Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kodėl jos turėtų nebelikti?Parašė gerietis Rodyti pranešimąMan įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LTG vis dar turi šilumvežius, kurie ekstra atvėju gali be elektros tampyti visus elektrinius sąstatus.Parašė gerietis Rodyti pranešimąMan įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kuom važinėsim jei prasidės karas ir nebus dyzelio? Nes turbūt nematėm dešimčių vilkikų su kuro cisternomis, kurie su ukrainietiškais numeriais kasdien jau tris metus važinėja iš MažeikiųParašė gerietis Rodyti pranešimąMan įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tai va, dyzelio galima atsivežti, elektros - sunkiau.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 O kuom važinėsim jei prasidės karas ir nebus dyzelio? Nes turbūt nematėm dešimčių vilkikų su kuro cisternomis, kurie su ukrainietiškais numeriais kasdien jau tris metus važinėja iš Mažeikių - -
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujų elektrinių traukinių gamyba sparčiai juda į priekį.
 LTG - Naujų elektrinių traukinių gamyba sparčiai juda į priekį.... | FacebookLTG Link komanda baigia pagrindinių komponentų gamyklinius patikrinimus – esminių trūkumų nenustatyta, todėl jau šį rudenį planuojami pirmojo traukinio bandymai Lietuvoje.
 „Lietuvai skirtų naujųjų elektrinių traukinių gamyba vyksta pagal suderintą grafiką. Paskutinius keletą mėnesių dalyvaujame intensyviuose gamykliniuose patikrinimuose, kuriuose LTG kokybės inspektoriai įsitikino aukšta atliekamų darbų kokybe – viskas atitiko aukščiausius tarptautinius standartus“, – teigia „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
 Vienas iš paskutinių paruošiamųjų etapų – traukinių sėdynių patikra ir jų gamybos patvirtinimas. Apsilankę „Borcad“ gamykloje Čekijoje, „LTG Link“ projekto komandos nariai kruopščiai įvertino sėdynių matmenis, spalvas ir kitus techninėse specifikacijose bei projekte nurodytus kriterijus.
 Šveicarijos traukinių gamintojas Stadler specialiai Lietuvai pagamins 15 naujų elektrinių traukinių, iš kurių 9 bus elektriniai ir 6 – elektriniai-bateriniai.
 „Nauji traukiniai yra gaminami pagal naujausius TSI standartus – jie bus saugūs, patikimi, patogūs ir prieinami asmenims, turintiems judėjimo negalią. Modernus dizainas ir pažangios funkcijos sukurtos bendradarbiaujant „Stadler“ ir „LTG Link projektų komandoms. Esu įsitikinusi, kad nauji traukiniai greitai pelnys Lietuvos keliautojų pripažinimą, suteikdami jiems malonią kelionės patirtį“, – sako „Stadler Polska“ vyresnioji projektų vadovė Magdalena Chibowska.
 Ryškėja naujų elektrinių traukinių kontūrai: patvirtinta itin patogių sėdynių gamyba, įvertinta darbų kokybė | Lietuvos Geležinkeliai
 
   
 - 20 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laidus sujungti lengviau, nei transportuoti dyzelį mažais kiekiaisParašė gerietis Rodyti pranešimą
 tai va, dyzelio galima atsivežti, elektros - sunkiau.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš susisiekimo ministro:
 
 Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per... - Eugenijus Sabutis | FacebookDidžiausias traukinių parko atnaujinimas per dešimtmečius - per kelis metus Lietuvą pasieks penkiolika visiškai naujų elektrinių traukinių, kurie galės veikti ir nuo tinklo, ir bus aprūpinti baterijomis. Vakar Sedlcėcės mieste, Lenkijoje, su LTG vadovais ir gausia žiniasklaidos bendruomene apžiūrėjome baigiamus įrengti Lietuvai skirtus traukinius, kuriuos gamina Šveicarijos bendrovė Stadler. Nauji, modernūs, saugūs, talpūs, ekonomiški - tokie turi būti traukiniai, kad juos rinktųsi vis daugiau ir daugiau keleivių. Tokie jie ir bus.
 Džiugina tai, kad kartu su elektrinių traukinių įsigijimu ir toliau nestoja esamų geležinkelio linijų elektrifikavimas. Vienoje nuotraukoje puikiai matosi, kad kol kas mūsų šalyje net 92 procentai linijų nėra elektrifikuotos, todėl sparčiai judame su pagrindinių maršrutų elektrifikacija.
 
  
  
  
  
  
  
  
   
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai šį mėnesį jau pirmas į Lietuvą turėtų atvažiuoti ir bus testuojamas? Na įdomu, gal dar atrasime kur testuos ir galima bus gyvai pažiūrėti.Parašė faux Rodyti pranešimąIš susisiekimo ministro:
 
 Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per... - Eugenijus Sabutis | Facebook
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas pastebėjimas. Pagal foto matosi, kad šiuos 15 traukinių perka su opcija įsigyti dar 39. Kas reiškia, kad planuojamas Škoda traukinių atsisakymas vidutinės trukmės perspektyvoje bei dalį Pesų irgi nori keisti. Šaunu, kad elektrifikacijos planai nėra nurašomi. Galim tikėtis, kad visgi elektrifikacija bus pabaigta ne tik iki Klaipėdos, o ir liečiant planus dėl kitų krypčių ir galimybės plėsti maršrutų tinklą ir/ar dažninti kursavimą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Tai šį mėnesį jau pirmas į Lietuvą turėtų atvažiuoti ir bus testuojamas? Na įdomu, gal dar atrasime kur testuos ir galima bus gyvai pažiūrėti.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pamačiau Sumin'o pranešimą apie tai ir sunervino. Dar vienas ministras - turistas. Šiaip Susisiekimo ministeriją galėtų pervadinti į turizmo ministeriją, nes panašu, kad lygiai kaip ir praeitas ministras, taip ir pastarasis daugiau laiko skiria turistavimui "apžiūrint" kažką ar perkerpant kokią juostelę, nei šalies susisiekimo strategavimu. Vietoje žiūrėjimo kaip kabina laidus ir klijuoja termoizoliaciją vagonuose, galėjo pasivažinėti po kokio Lenkijos miesto priemiestį traukiniais, kad pamatyti kaip reikėtų geležinkelį išnaudoti gyventojų susisiekimui ir kai kurių susisiekimo problemų sprendimui. Būtų buvę daugiau naudos ir gal pagaliau mūsų šalyje atsirastų kažkokia strategija dėl priemiestinio geležinkelių susisiekimo ar geležinkelių plėtros į daugiau nemažų miestų.Parašė faux Rodyti pranešimąIš susisiekimo ministro:
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nesakyčiau, kad praeitas ministras tiesiog kirpo juosteles. Via Baltica, traukinių pirkimas, betonkės rekonstrukcija, elektrifikacija, 5G ryšis, Oro uostų modernizacija, susisiekimo lėktuvais krypčių didėjimas, grąžintas traukinių kursavimas iki Rygos ir Varšuvos.Parašė sleader Rodyti pranešimą
 Pamačiau Sumin'o pranešimą apie tai ir sunervino. Dar vienas ministras - turistas. Šiaip Susisiekimo ministeriją galėtų pervadinti į turizmo ministeriją, nes panašu, kad lygiai kaip ir praeitas ministras, taip ir pastarasis daugiau laiko skiria turistavimui "apžiūrint" kažką ar perkerpant kokią juostelę, nei šalies susisiekimo strategavimu. Vietoje žiūrėjimo kaip kabina laidus ir klijuoja termoizoliaciją vagonuose, galėjo pasivažinėti po kokio Lenkijos miesto priemiestį traukiniais, kad pamatyti kaip reikėtų geležinkelį išnaudoti gyventojų susisiekimui ir kai kurių susisiekimo problemų sprendimui. Būtų buvę daugiau naudos ir gal pagaliau mūsų šalyje atsirastų kažkokia strategija dėl priemiestinio geležinkelių susisiekimo ar geležinkelių plėtros į daugiau nemažų miestų.
 
 O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
 Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano pasakymas nereiškia, kad tik juostelių kirpimu užsiėmė. Neneigiu, kad buvo padaryta ir daug darbų, dabartinis irgi ne tik PiaRu panašu užsiima. Bet tas ".... looking at things" stiliukas, kai ministras viską turi pats pačiupinėti, kiek absurdiškai atrodo ir labai kvepia komunistinėmis ar post-sovietinėmis šalimis. Ministerijos vadovas (-ai) tikrai turi lankytis šalyje, jos miestuose, regionuose, vertinti problemas ir jas spręsti, išgirsti klausimus iš vietinių. Nu bent apsilankymas gamykloje ir pasižiūrėjimas kaip virinami vagonai ar kabinami laidai, tai tikrai nėra kažkokia problema ar valstybei svarbaus proceso dalis. Jeigu yra klausimų dėl darbų vykdymo, kokybės ar kt. tai turbūt LTG specialistai turi žiūrėti, o ne politikas. Ministras turbūt dar išdidžiai pastovės, pasifotografuos ir pasakys kalbą prie naujo traukinio prieš jam atliekant pirmąjį reisą savoje šalyje.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Na nesakyčiau, kad praeitas ministras tiesiog kirpo juosteles. Via Baltica, traukinių pirkimas, betonkės rekonstrukcija, elektrifikacija, 5G ryšis, Oro uostų modernizacija, susisiekimo lėktuvais krypčių didėjimas, grąžintas traukinių kursavimas iki Rygos ir Varšuvos.
 
 O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
 Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.
 Kadangi esu pasekęs SuMin paskyrą FB, tai vietoje kažkokių schemų, planų ar strategijų išviešinimo, kažkaip jaučiu, kad daugiau matau nuotraukas tematika "ministras looking at things". Dėl to ir susidaro "ministro turisto" įspūdis.
 Kažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
 Užtat kaip + užskaitau sumažinta pilkos spalvos kiekį lyginant su tuo, kas buvo pristatinėjama tik sužinojus. Čia panašiai kaip su Vilniaus troleibusais naujais, pasirašymo metu vienas dizainas, realybėje visai kitas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prie "scope of contract" nurodo tik 70 km, tai tikriausiai tokie ir užsakyti. Gali būti, kad į sutartį, kaip opcija užsakant papildomus vienetus, yra įtraukta galimybė užsakyti BEMU regio 100, kurie turėtų 100 km įveikiamą atstumą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąDar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepamenu ar ministras, bet žmonės iš KM lankėsi NKS statyboje.Parašė sleader Rodyti pranešimąKažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt LTG parodys jau tik “sukabintą” traukinį. Nes dabar apart IG stories nieko nėra.Parašė dtb Rodyti pranešimąPirmasis Stadler EMU jau Lietuvoje, LTG Link įsikelė į stories socialiniuose tinkluose. Atgabenami keliais.
 Comment






 
			
			
		
Comment