Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Gal todėl, kad lietuviška traukinio įgula dirbs tik Vilnius-Jelgava ruože, o Jelgava-Ryga dirbs latviška įgula, kuriai Latvijoje kaip tik publikuoja darbo skelbimus?


    Kokį dar elektrovėžį prie DMU? Kokias nesąmones čia rašai?
    Čia rimtai nebus tiesioginio iki Rygos? Eilinis pravalas, kaip ir su Lenkija

    Comment


      Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

      Čia rimtai nebus tiesioginio iki Rygos? Eilinis pravalas, kaip ir su Lenkija
      Iš kur tokia informacija?

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Ko gero. Ir antra (arba pirma) priežastis - jų keleiviniai sąstatai: ER2, ER2M, plius tarptautiniai kupe ar plackartas. Yra kažkiek škodišku 16Ev, bet kaip jiem paskutiniu metu sekasi neradau informacijos.

        Ir STAIGA reguliariai atvažiuoja Pesa. Iš kitos valstybės. Kai RVR maršrutai, nepabijokim to fakto, apsiriboja plačiais Rygos priemiesčiais.
        Jau tuos kupę/plackartus seniai galėjo pritaikyti kokiam naktiniam Vilnius - Riga - Tallinn. Dabar gi jie, kaip suprantu, rūdija patvory.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Iš kur tokia informacija?
          "todėl, kad lietuviška traukinio įgula dirbs tik Vilnius-Jelgava ruože, o Jelgava-Ryga dirbs latviška įgula, kuriai Latvijoje kaip tik publikuoja darbo skelbimus?"

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Kodėl tik iki Jelgavos?
            Flickr

            Comment


              Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

              "todėl, kad lietuviška traukinio įgula dirbs tik Vilnius-Jelgava ruože, o Jelgava-Ryga dirbs latviška įgula, kuriai Latvijoje kaip tik publikuoja darbo skelbimus?"
              Nu, o tai kas čia neaišku? Kaip tai susiję su traukinio tiesiogiškumu?

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Nu, o tai kas čia neaišku? Kaip tai susiję su traukinio tiesiogiškumu?
                Pagal Skuodžio žinute supratau, kad tai bus pirmas sustojimas Latvijoje, į traukini įlips Latviška įgula ir su tuo traukiniu važiuos iki Rygos, o tuomet iki Talino per Latvija su latviška įgula, o Estijoje pirmam sustojime įlips ir estiška įgula. Bet pirma pasileis Vilnius - Ryga. Estija sutinka sujungti Vilniu su Talinu, bet spyriojasi Latviai

                Comment


                  Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

                  Pagal Skuodžio žinute supratau, kad tai bus pirmas sustojimas Latvijoje, į traukini įlips Latviška įgula ir su tuo traukiniu važiuos iki Rygos, o tuomet iki Talino per Latvija su latviška įgula, o Estijoje pirmam sustojime įlips ir estiška įgula. Bet pirma pasileis Vilnius - Ryga. Estija sutinka sujungti Vilniu su Talinu, bet spyriojasi Latviai
                  Būtent, įgulos dirbs tik savo ruožuose, o traukinys važiuos savo maršrutu. Nelabai aišku tik, ar keisis ir mašinistai, ar vienas mašinistas važiuos visą maršrutą.

                  Comment


                    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
                    Čia rimtai nebus tiesioginio iki Rygos? Eilinis pravalas, kaip ir su Lenkija
                    Bus, kodėl ne? Prie dyzelio kabini elektrovežį ir viskas. Lietuviškaas mašinistas savo kabinoje važiuoja keleiviu. Tai išsprendžia kalbos, ruožo žinojimo, atsakomybės problemas.
                    Pas vokiečius traukiniui sudarytas maršrutas ir jo informacija pasiekama iš planšetės ir lokomotyvos kabinos, pas mus ir latvius - ko gero KLUB-U ir popierinė kelio knyga. Kas temoje, pataisysit.

                    Comment


                      Mano akį patraukė šita vieta. Nėra čia naujiena, bet manau reikia atkreipti dėmesį. Šiauliai-LT/LV siena ruože maksimalus linijos greitis pagal OpenRailwayMap.org yra vos 80km/h, kas reiškia, kad visi keleiviniai traukiniai ten vilksis tokiu greičiu, jei ne lėčiau. Eilinis LTG nekompetencijos ir visiško apsileidimo pavyzdys

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Mano akį patraukė šita vieta. Nėra čia naujiena, bet manau reikia atkreipti dėmesį. Šiauliai-LT/LV siena ruože maksimalus linijos greitis pagal OpenRailwayMap.org yra vos 80km/h, kas reiškia, kad visi keleiviniai traukiniai ten vilksis tokiu greičiu, jei ne lėčiau. Eilinis LTG nekompetencijos ir visiško apsileidimo pavyzdys
                        Aš nieko nenoriu ginti, bet tai ruožas, kuriuo kiek metų keleiviniai traukiniai nevažiuoja?
                        Gal ir objektyviai šis ruožas nelabai prioritetinis (nežinant kokia kaina tvarkymui ir t.t.)?

                        Comment


                          Startupja maršrutas Vilnius - Ryga:
                          https://www.15min.lt/verslas/naujien...ga-667-2142420

                          Comment


                            Rašoma, kad pirmas reisas jau gruodžio 27 d. Man įdomiausia iš kur Lietuvos 'Riedmenų Trūkumas' Geležinkeliai paims riedmenis. Nuims nuo Vilnius - Klaipėda kur jau kokie 6 metai kaip nepatenkinama paklausa? Ir tuo labiau dar ant šventinio laikotarpio.

                            Comment


                              Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

                              Aš nieko nenoriu ginti, bet tai ruožas, kuriuo kiek metų keleiviniai traukiniai nevažiuoja?
                              Gal ir objektyviai šis ruožas nelabai prioritetinis (nežinant kokia kaina tvarkymui ir t.t.)?
                              Sunku pasakyti, kokia tiksliai kaina, bet ji akivaizdžiai didesnė, nei Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir visose kitose ES šalyse. Taip pat didesnė, nei Baltarusijoje ir Rusijoje, kur traukinių greičiai yra didesni, nei Lietuvoje.Tiesą sakant, Lietuvoje geležinkelių greičio didinimo kaina yra turbūt didžiausia visoje Europoje, nes Lietuva yra bene vienintelė šalis visoje ES, kur traukinių greičiai neperkopia 120km/h, ir kur 80km/h laikomas priimtinu greičiu.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Sunku pasakyti, kokia tiksliai kaina, bet ji akivaizdžiai didesnė, nei Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir visose kitose ES šalyse. Taip pat didesnė, nei Baltarusijoje ir Rusijoje, kur traukinių greičiai yra didesni, nei Lietuvoje.Tiesą sakant, Lietuvoje geležinkelių greičio didinimo kaina yra turbūt didžiausia visoje Europoje, nes Lietuva yra bene vienintelė šalis visoje ES, kur traukinių greičiai neperkopia 120km/h, ir kur 80km/h laikomas priimtinu greičiu.
                                Atsidarius tą pati OpenRailwayMap Lenkijoje pilna 60km/h.

                                Comment


                                  Tai realistiškai: kiek galėtų trukti kelionė tarp Vilniaus ir Rygos? Automobiliu grubiai 4 valandos, tai ar traukinys su visomis infrastruktūros problemomis, sustojimais ir įgulos pasikeitimais galėtų konkuruoti ir tilpti į 4-4.30 val?

                                  Comment


                                    Jau ir LTG LINK puslapyje skelbiama apie naują maršrutą:
                                    "Oficialu: traukinys į Rygą planuojamas nuo gruodžio 27 dienos"
                                    https://ltglink.lt/svarbus-pranesimai

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Atsidarius tą pati OpenRailwayMap Lenkijoje pilna 60km/h.
                                      Lenkija leidžia milijardus traukinių infrastruktūros atnaujinimui ir gerinimui.

                                      Comment


                                        Parašė _marius_ Rodyti pranešimą
                                        Startupja maršrutas Vilnius - Ryga:
                                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...ga-667-2142420
                                        Pagal straipsnio turini traukinys nevažiuos/nestos per kauna - jonava ir kėdainius? Bet rimtai kokio velnio nevažiuoja per Kauna? Tipo siūlo kauniečiams važiuot iki kaimo? Nu visiškas fiasko nevažiuot per 2 lietuvos miestą per kuri eina bėgiai
                                        Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.10, 15:29.

                                        Comment


                                          Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

                                          Pagal straipsnio turini traukinys nevažiuos/nestos per kauna - jonava ir kėdainius?
                                          Kaune žinoma, kad nestos. Lygiai kaip ir Vilnius-Šiauliai/Klaipėda nevažiuoja pro Kauną. Jonavoje ir Kėdainiuose, aišku, galėtų ir stoti, jei bus paklausa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X