Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O kodėl tik pas LG? Įdomu.
    Tik dabar supratau, kodėl magistraliniai keliai tapo švaresni.
    Anksčiau niekas tų ekologinių vonelių neturėjo (nes gamyntojas nenumatė). Bet maždaug prieš 10 metų LG vadovybė nusprendė (turbut kažkos viršininkėlis sugalvojo sau premiją už ekologiją padaryti) įrengti TEM2/M62/2M62 šilumvėžiuose voneles, kad tepalas nuo ašidėžių kreipiančiųjų tekėtų ne ant žemės, bet į juos.
    Kiti geležinkeliai, kurie eksploatuoja tokio tipo lokomotyvus (buv. TSRS, vengrai, lenkai, net vokiečiai) to dar nesugalvojo.
    O tam, kad keliai iš tikrųjų būtų švaresni, reikia ne voneles statyti, o pereiti prie kito pagrindo alyvos. LG tai pamažu pradedadma daryti.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      (turbut kažkos viršininkėlis sugalvojo sau premiją už ekologiją padaryti)
      Net jeigu ir taip - tos premijos jis tikrai nusipelnė!

      Comment


        Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
        Net jeigu ir taip - tos premijos jis tikrai nusipelnė!
        Pritariu. Visgi mažiau tepalo ant žemės patenka...
        O kokiuose lokomotyvuose tokios vonelės būna jau gamintojo sumontuotos?

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Anksčiau niekas tų ekologinių vonelių neturėjo (nes gamyntojas nenumatė). Bet maždaug prieš 10 metų LG vadovybė nusprendė (turbut kažkos viršininkėlis sugalvojo sau premiją už ekologiją padaryti) įrengti TEM2/M62/2M62 šilumvėžiuose voneles, kad tepalas nuo ašidėžių kreipiančiųjų tekėtų ne ant žemės, bet į juos.
          Kiti geležinkeliai, kurie eksploatuoja tokio tipo lokomotyvus (buv. TSRS, vengrai, lenkai, net vokiečiai) to dar nesugalvojo.
          O tam, kad keliai iš tikrųjų būtų švaresni, reikia ne voneles statyti, o pereiti prie kito pagrindo alyvos. LG tai pamažu pradedadma daryti.
          Mano žiniomis, tas voneles sugalvojo VGTU profesoriai.

          Aišku, reikia pereiti prie ekologinės alyvos, bet ji maždaug 3 kartus brangesnė už įprastą. Visgi, žiūrint į perspektyvą, geriau investuoti į alyvą dabar, negu į užterštos aplinkos valymą ateityje.

          Comment


            ir vistiek, dar varva tepalas, ne nuo asiraciu, ti is kitu vietu. budavo, pakeicia iesma, skalda svarutele. bet toj vietoj, kur silumvezi kabina prie sastato, po pusmecio jau viskas mazutuota, po metu is naftos produktu ir dulkiu pradeda asfalto pluta formuotis. vagonieciai del to nepyksta - tokiu "asfaltu" lengviau vaiksciot, nei skalda.
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Atvaizdas


              LG 2M62-0676M ir 2M62-0009.

              Keista ir vis dėlto malonu, kad 0009 vis dar "bėgioja".
              na o 2m62-520 ir 2m62-491 kazkur pries savaite radviliskyje nurase
              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

              Comment


                Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                na o 2m62-520 ir 2m62-491 kazkur pries savaite radviliskyje nurase
                O kas jų laukia: metalo laužas ar dar bandys parduoti?

                Comment


                  robertas:Kazkaip sita foto labai patiko,graziai atrodo
                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                  Comment


                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                    na o 2m62-520 ir 2m62-491 kazkur pries savaite radviliskyje nurase
                    O kažkiek 2M62M Radviliškyje liks, ar į Pakruojį kokį ar Joniškį ER20 važiuos?
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė robertas Rodyti pranešimą
                      O kas jų laukia: metalo laužas ar dar bandys parduoti?
                      na patvory dar stovi 2m62-003,236,227,148
                      148 tai nzn kam laiko o like dabar jau penki tai kiek zinau parduodami,
                      ju eksploatacija pasibaigusi gal kokios gamyklos susidomes?
                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        O kažkiek 2M62M Radviliškyje liks, ar į Pakruojį kokį ar Joniškį ER20 važiuos?
                        i pakruoji jau dabar papildomai vaziuoja 2m62m, o vakar 5as (joniskis) vaziavo su m62k
                        radviliskyje 2m62 dar yra:
                        045
                        047
                        057
                        060
                        086
                        087
                        149 (vienos sekcijos variklis po keliu menesiu is poltavos grizo)
                        208
                        237
                        300
                        518
                        519
                        .... koki praleidau dar gal..... 166
                        Paskutinis taisė rakolioux; 2008.11.16, 12:54.
                        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                        Comment


                          Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                          i pakruoji jau dabar papildomai vaziuoja 2m62m, o vakar 5as (joniskis) vaziavo su m62k
                          radviliskyje 2m62 dar yra:
                          045
                          047
                          057
                          060
                          086
                          087
                          149 (vienos sekcijos variklis po keliu menesiu is poltavos grizo)
                          208
                          237
                          518
                          519
                          .... koki praleidau dar gal.....
                          Kad ten 2M62M važiuoja žinau, tai įdomu ar kažkiek jų liks Radviliškyje, jei ne tai kas važiuos ten.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Įdomu kelintų metų gimimo tas 0009

                            Comment


                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              Atvaizdas


                              LG 2M62-0676M ir 2M62-0009.

                              Keista ir vis dėlto malonu, kad 0009 vis dar "bėgioja".

                              Bet LG turėjo ir 2M62-0003.........
                              Bet jau turbūt paverstas metalo laužu

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Įdomu kelintų metų gimimo tas 0009
                                1976 metų. Šis lokomotyvas buvo pagamintas pačiais pirmaisiais metais, kuomet prasidėjo serijinė 2M62 gamyba. Viso per šiuos metus pagamino 63 vienetus, kurių numeracija sekė nuo 0001 iki 0063.

                                Comment


                                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                  Bet LG turėjo ir 2M62-0003.........
                                  Bet jau turbūt paverstas metalo laužu
                                  Nepaverstas. Planuojama jį perduoti Kaunui, kur bus ar jau yra steigiama geležinkelių riedmenų ekspozicija.

                                  Comment


                                    Idomu pasidare kiek lietuva turi M62 ir 2M62,gal galit pasakyti?

                                    Comment


                                      Parašė X3dO Rodyti pranešimą
                                      Idomu pasidare kiek lietuva turi M62 ir 2M62,gal galit pasakyti?
                                      http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html

                                      Comment


                                        Aleksio pranešimas "Parovoz'o" forume:

                                        В связи с уменьшением грузопотока в декабре в резерв отставлены: 2М62 0003, 0008, 0009, 0017, 0021, 0044, 0045, 0046, 0047, 0056, 0057, 0060, 0061, 0084, 0086, 0087, 0088, 0149, 0166, 0208, 0227, 0230, 0236, 0237, 0300, 0491, 0518, 0519, 0520, 0920, 0923, 0948, 0960, 1093 и "гибрид" 0178Б/0517Б.
                                        Kas nesupranta, čia surašyti numeriai šilumvežių 2M62, kurie nuo gruodžio mėnesio pastatyti į rezervą (visi su senais varikliais).

                                        Comment


                                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                          Aleksio pranešimas "Parovoz'o" forume:



                                          Kas nesupranta, čia surašyti numeriai šilumvežių 2M62, kurie nuo gruodžio mėnesio pastatyti į rezervą (visi su senais varikliais).
                                          nu dalis tai pavasari jau nurasyta buvo, o gruodi i rezerva gesino
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X