniškes pavėjui, paskui parvažiavom traukiniu. Nuo Kaišiadorių svajojau, kaip traukiny užsisakysiu kavos ir pasimėgausiu kelione. Pravieniškių stoty nėra kasos, tad iš konduktoriaus bilietus galima įsigyti be antkainio. Įlipom, pasidžiovėm dviračius, atsisėdom, laukiam laukiam. Kaišiadorys, Žasliai, Vievis, Rykantai. Ant stalelio lipdukas su meniu QR kodu. Per garsinių pranešimų sistemą vis reklamuoja "Gerbiamieji keleiviai, gal reikia buteliuko vandens? Ar saldainio? Kreipkitės į palydovus, jie pasirūpins jumis!" Bet kaip neateina, taip neateina. Galų gale pasiekėm Lentvario stotį, su vienu kolega išlipom mint į savo priemiesčius, kiti du liko važiuot į Vilniaus stotį. Taip ir likau be kavos, bet ir už kelionę nesumokėjęs. #nesmagu. Vėliau girdėjau, kad likusiems dviems neišėjo išsisukti nemokamai.
                                  Man irgi ne kartą teko matyt kaip neateina patikrinti bilieto. Kas neturėjo nusipirkęs internetu, darė nuostuolį geležinkeliams dėl palydovo aplaidumo.

                                  Kitas aplaidumo pavyzdys VNO stotelėje. Konduktorė įlipo, paklausė garsiai ar visi bilietus turi r viskas. Kas neturėjo, galėjo ramiai važiuoti zuikiu jei būtų norėję.

                                  Kitas aplaidumo pavyzdys - Vilniaus stotyje užsienietis buvo nenusipirkęs bilieto. Tai tik apibarė kodėl nenusipirko, bet bilieto nepardavė... Galvojau gal ateis parduot vėliau kai patikrins visus keleivius, bet iki Kauno taip ir neatėjo. Eilinis nuostuolis geležinkeliams dėl palydovės aplaidumo.

                                  Comment


                                    „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį internetą „Starlink“
                                    Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį internetą „Starlink“, kuris užtikrins stabilų ryšį visos kelionės metu.

                                    Pasak bendrovės, trys traukiniai jau aprūpinti palydoviniu ryšiu, rudenį jis bus įrengtas dar keturiuose traukiniuose, kurie kursuos populiariausiais maršrutais Vilnius–Ryga ir Vilnius–Klaipėda. Kituose traukiniuose numatyta iki metų pabaigos sustiprinti 5G interneto ryšį.

                                    Numatoma, kad palydovinis internetas bus automatiškai aktyvuojamas tuose ruožuose, kuriuose susilpnėja įprastas interneto ryšys, todėl vienu metu bus efektyviai naudojamos abi – palydovinio ir mobilaus – ryšio technologijos.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      ... apibarė kodėl nenusipirko...... .
                                      Aš "apibarimą" patyriau 2022m. vasarą Kaune. Iš toli grįžau prieš pat paskutinio traukinio Kaunas-Marijampolė išvykimą, tai eiti į kasą laiko jau nebuvo. Traukinio konduktorė išties apibarė. Tačiau įstengiau įrodyti, kad kasoje bilieto nenusipirkęs ir dėl antkainio (papildomo mokesčio) sutikdamas jokių taisyklių nepažeidžiu...
                                      P.S.: Kažin ar kažkas panašaus nenutiks ateinančią vasarą - nes nei sužinojau, kad 21:00 PŠS išvykstantis traukinys Kaunas-Marijampolė važinės tik iki balandžio 28 d., t.y. vasaros kelionių sezono pradžioje, kuomet kelionės ilgėja, kažkur norisi pabūti ilgiau.

                                      Comment


                                        Apibarti neturi jokios teisės, nes legaliai gali pirkti traukinyje, tiesiog už papildomą mokestį.
                                        Jei būtų apibarus, bet pardavus be nokesčio, tada būtų suprantama ir morliškai teisinga (apibarė, bet paprašė mažiau pinigų).

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Apibarti neturi jokios teisės, nes legaliai gali pirkti traukinyje, tiesiog už papildomą mokestį.
                                          Jei būtų apibarus, bet pardavus be nokesčio, tada būtų suprantama ir morliškai teisinga (apibarė, bet paprašė mažiau pinigų).
                                          Teisė yra kažkur greta LG.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X