Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal nepašalins.
    Deja.
    Nežinau gerų nemokamų talpyklų su neribotu laiku failo saugojimui. Galiu tik pasiūlyti https://wetransfer.com/, jame failai ištrinami po savaitės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai parazitai, ištrynė... Nebeliko normaliu nemokamų ir be registracijos failų talpyklų...

    Pakeičiau plėtinį į zip. Reikia atsikeisti į pdf. Gal nepašalins.

    https://file.io/trlbR6FdnItk

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Štai kokią brošiūrėlę LG išleido šio įvykio dešimtmečio proga.

    V. Žeimantas, Okno, otwarte do Europy. Gelspa, 2002.

    33 MB.

    https://file.io/W4OA9sVRa646
    Neveikia nuoroda. Yra galimybė įkelt iš naujo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Štai kokią brošiūrėlę LG išleido šio įvykio dešimtmečio proga.

    V. Žeimantas, Okno, otwarte do Europy. Gelspa, 2002.

    33 MB.

    https://file.io/W4OA9sVRa646

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Šiandien (liepos 7 d.) sukanka 30 metų, kai (1992m) buvo atidarytas keleivinių traukinių eismas iš Lenkijos į Šeštokus. Pirmas traukinys (šilumvežis SU45 su dviem keleiviniais vagonais) atvyko 14 val. Taip prasidėjo maršrutas Vilnius-ŠEŠTOKAI-Suvalkai. Traukiniai iš Vilniaus į Šeštokus važinėti pradėjo 1992m. gegužės pabaigoje.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

    Autobusas patogiau tik sadomazochistams.
    Bravo!!! Tikras railfanas!!

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O dar geriau ir patogiau - autobusas.
    Autobusas patogiau tik sadomazochistams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    D
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Baltarusija manau sutiktu tikrinti traukinyje (arba teisiog kad Baltarusijos pasieniečiai važiuotų nuo sienos iki sienos). Traukiniai stovi pasienio punktuose kiek žinau tik dėl muito. Muito kontrolė gali būti atlikta Varėnoje, Gardine ir Bialystoke. Pasų patikrinimą išvis tik tiems kurie Gardine lipa, nes kam jo reikia? Abejoju kad kas nors šoks per traukinio langą. Tame ir esmė ne teisiog atstatyt ir paleist, o tartis, kalbėtis. O dėl vežimėlių keitimo ilgas arba brangus reikalas (jei tokia sistema kaip Talgo traukiniui). Geriau traukinių keitimas Gardine.
    O kodėl neturėtų šokti? Žodžiu, nereikia čia jokių dviračių išradinėti. Per Lietuvą eina tranzitas į Kaliningradą. Tas pats turėtų ir per Baltarusiją būti. Kiek tai kainuos? Jei Kaliningrado atveju viską apmokėjo ES ir pati Rusija, tai kas Baltarusijos atveju apmokės? Lietuva? O kam to reikia, jei tiesiama RB? Dar kartą kartoju, RB nubraukiamas, jei Lietuva sugalvoja investuoti į geležinkelį per Baltarusiją ir kažkokio tai palengvinto tranzito įgyvendinimą. Bet Lietuvoje nėra tų politinių jėgų, kurios nuspręstų investuoti į tokį projektą tiek finansiškai, tiek ir politiškai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    O dėl vežimėlių keitimo ilgas arba brangus reikalas (jei tokia sistema kaip Talgo traukiniui). Geriau traukinių keitimas Gardine.
    O dar geriau ir patogiau - autobusas.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Baltarusija manau sutiktu tikrinti traukinyje (arba teisiog kad Baltarusijos pasieniečiai važiuotų nuo sienos iki sienos). Traukiniai stovi pasienio punktuose kiek žinau tik dėl muito. Muito kontrolė gali būti atlikta Varėnoje, Gardine ir Bialystoke. Pasų patikrinimą išvis tik tiems kurie Gardine lipa, nes kam jo reikia? Abejoju kad kas nors šoks per traukinio langą. Tame ir esmė ne teisiog atstatyt ir paleist, o tartis, kalbėtis. O dėl vežimėlių keitimo ilgas arba brangus reikalas (jei tokia sistema kaip Talgo traukiniui). Geriau traukinių keitimas Gardine.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dėl poros vagonų nieks nieko neatstatinės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes vagonų buvo daug. 2 vagonų vežimėlių keitimas užtrunka valandą.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tuo labiau keičiant vežimėlius dar apie valandą teks užtrukti. Tas pats pagal laiką gausis per Kauną ir Suvalkus...
    Tarybiniais laikais traukinys Kuznicoje stovėdavo apie 3-4 valandas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tuo labiau keičiant vežimėlius dar apie valandą teks užtrukti. Tas pats pagal laiką gausis per Kauną ir Suvalkus...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    Būtent Kuznicoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visur kitur (kitose pasienio stotyse) buvo keičiama TSRS, o ne kaimyninėje šalyje. Gal ne Gardine, o arčiau sienos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nes lokomotyvas keičiamas. Gardine irgi būtų keičiamas, o taip pat ir vežimėliai keičiami.
    Kažin ar yra Gardine keitimo aparatūra. Anksčiau keisdavo Kuznicoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes lokomotyvas keičiamas. Gardine irgi būtų keičiamas, o taip pat ir vežimėliai keičiami.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Traukinys visvien stovi apie 20 minučių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniuje tikrinami tik tie, kurie įlipa ar išlipa.

    Komentuoti:

Working...
X