Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Modernizuoti ir remotorizuoti (2)M62 serijos lokomtoyvai.

    D49:

    M62 1041, 1088, 1091, 1150, 1156, 1157, 1181, 1229, 1245, 1250, 1481, 1482, 1597, 1612, 1614, 1640;

    2M62 0012, 0013, 0030, 0031, 0042, 0043, 0147, 0162, 0180, 0209, 0210, 0231, 0233, 0486, 0488, 0490, 0516, 0565, 0600, 0756, 0922, 0927, 1059, 1160, 1163;

    Caterpillar:

    2M62 0536, 0537, 0538, 0566, 0567, 0568, 0569, 0670, 0671, 0672, 0673, 0674, 0675, 0676, 0677, 0752, 0949, 1061, 1162, 1164, 1199;

    2M62U 0283, 0284, 0382, 0383, 0385, 0386.

    Kas žino, ar tai pilnas sąrašas ar po šiai dienai yra naujų modernizuotų/remotorizuotų šilumvežių?

    Comment


      #62
      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Modernizuoti ir remotorizuoti (2)M62 serijos lokomtoyvai.

      D49:

      M62 1041, 1088, 1091, 1150, 1156, 1157, 1181, 1229, 1245, 1250, 1481, 1482, 1597, 1612, 1614, 1640;

      2M62 0012, 0013, 0030, 0031, 0042, 0043, 0147, 0162, 0180, 0209, 0210, 0231, 0233, 0486, 0488, 0490, 0516, 0565, 0600, 0756, 0922, 0927, 1059, 1160, 1163;

      Caterpillar:

      2M62 0536, 0537, 0538, 0566, 0567, 0568, 0569, 0670, 0671, 0672, 0673, 0674, 0675, 0676, 0677, 0752, 0949, 1061, 1162, 1164, 1199;

      2M62U 0283, 0284, 0382, 0383, 0385, 0386.

      Kas žino, ar tai pilnas sąrašas ar po šiai dienai yra naujų modernizuotų/remotorizuotų šilumvežių?

      Catepillar tai tie su catepillar varikliais 2M62?
      Не мы такиe, жизнь такaя...

      Comment


        #63
        Taip.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #64
          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
          Catepillar tai tie su catepillar varikliais 2M62?
          Geras klausimas

          Comment


            #65
            Parašė robertas Rodyti pranešimą
            Geras klausimas
            Aisku geras. Ne visi cia viska supranta
            Не мы такиe, жизнь такaя...

            Comment


              #66
              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
              noreciau pastebeti, kad tiek M-62, tiek TE-3, tiek TE-10 yra krovininiai silumveziai. Kartais galima ir uzrasus pamatyti ant ju "pasazirskij".
              Anądien mačiau Kauno stoty tokį agregatą (jei gerai prisimenu numerį): M62K-1041. Ant borto buvo nupaišytas užrašas "KELEIVINIS". Kam jie naudojami?

              Comment


                #67
                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                Anądien mačiau Kauno stoty tokį agregatą (jei gerai prisimenu numerį): M62K-1041. Ant borto buvo nupaišytas užrašas "KELEIVINIS". Kam jie naudojami?
                Tas uzrasas jokios reiksmes neturi.. Kazkada kai truko TEP'u turbut uzpurske sita uzrasa, patampe jis kuri laika keleivinius traukinius, po to stojo prie darbo, kuriam jis skirtas - tampyti krovininius traukinius. O uzraso niekas nenugramze Aisku kartais gali pasitaikyti proga ir keleivini traukini patempti.. Bet tam tikimybe tikrai labai maza..

                Comment


                  #68
                  Nu ne taip seniai aš mačiau, kad mūsų M62 "Янтарь" nuo Vilniaus, nežinau, turbūt iki Kybartų tampė ir ne vieną kartą.

                  Comment


                    #69
                    Parašė RAW Rodyti pranešimą
                    Nu ne taip seniai aš mačiau, kad mūsų M62 "Янтарь" nuo Vilniaus, nežinau, turbūt iki Kybartų tampė ir ne vieną kartą.
                    Tampo ir M62, kai TEP'u truksta. Tada is esanciu depe M-62 parenkamas geresnis, ir kuri laika patampo keleivinius traukinius. Kai TEP'ai sutvarkomi, M-62 vel naudojamas pagal paskirti - kroviniams tampyti. Vasara nemazai M-62 naudojama ukio darbuose - tampo vagonus su skalda, ivairias kelio masinas ir t.t.

                    Comment


                      #70
                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                      Beje, tie varikliai "pasiskolinti" is rusu karinies pramones - torpedinio ar tai priesraketinio katerio. Tame kateryje tokie berods buvo 4 varikliai ..
                      O M62 kieno variklį turi? Buvo minėta, kad jie buvo gaminami tos pačios gamyklos, kuri gamino povandeninius laivus. Bet dėl variklio tai drįstu suabejoti.

                      O modifikacija M62K reiškia Kolomensko variklis?

                      Comment


                        #71
                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        O M62 kieno variklį turi? Buvo minėta, kad jie buvo gaminami tos pačios gamyklos, kuri gamino povandeninius laivus. Bet dėl variklio tai drįstu suabejoti.

                        O modifikacija M62K reiškia Kolomensko variklis?
                        Va kieno varikli turi originalus M-62 neteko girdeti.. O raide K reiskia ka ir manai - jame yra keturtaktis Д-49 variklis (toks pats kaip pas TEP-70, tik ne 16, o 12 cilindru).

                        Comment


                          #72
                          Ir Kolomnos gamykloje, o ne Kolomensko, nes miestas Kolomna.
                          Ant Vilniuje pastatyto garvežio tenderio irgi parašyta Kolomensko vietoj Kolomnos. LT-1 gal žino kokių beraščių čia darbas.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #73
                            Ir dar. Kiek teko žiūrėti youtube, šilumvežiai TE10 pasižymi labai dideliais išmetamųjų dūmų debesim. Ar čia šių lokomotyvų "ypatybė", ar čia tiesiog labai didžiulė apkrova?
                            Tarkim čia 3TE10:



                            Kiek teko matyti LG šilumvežius (M62, TEPxx), tai dūmų debesiukas būna tik pradedant važiuoti.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Ir dar. Kiek teko žiūrėti youtube, šilumvežiai TE10 pasižymi labai dideliais išmetamųjų dūmų debesim. Ar čia šių lokomotyvų "ypatybė", ar čia tiesiog labai didžiulė apkrova?
                              Tarkim čia 3TE10:

                              Youtube video

                              Kiek teko matyti LG šilumvežius (M62, TEPxx), tai dūmų debesiukas būna tik pradedant važiuoti.
                              joa dumiina labai nenoreciau laukt stotije kai pravazuos toks garvezys. Gal dumina del apkrovos
                              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                              - Rusija su Amerika kariauja.
                              - Ir ką, kaip ten reikalai?
                              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                              - O amerikiečiai?
                              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                              Comment


                                #75
                                Vienas dalykas - tai ne garvežys, o šilumvežis. Antras dalykas - šis traukinys nufilmuotas įžymiajame BAM'e, kuriame labai sudėtingas profilis (dėl to ir naudojami net trijų sekcijų šilumvežiai, kartais sudvigubinti + "tolkačius" sąstato gale). Taigi, eksploatacija tokiomis sąlygomis didina mašinų nusidėvėjimą ir taip "nudrožti" šilumvežiai tiek dūmija.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Ir Kolomnos gamykloje, o ne Kolomensko, nes miestas Kolomna.
                                  Ant Vilniuje pastatyto garvežio tenderio irgi parašyta Kolomensko vietoj Kolomnos. LT-1 gal žino kokių beraščių čia darbas.
                                  Eimantai jei daznai lankaisi klp depe paziurek m62k ka raso rusai ant bortines lentos
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Ir dar. Kiek teko žiūrėti youtube, šilumvežiai TE10 pasižymi labai dideliais išmetamųjų dūmų debesim. Ar čia šių lokomotyvų "ypatybė", ar čia tiesiog labai didžiulė apkrova?
                                    Tarkim čia 3TE10:

                                    Youtube video

                                    Kiek teko matyti LG šilumvežius (M62, TEPxx), tai dūmų debesiukas būna tik pradedant važiuoti.
                                    Liuks filmukas
                                    Teko Vilniuje 2ТЭ10У fotografuoti http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=58719&LNG=RU. Kai mane pasiekė paskutinis vagonas, pusės sąstato per dūmus nesimatė.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                      Eimantai jei daznai lankaisi klp depe paziurek m62k ka raso rusai ant bortines lentos
                                      Po Eimanto pastabos aš atkreipiau dėmesį, taigi prisiminęs rusų kalbą ir supratau. Išties turėtų būti sakoma Kolomnos, o rusiškai - Kolomenskij.
                                      Siūlau pasidomėti rusų kalbos ypatumais.

                                      Ir gal LT-1 galėtų pasakyti, kiek LG turi TE10 lokomotyvų? Kol kas nemačiau nė vieno, gal ir neturi?

                                      Railman'o 2TE10 kažkodėl nelietuviškai atrodo...
                                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.10, 18:32.

                                      Comment


                                        #79
                                        [QUOTE=Vytautas_LT;291390]Po Eimanto pastabos aš atkreipiau dėmesį, taigi prisiminęs rusų kalbą ir supratau. Išties turėtų būti sakoma Kolomnos, o rusiškai - Kolomenskij.
                                        Siūlau pasidomėti rusų kalbos ypatumais.

                                        Ir gal LT-1 galėtų pasakyti, kiek LG turi TE10 lokomotyvų? Kol kas nemačiau nė vieno, gal ir neturi?

                                        Railman'o 2TE10 kažkodėl nelietuviškai atrodo...[/QUOTE\

                                        Lietuvoje nėra 2TE10 lokomtyvų, galima pamatyt nebent užklystančius iš Baltarusijos. Kažkodėl buvo manoma, kad pilnai užtenka 2M62.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Va kieno varikli turi originalus M-62 neteko girdeti.. O raide K reiskia ka ir manai - jame yra keturtaktis Д-49 variklis (toks pats kaip pas TEP-70, tik ne 16, o 12 cilindru).
                                          Kad lygtais originalus M62 variklis 14D40 buvo gaminamas toje pačioje Kolomnoje. Labai neblogas jo garsas tuose lokomotyvuose, kuriuose nėra sumontuotas duslintuvas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X