Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    kokiu reikia charakteristiku? parasyk privata
    o seip destytojams perduok, kad LG siuo metu tuos siuolaikiskus variklius metodiskai stato i patvori ir kolkas nesiruosia net remontuoti ))
    Tikrai taip, dalis jų tikrai stovės patvoryje (rezerve) ir bus remontuojami, jeigu ženkliai kils krovinių vežimo mastai bei nebe užteks žymiai ekonomiškesnių ir galingesnių 2M62M ir ER20CF.

    Comment


      Ar naudojamas bent vienas 2M62 su 14D40 varikliu?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Tikrai taip, dalis jų tikrai stovės patvoryje (rezerve) ir bus remontuojami, jeigu ženkliai kils krovinių vežimo mastai bei nebe užteks žymiai ekonomiškesnių ir galingesnių 2M62M ir ER20CF.
        o blogiausia tai, kad jie bus palikti kaip 2008 m. buvo padaryta su 2M62, ismesti i stoties kelia ir kauna, be sansu juos uzkurti ateityje...
        prie geru seimininku tai butu traktuojama kaip nusikaltimas. nenori eksploatuot tai nurasyk ir priduok i metalo lauza arba palaikyk ju bukle tinkama iki atitinkamo sprendimo priemimo, o pas mus...galvu daug o atsakingu nera

        Comment


          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
          o blogiausia tai, kad jie bus palikti kaip 2008 m. buvo padaryta su 2M62, ismesti i stoties kelia ir kauna, be sansu juos uzkurti ateityje...
          prie geru seimininku tai butu traktuojama kaip nusikaltimas. nenori eksploatuot tai nurasyk ir priduok i metalo lauza arba palaikyk ju bukle tinkama iki atitinkamo sprendimo priemimo, o pas mus...galvu daug o atsakingu nera
          Jeigu VLRD sąžiningai 2M62K šilumvežius užkonservuos, tai šansų užkurti ateityje bus.
          2M62 jau nugyveno savo amželį ir jau niekada nebus naudojami. Jie vienokiu ar kitokiu būdu bus likviduoti. LG ketindama juos parduoti skelbė ne vieną aukcioną, tačiau susidomėjimo, išskyrus "metalistus", jais nėra. Nukritus metalo laužo kainoms, laukiama geresnių laikų.
          Pažymėtina, kad senus 2M62 buvo siūloma įsigyti VLRD, kuri atlikus jų modernizavimą ar remotorizavimą galėjo pelningai parduoti kitiems geležinkeliams, tačiau VLRD taip įsikibusi į LG "papą", kad ieškoti kitų rinkų net neketino.

          Comment


            Tai jei jie nebuvo nurašyti ir nebuvo užkonservuoti, kaip tai pavadinti? Elementarus numetimas į patvorį. O TEM2 buvo užkonservuoti, tie kurie depe ilgai stovėjo?
            O ką reiškia VLRD sąžiningai užkonservuos? Savo iniciatyva ar kaip?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Tai jei jie nebuvo nurašyti ir nebuvo užkonservuoti, kaip tai pavadinti? Elementarus numetimas į patvorį. O TEM2 buvo užkonservuoti, tie kurie depe ilgai stovėjo?
              O ką reiškia VLRD sąžiningai užkonservuos? Savo iniciatyva ar kaip?
              Tai yra susidėvėjęs, nenaudojamas ir be perspektyvų turtas, į kurį investuoti yra neūkiška. Konservavimas taip pat reikalauja tam tikrų lėšų. TEM2, kurie ilgą laiką stovėjo patvoriuose jau buvo ne LG turtas.

              LG lokomotyvų konservavimas (pastatymas į rezervą) yra paslauga, kurią dažniausiai atlieka VLRD už tam tikrą kainą. Ar lokomotyvą bus galima "pažadinti" po tam tikro laiko, priklauso kaip sąžiningai, laikantis technologinių reikalavimų, bus suteikta minėta paslauga.

              Comment


                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Jeigu VLRD sąžiningai 2M62K šilumvežius užkonservuos, tai šansų užkurti ateityje bus.
                2M62 jau nugyveno savo amželį ir jau niekada nebus naudojami. Jie vienokiu ar kitokiu būdu bus likviduoti. LG ketindama juos parduoti skelbė ne vieną aukcioną, tačiau susidomėjimo, išskyrus "metalistus", jais nėra. Nukritus metalo laužo kainoms, laukiama geresnių laikų.
                Pažymėtina, kad senus 2M62 buvo siūloma įsigyti VLRD, kuri atlikus jų modernizavimą ar remotorizavimą galėjo pelningai parduoti kitiems geležinkeliams, tačiau VLRD taip įsikibusi į LG "papą", kad ieškoti kitų rinkų net neketino.
                geras, siule VLRD, o VLRD kur juos des? lokomotyvu rinka, tai yra politika, politika ir dar karta politika, kur Lietuvai (o ne VLRD) vietos kolkas niekas neskyre, o kas liecia rinku ieskojimu, tai patikekit darbas vyksta jau nebe pirmus metus, kad nera rezultatu padekokim musu salies ivaizdziui Rytuose, kur tik realiai tie 2m62 ir galetu buti reikalingi.
                del 2M62K konservavimo manau LG turetu bent pareiksti nora ir uzsakyti ju konservavima, bet kolkas jokio noro nera, tarp kitko ir 2M62M-0670 jau ilgai stovi laukiant remonto, ar galvoja kas nors ja tinkamai uzkonservuot, garantuoju kad jai veliau prasides "trumpi jungimai" ir "geltoni pranesimai", vel gi poziuris i technika...
                Paskutinis taisė VLRD-1; 2010.09.05, 00:20.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Tai yra susidėvėjęs, nenaudojamas ir be perspektyvų turtas, į kurį investuoti yra neūkiška. Konservavimas taip pat reikalauja tam tikrų lėšų. TEM2, kurie ilgą laiką stovėjo patvoriuose jau buvo ne LG turtas.

                  LG lokomotyvų konservavimas (pastatymas į rezervą) yra paslauga, kurią dažniausiai atlieka VLRD už tam tikrą kainą. Ar lokomotyvą bus galima "pažadinti" po tam tikro laiko, priklauso kaip sąžiningai, laikantis technologinių reikalavimų, bus suteikta minėta paslauga.
                  ir dar nuo to, kaip saziningai po konservacijos bus prasukami tam tikri mazgai (alkuniniai velenai, asiraciai ir t.t.), isleidziamas kondensatas ir t.t. o cia jau eksploatacinio depo atsakomybe

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Tai yra susidėvėjęs, nenaudojamas ir be perspektyvų turtas, į kurį investuoti yra neūkiška. Konservavimas taip pat reikalauja tam tikrų lėšų.
                    Visgi keliems atsirado perspektyvų ir buvo žadinami bei prižadinti.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Dabar ziuriu SCC 'Lenkijos Gelezinkeliu' tema, ir negaliu patiket, nejaugi taip imanoma:

                      Silumvezis vadinasi ST40, jis yra modernizuotas is ST44, geriausia dalis yra ta, kad ST44 yra pakeistas M62 pavadinimas, manau Lietuviai galetu toki kapitalini remonta taip pat padaryti musu M62

                      Parase Elvenking is SCC
                      ST44 are still in use for freight trains, but from what I know, no passanger trains are pulled by it, because it's typical freight loco, without heating links for coaches.
                      Some 44s were totally rebuild (incl General Electric engine) and are now one of the strongest and most modern freight locos in Europe called ST40

                      Comment


                        Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                        Dabar ziuriu SCC 'Lenkijos Gelezinkeliu' tema, ir negaliu patiket, nejaugi taip imanoma:
                        Atvaizdas

                        Silumvezis vadinasi ST40, jis yra modernizuotas is ST44, geriausia dalis yra ta, kad ST44 yra pakeistas M62 pavadinimas, manau Lietuviai galetu toki kapitalini remonta taip pat padaryti musu M62

                        Parase Elvenking is SCC
                        Yra krūva modernizuotų, o tokio nebereikia, nes unifikacija taip pat svarbu. Mūsiškiai su Caterpillar varikliu.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė vytautas8
                          Kyviškės:

                          Atvaizdas
                          Dabar retorinis klausimas - kodėl nė vienas baltarusių šilumvežis su 5-26DG serijos varikliu taip nedūmina kaip mūsiškiai.

                          Comment


                            Ot gal todėl, kad per didelis apkrovimas? Gal dėl to dūūūmina?
                            Paskutinis taisė Furbo; 2010.10.26, 09:01.

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Dabar retorinis klausimas - kodėl nė vienas baltarusių šilumvežis su 5-26DG serijos varikliu taip nedūmina kaip mūsiškiai.
                              Dumina, dumina...

                              Nuotrauka is parovoz.com
                              http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Dabar retorinis klausimas - kodėl nė vienas baltarusių šilumvežis su 5-26DG serijos varikliu taip nedūmina kaip mūsiškiai.
                                nes uzmuse juos dar kaip pas mus su sastatu svorio rekordais

                                Comment


                                  Iškart 4 (2006.08.31)







                                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                  Adam Mickiewicz

                                  Comment


                                    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                                    Iškart 4 (2006.08.31)
                                    ...
                                    suskaičiuoju du bet gal būtų galima telefonines nuotraukas sau pasilikt, o fotografuot naudojant tam skirtą prietaisą fotoaparatą?

                                    Comment


                                      Sudvigubinto 2M62 garbei galima ir telefonu pafotografuoti, ne kasdieninis vaizdas.

                                      Comment


                                        Parašė adju Rodyti pranešimą
                                        suskaičiuoju du bet gal būtų galima telefonines nuotraukas sau pasilikt, o fotografuot naudojant tam skirtą prietaisą fotoaparatą?
                                        To metu kitokios galimybes nebuvo. Šitame forume mačiau apklausa ar reikia nuotraukų iš telefono, dauguma balsavo kad reikia.
                                        "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                        Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                        Adam Mickiewicz

                                        Comment


                                          Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                          Sudvigubinto 2M62 garbei galima ir telefonu pafotografuoti, ne kasdieninis vaizdas.
                                          Tik dabar pastebėjau, kad ten 14D40. Bet ir tuomet klausimas autoriui, kada daryta foto, nes kažkaip neteko girdėti, kad tokie važinėtų šiuo metu.
                                          O šiaip dvigubą trauką prie Vaidotų galima pamatyti gan dažnai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X