Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    nu dalis tai pavasari jau nurasyta buvo, o gruodi i rezerva gesino
    Galėtų 0003 muziejui palikt

    Comment


      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Aleksio pranešimas "Parovoz'o" forume:



      Kas nesupranta, čia surašyti numeriai šilumvežių 2M62, kurie nuo gruodžio mėnesio pastatyti į rezervą (visi su senais varikliais).
      LG aukciono būdu pardavinėjo (aukcionas vyko gruodžio 24) 2M62 - 0017, 0021, 0027, 0044, 0046, 0084, 0088, 0227, 0230, 0236. Dabar parduoda (aukcionas vasario 11) M62 - 1036, 1040, 1179, 1180, 1184, 1224, 1230, 1231, 1354, 1600. Plačiau apie aukcionus (su lokomotyvų ridom ir kainom) http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...202557F3II10O0

      Comment


        Parašė UJO Rodyti pranešimą
        LG aukciono būdu pardavinėjo (aukcionas vyko gruodžio 24) 2M62 - 0017, 0021, 0027, 0044, 0046, 0084, 0088, 0227, 0230, 0236. Dabar parduoda (aukcionas vasario 11) M62 - 1036, 1040, 1179, 1180, 1184, 1224, 1230, 1231, 1354, 1600. Plačiau apie aukcionus (su lokomotyvų ridom ir kainom)...
        Turbut 2M62 niekas nepirko, ar ne?

        Is senu lokomotyvu pasigendu 0008, 0009, 0028. Ka su jais darys?

        Comment


          0003 supjaustė?
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            Parašė Himleris Rodyti pranešimą
            0003 supjaustė?
            Kaune lyg, tik būtų įdomu pamatyti foto patvirtinimą.
            M62-1036 irgi reikia į muziejų !

            P.S. tas nenaudojamas TEP60 naujomis spalvomis greičiausiai nebuvo Daugpilyje, vietoje perdažytas.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Jeigu jų niekas nenupirks, tai tikrai taps metalo laužo krūva.
              2M62-0003 arba 2M62-0008 taps Kaune steigiamo riedmenų muziejaus eksponatu.

              Comment


                Gal kas žino, kiek keleivinių vagonų gali patraukti M62? Idealiausia būtų 20 vagonų...

                Comment


                  Kiek nori tiek ir patrauks. Gali patraukti ir 30. Viskas priklauso nuo tvarkaraščio ir kelio profilio.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Kiek nori tiek ir patrauks. Gali patraukti ir 30. Viskas priklauso nuo tvarkaraščio ir kelio profilio.
                    Man panašus atsakymas sukosi galvoje. Tad jei patraukia nemenką prekinį sąstatą, tai susidorot su 20 keleivinių vagonų neturėtų būti sunku. Na, nebent dėl greičio...

                    Comment


                      Greitis ne esmė, gali ir ne daugiau 60 km/h vilktis...

                      Comment


                        Udriau, ką šį kartą organizuojat?

                        Comment


                          Per daug klaustukų, kad dar galėčiau atsakyti, be to viskas tik kitiem metams... Tiesa, visus kviečiu kitam savaitgaliui į Vivatturą, į 5 salę

                          Comment


                            Parašė robertas Rodyti pranešimą
                            Man panašus atsakymas sukosi galvoje. Tad jei patraukia nemenką prekinį sąstatą, tai susidorot su 20 keleivinių vagonų neturėtų būti sunku. Na, nebent dėl greičio...
                            M62 geriausiai traukia iki 60 km/h greičio, tuliau "bukėja".
                            Šiaip ar taip tai prekinis lokomotyvas, arba elektrinė stotis ant bėgių.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              M62 geriausiai traukia iki 60 km/h greičio, tuliau "bukėja".
                              Šiaip ar taip tai prekinis lokomotyvas, arba elektrinė stotis ant bėgių.
                              Na kad prekinis tai teisingai, taciau kad prekinis, tai nereiskia, kad kitokia "elektrine" nei pvz. TEP, ER-20 ir t.t.

                              Comment


                                Čia gal jis turėjo omenyje M62 versiją DM62...

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Čia gal jis turėjo omenyje M62 versiją DM62...
                                  na nemanau, negi cia taip kalbant apie tiltus is niekur nieko galima pradeti kalbeti apie miltus
                                  O tas DM62 idomus dalykas, dabar susiradau internete, nebuvau girdejes apie tokius
                                  Jei kas supranta rusiskai - galit pasiskaityti apie traukini - raketini kompleksa
                                  traukinys - raketinis kompleksas

                                  Beje, radau internete, kuo skyresi gi tas silumvezis nuo iprastinio (tik deja rusu kalba - versti tingiu ):
                                  Служебный вес-116 т. Конструкционная скорость-100 км/ч. Мощность дизеля 2000 л.с. Тип передачи-электрическая, постоянного тока. Сконструирован на основе тепловоза М62, выпускавшегося для МПС СССР, строился специально для работы с БЖРК в 1982-1994 гг. Основные отличия от тепловоза М62: бесчелюстные тележки, датчики контроля нагрева буксовых и моторно-осевых подшипников, автоматический пуск дизеля, светомаскировочные щиты, фильтровентиляционная установка с патрубком для противогазов, система дозаправки топливом от вагона-цистерны поезда БЖРК, возможность работы по системе многих единиц независимо от места в составе поезда БЖРК. Построен на Ворошиловградском заводе в 1983 г., поступил из депо Хвойная Октябрьской ж.д. в июле 2006 г.
                                  Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.21, 21:39.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Čia gal jis turėjo omenyje M62 versiją DM62...
                                    Visi lokomotyvai su elektrinėmis pavaromis yra mobilios ektros stotys:
                                    atjugkite kabelius nuo traukos variklių, prijungkite žeminantį transformatorių, keitiklį ir dar kai ką - lokomotyvas puikiausiai aprūpins elektos energija tarkim 1000 gyventojų turintį kaimą.

                                    Tarp kitko tai praktikavo tiesdami BAM-ą sibiro platybėse.

                                    Comment


                                      Čia daugiau to aparato foto rasi.

                                      http://www.parovoz.com/newgallery/in...=RU&NO_ICONS=0

                                      Kiek žinau , tai DM gali dirbti ir kaip mobili elektros stotis

                                      Comment


                                        na nemanau, negi cia taip kalbant apie tiltus is niekur nieko galima pradeti kalbeti apie miltus
                                        Kaip matau Railexpert-o žinių bagažas tai nekoks.
                                        Kalba juk ne apie miltus, o apie M62 serijos lokomotyvo traukos galimybes.

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Kaip matau Railexpert-o žinių bagažas tai nekoks.
                                          Kalba juk ne apie miltus, o apie M62 serijos lokomotyvo traukos galimybes.
                                          Na del ziniu bagazo nesigincysiu - tikrai nesu geriausias eskpertas O ten akcentavai kad M62 - prekinis silumvezis, lyg tik jis gali buti elektros stotis..
                                          Man apie lokomotyvu traukos charakteristikas, patikek, nieko naujo, ko nezinau pats, nepasakysi, specialiste, su dideliu ziniu bagazu

                                          Kita vertus, tikrai nesiruosiu cia su kazkuo "kautis" demonstruodamas zinias
                                          Paskutinis taisė LT-1; 2009.02.21, 21:59.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X