Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Gal kas žino, kiek keleivinių vagonų gali patraukti M62? Idealiausia būtų 20 vagonų...
    Patrauks.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Naujas lokomotyvas?

      Kaip matosi iš naujai paskelbto LG "Skaičiai ir faktai 2008" dokumento, LG turi dar nematytą lokomotyvą V-200. Ar tai kartais ne šitas: http://www.dbtrains.com/en/locomotives/epochIII/V200 ? Atrodo, kaip seniena, nors modernizavo kai kas juos, Caterpilar variklius naujus dėjo... Gal kas nors daugiau žino apie tai?

      Comment


        Na tavo duomenys neteisingi, turi 2 vienetus V120. Jie niekuom nesiskiria nuo M62, tik tiek kad yra atkelevę iš Vokietijos ir skirti dirbti normalios vėžės geležinkeliuose. Dirba tik vienas ruože Šeštokai - Mockava

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Na tavo duomenys neteisingi, turi 2 vienetus V120. Jie niekuom nesiskiria nuo M62, tik tiek kad yra atkelevę iš Vokietijos ir skirti dirbti normalios vėžės geležinkeliuose. Dirba tik vienas ruože Šeštokai - Mockava
          Visiškai teisus. Tik šiuo metu Mockavos-Šeštokų geležinkelio ruože dirba M62K. Numerio nepamenu.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Na tavo duomenys neteisingi, turi 2 vienetus V120. Jie niekuom nesiskiria nuo M62, tik tiek kad yra atkelevę iš Vokietijos ir skirti dirbti normalios vėžės geležinkeliuose. Dirba tik vienas ruože Šeštokai - Mockava
            O kitas apverktinos būklės stovi Vilniaus lokomotyvų depo Kauno ceche. Udriau, jei turit galimybę, patariu nueit pažiūrėt ir nusifotografuot, kol visai "nepapjovė".

            Comment


              Pranešimai atkelti iš temos LG Lokomotyvai .
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Turbut jau niekada nebevaziuosiantis 120-304 (M62).



                Comment


                  M62 120-304 vienas iš atvežtų iš Vokietijos?

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    M62 120-304 vienas iš atvežtų iš Vokietijos?
                    Taip.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Turbut jau niekada nebevaziuosiantis 120-304 (M62).

                      Atvaizdas
                      Koks pas juos sukabinimo įrengimas? "Buffer and chain"?

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        M62 120-304 vienas iš atvežtų iš Vokietijos?
                        Tik ne M62 120-304. Ir ne M62-304. Paprasciausiai sie silumveziai VDR turejo serija 120, o numeri 304. Nezinau, ar numeracija bendra visiems pagamintiems silumveziams, tiek eksportui, tiek ir TSRS gelezinkeliams, ar atskira.

                        Parašė r08n Rodyti pranešimą
                        Koks pas juos sukabinimo įrengimas? "Buffer and chain"?
                        Lietuviskai - sraigtine sankaba.

                        Comment


                          Iš temos: Geležinkelių fotografavimas

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tik ne M62 120-304. Ir ne M62-304. Paprasciausiai sie silumveziai VDR turejo serija 120, o numeri 304. Nezinau, ar numeracija bendra visiems pagamintiems silumveziams, tiek eksportui, tiek ir TSRS gelezinkeliams, ar atskira.
                          Kiek pastebėjau, tai SSRS skirtų M62 šilumvežių numeracija prasideda 1001. Pirmieji tikriausiai buvo skirti eksportui, tik nežinia ar tos valstybės juos pernumeravo pagal savo sistemą, ar paliko gamyklinį numerį. Vengrijoje važinėjantys M62 sunumeruoti triženkliais skaičiais. Beje, ar tikėtina, kad šitas M62-305 yra sekantis pagamintas lokomotyvas po Al1 publikuoto 120-304, turbūt atsakys tik ekspertai.
                          Dvisekciniai 2M62, kiek žinau, eksportui gaminami nebuvo. Taip pat, eksportui pagaminti TE109 yra analogiškų parametrų vienai 2TE116 sekcijai.
                          Dėl kokios priežasties europietiškoje vėžėje nenaudojami daugiasekciniai lokomotyvai, vėlgi klausimas žinovams.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Iš temos: Geležinkelių fotografavimas



                            Kiek pastebėjau, tai SSRS skirtų M62 šilumvežių numeracija prasideda 1001. Pirmieji tikriausiai buvo skirti eksportui, tik nežinia ar tos valstybės juos pernumeravo pagal savo sistemą, ar paliko gamyklinį numerį. Vengrijoje važinėjantys M62 sunumeruoti triženkliais skaičiais. Beje, ar tikėtina, kad šitas M62-305 yra sekantis pagamintas lokomotyvas po Al1 publikuoto 120-304, turbūt atsakys tik ekspertai.
                            Dvisekciniai 2M62, kiek žinau, eksportui gaminami nebuvo. Taip pat, eksportui pagaminti TE109 yra analogiškų parametrų vienai 2TE116 sekcijai.
                            Dėl kokios priežasties europietiškoje vėžėje nenaudojami daugiasekciniai lokomotyvai, vėlgi klausimas žinovams.
                            M62 serijiniu būdu SSRS pradėti tiekti berods nuo 1003 numerio, bent jau knygutėje taip rašo. Baltarusijoje dar važinėja M62-1004, Latvijoje M62-1015.
                            Dvisekcijiniai buvo gaminami ir eksportui, pavyzdžiui 2M62M (Mongolijai). Dar girdėjau gandų, kad kažkurie Lietuvoje esantys 2M62 pabuvojo kažkurioje Artimųjų Rytų valstybėje (Sirijoje?), ir paskui atsidūrė Lietuvoje, su smėlio pilnais užkampiais. Berods ir Iranui buvo dvigubos mkės.
                            Paskutinis taisė Eimantas; 2009.05.01, 18:03.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              M62 serijiniu būdu SSRS pradėti tiekti berods nuo 1003 numerio, bent jau knygutėje taip rašo. Baltarusijoje dar važinėja M62-1004, Latvijoje M62-1015.
                              Dvisekcijiniai buvo gaminami ir eksportui, pavyzdžiui 2M62M (Mongolijai). Dar girdėjau gandų, kad kažkurie Lietuvoje esantys 2M62 pabuvojo kažkurioje Artimųjų Rytų valstybėje (Sirijoje?), ir paskui atsidūrė Lietuvoje, su smėlio pilnais užkampiais. Berods ir Iranui buvo dvigubos mkės.
                              na ir radviliskyje dar metosi M62-1036
                              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                              Comment


                                Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                na ir radviliskyje dar metosi M62-1036
                                Aukciono sąrašuose buvo Jis berods ilgai jau nevažinėjo. Anksčiau kažkokiu nuolatiniu maršrutu važinėjo, gal žinai kokiu (ar su rinktiniu kokiu)?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Aukciono sąrašuose buvo Jis berods ilgai jau nevažinėjo. Anksčiau kažkokiu nuolatiniu maršrutu važinėjo, gal žinai kokiu (ar su rinktiniu kokiu)?
                                  na del marsuto reik pasidometi (gal i mazeikius keleivini tampe), apie 1,5 metu TP-3 ceche
                                  metesi , dabar jau patvory.
                                  Jei atmintis neapgauna tai pries pora metu teko i langa (ukio darbai) vaziuot
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                    na ir radviliskyje dar metosi M62-1036
                                    Dar pries metus Radviliskyje nufotkinau sita M62, manevravo TEM'as su keliomis sekcijomis 2M62 ir tarp ju sis M62.
                                    Foto gal ir nelabai geros, bet vis sis tas
                                    http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Iš temos: Geležinkelių fotografavimas



                                      Kiek pastebėjau, tai SSRS skirtų M62 šilumvežių numeracija prasideda 1001. Pirmieji tikriausiai buvo skirti eksportui, tik nežinia ar tos valstybės juos pernumeravo pagal savo sistemą, ar paliko gamyklinį numerį. Vengrijoje važinėjantys M62 sunumeruoti triženkliais skaičiais. Beje, ar tikėtina, kad šitas M62-305 yra sekantis pagamintas lokomotyvas po Al1 publikuoto 120-304, turbūt atsakys tik ekspertai.
                                      Dvisekciniai 2M62, kiek žinau, eksportui gaminami nebuvo. Taip pat, eksportui pagaminti TE109 yra analogiškų parametrų vienai 2TE116 sekcijai.
                                      Dėl kokios priežasties europietiškoje vėžėje nenaudojami daugiasekciniai lokomotyvai, vėlgi klausimas žinovams.

                                      M62 serija butent ir buvo skirta Vengrijai pirmiausiai. Po to prasidejo eksportas ir i kitas soc. salis bei gamyba TSRS gelezinkeliams. M - is Magyar. Lenkijoje sie silumveziai turi serija ST44, S - spalinowy (su vidaus degimo varikliu) T- towarowy (prekinis).
                                      TSRS Lenkijai gamino dvisekcijinius krovininius elektrovezius ET42.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        M62 serija butent ir buvo skirta Vengrijai pirmiausiai. Po to prasidejo eksportas ir i kitas soc. salis bei gamyba TSRS gelezinkeliams. M - is Magyar. Lenkijoje sie silumveziai turi serija ST44, S - spalinowy (su vidaus degimo varikliu) T- towarowy (prekinis).
                                        TSRS Lenkijai gamino dvisekcijinius krovininius elektrovezius ET42.
                                        M62 - “Mootorvedur”, 6 ašių šilumvežis, antras tipas.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Iš temos: Geležinkelių fotografavimas



                                          Kiek pastebėjau, tai SSRS skirtų M62 šilumvežių numeracija prasideda 1001. Pirmieji tikriausiai buvo skirti eksportui, tik nežinia ar tos valstybės juos pernumeravo pagal savo sistemą, ar paliko gamyklinį numerį. Vengrijoje važinėjantys M62 sunumeruoti triženkliais skaičiais. Beje, ar tikėtina, kad šitas M62-305 yra sekantis pagamintas lokomotyvas po Al1 publikuoto 120-304, turbūt atsakys tik ekspertai.
                                          Dvisekciniai 2M62, kiek žinau, eksportui gaminami nebuvo. Taip pat, eksportui pagaminti TE109 yra analogiškų parametrų vienai 2TE116 sekcijai.
                                          Dėl kokios priežasties europietiškoje vėžėje nenaudojami daugiasekciniai lokomotyvai, vėlgi klausimas žinovams.
                                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                          M62 - “Mootorvedur”, 6 ašių šilumvežis, antras tipas.
                                          Mootorvedur
                                          Kokia kalba? Suomiu, estu? Juk vengrams gaminta. Del asiu ir antrojo tipo sutinku. Nes buvo ir M61. Prototipas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X