Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zanaz
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Kaip manot, ar daug laiko praeis? kada po galais galesime, atvaziuoti i Gelz.stoti, palikti saugiai automobili ir nusipirke PRIE KASOS bilietuka nuvaziuoti tarkim i Paryziu savaitgaliui.Ech...
    O kodel norisi būtinai PRIE KASOS pirkt - kelionių agentūroj pasiimi interreila ir pirmyn

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Kaip manot, ar daug laiko praeis? kada po galais galesime, atvaziuoti i Gelz.stoti, palikti saugiai automobili ir nusipirke PRIE KASOS bilietuka nuvaziuoti tarkim i Paryziu savaitgaliui.Ech...

    Komentuoti:


  • dr.
    replied
    Keletas šiandieninių fotografijų iš Kauno:

    Iš pirmo žvilgsnio viskas atrodo taip lyg tunelis dar būtų uždarytas:



    Bet nepraėjus ir pusvalandžiui sulaukiame elektrinio traukinio iš Vilniaus:





    O tuo pat metu nuo Virbalio pusės atidardėjo D1:



    dviaukštis išvažiavo, bet atvažiavo ER9M:





    M62k-1614 nudunda link tunelio:



    O darbštuolis TEM2 tuo tarpu pluša:



    Jam beplušant sulaukiame ir traukinio Vilnius- Šeštokai:



    O sulaukę netrukus ir išlydime...



    Girdėjau gandus, nuo lapkričio 23 dienos bus remontuojamas Kauno HE gel. ruožas. Jei tai tiesa, bus galima pasinaudoti proga nufotografuoti tranzitinius traukinius Kauno gel. stotyje.

    Tie žinių iš šio pasaulio
    Paskutinis taisė dr.; 2009.11.21, 19:49.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kiti elektriniai traukiniai sustoja jei ne pirmame, tai nors antrame ar trečiame keliuose, o tie 11 ir 12 numeriais pažymėti aklikeliai nenaudojami. Nenaudojami netgi naktį - du elektriniai traukiniai "nakvoja" antrame ir trečiame keliuose, iš jų ir išvyksta darbo diemomis 4:57 ir 5:37 h., šeštadienį ir sekmadienį - 5:37 ir 7:32 h. Stotis dirba per naktį (vis tik kas antrą naktį dar sustoja tarptautinis traukinys Charkovas-Kaliningradas).
    Bet tai pala pala, jei traukiniai naktį nakvoja Kaune ir net du, tai kodėl nepadaro vėlesnio maršruto Vilnius - Kaunas, nes tas 19:30 tai tikrai juokingas laikas. Kame ten bėda būtų, anyway, jie ten juk deklaruoja orą vežioją, tai vienas papildomas "oras" nepakenks, plius palaipsniui žmonės įpras ir bus "ne oras".

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Pataisyta.
    dabar beliko žiniasklaidai pataisyt

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Pataisyta.
    Tik nesupykit dėl pastabos. Tunelis tikrai elektrifikuotas 1975 metais. Tą gerai pamenu, nes tais metais su tėvais gyvenau Kauno priemiestyje Amaliuose, o mokiausi Kauno 15-oje vid. mokykloje 3-oje klasėje, Petrašiūnuose. Tais metais, balandžio mėnesį tunelis taip pat buvo uždarytas traukinių eismui, panašiai kaip dabar. Tik nebuvo pastatyta laikinoji stotelė Kaunas-1, o eismas Kaunas-Vilnius buvo sutrumpintas iki Vilnius-Palemonas. Keleiviams pervežti nuo Palemono GS iki Kauno GS buvo organizuotas autobusų maršrutas Nr.26"Palemonas-Kauno geležinkelio stotis su prierašu "Ekspresas" su sustojimais Petrašiūnuose ir 6-ajame forte. Viso ruožo Kaunas-Vilnius elekrifikacija tuomet vyko gana vangiai, nes jau 1974 metų vasarą visas ruožas buvo "nubarstytas" elektros stulpais, kurie į savo vietas atsistojo beveik per pusantrų metų. Pirmasis elektrinis traukinys į Kauną atvyko tiktai 1975 metų gruodį, prieš pat Naujuosius metus.
    O gal yra dar yra forumiečių, prisimenečių tuos metus, kurie galėtų ką nors papildyti...
    Paskutinis taisė Vitas2; 2009.11.20, 19:38.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Tunelis elektrifikuotas 1975 metais !!!
    Pataisyta.

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Tunelis elektrifikuotas 1975 metais !!!
    rašyk http://lt.wikipedia.org/wiki/Pagrindinis_puslapis, tiesiog pacitavau.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Stotis prieš porą mėnesių.







    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė ivas Rodyti pranešimą
    senoliai kalba, kad seniau buvo dvikelis, kol nesusimušo traukiniai


    "1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1968 m. elektrifikuotas."
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Kauno_g...nkelio_tunelis
    Tunelis elektrifikuotas 1975 metais !!!

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    O kaip keleivių srautai. Jaučiamas pagausėjimas?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Stotis po tunelio atidarymo

    Permainų Kauno geležinkelio stotyje pastebi joje nebuvę per laikotarpį, kol buivo renovuojamas geležinkelio tunelis. Kai ką dar nustebina atsiradęs išėjimas į požeminę perėją iš pirmojo perono. Kažkiek juokingai atrodo, kada iki antrame ar trečiame kelyje stovinčio traukinio likus kelioms minutėms nešuliais apsikarstęs žioplesnis keleivis bėga aplink.
    Stotyje dar labai neįprastai atrodo dviaukštis elektrinis traukinys. Ypač gražiai jis atrodo stoties pastato fone iš antrojo perono. Dviaukštis elektrinis traukinys visada atvyksta į pirmą kelią (bent kol kas). Kiti elektriniai traukiniai sustoja jei ne pirmame, tai nors antrame ar trečiame keliuose, o tie 11 ir 12 numeriais pažymėti aklikeliai nenaudojami. Nenaudojami netgi naktį - du elektriniai traukiniai "nakvoja" antrame ir trečiame keliuose, iš jų ir išvyksta darbo diemomis 4:57 ir 5:37 h., šeštadienį ir sekmadienį - 5:37 ir 7:32 h. Stotis dirba per naktį (vis tik kas antrą naktį dar sustoja tarptautinis traukinys Charkovas-Kaliningradas).

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    senoliai kalba, kad seniau buvo dvikelis, kol nesusimušo traukiniai


    "1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1968 m. elektrifikuotas."
    http://lt.wikipedia.org/wiki/Kauno_g...nkelio_tunelis
    Paskutinis taisė ivas; 2009.10.10, 14:11.

    Komentuoti:


  • Recoiler
    replied
    O seniau kartais ne 2 begiu linijos budavo?

    Komentuoti:


  • ivas
    replied
    nu ir vėl napataikot, viskas ten yra, tiesiog filmuota fotiku, plius, apšvietimas ne pats geriausias, tai ir nesimato.
    kontaktinis sumestas jau prieš kokį mėnesį, o filmuota +- aną savaitę

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    ir turi but ir yra. elektrickos pagal tave "ant batareiku" tuneliu vaziuoja?
    Kakžkodėl panaškiai ir galvojau, pasirodo klydau.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    kai klipa filmavo, dar nebuvo pakabintas laidas, bet pakabos jau matomos.

    Komentuoti:


  • PukiS
    replied
    ir turi but ir yra. elektrickos pagal tave "ant batareiku" tuneliu vaziuoja?

    Komentuoti:


  • BastA-7
    replied
    Gal ir klystu, bet man atrodo, kad jo ten ir neturi but.
    Paskutinis taisė BastA-7; 2009.10.07, 13:05.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė gansas Rodyti pranešimą
    Kauno geležinkelio tunelis ---)
    Nepastebėjau kontaktinio laido..

    Komentuoti:

Working...
X