Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Gal padaugės tūsofčikų savaitgaliais Vilniuje.
    ne....ryga KArtaIS GERESNE NEI VILNIUS....RYGA METROPOLIS O VILNIUS KOLXOZNIKU ROJONELIO NUSMURGEs CENTRIUKAS KUR NET KLUBO paSISOKT NER.....SOKIU KLUBO NER...DEJA....ELEMEnTAraUS.....tai reik pripaZINT ..o ka ne taip ????????? jeI NE REIK Argumentu......
    Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2023.12.15, 23:06.

    Comment


      Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

      ne....ryga KArtaIS GERESNE NEI VILNIUS....RYGA METROPOLIS O VILNIUS KOLXOZNIKU ROJONELIO NUSMURGEs CENTRIUKAS KUR NET KLUBO paSISOKT NER.....SOKIU KLUBO NER...DEJA....ELEMEnTAraUS.....tai reik pripaZINT ..o ka ne taip ????????? jeI NE REIK Argumentu......
      Pilnatis tik menesio gale, pasitaupykite.

      Comment


        Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

        ne....ryga KArtaIS GERESNE NEI VILNIUS....RYGA METROPOLIS O VILNIUS KOLXOZNIKU ROJONELIO NUSMURGEs CENTRIUKAS KUR NET KLUBO paSISOKT NER.....SOKIU KLUBO NER...DEJA....ELEMEnTAraUS.....tai reik pripaZINT ..o ka ne taip ????????? jeI NE REIK Argumentu......
        Rygoj šokių klubo tuo labiau nėr, jei ką. Anksčiau, kas norėdavo, iš Rygos važiuodavo į Vilnių.

        Comment


          Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

          ner tiek keleiviu....del 5 juk neleisi traUKINIO....MUSU RYSIAI silpni , net su minsku su blokaDA taMPRESNI NEI SU BRAliukaIS.....NEr KA I ryga vežt......ner sraUTO.....
          Kad į Minską nuo 2020 kovo nėra keleivinių traukinių.

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

            Kad į Minską nuo 2020 kovo nėra keleivinių traukinių.
            Čia tikriausiai turėta omeny, kad Lietuvoje gyvena krūvos baltarusių ir jų vis daugėja.

            Comment


              Parašė xvoss Rodyti pranešimą
              paskaičiau latvių komentarus jų naujienų portaluose - nelabai jie laimingi, kad į Vilnių važiuos vakare ir reikės be reikalo mokėt už naktį viešbutyje + grįžt galės tik "poryt" anksti ryte, kas dar prideda papildomą naktį.. gali būt kad iš Rygos nebus kam važiuot.

              Reikia leist ir iš Rygos 6:30 traukinį kas dieną..
              Na gana akivaizdžiai LTG organizuojama kelionė orientuota visų pirma į Lietuvos klientus. Maršrutas į Varšuvą/Krokuvą eina patogesniais laikais (nors ir ilgokais) nes vyksta bendradarbiavimas tarp vežėjų. O čia šiuo atveju bendradarbiavimas atrodo gana minimaliai iš Latvių pusės. Lietuvos susisiekimo ministerijai irgi tikriausiai ne per didžiausias noras subsidijuoti reisus pagrinde skirtus Latvijai, o šansai kad LTG galėtų subsidijų papildomiems reisams gauti iš Latvijos greičiausiai minimalūs.

              Žodžiu, Latviams tikriausiai labiau reikia LDZ pastumdyt kad kažką darytų.

              Comment


                Logiškiausias variantas būtų LDz analogiškas maršrutas iš Rygos pusės. Kaip tik naujus traukinius gavo.
                Paskutinis taisė John; 2023.12.16, 09:39.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  Na gana akivaizdžiai LTG organizuojama kelionė orientuota visų pirma į Lietuvos klientus. Maršrutas į Varšuvą/Krokuvą eina patogesniais laikais (nors ir ilgokais) nes vyksta bendradarbiavimas tarp vežėjų. O čia šiuo atveju bendradarbiavimas atrodo gana minimaliai iš Latvių pusės. Lietuvos susisiekimo ministerijai irgi tikriausiai ne per didžiausias noras subsidijuoti reisus pagrinde skirtus Latvijai, o šansai kad LTG galėtų subsidijų papildomiems reisams gauti iš Latvijos greičiausiai minimalūs.

                  Žodžiu, Latviams tikriausiai labiau reikia LDZ pastumdyt kad kažką darytų.
                  SSC latviai netgi džiaugiasi tuo, kad LTG traukinys neveš vietinių keleivių tarp Rygos ir Jelgavos „neiškanibalizuodamas“ LDZ traukinių. Apgailėtinas požiūris. Aš pats ne kartą važiavęs lenkų traukiniu tarp dviejų stočių Lietuvoje.

                  Comment


                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                    SSC latviai netgi džiaugiasi tuo, kad LTG traukinys neveš vietinių keleivių tarp Rygos ir Jelgavos „neiškanibalizuodamas“ LDZ traukinių. Apgailėtinas požiūris. Aš pats ne kartą važiavęs lenkų traukiniu tarp dviejų stočių Lietuvoje.
                    Jo, šitas gana šokiruoja. Ant kiek reikia būti daužtiems, kad iš tokios perspektyvos žiūrėtų į geležinkelių transportą. Šiaip laisvai galėtų vaikščioti traukinys Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas, bet turiu nuojautą, kad būtent dėl latvių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Jo, šitas gana šokiruoja. Ant kiek reikia būti daužtiems, kad iš tokios perspektyvos žiūrėtų į geležinkelių transportą. Šiaip laisvai galėtų vaikščioti traukinys Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas, bet turiu nuojautą, kad būtent dėl latvių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu.
                      Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.

                      Comment


                        Turint omeny, kad latviai turi AirBaltic, kuriam traukiniai sukuria konkurenciją, dar klausimas, kas čia labiau apsišikę - jie, ar lietuviai su estais.

                        Comment


                          Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                          Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.
                          Žinoma, kad buvo galima, bet aš turiu omeny labiau naujesnius laikus. Panašu, kad latviai iš esmės imasi aktyvių arba netiesioginių trukdymo veiksmų arba bent jau atsisako dalyvauti tokių idėjų įgyvendinime. Bet šiaip, žiūrint iš šono, žinoma, kad visos Baltijos šalys prastai atrodo su savo geležinkeliais, žvelgiant nuo pat 1990. Liko tik kažkokie apgriuvę fragmentai, ir tik dabar pradedama bandyti kažką gaivinti.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą
                            Turint omeny, kad latviai turi AirBaltic, kuriam traukiniai sukuria konkurenciją, dar klausimas, kas čia labiau apsišikę - jie, ar lietuviai su estais.
                            Latvijos, kaip ir bet kurios kitos šalies, interesas turėtų būti pasiekiamumas. Tiek skrydžiais, tiek geležinkeliais, tiek keliais. Tie dalykai niekada nėra ir negali "konkuruoti" žiūrint iš valstybės (ne vienos kompanijos, industrijos ar vieno regiono, bet būtent visos valstybės) perspektyvos. Bandant trukdyti kažkokiai vienai transporto rūšiai tam, kad tai nesukeltų menamos "konkurencijos" kitai, ir taip aukoti šalies pasiekiamumą, yra kažkas, kas galbūt būtų įprasta kokiame Jemene ar Balngladeše, bet ne Europoje. Dėl to ir keista, kad latviai užsiima 3rd world šiknos skylės lygio išsidirbinėjimais.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Latvijos, kaip ir bet kurios kitos šalies, interesas turėtų būti pasiekiamumas. Tiek skrydžiais, tiek geležinkeliais, tiek keliais. Tie dalykai niekada nėra ir negali "konkuruoti" žiūrint iš valstybės (ne vienos kompanijos, industrijos ar vieno regiono, bet būtent visos valstybės) perspektyvos. Bandant trukdyti kažkokiai vienai transporto rūšiai tam, kad tai nesukeltų menamos "konkurencijos" kitai, ir taip aukoti šalies pasiekiamumą, yra kažkas, kas galbūt būtų įprasta kokiame Jemene ar Balngladeše, bet ne Europoje. Dėl to ir keista, kad latviai užsiima 3rd world šiknos skylės lygio išsidirbinėjimais.
                              Yra trys šalys tame pačiame Europos kampe. Viena iš jų turi avialiniją, kurią bando visais būdais išlaikyti, dėl to nesirūpina geležinkelių transportu tarp minėtų šalių. Kitos dvi tiesiog nesirūpina geležinkelių transportu tarp minėtų šalių. Kuri/kurios iš šių trijų šalių yra labiausiai apsišikusi/apsišikusios?

                              Kaip matome, beje, vos Lietuvai parodžius minimalią iniciatyvą, reisas atsirado, nes būnant ES tokių dalykų lengvai nepablokuosi. Tad tą buvo galima padaryti gerokai anksčiau.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Yra trys šalys tame pačiame Europos kampe. Viena iš jų turi avialiniją, kurią bando visais būdais išlaikyti, dėl to nesirūpina geležinkelių transportu tarp minėtų šalių. Kitos dvi tiesiog nesirūpina geležinkelių transportu tarp minėtų šalių. Kuri/kurios iš šių trijų šalių yra labiausiai apsišikusi/apsišikusios?

                                Kaip matome, beje, vos Lietuvai parodžius minimalią iniciatyvą, reisas atsirado, nes būnant ES tokių dalykų lengvai nepablokuosi. Tad tą buvo galima padaryti gerokai anksčiau.
                                Dėl galėjimo gerokai anksčiau irgi klaustukas, nes reikalai pajudėjo, panašu, tik Latvijoje pasikeitus valdžiai ir prisisukus rusiškų krovinių kraneliui, kas turėjo atlaisvinti nemažai infrastruktūros capacity.

                                O avialinija dabar jau išsilaiko gana gerai ir pati. Vilnius-Ryga traukinys dabartinėje savo formoje nei pro kur nekelia konkurencijos AirBaltic. Kas kels šiokią tokią konkurenciją, tai nebent Rail Baltica, kai keliavimas lėktuvu tarp Rygos ir Vilniaus/Talino ir net Varšuvos taps kur kas mažiau viable, nei dabar. Tai jei latviai bijo konkurencijos AirBaltic dabar, įdomu, ką bandys daryti artėjant RB paleidimui.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Dėl galėjimo gerokai anksčiau irgi klaustukas, nes reikalai pajudėjo, panašu, tik Latvijoje pasikeitus valdžiai ir prisisukus rusiškų krovinių kraneliui, kas turėjo atlaisvinti nemažai infrastruktūros capacity.

                                  O avialinija dabar jau išsilaiko gana gerai ir pati. Vilnius-Ryga traukinys dabartinėje savo formoje nei pro kur nekelia konkurencijos AirBaltic. Kas kels šiokią tokią konkurenciją, tai nebent Rail Baltica, kai keliavimas lėktuvu tarp Rygos ir Vilniaus/Talino ir net Varšuvos taps kur kas mažiau viable, nei dabar. Tai jei latviai bijo konkurencijos AirBaltic dabar, įdomu, ką bandys daryti artėjant RB paleidimui.
                                  Pasikeitė ir Lietuvoje valdžia ir LTG vadovybė. Reikia nepamiršti ir lietuviškų bėgių ardymo ir panašių europietiškų ir tikrai ne šiknos skylės lygio iniciatyvų, už ką Lietuvai ES smarkiai vožė per snapą. Kiek žinau latviai į panašų mėšlą įsivėlę nebuvo. Apskritai tai lodėl keleivinis traukinys turėtų kenkti rusiškiems kroviniams Latvijoje? Nematau tam racionalių priežasčių. O lėktuvų pelningumui kenkia bet kokia alternatyva, tiek automobiliai, tiek autobusai, tiek traukiniai.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Pasikeitė ir Lietuvoje valdžia ir LTG vadovybė. Reikia nepamiršti ir lietuviškų bėgių ardymo ir panašių europietiškų ir tikrai ne šiknos skylės lygio iniciatyvų, už ką Lietuvai ES smarkiai vožė per snapą. Kiek žinau latviai į panašų mėšlą įsivėlę nebuvo. Apskritai tai lodėl keleivinis traukinys turėtų kenkti rusiškiems kroviniams Latvijoje? Nematau tam racionalių priežasčių. O lėktuvų pelningumui kenkia bet kokia alternatyva, tiek automobiliai, tiek autobusai, tiek traukiniai.
                                    Klaipėda-Šiauliai-Ryga ir Mažeikiai-Ryga traukinių maršrutai niekaip nekenktų AirBaltic pelningumui. Tokie maršrutai padėtų padidinti Rygos oro uosto keleivių srautus. Tačiau, nukentėtu Kauno ir Vilniaus oro uostai.

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                      Klaipėda-Šiauliai-Ryga ir Mažeikiai-Ryga traukinių maršrutai niekaip nekenktų AirBaltic pelningumui. Tokie maršrutai padėtų padidinti Rygos oro uosto keleivių srautus. Tačiau, nukentėtu Kauno ir Vilniaus oro uostai.
                                      Geriau Šiaurės Lietuva geriau pasiekiama per RIX, negu blogiau per VNO/KUN.

                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                      Turint omeny, kad latviai turi AirBaltic, kuriam traukiniai sukuria konkurenciją, dar klausimas, kas čia labiau apsišikę - jie, ar lietuviai su estais.

                                      Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.
                                      Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.12.16, 10:48.

                                      Comment


                                        Kuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...

                                        Comment


                                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                          Geriau Šiaurės Lietuva geriau pasiekiama per RIX, negu blogiau per VNO/KUN.




                                          Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.
                                          O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X