Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mootorvedur
    Kokia kalba? Suomiu, estu? Juk vengrams gaminta. Del asiu ir antrojo tipo sutinku. Nes buvo ir M61. Prototipas.
    Medžiaga pažinimui:

    http://www.perecheek.narod.ru/mashki.html

    Apie "maškas" viskas išsamiai ir plačiai.

    Comment


      Маленькое замечание - “В соответствии с системой, принятой на венгерских железных дорогах, это расшифровывалось как “MOOTORVEDUR” – дизельный локомотив, 6-осный, 2-й тип” - слово mootorvedur - это эстонское слово, означающее “моторный локомотив”, и поэтому венгерским быть не может. У Вас, наверное, были эстонские источники?
      По поводу расшифровки обозначения серии М62 - видимо, всё-таки, это MOTORMOZDONYOK - “дизельный локомотив”
      http://www.railfanclub.spb.ru/journal/?p=6

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Del asiu ir antrojo tipo sutinku. Nes buvo ir M61. Prototipas.
        M61 buvo ne prototipas, o Švedijoje (NOHAB gamykloje) pagamintas serijinis šilumvežis, kurį nupirko Vengrijios geležinkeliai.
        O vidaus rinkai M62 turėjo būti ТЭ112, bet dėl kažkokių priežasčių liko M62.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          "Šaltasis" rezervas Kauno stotyje - M62 ir 2M62:

          Žinoma matosi ne visas rezervas, iš kitos pusės dar tiek pat matyti.
          www.kaunotvirtove.lt
          www.urbanexploration.lt
          homezas.blogspot.com

          Comment


            Parašė homez Rodyti pranešimą
            "Šaltasis" rezervas Kauno stotyje - M62 ir 2M62:
            Atvaizdas

            Žinoma matosi ne visas rezervas, iš kitos pusės dar tiek pat matyti.
            http://gallery.balticrailpics.net/di...php?pos=-13906 Cia ta pati vieta?

            Comment


              Kaišiadorys. M62K-1181.

              Comment


                Kaišiadoryse ilgina priėmimo-išleidimo kelius.

                Comment


                  Taip, tai ta pati vieta. Jei tiksliau - tai matosi beveik visa dešinė pusė mano darytos panoramos, o fotografuota kažkur nuo bėgių prie šlaito, ten kur Prancūzų g. užsibaigiai ir daro posūkį nuo kalno.
                  Mano nuotrauka daryta nuo L.Ivinskio g.
                  Paskutinis taisė homez; 2009.07.28, 15:03.
                  www.kaunotvirtove.lt
                  www.urbanexploration.lt
                  homezas.blogspot.com

                  Comment


                    Keletas nuotraukų temos pagyvinimui.





                    Comment


                      Tas 2M62M-1198 yra buves Dūkšte Kai atveže branduolini kura į IAE.

                      Comment


                        tas 2M62M-1198 yra buves Klaipedoj.
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Teoriškai ir apytiksliai lokomotyvai turėtų galėti vežti tokius sąstatus:
                          viena sekcija ER20 - 4000t,
                          2M62, 2M62K - 4000t,
                          2M62M-5000-6000t,
                          2TE10 - 5500t.

                          Jei remiantis tik tuo, tai ER20 - neblogas sprendimas, jei patraukia viena sekcija tiek, kiek dvi sekcijos senųjų. Taip pat, jei tik šiais duomenim remtis, tai latvių situacija na kažin kuo skiriasi - 2M62 skirti mažesniems sąstatams, 2TE10 - didesniems. O pas mus ER20 - mažesniems, o 2M62M - didesniems. Gaunasi, kad ER20 dvejinimas kaip ir netenka prasmės.
                          as manau Lietuvai geriausias variantas tureti M62 su CAT varikliais ant beziauniniu vezimeliu, kuriuos butu galima jungti poromis (kaip ER20), taciau pilnai pakaktu kiekvienai sekcijai po 1700 kW, o ne virs 2000 kw kaip ER20... pilnai sutinku, kad sudvejintas ER20 Lietuvai neaktualus. bet visi pamirso kad jis buvo projektuotas 3000 t. sastatui, o kai bandymai parode jog gali traukti 4000 t. pasidare "v zapadlo" juo vezti "lengvus" sastatus )))) juk pas mus priprato technika isnaudot ant 100% ir ne maziau )

                          Comment


                            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                            as manau Lietuvai geriausias variantas tureti M62 su CAT varikliais ant beziauniniu vezimeliu, kuriuos butu galima jungti poromis (kaip ER20), taciau pilnai pakaktu kiekvienai sekcijai po 1700 kW, o ne virs 2000 kw kaip ER20... pilnai sutinku, kad sudvejintas ER20 Lietuvai neaktualus. bet visi pamirso kad jis buvo projektuotas 3000 t. sastatui, o kai bandymai parode jog gali traukti 4000 t. pasidare "v zapadlo" juo vezti "lengvus" sastatus )))) juk pas mus priprato technika isnaudot ant 100% ir ne maziau )
                            Sprendimas gal ir neblogas, tačiau vienetiniai M62 nedirbtų, būtų dvejinami. Išskyrus gal išvežiojamuosius ir rinktinius traukinius. Taigi, būtų tas pats, kaip ir dabar su 2M62UM. Ir dar - neturim nei vieno M62 su bežiauniais. Tektų pirkti, jei ne šilumvežius, tai bent vežimėlius. Ir dar klausimas prie to paties - kiek turim 2M62UM?
                            Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.11.29, 18:41.

                            Comment


                              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                              as manau Lietuvai geriausias variantas tureti M62 su CAT varikliais ant beziauniniu vezimeliu, kuriuos butu galima jungti poromis (kaip ER20), taciau pilnai pakaktu kiekvienai sekcijai po 1700 kW, o ne virs 2000 kw kaip ER20... pilnai sutinku, kad sudvejintas ER20 Lietuvai neaktualus. bet visi pamirso kad jis buvo projektuotas 3000 t. sastatui, o kai bandymai parode jog gali traukti 4000 t. pasidare "v zapadlo" juo vezti "lengvus" sastatus )))) juk pas mus priprato technika isnaudot ant 100% ir ne maziau )
                              Koks yra ER20 „apskaičiuotasis“ greitis (rasčetnaja skorost), t.y. toks minimalus greitis, kuriuo jis, išnaudodamas visą galingumą, gali traukti sąstatą greičiu, kad nedegtų traukos varikliai?

                              Man intuicija vis kužda, kad LG, vardan pijaro, o gal – „otkatų“, truputį „prapjovė“ prisipirkdama tų ER20.

                              Bet čia gal reikėtų diskutuoti temoje ne „geležinkeliai Latvijoje“, „Geležinkeliai Lietuvoje“? Gal galėtumėte visa tai „įverst“ į ten?
                              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                              Comment


                                Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                Koks yra ER20 „apskaičiuotasis“ greitis (rasčetnaja skorost), t.y. toks minimalus greitis, kuriuo jis, išnaudodamas visą galingumą, gali traukti sąstatą greičiu, kad nedegtų traukos varikliai?

                                Man intuicija vis kužda, kad LG, vardan pijaro, o gal – „otkatų“, truputį „prapjovė“ prisipirkdama tų ER20.

                                Bet čia gal reikėtų diskutuoti temoje ne „geležinkeliai Latvijoje“, „Geležinkeliai Lietuvoje“? Gal galėtumėte visa tai „įverst“ į ten?
                                Neverta praleisti pro ausis ir to, kad ER20 šilumvežio ašinė apkrova yra didesnė nei leistinoji.

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Neverta praleisti pro ausis ir to, kad ER20 šilumvežio ašinė apkrova yra didesnė nei leistinoji.
                                  ER20 ašinė apkrova yra 22,6 tonos, o seniai eksploatuojamas 2TE10M/U turi 23 tonų ašinę apkrovą.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    ER20 ašinė apkrova yra 22,6 tonos, o seniai eksploatuojamas 2TE10M/U turi 23 tonų ašinę apkrovą.
                                    Tai reikia per sprandą duot VGTU dėstytojams už dezinformaciją. Sakė, kad ER20 turi 23t, o leistina yra 22,7t.

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      O ką reikėjo pirkti?
                                      Reikėjo tokį



                                      arba tokį

                                      Comment


                                        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                        as manau Lietuvai geriausias variantas tureti M62 su CAT varikliais ant beziauniniu vezimeliu, kuriuos butu galima jungti poromis (kaip ER20), taciau pilnai pakaktu kiekvienai sekcijai po 1700 kW, o ne virs 2000 kw kaip ER20... pilnai sutinku, kad sudvejintas ER20 Lietuvai neaktualus. bet visi pamirso kad jis buvo projektuotas 3000 t. sastatui, o kai bandymai parode jog gali traukti 4000 t. pasidare "v zapadlo" juo vezti "lengvus" sastatus )))) juk pas mus priprato technika isnaudot ant 100% ir ne maziau )
                                        Parašė John
                                        O ką reikėjo pirkti?
                                        Nesu įsitikinęs, bet manau, kad tokį, kaip aprašė VLRD.
                                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                        Comment


                                          Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                          Nesu įsitikinęs, bet manau, kad tokį, kaip aprašė VLRD.
                                          Buvo jau apie tai diskutuota šioje temoje.
                                          Kiek pamenu M62 modernizacija irgi neišeitis, nes šie šilumvežiai iš principo yra susidėvėję. Dalykas tame, kad galežis, nors ir kaip tu ją prižiūrėsi, vis tiek laikui bėgan keičia savo fizines savybes. Todėl šilumvežiai gali būti eksploatuojami iki tam tikros ribos, o paskui į "muziejų". Kaip tik M62 jau yra ant ribos, tad niekas į juos "kapitalinių" pinigų jau ir neinvestuos
                                          Paskutinis taisė Perfect; 2009.11.30, 16:42.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X