Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Duomenų patikimumas nėra 100%, bet daugmaž patikimas. Kiek žinau iš savų šaltinių, Šiauliai-Joniškis išties yra 80km/h.
    Šiaip tai visa informacija yra viešuose NTD kurie turi būti publikuojame pagal EU reguliacijas, dėl greičių yra šis dokumentas, bet bendrai visos dokumentacijos yra tikrai daug, jei norisi kažką apie infrastruktūra sužinoti, dažniausiai galima rasti ten. Reiktų gal kam nors atnaujinti greičių informaciją OSM'e kad būtų labiau matoma.

    Comment


      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

      Labai norint bus galima persėsti Kaišiadoryse. Ir nereikės papildomos pesos į Jonavą.
      Man regis būtent tam ta stotelė ir yra, ypač turint omeny jog į Kaišiadorius ir taip gana dažnai keliauja traukiniai. Ir kelionės laikas tikriausiai greitesnis nei į Jonavą.

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

        Labai norint bus galima persėsti Kaišiadoryse. Ir nereikės papildomos pesos į Jonavą.
        Kadangi bus tik 1 Vilnius-Ryga traukinys per dieną, turbūt norima, kad availability būtų užtikrinamas Vilniaus ir Šiaulių keleiviams. Jeigu pradės visokie Jonava-Kėdainiai/Šiauliai išpirkinėti visus bilietus ir naudoti tai kaip vietinio susisiekimo maršrutą, užkirsdami kelią Vilniaus keleiviams nusipirkti bilietą į Rygą, tai gausis š. Problema neegzistuotų, jei visais maršrutais tiesiog būtų pakankamai reisų ir traukinių. Tai, tikėkimės, nutiks nusipirkus naujus Stadlerius, nors žinant LTG nekompetenciją ir nesugebėjimą organizuoti projektų, būčiau skeptiškas.
        Paskutinis taisė John; 2023.11.10, 21:56.

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Ar yra info, kokia bus kelionės trukmė iš Vilniaus į Rygą? Prieš kelis metus kursavęs ukrainiečių traukinys maršrutą įveikdavo per kiek daugiau nei 4 val. 30 min., bet pakeliui turėdavo mažiau sustojimų.
          Rugsėjį rašyta apie tokius planuojamus laikus:

          Tiesioginio traukinio iš Vilniaus į Rygą per Šiaulius maršruto trukmė planuojama 4 val. 15 min. Prognozuojama bilieto kaina 24 Eur. Planuojamas keleivių skaičius per metus – 78 tūkstančiai. Riedmenys pritaikyti žmonėms su specialiaisiais poreikiais. Svarstomas scenarijus, kad traukinys iš Vilniaus galėtų išvykti 6 val. 30 min., o iš Rygos – 16 val.
          https://www.alfa.lt/mob/verslas/tran...u-gale/301402/

          Comment


            6.30 ryte būtų smarkiai per anksti. Iš esmės tai reikštų, kad eliminuojama turbūt didžioji dalis potencialių keleivių, nes dauguma žmonių nesikels 4 ryto tam, kad vyktų į stotį. Išvykimas turėtų būti ryte, ne anksčiau, kaip apie 9 val.

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Tame pačiame openrailwaymap.org žemėlapyje parodyta, kad Lentvario-Vievio tarpstotyje maksimalus greitis 130 km/h.
              Tačiau atviras klausimas, ar pateikiami duomenys yra patikimi, nes, pvz., ruože Darbėnai-Skuodas rodomas 15-25 km/h greitis, nors faktiškai ten vietomis net bėgių nėra.
              Yra tam tikrų ruožų, kuriuose leidžiamas 130kmh. Kaišiadorys - Gaižiūnai, Kaišiadorys - Pravieniškės, Pravieniškės - Palemonas, Telšiai-Lieplaukė 140kmh.

              https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...rpstociais.pdf

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                6.30 ryte būtų smarkiai per anksti. Iš esmės tai reikštų, kad eliminuojama turbūt didžioji dalis potencialių keleivių, nes dauguma žmonių nesikels 4 ryto tam, kad vyktų į stotį. Išvykimas turėtų būti ryte, ne anksčiau, kaip apie 9 val.
                čia gi ne lėktuvas - nėra jokių patikrų eini tiesiai į savo vagoną.. gali atsikelt 5:30, bet kur Vilniuje ir spėt į traukinį 6:30 su Boltu. Traukinys skirtas labiau verslui negu turizmui čia manau pats tas Rygoje būt apie pietus. .spėji traukinyje padirbt ir tieisiai į verslo pietus Rygoje ir paskui 16:00 namo.. nors šitas galėtų būt 18:00, o ne 16:00 būtų patogiau.


                Beje - pagal maršrutą atrodo, kad traukinys stos Jonavoje. Ar iki tol buvo jungtis Vilnius - Jonava? Nematau Jonavos pasirinkimo net ltglink puslapyje..

                Comment


                  Parašė xvoss Rodyti pranešimą
                  Beje - pagal maršrutą atrodo, kad traukinys stos Jonavoje. Ar iki tol buvo jungtis Vilnius - Jonava? Nematau Jonavos pasirinkimo net ltglink puslapyje..
                  Iš to kad pranešime pamini Kaišiadorius ir Joniškį bet ne Jonavą spėčiau kad nestos o tiesiog pravažiuos kad sutaupyti laiko.

                  Vilnius-Klaipėda paprastai stoja Jonavoje.

                  Comment


                    Išvykimas iš Vilniaus turėtų būti vėliau, taip pat iš Rygos 16 val tai visiškas idiotizmas. Bet juk tai Lietuvos Geležinkeliai, ko norėt. Aš nustebsiu, jei iš viso tas traukinys nuvažiuos iki Rygos daugiau kartų, ne tik per atidarymą.

                    Comment


                      O galima tikėtis bilietų pirkimo sistemoje kokių nors priemonių, kad viso reiso bilietai tiesiog nebūtų iš anksto didžiąja dalim išpirkti susisiekimui Vilnius–Šiauliai/Joniškis ar net Šiauliai–Joniškis? Arba kiek tokio reiso kėdynių būtų galima paskirti tarpmiestiniam susisiekimui?
                      Abrikosai mus išgelbės. ~

                      Comment


                        Klausimas tokiu atveju ką veiks traukinys Rygoje penkias valandas tarp 11-16h? Tiesiog stovės nenaudojamas?

                        Comment


                          Neišmanau šitų dalykų, bet gal atsakysite į klausimą. Kai Air Baltic yra dalinai finansuojami Latvijos vyriausybės, ar gali būti taip, kad jie mažiau suinteresuoti tarptautiniais traukinių maršrutais? Rail Baltica bus, jo ok, bet čia leist dabar visokius lėtus traukinukus į Vilnių jiems nėra prioritetas.

                          Comment


                            Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                            čia gi ne lėktuvas - nėra jokių patikrų eini tiesiai į savo vagoną.. gali atsikelt 5:30, bet kur Vilniuje ir spėt į traukinį 6:30 su Boltu. Traukinys skirtas labiau verslui negu turizmui čia manau pats tas Rygoje būt apie pietus. .spėji traukinyje padirbt ir tieisiai į verslo pietus Rygoje ir paskui 16:00 namo.. nors šitas galėtų būt 18:00, o ne 16:00 būtų patogiau.


                            Beje - pagal maršrutą atrodo, kad traukinys stos Jonavoje. Ar iki tol buvo jungtis Vilnius - Jonava? Nematau Jonavos pasirinkimo net ltglink puslapyje..
                            Su Boltu? Whut? Šiaip tai reiktų galėti spėti su VT. Dar nusiprausti ir arbatos ryte išgerti reiktų spėti. Esmė, kad toks laikas nėra tinkamas ir jei tikrai LTG ruošiasi leisti traukinį 6.30 ryto, tai apgailėtina.

                            Comment


                              Parašė liootas Rodyti pranešimą
                              Neišmanau šitų dalykų, bet gal atsakysite į klausimą. Kai Air Baltic yra dalinai finansuojami Latvijos vyriausybės, ar gali būti taip, kad jie mažiau suinteresuoti tarptautiniais traukinių maršrutais? Rail Baltica bus, jo ok, bet čia leist dabar visokius lėtus traukinukus į Vilnių jiems nėra prioritetas.
                              Vargu, nes tiesiog į Rygą skrenda mažai kas, daugiausia žmonių keliauja su persėdimais. O oro linijų kainodara dažniausiai sudėliota taip, kad nėra didelio skirtumo ar skristi per Rygą, ar tiesiogiai iš Rygos. Tad teoriškai traukinys su lėktuvu čia nekonkuruoja, atvirkščiai - gali pridėti daugiau keliautojų, nes atsiranda daugiau variantų nuvykti į Rygos oro uostą iš Šiaulių ar Joniškio.

                              Parašė felar Rodyti pranešimą
                              Klausimas tokiu atveju ką veiks traukinys Rygoje penkias valandas tarp 11-16h? Tiesiog stovės nenaudojamas?
                              Man irgi keista. Jeigu jau yra riedmenų trūkumas - išnaudokime esančius traukinius. Vietoje tuščio stovėjimo pusę dienos, traukinys galėtų iškart grįžti į Vilnių ir suvažinėti dar vieną reisą. Apskritai, įdomu, kodėl tik vienas reisas apskritai. Baiminasi, kad neužteks keleivių? Problemos su darbuotojais? Latviai nenori?

                              Comment


                                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                Vargu, nes tiesiog į Rygą skrenda mažai kas, daugiausia žmonių keliauja su persėdimais. O oro linijų kainodara dažniausiai sudėliota taip, kad nėra didelio skirtumo ar skristi per Rygą, ar tiesiogiai iš Rygos. Tad teoriškai traukinys su lėktuvu čia nekonkuruoja, atvirkščiai - gali pridėti daugiau keliautojų, nes atsiranda daugiau variantų nuvykti į Rygos oro uostą iš Šiaulių ar Joniškio.



                                Man irgi keista. Jeigu jau yra riedmenų trūkumas - išnaudokime esančius traukinius. Vietoje tuščio stovėjimo pusę dienos, traukinys galėtų iškart grįžti į Vilnių ir suvažinėti dar vieną reisą. Apskritai, įdomu, kodėl tik vienas reisas apskritai. Baiminasi, kad neužteks keleivių? Problemos su darbuotojais? Latviai nenori?
                                Kadangi traukinys nevažiuos per kauna ir nestos Jonavoje, Kėdainiuose, tai galėtu iš ryto išvažiuot iš Vilniaus ir nelaukti Rygoje vakaro, o važiuot atgal tik ne į Vilnių, o į Kauna. Susirinkti norinčius važiuoti iš Kauno, Jonavos, Kėdainių grįžti atgal į Ryga. O iš Rygos atgal į Vilnių kur pasibaigtu darbo diena.

                                Comment


                                  O neturėtų kursuoti du traukiniai? Ryga --> Vilnius ryte irgi reikia

                                  Comment


                                    Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                    O neturėtų kursuoti du traukiniai? Ryga --> Vilnius ryte irgi reikia
                                    Pirma nėra tiek lokomotyvu, antra Vilnius - Ryga yra Lietuvos noras, o ne Latvijos. Jiems nusispjauti ant visko, gyventojai gal ir nori rytinio Ryga - Vilnius, bet atsakingiems asmenims tai neįdomu.. Į Lenkija važiuoja vos vienas traukinys ir nuvažiavus ta pačia diena grįžti neįmanoma, nes jis atgal nevažiuoja nors keleivių yra ir bus žymiai daugiau nei į Ryga

                                    Comment


                                      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                                      čia gi ne lėktuvas - nėra jokių patikrų eini tiesiai į savo vagoną.. gali atsikelt 5:30, bet kur Vilniuje ir spėt į traukinį 6:30 su Boltu. Traukinys skirtas labiau verslui negu turizmui čia manau pats tas Rygoje būt apie pietus. .spėji traukinyje padirbt ir tieisiai į verslo pietus Rygoje ir paskui 16:00 namo.. nors šitas galėtų būt 18:00, o ne 16:00 būtų patogiau.


                                      Beje - pagal maršrutą atrodo, kad traukinys stos Jonavoje. Ar iki tol buvo jungtis Vilnius - Jonava? Nematau Jonavos pasirinkimo net ltglink puslapyje..
                                      Traukinys skirtas labiau traukinių entuziastams, o ne verslui. Visi susitikimai vyksta dažniausiai ryte ir į juos skrendama lėktuvu. Manau net RB II nutiesus didžioji dalis verslo kelionių į Rygą, Taliną ir Varšuvą toliau liks tik lėktuvais.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Traukinys skirtas labiau traukinių entuziastams, o ne verslui. Visi susitikimai vyksta dažniausiai ryte ir į juos skrendama lėktuvu. Manau net RB II nutiesus didžioji dalis verslo kelionių į Rygą, Taliną ir Varšuvą toliau liks tik lėktuvais.
                                        Tai priklauso kada susitikimas ir kada traukinys bei lėktuvas. Kažkodėl galima suorast, kad visi lėktuvai skraido būtent ryte. Žinok yra ir po pietų skrendančių, ir vakare, kaip ir traukinių.
                                        Jei į užsienį susitikiman skrendi vienm tai įprasta suderinti nebūtinai rytinį laiką. Ir jei matai, kad traukinys Rygon atvažiuoja 9 val. tai gali derinti susitikimą 10 val, jei traukinys atvažiuoja 12, tai gali derinti susitikimą 13 val. Neskaitant kai leki į kokį posėdį, kur suderinta ryte.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          6.30 ryte būtų smarkiai per anksti. Iš esmės tai reikštų, kad eliminuojama turbūt didžioji dalis potencialių keleivių, nes dauguma žmonių nesikels 4 ryto tam, kad vyktų į stotį. Išvykimas turėtų būti ryte, ne anksčiau, kaip apie 9 val.
                                          Ir taip, ir ne.
                                          Dabar, jei reikia Rygoje būti visą dieną, išvažiuoji apie 06:00. Turistams kiek per anksti, pusryčiai viešbutyje dar neprasidėję. Todėl galbūt ateityje reiktų in antro reiso, apie 10:00. Iš Rygos 16:00 irgi kiek per anksti kai važiuoji su reikalais - nukerpi porą valandų iš darbo dienos, Todėl irgi galėtų būti vėliau, 18:00 - 19:00

                                          Comment

                                          Working...
                                          X