Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks vidutinis autobuso greitis ir koks vidutinis ilgų distancijų tarpmiestinio traukinio greitis?

    Edit. Paieškojau info. Greičiausiai Lux Express autobusas veža per 4 valandas. Vidutinis greitis 75km/h. Dienos metu 4val. 15min. arba 70km/h.
    Vidutinis traukinio greitis Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Šiauliai apie 100km/h, kai nėra daug sustojimų. Šiek tiek skirtingi lygiai.
    Nuo kada susisiekimo greitis skaičiuojamas vidutiniu greičiu, o ne bendru kelionės laiku?

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Nuo kada susisiekimo greitis skaičiuojamas vidutiniu greičiu, o ne bendru kelionės laiku?
      Atitinkamai ir kelionės laikas trumpesnis. Išlaikant 100km/h vidutinį greitį esamoje infrastruktūroje per Šiaulius galima pasiekti maždaug 3.5val. kelionės trukmę. Bet kokiu atveju ženkliai mažiau nei autobusu.

      Comment


        Man įdomiau kodėl pasak jo traukinys turėtų būti bent dvigubai greitesnis, kad būtų patrauklus. Kodėl pusantro karto greitesnis traukinys nebutu patrauklus

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Man įdomiau kodėl pasak jo traukinys turėtų būti bent dvigubai greitesnis, kad būtų patrauklus. Kodėl pusantro karto greitesnis traukinys nebutu patrauklus
          Pagrindinė priežastis matyt ta, kad nelabai supranta, apie ką kalba, ir tiesiog susigalvoja bele kokius išgalvotus kriterijus, kurie tokią klaidingą išankstinę nuomonę pateisintų ir legitimizuotų.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Pagrindinė priežastis matyt ta, kad nelabai supranta, apie ką kalba, ir tiesiog susigalvoja bele kokius išgalvotus kriterijus, kurie tokią klaidingą išankstinę nuomonę pateisintų ir legitimizuotų.
            Nenuvertink svetimu tarakonų. Tai tavo tarakonams jų pozicija gali būti nesuprantama.
            Ir taip, norėčiau važiuoti autobusu, kurio kelionės vidutinis greitis 100 km/h.

            Comment


              Net jeigu autobuso ir traukinio kelionės laikas yra identiškas, vis tiek rinkčiaus traukinį, nes traukinys visada yra patogesnis. Net Lux Express autobusai nėra geriau už eilinį traukinį. Traukinyje tiek vietos kojom daugiau, tiek pajudėt gali, tiek pats važiavimas malonesnis - be jokių staigių stabdymų, stovėjimų kamščiuose ir pan. Vienintelis panašiu greičiu važiuojančio autobuso privalumas prieš traukinius yra tarpinės stotelės: tas pats Lux Express turi stotelę prie Panoramos ir tai lyginant su traukiniu gali duoti nemažą privalumą iš Konstitucijos pr. ofisų: vietoj to kad piko metu su taksi ar VT per kamščius bandyti pasiekti stotį, gali pėsčiom nueiti iki Panoramos (tarp kitko kolega latvis per komandiruotes iš biuro K29 visada taip ir važiuodavo namo į Rygą). Šituo atveju autobusas gauna iki 30 min privalumą prieš traukinį.

              Comment


                Kad traukinys komfortiškiau už autobusą, tai faktas. Klausimas, kad norės dalintis išlaidom, kadangi traukinio reisas keliskart brangesnis už autobuso.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Kad traukinys komfortiškiau už autobusą, tai faktas. Klausimas, kad norės dalintis išlaidom, kadangi traukinio reisas keliskart brangesnis už autobuso.
                  Bet ir žmonių kelis kartus daugiau talpina.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Koks vidutinis autobuso greitis ir koks vidutinis ilgų distancijų tarpmiestinio traukinio greitis?

                    Edit. Paieškojau info. Greičiausiai Lux Express autobusas veža per 4 valandas. Vidutinis greitis 75km/h. Dienos metu 4val. 15min. arba 70km/h.
                    Vidutinis traukinio greitis Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Šiauliai apie 100km/h, kai nėra daug sustojimų. Šiek tiek skirtingi lygiai.
                    Būtent.
                    Rygos prieigos neprognozuojamos. Gali būt užsikišę, gali - ne. Panevėžys - Ryga atkarpoje autobuso faktinis laikas kasmet tik palėtėja. Kažką padės Bauskės aplinkkelis, bet nežinia kiek jo laukti.
                    Traukinys Vilnius-Ryga jei be persėdimo turi potencialą.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Nenuvertink svetimu tarakonų. Tai tavo tarakonams jų pozicija gali būti nesuprantama.
                      Ir taip, norėčiau važiuoti autobusu, kurio kelionės vidutinis greitis 100 km/h.
                      Nebloga idėja


                      O jei rimtai, tai važiavimas autobusu yra maždaug tas pats, kas valgyti maistą iš šiukšliadėžių. Problema čia ne tik su mažu vidutiniu greičiu ar prastu komfortu, bet elementaria žmogaus savigarba ir orumu.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O jei rimtai, tai važiavimas autobusu yra maždaug tas pats, kas valgyti maistą iš šiukšliadėžių.

                        Dar atkreipčiau dėmesį į tualetą. Autobuso tualete nei atsistoti, nei apsisukti normaliai neįmanoma. Ypač malonu tūnoti toj kamūrkėj arba leistis į ją laiptais, kai autobusas staigiai stabdo, suka arba važiuoja mažo skersmens žiedu Taip pat nulis galimybių sunkiau judančiam pensininkui/neįgaliajam... O štai traukinyje būna keli tualetai, kai kurie platūs ir pritaikyti neįgaliesiems. Taip kad net jei tualetas neblizga, sąlygos palyginti su autobusu vis tiek yra karališkos.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Nebloga idėja


                          O jei rimtai, tai važiavimas autobusu yra maždaug tas pats, kas valgyti maistą iš šiukšliadėžių. Problema čia ne tik su mažu vidutiniu greičiu ar prastu komfortu, bet elementaria žmogaus savigarba ir orumu.
                          Aš į autobusą nelipčiau vien dėl to, kai pamačiau kaip Latvijoje jie (dalis su LT numeriais) lenkia kitas transporto priemones "vidurinėje" pseudo juostoje iš priekio važiuojant visokioms fūroms.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                            Būtent.
                            Rygos prieigos neprognozuojamos. Gali būt užsikišę, gali - ne. Panevėžys - Ryga atkarpoje autobuso faktinis laikas kasmet tik palėtėja. Kažką padės Bauskės aplinkkelis, bet nežinia kiek jo laukti.
                            Traukinys Vilnius-Ryga jei be persėdimo turi potencialą.
                            Jei traukinys turi viena vagona tai gal koks potencialas ir yra bet pririnkt keleiviu rimtam traukiniui...jokiu sansu nes autobuso nesugebama pririnkt. Kita vertus reik kad traukinys vaziuotu ne karta per diena o keleta kartu o to tikrai nebus nebent...tikrai kazkada traukinys tikrai bus super duper greitas, daznai vaziuos bus pigus ir patogus , bet tada galima det riebu KRYZIU - vilniaus oro uostui !!!!!! tada tikrai bus galima bus griauti vilniaus oro uosta ir....nebeatsatyti...kaunieciai,panevezieciai rinksis -rygos oro uosta kaip ir siaulieciai ir visa siaures Lietuva. ar to Lietuvai reik ?????????

                            Comment


                              Traukiniai bus pilni, tik jei greitis bus didesnis už 200 km/val (dvigubai greiteni uz auto transportą)

                              Comment


                                Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                Traukiniai bus pilni, tik jei greitis bus didesnis už 200 km/val (dvigubai greiteni uz auto transportą)
                                Kaip už tamstą prabalsuot ir kokiuose rinkimuose?

                                Comment


                                  Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                  Traukiniai bus pilni, tik jei greitis bus didesnis už 200 km/val (dvigubai greiteni uz auto transportą)
                                  Kodėl tik dvigubai? Aš manau, kad reiktų bent kokių 20 kartų greitesnių traukinių. Aš, žinoma, susigalvojau tokį skaičių iš niekur, bet kodėl gi ne, nes jei jau traukiam argumentus iš šiknos, tai galim tai daryti kiekvienas

                                  Beje, auto transportas tikrai nevažiuoja vidutiniu 100km/h greičiu. Kažkur arčiau 70-80km/h.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Beje, auto transportas tikrai nevažiuoja vidutiniu 100km/h greičiu. Kažkur arčiau 70-80km/h.
                                    Tokiu atveju traukiniui jau užtenka 140 - 160 km/h

                                    Comment


                                      Gerai nuteikiančios žinios. Laikykime špygas, kad Baužio tikėjimas vien tik tikėjimu nepasibaigs, bet bus matyt.

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...niaus-ir-rygos

                                      Iš Lietuvos – daugiau krypčių keliauti: svarstoma sugrąžinti traukinio reisus tarp Vilniaus ir Rygos

                                      „Vilnius–Ryga lėktuvu per 4 valandas. Kai kalbu apie kelionės trukmę, kalbu apie visą kelionę – nuo miesto senamiesčio iki kito miesto senamiesčio. Mano šios dienos tikslas – sujungti kaimynines sostines traukiniu, kelionės trukmė būtų tos pačios 4 valandos.

                                      Tik jos būtų su ženkliai mažesniu kiekiu CO2 emisijos, patogesnės keliaujantiems ir tikrai pigesnės. Ar pavyks mums tai padaryti iki 2024 metų? Labai tuo tikiu“, – savo socialinio tinklo „LinkedIn“ paskyroje parašė bendrovės „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

                                      Kad diskusijos dėl naujos keleivinio maršruto traukiniais krypties iš tiesų vyksta, LRT.lt patvirtino ir „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos partnerė Kotryna Dzikaraitė.

                                      Šiuo metu keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ ir Latvijos keleivių vežėjas „Pasažieru vilciens“ vykdo konsultacijas dėl galimybės atnaujinti susisiekimą tarp Lietuvos ir Latvijos sostinių. Praėjusią savaitę bendrovių vadovai Rygoje susitiko aptarti galimų sprendimų, maršrutų ir kitų su šiuo projektu susijusių klausimų. Kai tik bus daugiau konkrečios informacijos ir priimtų sprendimų, ja mielai pasidalinsime“, – portalui sakė K. Dzikaraitė.

                                      Comment


                                        Iš kur riedmenų paims? Tokiam maršrutui tinkamų Pesų 730 vien Vilnius - Klaipėda maršrute (kai važiuoja) nepakanka, na nebent latviai duos.

                                        O ir šita citata iš anksčiau nenuteikia teigiamai:
                                        Žiūrime, kokie yra patys geriausi būdai. Bet kokiu atveju tai turėtų būti elektrinis ar hibridinis traukinys, valdomas autonominiu būdu, kad nebūtų ten mašinisto. Žiūrime geriausius maršrutus, ar tai būtų nuo Kretingos, ar nuo Klaipėdos, ar kad žmogus važiuodamas iš Vilniaus visai neišlipdamas pasiektų Palangą

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                          Iš kur riedmenų paims? Tokiam maršrutui tinkamų Pesų 730 vien Vilnius - Klaipėda maršrute (kai važiuoja) nepakanka, na nebent latviai duos.

                                          O ir šita citata iš anksčiau nenuteikia teigiamai:
                                          Laisvų vagonų krūva. Latvijas ekspresis pvz.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X