Kaip manot, ar daug laiko praeis? kada po galais galesime, atvaziuoti i Gelz.stoti, palikti saugiai automobili ir nusipirke PRIE KASOS bilietuka nuvaziuoti tarkim i Paryziu savaitgaliui.Ech...
O kodel norisi būtinai PRIE KASOS pirkt - kelionių agentūroj pasiimi interreila ir pirmyn
Kaip manot, ar daug laiko praeis? kada po galais galesime, atvaziuoti i Gelz.stoti, palikti saugiai automobili ir nusipirke PRIE KASOS bilietuka nuvaziuoti tarkim i Paryziu savaitgaliui.Ech...
Iš pirmo žvilgsnio viskas atrodo taip lyg tunelis dar būtų uždarytas:
Bet nepraėjus ir pusvalandžiui sulaukiame elektrinio traukinio iš Vilniaus:
O tuo pat metu nuo Virbalio pusės atidardėjo D1:
dviaukštis išvažiavo, bet atvažiavo ER9M:
M62k-1614 nudunda link tunelio:
O darbštuolis TEM2 tuo tarpu pluša:
Jam beplušant sulaukiame ir traukinio Vilnius- Šeštokai:
O sulaukę netrukus ir išlydime...
Girdėjau gandus, nuo lapkričio 23 dienos bus remontuojamas Kauno HE gel. ruožas. Jei tai tiesa, bus galima pasinaudoti proga nufotografuoti tranzitinius traukinius Kauno gel. stotyje.
Kiti elektriniai traukiniai sustoja jei ne pirmame, tai nors antrame ar trečiame keliuose, o tie 11 ir 12 numeriais pažymėti aklikeliai nenaudojami. Nenaudojami netgi naktį - du elektriniai traukiniai "nakvoja" antrame ir trečiame keliuose, iš jų ir išvyksta darbo diemomis 4:57 ir 5:37 h., šeštadienį ir sekmadienį - 5:37 ir 7:32 h. Stotis dirba per naktį (vis tik kas antrą naktį dar sustoja tarptautinis traukinys Charkovas-Kaliningradas).
Bet tai pala pala, jei traukiniai naktį nakvoja Kaune ir net du, tai kodėl nepadaro vėlesnio maršruto Vilnius - Kaunas, nes tas 19:30 tai tikrai juokingas laikas. Kame ten bėda būtų, anyway, jie ten juk deklaruoja orą vežioją, tai vienas papildomas "oras" nepakenks, plius palaipsniui žmonės įpras ir bus "ne oras".
Tik nesupykit dėl pastabos. Tunelis tikrai elektrifikuotas 1975 metais. Tą gerai pamenu, nes tais metais su tėvais gyvenau Kauno priemiestyje Amaliuose, o mokiausi Kauno 15-oje vid. mokykloje 3-oje klasėje, Petrašiūnuose. Tais metais, balandžio mėnesį tunelis taip pat buvo uždarytas traukinių eismui, panašiai kaip dabar. Tik nebuvo pastatyta laikinoji stotelė Kaunas-1, o eismas Kaunas-Vilnius buvo sutrumpintas iki Vilnius-Palemonas. Keleiviams pervežti nuo Palemono GS iki Kauno GS buvo organizuotas autobusų maršrutas Nr.26"Palemonas-Kauno geležinkelio stotis su prierašu "Ekspresas" su sustojimais Petrašiūnuose ir 6-ajame forte. Viso ruožo Kaunas-Vilnius elekrifikacija tuomet vyko gana vangiai, nes jau 1974 metų vasarą visas ruožas buvo "nubarstytas" elektros stulpais, kurie į savo vietas atsistojo beveik per pusantrų metų. Pirmasis elektrinis traukinys į Kauną atvyko tiktai 1975 metų gruodį, prieš pat Naujuosius metus.
O gal yra dar yra forumiečių, prisimenečių tuos metus, kurie galėtų ką nors papildyti...
Permainų Kauno geležinkelio stotyje pastebi joje nebuvę per laikotarpį, kol buivo renovuojamas geležinkelio tunelis. Kai ką dar nustebina atsiradęs išėjimas į požeminę perėją iš pirmojo perono. Kažkiek juokingai atrodo, kada iki antrame ar trečiame kelyje stovinčio traukinio likus kelioms minutėms nešuliais apsikarstęs žioplesnis keleivis bėga aplink.
Stotyje dar labai neįprastai atrodo dviaukštis elektrinis traukinys. Ypač gražiai jis atrodo stoties pastato fone iš antrojo perono. Dviaukštis elektrinis traukinys visada atvyksta į pirmą kelią (bent kol kas). Kiti elektriniai traukiniai sustoja jei ne pirmame, tai nors antrame ar trečiame keliuose, o tie 11 ir 12 numeriais pažymėti aklikeliai nenaudojami. Nenaudojami netgi naktį - du elektriniai traukiniai "nakvoja" antrame ir trečiame keliuose, iš jų ir išvyksta darbo diemomis 4:57 ir 5:37 h., šeštadienį ir sekmadienį - 5:37 ir 7:32 h. Stotis dirba per naktį (vis tik kas antrą naktį dar sustoja tarptautinis traukinys Charkovas-Kaliningradas).
nu ir vėl napataikot, viskas ten yra, tiesiog filmuota fotiku, plius, apšvietimas ne pats geriausias, tai ir nesimato.
kontaktinis sumestas jau prieš kokį mėnesį, o filmuota +- aną savaitę
Komentuoti: